Skocz do zawartości
IGNORED

Martin Logan Summit - co w zamian


akrool

Rekomendowane odpowiedzi

Mam VA na "liście rezerwowej"

Koniecznie posłuchaj.Wiem to ciężka praca i ból głowy.Wiem coś na ten temat bo sam od 4 dni podłączam klocki, kolumny

i inne kable i nie mogę znależć złotego środka.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj odbyła się kolejna tura - odsłuch porównawczy kolejnego zestawu (Dali Epicon 6, ATC SCM 100 i Harbeth 40.1).

Odsłuch w nieznanym mi pomieszczeniu w Q21 oraz na niesłyszanym wcześniej systemie (CD Burmester 061 albo 089 i wzmacniacz zintegrowany Burmester - chyba 101). W związku z powyższym mogę mówić jedynie porównawczo.

 

1. Dali Epicon 6

Niezbyt duże kolumny, ale dźwięk zaskakująco ciekawy, choć muszę przyznać, że to nie moja bajka - wydaje mi się, że one powinny się dobrze sprawdzić w repertuarze rozrywkowym i może rockowym. Nie podobał mi się ich dźwięk całościowo, więc nie będę się rozpisywał, bo po prostu zapewne nie trafiają w mój gust i już.

 

2. ATC SC 100

Na początek rzuca się w oczy ich wygląd - mają urodę szafy z ubraniami :-) Wielkie kanciaste skrzynie, nawet trumny są bardziej obłe. Ale dźwięk to już zupełnie inna bajka. Są to kolumny hiperdokładne i neutralne. Przy muzyce organowej możesz cyrklem wskazać które dokładnie piszczałki właśnie grają. Przy fortepianie, możesz tym samym cyrklem wskazywać poszczególne włosy na grzywce pianisty jak falują w rytm ruchu jego głowy :-)

Przestrzeń również bardzo precyzyjna aczkolwiek niezbyt głęboka.

Bas kontrolowany wręcz rewelacyjnie.

Dla mnie troszkę tej dokładności było za dużo, a za mało emocji - choć muszę przyznać, że różnica pomiędzy skrzypcami i altówką pokazana była wybornie.

Generalnie grają jaśniejszą stroną neutralności (szkoda, że ten lepki średniotonowiec nie oddaje więcej lepkości na średnicy :-)

 

3. Harbeth 40.1

Te właśnie zabrałem do domu żebyśmy się bliżej poznali :-)

Dźwięk gęsty i namacalny. Tembr wokali (zwłaszcza męskich) bardzo dobry. Scena precyzyjna i bardzo głęboka (zwłaszcza w kontekście ich szerokości 40 cm...) Dźwięk rozchodzi się swobodnie na zewnątrz kolumn.

Basisko ma kapitalną moc i jest niesamowicie kolorowe i zróżnicowane.

Średnica to klasa sama w sobie - przypomina mojego Logana tylko ze znacznie większym nasyceniem i fakturowością dźwięków.

Góra to chyba najsłabsza ich strona - zwykła kopułka jedwabna - trochę mi brakuje dźwięczności blach.

W jakiejś recenzji przeczytałem, że razem z głośnikami i zwrotnicą jest również strojona obudowa tak, aby dawała efekt pudła rezonansowego jak w instrumentach smyczkowych i... to naprawdę słychać. Takiej klasyki jeszcze nie słyszałem na żadnych innych kolumnach. Podobno nawet siła dokręcania śrubek mocujących przednią i tylną ścianę skrzyni jest ściśle określona...

Zobaczymy co będzie jak ze sobą razem pomieszkamy parę dni :-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4. i wreszcie .... Harbeth 40.1 po bliższym osłuchaniu...

Pierwsze wrażenia się potwierdziły. W moim systemie i pomieszczeniu jest kilka ale:

- przy głośniejszym słuchaniu bas traci niestety kontrolę

- wysokie tony niestety dalej są najsłabszą stroną, dalej brakuje dźwięczności i jest matowo.

Fenomenalna natomiast jest rzeczywiście średnica i kapitalna przestrzeń (nie ustępuje moim Loganom)

Finalnie jednak póki co Logany zostają i szukam dalej :-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nad katanami się zastanawiałem, ale:

- głośnik ceramiczny: czy on rzeczywiście odda barwę i nasycenie?

- niewielka kolumna dwudrożna: czy ona napełni dźwiękiem tak duże pomieszczenie?

