Skocz do zawartości
IGNORED

Kable cyfrowe - sygnatura brzmienia.


palton

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie,

 

A czy ktos poza Marcinem GPS testowal kable usb ?

Zamierzam kupic Acoustic Revive 1.0 SP , ale sh dostepny jest tylko 1m dlugosci.

Dobre opinie ma Wireworld Starlight i jest niedrogi. Co z wplywem dlugosci na jakosc dzwieku, czy te same zjawiska o ktorych piszecie maja miejsce?

pzdr

marslo

Konto w trakcie usuwania

Pamiętam że wiele lat tamu czytałem wywiad gościa z Nordosta i mówił że robili badania i np sygnał w analogowym interkonekcie po wyjściu ze źródła ulega załamaniu i powraca do pierwotnego poziomu po 94cm co oznacza że internokent nie powinien być krótszy niż 1m a wydawałoby się na ludzką logikę, że czym krótszy tym lepiej.

 

Albo źle zapamiętałeś, albo źle ktoś przetłumaczył :)

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Albo źle zapamiętałeś, albo źle ktoś przetłumaczył :)

 

Pamietam to doskonale.

To był artykuł w Polskim Audio lub Hi Fi, tak ok 15 lat temu.

Byl wywiad z facetem z Nordosta.

To powiem inaczej - w formie jakiej to zapamiętałeś nie ma to żadnego sensu :)

 

Bez tekstu źródłowego nie ma co się nad tym rozwodzić.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

  • Redaktorzy

Panowie,

 

A czy ktos poza Marcinem GPS testowal kable usb ?

Zamierzam kupic Acoustic Revive 1.0 SP , ale sh dostepny jest tylko 1m dlugosci.

Dobre opinie ma Wireworld Starlight i jest niedrogi. Co z wplywem dlugosci na jakosc dzwieku, czy te same zjawiska o ktorych piszecie maja miejsce?

pzdr

marslo

 

Z wypożyczeniem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) nie powinno być problemu, więc jeśli Ci się uda zrób porównanie z Acoustic Revive 1.0 SP. Wireworldy mam 1m Ultravioleta i 2m Starlighta i nie zauważyłem anomalii spowodowanych ich długością

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Fr@ntz

---------------------------------

"I am an audiophile"

Z wypożyczeniem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) nie powinno być problemu, więc jeśli Ci się uda zrób porównanie z Acoustic Revive 1.0 SP. Wireworldy mam 1m Ultravioleta i 2m Starlighta i nie zauważyłem anomalii spowodowanych ich długością

Dzieki za sugestie i za link do testu , z przyjemnoscia przeczytalem.

Zamowilem 1 m Acoustic Revive 1.0 SP, jak przyjdzie to chetnie porownam z Goldenote.

Szczegilnie, ze jak widze , sa dostepne rozne dlugosci i jak zdecyduje sie na serwer muzyczny zamiast kompa, bede potrzebowal kabla dluzszego niz 1 m.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Konto w trakcie usuwania

  • 2 tygodnie później...

Sly

 

co z obiecanym opisem D3?

 

albo inaczej - został w systemie? :)

Nie myśl. Jeśli już pomyślałeś, to nie mów. Jeśli już powiedziałeś, to nie pisz. Jeśli już napisałeś, to nie podpisuj. Jeśli podpisałeś, to się nie dziw!

Synergistic Research D3 LE to jeden z najlepszych cyfrowych kabli jaki w ogóle istnieje. Jest gruby jak rura odkurzacza i dość sztywny.

Ma aktywne ekranowanie przez co jest zupełnie odporny na wszelkie zakłócenia z zewnątrz, od innych urządzeń i innych kabli.

 

LE oznacza że ma tzw bullety(wyglądają jak kule rewolwerowe) którymi można brzmienie kabla dostroić do systemu i własnego gustu.

Co ciekawe na kablu są 2 bullety a nie po jednym jak na kablach analogowych.

Bulletów są 3 komplety, tj 2 czarne, 2 grafitowe i 2 srebrne.

Przez to jest wiele kombinacji ustawień brzmienia kabla bo można wpiąć:

-2 czarne, czarny i grafit, 2 grafitowe, grafit i srebrny lub 2 srebrne.

