Skocz do zawartości
IGNORED

Metronome C8 vs.CH Precision vs. DCS Vivaldi


Gość jarek&ania

Rekomendowane odpowiedzi

Jarek,

 

No dobrze sie maja, a ja przy nich :)- uwazaj przy zakupie tego wina co Ci polecalem, musisz miec dobry limit kredytowy na karcie. Potem juz bedzie bardzo, bardzo dobrze.

My je pijemy przy wyjatkowych okazjach, ale to na pewno jedno z najlepszych francuskich win , uznane na swiecie, Jak Cie wykrzywi, znaczy ze masz podniebienie wypalone przez whisky:)

Konto w trakcie usuwania

Wiem ze kable moga zrobic wiele, ale to nie jest ta roznica zmian.

 

Pozwolę się z Tobą nie zgodzić. Kable mogą wyczyniać czary :)

Mam właśnie wypożyczone Siltechy Ruby Mountain II i moje mikrusie (przy innych tu obecnych) B&W 805D wydusiły z siebie nieprawdopodobne pokłady niskich częstotliwości :) i wypełniły średnicę, bez najmniejszych strat w detalach w każdym z zakresów :)

 

 

ciekaw jestem , jak poradzi sobie z graniem po usb Metronome C8

Poradzi sobie bardzo dobrze.

Podłączałem do niego kompa i to bez JPlay'a, a jedynie grałem przez JRiver Media Center. Reszta toru to hybrydowe przedwzmacniacz i końcówki mocy. W przypadku dobrze nagranych plików, jak The Eagles - Hotel California, (24bit/192 kHz) było ... "obezwładniająco" dobrze, lepiej niż z CD. Chociaż przy 4 innych płytach (niby też 24bit/192 kHz, wszystko z HD Tracks) już gorzej nagranych, było mocno "tak se" :(

 

 

brak glebokiej rozdzielczosci i dobrego niskiego basu, tak to juz jest z lampami albo jedno albo drugie.

 

I tu znów się nie zgodzę. To zależy jak zestawione i jakie lampy.

U mnie po zmianie lamp mocy z KT88 na KT 120 (mimo, że szef Ayona p. Gerhard Hirth wmawiał mi podczas rozmowy telefonicznej, że taka wymiana to "krok wstecz w jakości dźwięku") i lamp sterujących na dobre NOS-y (Baldwin i GE) mam zarówno piękną, miękką rozdzielczość bez wyostrzania, jak i syty głęboki bas.

(BTW gram w trybie triodowym). Chociaż przyznam, że dopiero dobranie odpowiednich kabli zasilających, dostałem najgłębszy bas (i wcale nie typu "umc-umc" i jazda na "zimny łokieć"), piękny i rozdzielczy w niskich zakresach :)

Maciek , sam przeszles przez kilka klockow tranzystorowych i teraz masz lampy w torze wiec kumasz co mam na mysli piszac o roznicach w muzykalnosci.

 

A co ja tam słyszałem:)Tych parę kloców, że po niektórych, to tylko można kloca wysadzić:)

Na moje, to trzeba naprawdę sporo przerzucić i to we własnym systemie, aby móc cokolwiek powiedzieć.

Ludziska czasem - chyba dla zbudowania sobie pozycji - często piszą, ze słyszeli tony sprzętu, a tymczasem jestem zdania, ze tak naprawdę, aby ocenić dany kloc, to trzeba go mieć u siebie w systemie i to przynajmniej na parę dni, bo tylko jednego dnia psyche moze nam zrobić psikusa, więc parę dni wydają się koniecznością.

Co do konfiguracji, to mi - z dotychczasowych odsłuchów - najbardziej odpowiada pre na bańkach z mocnym tranem.

Obecnie mam też lampy w źródle i takie rozwiązanie też wydaje się trafione, bo na końcu przewodu pokarmowego są kolumny, a moje do ospałych zaliczyć nie można(amelinium+OZ), więc od kolejnej lampki szumu w głowie nie będzie.Tary, które posiadam też nie można zaliczyć do grona zamulaczy, więc w sumie uzyskuje dxwięk.., właśnie jaki dźwięk?Dla mnie OK, a dla innych już niekoniecznie.