Bardzo ale to bardzo serdecznie polecam zweryfikować te kolumny samodzielnie.

Niestety nie miałem tej przyjemności. Niezwykle przypadły mi do gustu ze względu na swoją dopracowaną formę. Piękna , nieco surowa jak i tajemnicza bryła. Z doświadczeń moich znajomych wynika, iż te kolumny potrafią odwdzięczyć się niesłychanie analitycznym i wciągającym przekazem. Wymagają dużego zaangażowania przy doborze towarzystwa dla siebie, a w przypadku trafnej konfiguracji potrafią zabłysnąć dźwiękiem spójnym i otwartym.

 

No i piękne Katany, do których urody wzdycha Climax :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Miło , że pamiętasz. Pewnie dlatego , iż cały czas nie ukrywam mojej fascynacji tymi kolumnami.

 

A co miałoby być o Focalu?

Zawsze uważałem te kolumny za ciekawe, szczególnie w wyższych seriach.

Zapamiętałem jedno , iż kolumny te potrafią zagrać bardzo dobrze. Przejrzyście, z dobrym wypełnieniem, głębokim i dobrze kontrolowanym basem. Jednak trzeba pamiętać aby posiadany system nie był w żadnym stopniu przerysowany, przejaskrawiony.

 

Na zakończenie zaproponuje jeszcze takie kolumny do weryfikacji.

Moim zdaniem te kolumny maja szanse spodobać się każdemu kto chciałby słuchać muzyki długo i poprawnie.

Nie są szczególnie trudne do napędzenia i przyjazne w konfiguracji z resztą toru.

Z moich obserwacji wynika, iż przyjemny efekt możemy uzyskać dobierając kable do systemu tak aby dodać im nieco blasku.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość amidas

(Konto usunięte)

>>akrol ja ciekawy jestem Twojej opinii o AP Avantera, o ile wciąż są brane pod uwagę.

Natomiast zaskoczyłeś mnie , że Harbethy "rozchodziły" się na boki. W super HL5 to była ich najsłabsza strona, stereofonia (moim zdaniem). Wiem że modele inne ale szkoła grania raczej niezmienna.

No nic czekam na dalsze wnioski.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akrol ja ciekawy jestem Twojej opinii o AP Avantera, o ile wciąż są brane pod uwagę

Avantery jeszcze nie udało mi się posłuchać, więc póki co nie mam nic do powiedzenia na ich temat niestety. Najbliższe plany to kolejna wizyta w domu innego kandydata, ale to pewnie po długim weekendzie, więc skrobnę coś jak będę już miał jakieś wnioski.

A ciekawostka jest taka, że pomimo wcześniejszych deklaracji postanowiłem jeszcze dociągnąć do listy odsłuchowej Magnepany 3.7 :-)

Skoro Logany cały czas na tle odsłuchiwanych kolejnych skrzynek dalej mi się podobają, to wcześniejsze pominięcie Magnepanów uznałem jednak za błąd metodyczny :-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro Logany cały czas na tle odsłuchiwanych kolejnych skrzynek dalej mi się podobają, to wcześniejsze pominięcie Magnepanów uznałem jednak za błąd metodyczny :-)

Akrool , mądra decyzja - przynajmniej nie będziesz miał sobie nic do zarzucenia .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to dodam jeszcze coś nowego - przedwczoraj słuchałem w soundclubie:

 

5. gemme Katana.

Pokój oczywiście znowu zupełnie dla mnie nowy ale przynajmniej grało z końcówka mocy identyczna jak moja, wiec nie wszystko było nieznane.

Kolumny rzeczywiście bardzo ciekawe. Pierwsze co rzuca sie w uszy i jest to szokujące wrażenie, to moc i witelkość dźwięku z tych w sumie małych skrzyneczek.

Drugie ogromne zaskoczenie to scena muzyczna - jest niezwykle duża z bardzo dobra glebia. Drugi plan jest bardzo dobre słyszalnym.

 

Brzmienie jest tez niezwykle interesujące. Wysokie tony maja właściwa i zarazem subtelną dzwiecznosc. Blachy to blachy, a nie plastik. Srednica dobrze nasycona, ładnie pokazuje instrumenty smyczkowe.