Czym ciemniejsze bullety tym brzmienie bardziej ciepłe, wypełnione, czym jaśniejsze bullety tym brzmienie szybsze, wiecej powietrza, detali, wybrzmiewań i większa przestrzeń.Wstawienie 2 Bulletów grafitowych daje zalety obu typów brzmienia, takie najbardziej zrównoważone tonalnie ale sama idea takiego strojenia daje ogromne możliwości dostrojenia pod własny system.

np ciemno grające klocki można ożywić 2 srebrnymi bulletami, a zbyt ostry system można ocieplić i utemperować 2 czarnymi.

 

Nie wiem teraz czy jest to najlepszy na świecie kabel cyfrowy.

Wiem że napewno jeden z najlepszych i napewno najbardziej zaawansowany technologicznie.

Niebawem mam dostać Stealth Virdig Sextet uznawany za najlepszy.

Nim go wygrzeje i porównam to minie troche czasu ale zrobię takie porównanie między Sextetem, Tarą Labs The 0.8 Digital a Synergistic Research D3 LE.

Tu dla przykładu znalazłem fotkę gdzie jest porównanie innego całkiem grubego kabla cyfrowego z potworem Synergistica

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

To jest na pewno najgrubszy kabel cyfrowy wszechczasów i chyba w ogóle wśród interkonektów.

Jeszcze grubsze jakie widziałem wśród kabli audio to tylko zasilające AC np Shunyata Anaconda.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeżeli Stealth Virdig Sextet to najlepszy kabel cyfrowy na naszej planecie, to ja nazywam się John Travolta i nie znam się na kablach.

 

Przykro mi, nie nazywam sie John Travolta i posiadam wystarczającą wiedzę, aby Szanownym Kolegom, zakomunikować, że koncepcja wielokrotnego dublowania transmisji, to nic nowego.

Do takiego wniosku dochodzi z czasem wielu konstruktorów, gdyż jest on oczywisty jak dwa dodać dwa że jest cztery.

 

Powstają problemy, które są przykrywane przez zyski pochodzące z tej technologii.

 

W jedności siła, mimo wszystko.

 

Sa na naszej planecie osoby, które mają coraz większe mozliwości technologiczne, pobieżne studium budowy tego kabla Stealth, na to wskazuje, że mamy właśnie z takim przypadkiem do czynienia.

Z zabawą nowoczenymi materiałami, być może technikami montażu itp.

 

Mało jest, a prawdę pisząc, nie dostrzegam głównej myśli przewodniej, zasady działania tego kabla, jako takiego, ale może zbyt mało o nim wiem, nie znam przekroju, lecz informacje o audiofilskiej przedłużonej krioterapii poniekąd tłumaczą, czytając między wierszami, że producent nie bardzo ma się czym pochwalić, informuje więc chociaż o tym.

 

W audio hi-end bardzo trudno jest dziś o prawdziwy realny dodatkowy postep, o konkretną wartość dodaną.

Nie widać na horyzoncie coraz lepszych przewodników, jedynie zabawę tym co jest już od dość dawna.

Jesli ktoś ma choć trochę lepszy materiał, zaraz uzyskuje przewagę.

 

Konstruktorzy więc dodali Szanownym Kolegom sześć równoległych przewodów, z prostego powodu.

Mianowicie ceny materiałów przewodzących w formie surowca nie są specjalnie wygórowane, więc dołożenie X 6 nie stanowi wielkiego problemu.

Taka konstrukcja kabla to raczej dowód bezradności jego konstruktorów, niemocy, słabego zaplecza badawczego, to solidne wykonanie typowego kabla z najlepszych materiałów przy spełnieniu ogólnie znanych wymogów.

Czy to sa maxymalne mozliwosci jednostki ludzkiej w temacie metalowego/niemetalowego kabla do transmisji sygnałów cyfrowych w formacie przyjętym w audio?

 

Jesli tak, to jest to porażka tego pokolenia konstruktorów.

 

W kablach do audio, jest nieskończenie wiele do zrobienia, już dziś.

 

Dziw bierze, że żadna firma nie wymyśliła jeszcze żadnej rewolucyjnej technologii do transmisji sygnałów, pozwalającą uzyskać przepaść jakościową w stosunku do metod tradycyjnych!

Nie mam jeszcze zdania na temat Sexteta.