Ale co tam.., to moje, osobiste spojrzenie, bo po ostatnich odsłuchach u różnych ludzi, to już sam nie wiem co dobre.Każdemu podoba się co innego, każdy ma swoją receptę.Percepcja ludzkiego ucha jest czasem tak dalece odmienna, ze można zgłupieć, gdyby chcieć kierować się czy choćby wziąć pod uwagę komentarze słuchających.Oczywiście mówię o niuansach, a nie o rażących problemach wynikających np. z podbiciem na danej częstotliwości wynikającej z niedopracowanej adaptacji akustycznej.

Długo by można.., ale wniosek jest taki, ze trzeba budować system w oparciu o własne preferencje i percepcje swojego ucha.System budujemy dla siebie i tylko dla siebie.

Ostatnio słuchałem zestawu m.in. o imho, dobrej lokalizacji i wielkości pozornych.

Przychodzi inny kolo i mówi;

- fajnie, gra, barwa, itp. ale lokalizacja i wielkość pozornych budzi moją wątpliwość.

 

Myslę sobie;

hm.., ja słyszę dobrą lokalizację, a ON nie.Zatem który z nas ma lepsze ucho - ja czy on?

 

Zgłupieć można.Budujemy system pod siebie, a jak schrzanimy, to też robimy pod siebie i tyle.

 

 

Pozdrawiam wszystkich zwolenników i przeciwników kwasiorów, siarczanów:)

_Jack_ to wina plków z HD Tracks które są picowane, sztucznie podkręcanie na kompach albo podkręcane ze zwykłych.

Już wiele osób wie że robią sobie jaja i nabijają klientów w butelkę.

A ogólnie zgadzam się z twoją oceną tematu.

_Jack_ to wina plków z HD Tracks które są picowane, sztucznie podkręcanie na kompach albo podkręcane ze zwykłych.

Już wiele osób wie że robią sobie jaja i nabijają klientów w butelkę.

A ogólnie zgadzam się z twoją oceną tematu.

 

Mysle , ze to raczaj kwestia nagrania. Wiez, to jest tak jak z cd - rozpietosc jakosci jest bardzo duza. Podobnie z plikami, jak nie wrzucisz do pieca porzadnego materialu, nie bedzie gralo.

Konto w trakcie usuwania

Budujemy system pod siebie, a jak schrzanimy, to też robimy pod siebie i tyle.

 

Pięknie to ująłeś!

Dużo prawdy w tym co pisałeś, i to właśnie urok tej zabawy - nie można polegać na pomiarach, recenzjach czy nawet opiniach innych osób, trzeba się wysilić i posłuchać u siebie, bo to właśnie nam się ma podobać, a nie całej reszcie.

Ktoś mądry kiedyś powiedział, że można się "pięknie różnić"....

W audio też tak jest i nie trzeba innych nawracać, tylko zrozumieć i cieszyć się tym co się ma...

No ale koniec bajdurzenia poza tematem, bo tych klocków u siebie nie słyszałem (i się nie zanosi;-) czas ruszyć dupsko na wakacje!

Mysle , ze to raczaj kwestia nagrania. Wiez, to jest tak jak z cd - rozpietosc jakosci jest bardzo duza. Podobnie z plikami, jak nie wrzucisz do pieca porzadnego materialu, nie bedzie gralo.

 

Tak jak piszesz jak w studio nie ma solidnego sprzętu nagrywającego począwszy od dobrych mikrofonów za 20Kzł sztuka to dalej to sobie możemy opowiadać o wiernym dźwięku bajeczki. Tu akurat sam przykład że są 3 dobre mikrofony ale aplikacja moim zdaniem schrzaniona no i tak jest z całym torem krok po kroku.

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

  • Użytkownicy+

Kusi sprawdzić jak zagrają inne.

Jak narazie 2 najlepsze dla mnie DAC-i to Metronome C-8 i EMM Labs DAC-2X.

Jak widać nie jestem trendy ani na topie.... :-)

 

Próbowałeś Reimyo? Niedługo w "Kujawskich" i KAiMie będziemy słuchać kompletnego zestawu. Szukam więcej opinii na temat tego sprzętu i widzę, że nie braliście go pod uwagę do tej pory...

Są wprawdzie głosy, że Reymio powinno grać w kompletnym systemie, jednak chłopaki z salonu Interconnect w Bydgoszczy, mają źródło Reimyo, a resztę lampową (ART audio) i gra to fajnie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-24402-0-97872400-1374745223_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Słuchałem całego systemu Reimyo i gra super.Poza tym miałem u siebie sam DAC i to jeden z najlepszych DAC-ów jakie słyszałem a wcale nie grał w systemie Reimyo. Teraz ukazał się jeszcze nowszy i ponoć jeszcze lepszy DAC ale niestety nadal nie czyta plków Hires a tylko CD.