Bas to jakaś tajemnicza konstrukcja, bo kolumna jest dwudrozna, a bas "rodzi sie" gdzieś w skrzynce i "wydobywa" sie portem umieszczonym z tylu kolumny. Ciekawe, ze wydostajac sie na zewnątrz generuje podmuchy zupełnie jak z odkurzacza - i tutaj naprawdę nie przesadzam, wydmuch naprawdę potrafi porządnie odepchnac rękę.

Wysokie tony można regulować odrobine podlaczajac do dwóch rożnych par terminali, a ilośc basu specjalnym krążkiem w porcie, który sie wyjmuje.

Dzwiekowo wszystko wydaje sie wstępnie na swoim miejscu.

Generalnie kolumna po ciepłej stronie dźwięku.

 

Jedyny mankamenty jaki rzucił mi sie w uszy już przy pierwszym odsluchu to lokalizacja, która nie jest mistrzem precyzji, choć subiektywnie nie zaburza to odbioru pięknie podanej muzyki.

 

Mam natomiast dwa inne zastrzezeńia i to nie dźwiękowe:

- po pierwsze (mniej istotne) kolumna stoi na trzech kólcach, a ponieważ są bardzo wąsko rozstawione to jest to wybitnie niestabilne i łatwo kolumna moze sie przewrócić. Jeśli w codziennym życiu do kolumny moze ktokolwiek podchodzić, to wydaje sie, ze musi ona stac bez tych klocków

 

- drugie poważne, to fakt, ze producent wlasnie przestał istnieć... Wprawdzie konstruktor zakłada lub założył nowa firmę i będzie znowu produkował głośniki oparte na podobnych rozwiązaniach techniczńych, ale .... Gdyby padl Krell to Dan D'Agostiono tez pewńie mógłby pomoc ale serwisu tych urządzeń raczej nie będzie prowadził na skale światowa...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to dodam jeszcze coś nowego - przedwczoraj słuchałem w soundclubie:

 

5. gemme Katana.

 

Bardzo sie cieszę, równiez miło że pozytywnie je odbierasz. Gorąco polecam również Danish Phisics , myślę ,że na swój sposób mogą to być również interesujące kolumny.

 

a bas "rodzi sie" gdzieś w skrzynce i "wydobywa" sie portem umieszczonym z tylu kolumny.

w tych kolumnach jak słyszałem to elektronika "czyni ten bas"

 

Jedyny mankamenty jaki rzucił mi sie w uszy już przy pierwszym odsluchu to lokalizacja, która nie jest mistrzem precyzji, choć subiektywnie nie zaburza to odbioru pięknie podanej muzyki.

Myślę ,ze można podjąć próby "naprawcze" poprzez bardzo dobrej jakości kable, ich konfiguracje, nie koniecznie powierzając cały tor jednej firmie kablarskiej.

 

- drugie poważne, to fakt, ze producent wlasnie przestał istnieć...

No to jest rzeczywiście jakaś przeszkoda, lecz przy normalnej eksploatacji nie spędzało by mi to snu z powiek.

 

 

Z niecierpliwością czekam więc na wrażenia z Danish Phisics o ile zechcesz się nimi zainteresować do czego gorąco zachęcam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mam kolejne obserwacje, tym razem po kilkudniowej przyjaźni w swoim pokoju i we własnym systemie z:

 

6. B&W 802 Diamond

W moim systemie i pomieszczeniu, ta kolumna ujawnia kilka fenomenalnych zalet i parę cech negatywnych niestety...

Po kolei:

- scena dźwiękowa jest według mnie absolutnie najlepsza z tego co dotychczas u siebie słyszałem i bezdyskusyjnie bije tutaj moje Logany. Głębia na kilkanaście (a może i lepiej) metrów co najmniej. Lokalizacja źródeł pozornych niezwykle precyzyjna i to w każdym wymiarze (szerokość, głębokość i wysokość). Wyraźnie słychać kilka planów jeden za drugim. Po raz pierwszy chyba tak wyraźnie usłyszałem chór z Mesjasza i poszczególne jego rzędy, z których kolejne są dalej i stoją wyżej - WOW!!!

Mimo całkiem sporych skrzyń znikają całkowicie.

 

- wysokie tony rzeczywiście rewelacja, wszystko słychać, blachy są blaszane, ale słychać prawie różną średnicę talerzy i różnice materiale z którego zrobione... Do tego nie jest to ostre ani kłujące tylko pięknie dźwięczne. Wybrzmienia świetne.