Na świecie ma jak najlepsze recenzje a jak jest na prawdę to się niebawem przekonam.

Czy fakt że ma 6 oddzielnych przewodów jakoś go dyskredytuje? Twoim zdaniem to wada czy jedynie zbyt mało wobec twoich oczekiwań technologicznych?

A jaki twoim zdaniem kabel cyfrowy byłby lepszy?

Jakie porównywałeś ?

Jeżeli Stealth Virdig Sextet to najlepszy kabel cyfrowy na naszej planecie, to ja nazywam się John Travolta i nie znam się na kablach.

 

Jeśli ocenę brzmienia Stealth VariDig Sextet próbujesz zdiagnozować po tym jak i z czego jest zbudowany, to wybacz ale to za mało aby wypowiadać się na temat czy jest najlepszy czy nie.

To tak samo jakbyś studiował kartę dań w dobrej restauracji i oceniał potrawy nie jedząc.......albo palcem po mapie utwierdzał siebie i innych że byłeś w Stanach.Ale ponoć Polak potrafi, czego bez urazy jesteś 'dobrym' przykładem.

 

Nie mam jeszcze zdania na temat Sexteta.

Sly, a ja już mam.To świetnie brzmiący kabel cyfrowy i najlepszy jaki słyszałem pomimo że cały czas się wygrzewa....

Nieziemska giga przestrzeń i scena może wpędzić konkurencję w zakłopotanie nie mówiąc o szczegółach i finezji każdego

dżwięku.Dla mnie REWELACJA.

Jak wiesz Magnepan, u mnie też się wygrzewa ale ja wolę się jeszcze wstrzymać z oceną.

To że jest to świetny kabel to również wiem już dziś ale jak wypadnie w zestawieniu z innymi najlepszymi jakie znam

czyli Tarą Labs The 0.8 Digital i Synergistic Research D3 LE, to poczekam jeszcze 2 tyg.

Magnepan

Proszę mi wybaczyć ostry ton, a prztyczki typu palce i mapa, może są dobre do użycia ich przy rozmowie jako argument podczas zabawy w piaskownicy Kolego Szanowny Magnepan, a mniej nadają się jako element dyskusji o przewodniku mającym z sukcesem połączyć dwa urządzenia, cyfrowe elementy żródłowe, toru audio.

 

sly

Wybacz mi że odważyłem się użyć krytyki wobec kabla, z którym wiążesz duże nadzieje, na wyniesienie jakości dźwięku na najwyższy poziom, do tego na najwyższy możliwy, skoro to best kabel.

Uderzyła mnie ta technika powielania, gdyż jest ona naprawdę wyrazem bezradności wobec wyzwań podniesienia jakości, czy posiadania w swojej ofercie produktu, który jest zdolny pokonać konkurencję.

 

To jest takie myślenie, oni robią tak, to my zrobimy lepiej i jeszcze razy sześć, no to już będziemy na bank lepsi.

Przypomina mi się wpis Pana Mirka Potempskiego, który narzekał, nie tylko on zresztą, że kiedy przychodzi sytuacja wymiany kabla na lepszy, droższy, to na początku zmiana wydaje się duża, znacząca, a po jakimś czasie, staje się kosmetyczna, ledwo wyczuwalna.

 

Przebicie X6 ma służyć wyrazistości tej zmiany, gdyż każdy typowy kabel, jaki by nie był dobry, będzie się od takiego powielonego sześcikroć róznić zasadniczo, bardzo wyraźnie.

Odnośnie techniki, powielenie w sposób jaki producent zechciał użyć nie jest złe generalnie, lecz nie można zapominać o efekcie krótkiej kołdry, o przesunięciu parametrów.

Mamy tu znacznie mniejszą dynamiczną impedancję układu, ale niestety, nie za darmo, za zwiększenie efektu pamięciowego.

Im więcej materiału, tym więcej pamięci, to fizyka, nie ma ucieczki od niej - nigdzie nie można się przed nią schować!

Wszystko zależy jak konstruktor zniweluje dodatkowe pamięci, jakimi metodami, nie znam przekroju tego kabla, więc nie podejmuje się opisu.

Natomiast moja krytyka była również i stąd, że właśnie nie chwali się jakimiś technologiami, które są zastosowane na "pojedyńczej drodze sygnału", tylko wiemy że mamy sześć przebiegów równolegle.

Nie wiemy jak są zogniskowane na pinie gorącym, jaką metodą połączone, dokładnie w jaki sposób, a to jest absolutnie kluczowe, gdyż sześć przebiegów musi w idealnie tym samym czasie dotrzeć z początku na koniec kabla.

 

Cena nie jest wygórowana, w końcu czego można się spodziewać po kablu za 2+ k baksów.

 

sly

Zwolnię się z odpowiedzi na Twoje ostatnie pytanie do mnie ze względów obiekywnych.

 

P.S.

Magnepan

Nie widziałem i nie słyszałem jeszcze urządzenia czy kabla audio, które grałoby inaczej niż w sposób, który jest uzależniony od konstrukcji, użytych materiałów, aplikacji czy technologii.

 

To musi być interesujące słuchać miedzi, która gra jak srebro, albo jak włókno węglowe...............

Bez urazy, ale to śmieszne co Szanowny Kolega raczył napisać, że wiedza to za mało.

Przychodzi taki czas, że to wystarcza.

Proszę poczytać recenzentów gazetowych branży audio, jak znudzeni przechadzają się między kolejnymi pokojami wystaw i nic już ich nie jest w stanie zaskoczyć..............

To że nic nowego na rynku audio nie ma to jest trochę prawda.

Firmy doszły chyba do Max możliwości przy obecnych technologiach.

Nie ma nowych technologii więc kombinują z tymi które znają lub tymi które wcześniej trudno było wprowadzić w życie a w teorii znane były od dawna.

Co do Sexteta nie mam jakichś specjalnych oczekiwań.

Jest po prostu zaliczany do grona najlepszych cyfrówek i co ciekawe to grono jest znacznie mniejsze niż w przypadku kabli analogowych.

Jak się wygrzeje to się "zobaczy".

Wiem że są w nim użyte najcieńsze możliwe do zaaplikowania przewody cieńsze niż ludzki, blond włos. Czyli niesamowicie cieńkie. A jaki to ma wpływ na brzmienie i parametry elektryczne to nie wiem.

No, to już wiem wiecej.

Skoro tak, i jeśli dobrze poprowadzili powietrze/bo o prózni nie ma info/, to może być bardzo dobrze.

Być może potrzebowali 6 krotnego powielenia z uwagi na micro średnicę przewodu.

 

Skoro przewód jest b cienki, to dobrze byłoby znać metodę, jaką użyli dla dobrania opóźnienia, aby kabel był liniowy.

 

W pełni podpisuję się pod Twoją opinią dotyczącą braku rewolucyjnych nowości na rynku, stąd w sumie moje uwagi do produktu o którym rozmawiamy.

Pozdrawiam.

Ponizej troche PR-u na temat wspomnianego Stealth Virdig Sextet, opowiesc reklamowa pochodzi od producenta:

 

 

Unique and unusual aspects of this cable:

 

Variable (length-specific) geometry - to the best of our knowledge, nobody else does this for digital cables.

 

Multiple paralleled cables - nobody runs several identical cables in parallel .

 

Porous Teflon (which is better than solid Teflon) - perhaps not an exclusive item but still rare.

 

Kevlar cable core. Kevlar is stronger than steel but I am not aware of any other cable to use it as a cable core.

 

Nobody uses machined Titanium for connector shells. Titanium is strong, light-weight, non-magnetic, extremely corrosion resistant but expensive (and difficult to work with). In my custom RCA connectors, the dielectric is Teflon and contacts are solid silver. I use less metal than even the very good Eichmann or WBT Nextgen variants.

 

Nobody uses anything like my machined Teflon cones adjacent to the RCA connectors to give a cable the required geometry to stabilize the impedance while the cable approaches the termination point.

 

We now also have our own XLR connectors (Teflon dielectric, very light hollow solid silver contacts, Kevlar supports, locking ability, Titanium shells). Even the best and most popular connector manufacturers like Cardas and WBT do not make their own XLR connectors. It's too difficult and expensive. Furutech and Xhadow do offer XLRs but ours are objectively better.

 

The cable is flexible and very user friendly but virtually unbreakable due to its Kevlar center core. I actually thought about giving a strange little demonstration at one of the shows: tow a car using the Indra or Sextet as tow line, then demonstrate that the cables will still work after such abuse.