Choć na ile pamiętam jeszcze swoje Alto Utopie, to wydaje mi się, że ich kopułka berylowa była jeszcze lepsza w tym względzie

 

- średnica fenomenalna. Wreszcie kolumna, która pokazała instrumenty smyczkowe tak jak tego poszukuję - słychać pudła rezonansowe, słychać struny i pociągnięcia smyczków, słychać kalafonię, ale przede wszystkim słychać muzykę tych instrumentów. Najciekawsze jest to, że słychać to nawet pomimo pewnego minusa, o którym poniżej...

 

- bas, tutaj przechodzimy do minusów. Sam w sobie jest bardzo dobrze kontrolowany i zróżnicowany. Nie schodzi może w najniższe rejony, ale to oczywiste, bo to nawet z parametrów widać, że konstruktor tak chciał. Ale prawdziwy kłopot w moim pomieszczeniu i systemie jest inny - bas jest po prostu zbyt wątły jakby wycofany. Powoduje to, że całość dźwięku jest jakby nie dociążona. Kontrabas w utworach jazzowych jest za mały i za słabo go słuchać.

Ciekawe jest to, że ten problem jest mniej odczuwalny przy niskich poziomach głośności. Zawsze byłem przyzwyczajony, ze jeśli jest kłopot z basem to wraz z cichszym słuchaniem jest to kłopot coraz większy. A tu odwrotnie...

Co więcej, im głośniej, tym bardziej zaczyna dominować góra pasma i średnica...

 

- lekki minusik dodałbym też za spójność dźwięku. poszczególne zakresy pasma niekiedy grają jakby nieco osobno i nie do końca kleją się w całość. Aczkolwiek nie każde nagranie to pokazuje.

 

Reasumując, uważam te kolumny za wybitne pod pewnymi względami, ale to nie dociążenie dźwięki praktycznie je eliminuje z mojego systemu. Ciekawe, czy 800 Diamond usunęłyby ten właśnie kłopot (choć budżetowo i tak wprowadziłyby w obszar gdzie znowu byłoby parę alternatywnych konstrukcji do sprawdzenia).

 

Już chciałem się nie zgodzić ze Sly, który w innym wątku pisał o pożyteczności posiadania regulacji pasma w kolumnach, a tu jak raz taki "feature" mógłby pozamiatać sprawę - lekkie dokręcenie basu i mamy zwycięzcę. A tu niestety... poszukiwań cdn :-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to wygląda na problemy akustyczne w twoim pokoju a nie winę kolumn.

Trochę tak, a trochę nie, bo z Loganami basu nie brakuje, a słuchane ostatnio Harbeth 40.1 miały go nawet za dużo!

Zresztą jak spojrzysz w początkowe moje posty w tym wątku, to w pokoju odsłuchowym u dystrybutora też już był ten sam efekt. Było tez kilka innych, które u mnie na szczęście nie występują, ale niedosyt basu pozostał.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Użytkownicy+

Możesz spróbować Harpie, Dobermany lub Monki. Znamy się z Jurkiem i dzięki temu miałem wiele razy okazję słuchać jego kolumny. W swojej cenie, są naprawdę dobre, ale też zdecydowanie określone dźwiękowo. Pokazują resztę toru, jeśli więc jest ona jazgotliwa, to będzie krew z uszu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem u siebie dobermany i b300 (o ile dobrze pamietam nazwę). Dla mnie było za jasno i za mało "gęsto" już z końcówka Audio Research ref110. Nie mój kierunek, ale dzięki za post.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować Harpie, Dobermany lub Monki. Znamy się z Jurkiem i dzięki temu miałem wiele razy okazję słuchać jego kolumny. W swojej cenie, są naprawdę dobre, ale też zdecydowanie określone dźwiękowo. Pokazują resztę toru, jeśli więc jest ona jazgotliwa, to będzie krew z uszu.

 

Krew z uszu oraz łzy,płacz i zgrzytanie zebów..............najlepiej się przekonać samemu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Użytkownicy+

Stary jak zwykle wypowiada się na temat rzeczy, które widział jedynie na obrazkach... Ile razy jeszcze, będziemy musieli to tolerować??? Niestety, nic nie uczą Piotra posty osiągające status "popularne", które to wytykają.

 

Odnosząc się do powyższych postów, zacytuję posiadacza Monków Icemana007:

Ta kopułka musi dostać kapitalny sygnał bo inaczej pokazuje każdą chropowatość, suchość czy zapiaszczenie sygnału jak lupa.