 

Nobody uses Litz for digital cable returns. This creates a more "transparent" ground path and works to higher frequencies to reduce the effect of RF and EMI interference on the ground return.

 

Nobody uses variable wrapping pitch in cable geometries to control resonances. This is like using multiple ports in a ported loudspeaker box. The main high "Q" resonance is broken down into several smaller ones of lower Q for far more linear overall performance.

 

Because the cables are made by hand, we can fine-tune both their electrical and mechanical damping separately (details below).

 

An assembled RCA-terminated Varidig Sextet is very light weight (under 2 oz. including the connectors).

 

 

Zatem, liczne zalety kabla podkreslane przez sprzedawce, polegaja na tym, iz nikt nie robi tego dokladnie tak samo, co nie znaczy, ze robienie tego inaczej jest w jakikolwiek sposob gorsze ;'))

Proszę mi wybaczyć ostry ton, a prztyczki typu palce i mapa,

747,jeśli kabel będzie z liscia bananowca ale the best to mi nie przeszkadza z czego jest zrobiony.

Ale przeszkadza opinia kogoś kto nie skonsumował ale wypowiada się jakby jadł codziennie

na śniadanie.Ale to typowe dla TEORETYKÓW,bo o d....e Maryni można gadać głupoty oporowo

mimo że się nie widziało i nie słyszało.

747,jeśli kabel będzie z liscia bananowca ale the best to mi nie przeszkadza z czego jest zrobiony.

Ale przeszkadza opinia kogoś kto nie skonsumował ale wypowiada się jakby jadł codziennie

na śniadanie.Ale to typowe dla TEORETYKÓW,bo o d....e Maryni można gadać głupoty oporowo

mimo że się nie widziało i nie słyszało.

Kolega mnie z kimś myli, wyczuwam złą wolę, jedną z osobliwości w audio jest to, że od osób, które się tą dziedziną zajmują, wymagana jest wrażliwość, rozwinięta i pogłębiona.

Zła wola nie dopuszcza żadnej wrażliwości.

 

 

A przypwieści, skąd inąd ciekawe, proszę użyć z powodzeniem do innych okoliczności.

 

Nie jestem audioflem, nie czuję obowiązku słuchania określonych produktów, trafiajacych na rynek.

Nie uważam aby było to konieczne, nie uważam aby było to dyskredytujące dla mnie.

Wręcz przeciwnie.

Słuchanie, ocena, porównania sprzętu, uważam za etap, mogący w prawdzie być dość długi i interesujący, ale nie zmienia to faktu. Wydaje mi się, że przychodzi dzień, w którym słuchanie milionowego kabla nie ma już merytorycznego sensu.Dotyczy to całości zagadnień istotnych w audio.

 

Gdyby Szanowny Kolega wiedział coś ważnego o transmisji w audio, przeczytałby między wierszami mojej wypowiedzi, że nie ma takiego zagadnienia, takiej techniki, takiej metody, wreszcie takiej ważkiej wiedzy z tego zakresu, która mogłaby być dla mnie zaskoczeniem, czy jej efekt soniczny, końcowy wpływ na dźwięk, czy na inne elementy toru audio.

Dlatego proszę mnie już więcej nie atakować.

 

Jeżeli Szanowny Kolega jest konsumentem, to proszę ignorować moje wypowiedzi, odnoszą się one bardziej do konstruktorów, treścią ich jest to, że mogliby się bardziej postarać, aby dostarczyć na rynek, zaawansowane technologicznie produkty, nic więcej.

Nazbierało się trochę wiedzy, której nikt nie stsuje, a szkoda.

 

Pozdrawiam.

 

Jeżeli Szanowny Kolega jest konsumentem, to proszę ignorować moje wypowiedzi, odnoszą się one bardziej do konstruktorów

747, wszystko jasne.Pozdrawiam Serdecznie.

747 - czy wg ciebie jest coś takiego i jeżeli tak to od czego zależy 'idealna' długość kabla cyfrowego?

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Zagadnienia związane z długościa są bardzo interesujące.

Daje się wychwycić proporcje.

Kabel zmienia kształt sygnału, są wartości, których przyrost jest kwadratowy wraz z zwiększaniem długości.

Urządzenia zyskują, kiedy stoją daleko od siebie.

Mogą dzięki temu lepiej pracować, co powoduje wpuszczenie do kabla wyższej jakości sygnału.

Może to zrekompensować straty powstałe dzięki relatywnie dużej długości kabla.

 

Generalnie jednak nie preferowałbym zbyt długiego połączenia.

Zachowanie proporcji wymagałoby zastosowanie skomplikowanej technologii.

Krótki kabel może być purystyczny, do pewnego stopnia poradzi sobie, wyraźne przebicie jakościowe takiego kabla może być trudne.

 

Nie zagłębiałem się specjalnie w tematykę długości połączenia cyfrowego, więc tylko tyle.

 

Warto dodać, że kabel tzw cyfrowy jest elementem źródła, musi być ultra dokładny.

O większe ewentualne wypełnienie, można postarać się w kolejnych połączeniach.

Wypełnienie warto załatwić na drodze zasilania nadajnika i przetwornika, z wyraźnym rozróżnieniem specyfiki tych elementów, pod kątem doboru odpowiedniego przewodu.

 

Należy zawsze kierować się sytuacją, że tkanka musi istnieć, aby można było ją wypełniać.

Czyli najpierw rozdzielczość, potem gęstość prądu.

Przyznaję że zadałem to pytanie po przeczytaniu tego wpisu :

 

Gdyby Szanowny Kolega wiedział coś ważnego o transmisji w audio, przeczytałby między wierszami mojej wypowiedzi, że nie ma takiego zagadnienia, takiej techniki, takiej metody, wreszcie takiej ważkiej wiedzy z tego zakresu, która mogłaby być dla mnie zaskoczeniem, czy jej efekt soniczny, końcowy wpływ na dźwięk, czy na inne elementy toru audio.

 

Wpis, powiedziałbym dość odważny.

 

W mojej opinii, na rekomendowaną długość kabla wpływ będą mieć:

 

1) budowa kabla i związana z tym prędkość propagacji (prędkość z jaką sygnał elektryczny jest przesyłany przez przewód)

2) szybkość narastania sygnału SPDIF

3) częstotliwość próbkowania przesyłanego sygnału.

 

Myślałem że kolega wspomni choć o części ww, a tu same ogólniki :(

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Proszę być poważny.

Podręcznikowa wiedza?

Wolne żarty, ona jest po to aby jej unikać.

 

Bardzo proszę nie mylić mnie z absolwentami uczelni kierunkowych.

 

Napisałem kilka zdań dla ukierunkowania myślenia o problemie.

 

 

 

 

 

 

P.S.

Proszę się nie gniewać, ale mój odważny wpis, ciągle posiada wartość aktualnego.

Pozdrawiam.

Napisałem kilka zdań dla ukierunkowania myślenia o problemie.

 

747, ważne pytanie: czy cyfrowy kabel bi-wire będzie grał lepiej od singlowego tej samej marki

i czy zakończenie kabla cyfrowego rca lub,xlr albo bnc ma jakikolwiek wpływ na dżwięk ?

747, ważne pytanie: czy cyfrowy kabel bi-wire będzie grał lepiej od singlowego tej samej marki

i czy zakończenie kabla cyfrowego rca lub,xlr albo bnc ma jakikolwiek wpływ na dżwięk ?

 

Co to jest cyfrowy biwire?

 

Natomiast pytanie o końcówki jest ciekawe.

Przyznaję że zadałem to pytanie po przeczytaniu tego wpisu :

 

 

 

Wpis, powiedziałbym dość odważny.

 

W mojej opinii, na rekomendowaną długość kabla wpływ będą mieć:

 

 

2) szybkość narastania sygnału SPDIF

 

 

Jeśli już, to szybkość narastania zboczy sygnału SPDIF, bo sam sygnał jest cyfrowy i nic w nim nie narasta

747, ważne pytanie: czy cyfrowy kabel bi-wire będzie grał lepiej od singlowego tej samej marki

i czy zakończenie kabla cyfrowego rca lub,xlr albo bnc ma jakikolwiek wpływ na dżwięk ?

 

0

 

 

7 4 7 Wstawaj i nie śpij FORUM czeka na Twoje niepodręcznikowe DOŚWIADCZENIA

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.