 

Tutaj opis z odsłuchów Monków:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary jak zwykle wypowiada się na temat rzeczy, które widział jedynie na obrazkach... Ile razy jeszcze, będziemy musieli to tolerować??? Niestety, nic nie uczą Piotra posty osiągające status "popularne", które to wytykają.

 

Odnosząc się do powyższych postów, zacytuję posiadacza Monków Icemana007:

 

 

Tutaj opis z odsłuchów Monków:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Że się wtrącę...

W/w Monków słuchałem właśnie u Łukasza. Na prawdę - zagrały bardzo dobrze ( z Xindakiem 600P i Calyxem bodajże).

Jeśli już, to problemy pojawiały się z basem, które powinny zniknąć po korekcji akustyki pokoju. Góra i środek pasma śliczne. Do tego bardzo porzadnie zszyte pasmo, brak słyszalnych podziałów. Aż się zdziwiłem, bo kolumny są bodajże czterodrożne i jak dotychczas (oprócz R90), było to kulą u nogi odsłuchiwanych przez mnie kolumn wielodrożnych. Potwierdzam jednak fakt, że muszą mieć doborowe i dobrane towarzystwo. Poprzedni,o z innym osprzętem, było wiele gorzej...

 

Ale dlaczego nie spróbujesz z R90, skoro jesteś ze stolicy? Może są za tanie?

Polecam kontakt z Dartmanem. Też ma lampę jako koniec mocy:) nie wiem nawet czy nie identyczną jak Ty.

Choć dla mnie - póki co, nie ma innej drogi do "osiągnięcia uśmiechu" za stosunkowo marne pieniądze (8-9 tys.) jak komplet Nakamichi.

 

Pozdrawiam!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Measurements can provide a measure of insight, but are no substitute for human judgment. Why are we looking to reduce a subjective experience to objective criteria anyway? The subtleties of music and audio reproduction are for those who appreciate it. Differentiation by numbers is for those who do not".--Nelson Pass

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę tak, a trochę nie, bo z Loganami basu nie brakuje, a słuchane ostatnio Harbeth 40.1 miały go nawet za dużo!

Zresztą jak spojrzysz w początkowe moje posty w tym wątku, to w pokoju odsłuchowym u dystrybutora też już był ten sam efekt. Było tez kilka innych, które u mnie na szczęście nie występują, ale niedosyt basu pozostał.

Akrool, wczoraj u znajomego słuchaliśmy MG 3.5R z tranzystorem o mocy 250/8 w pomieszczeniu o kubaturze 40 m2 i powiem

Ci ze byłem pod dużym wrażeniem - dzwięk z magnepanów jest po prostu wspaniały - scena ,prawdziwa muzykalność nie mająca

sobie równych.Klasyka brzmiała tak wspaniale jak w filharmonii,orkiestra była dosłownie przed tobą.Bas miał taką potegę na

na kotłach że chwilami nie mogłem uwierzyć skąd panele biorą tyle tak niskich rejestrów. Nie było podmuchu typowego dla skrzynek ale rozmach i potęga brzmienia godna najlepszych kolumn powyżej 100 k zł. Z uwagi na przeskok na wyższy model będą do sprzedania , wiec jeśli będziesz zainteresowany daj znać na priva.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z B&W trochę sie wyjaśniło - dowiedziałem sie wlasnie, ze nie są do końca wygrzane, bo maja na liczniku dopiero 40 h. Zobaczymy zatem jak sie bedą rozwijały....

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary jak zwykle wypowiada się na temat rzeczy, które widział jedynie na obrazkach... Ile razy jeszcze, będziemy musieli to tolerować??? Niestety, nic nie uczą Piotra posty osiągające status "popularne", które to wytykają.

 

 

Drogi Panie.........po raz kolejny sie nie rozumiemy-bo dobre granie to mam u siebie na co dzień,natomiast wiele kolegów stara sie być jak takie

nadmuchane balony,więc prosze pisać prawde-bo pisac po to aby dostac jak najwiecej plusów jest wbrew mojemu podejściu do audio.

Zawsze nie obiektywizm mi sie nie podobał-trzeba i nalezy pisac prawdę i tak to czynię-bo jestem pasjonatem jak najbardziej realistycznego grania z prądu

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.