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

 

 

A co ja tam słyszałem:)Tych parę kloców, że po niektórych, to tylko można kloca wysadzić:)

Na moje, to trzeba naprawdę sporo przerzucić i to we własnym systemie, aby móc cokolwiek powiedzieć.

Ludziska czasem - chyba dla zbudowania sobie pozycji - często piszą, ze słyszeli tony sprzętu, a tymczasem jestem zdania, ze tak naprawdę, aby ocenić dany kloc, to trzeba go mieć u siebie w systemie i to przynajmniej na parę dni, bo tylko jednego dnia psyche moze nam zrobić psikusa, więc parę dni wydają się koniecznością.

Co do konfiguracji, to mi - z dotychczasowych odsłuchów - najbardziej odpowiada pre na bańkach z mocnym tranem.

Obecnie mam też lampy w źródle i takie rozwiązanie też wydaje się trafione, bo na końcu przewodu pokarmowego są kolumny, a moje do ospałych zaliczyć nie można(amelinium+OZ), więc od kolejnej lampki szumu w głowie nie będzie.Tary, które posiadam też nie można zaliczyć do grona zamulaczy, więc w sumie uzyskuje dxwięk.., właśnie jaki dźwięk?Dla mnie OK, a dla innych już niekoniecznie.

Ale co tam.., to moje, osobiste spojrzenie, bo po ostatnich odsłuchach u różnych ludzi, to już sam nie wiem co dobre.Każdemu podoba się co innego, każdy ma swoją receptę.Percepcja ludzkiego ucha jest czasem tak dalece odmienna, ze można zgłupieć, gdyby chcieć kierować się czy choćby wziąć pod uwagę komentarze słuchających.Oczywiście mówię o niuansach, a nie o rażących problemach wynikających np. z podbiciem na danej częstotliwości wynikającej z niedopracowanej adaptacji akustycznej.

Długo by można.., ale wniosek jest taki, ze trzeba budować system w oparciu o własne preferencje i percepcje swojego ucha.System budujemy dla siebie i tylko dla siebie.

Ostatnio słuchałem zestawu m.in. o imho, dobrej lokalizacji i wielkości pozornych.

Przychodzi inny kolo i mówi;

- fajnie, gra, barwa, itp. ale lokalizacja i wielkość pozornych budzi moją wątpliwość.

 

Myslę sobie;

hm.., ja słyszę dobrą lokalizację, a ON nie.Zatem który z nas ma lepsze ucho - ja czy on?

 

Zgłupieć można.Budujemy system pod siebie, a jak schrzanimy, to też robimy pod siebie i tyle.

 

 

Pozdrawiam wszystkich zwolenników i przeciwników kwasiorów, siarczanów:)

 

Maciek i chyba o to chodzi w tej calej zabawie. Ma sie uzytkownikowi systemu dzwiek podobac a nie kolegom (zazwyczaj ekspertom od youtube ).

 

Z moich doswiadczen wynika , ze zaden element toru nie wnosi tylu zmian co lampa NOS dobrze dobrana.

Za jej pomoca. mozna np. bas zrobic plaski jak nalesnik albo tlusty jak golonka po bawarsku. To samo tyczy sie srednicy i wysokich tonow.

Oczywiscie kable tez potrafia wniesc sporo zmian w systemie ale na pewno nie w tych aspektach co lampa.

Warto pomyslec o tym wstawiajac np. Mullardy w polaczeniu ze srebrnym kablem mozemy w prosty sposob otrzymac nisko schodzacy bas ale przy tym jego spezystosc ,szybkosc i brak dominacji nad pozostalymi pasmami - nie mamy efektu dudnienia i zamulenia dzwieku.

Sposobow zastosowania roznych konfiguracji jest nieskonczona .

 

I najwazniejsza rzecz . Nie warto sugerowac sie cenami lamp bo nie maja one kompletnie nic wspolnego z ich wlasciwosciami sonicznymi.

 

Ja na pewno w Metronome pobawie sie z kilkoma lampami. Warto sprobowac innych ustawien choc juz te lampy , ktore sa w dac -u nie sa zle.

 

 

P.S.

 

Juz w Chorwacji ? Jak tak to mozesz mi pomachac przez adriatyk ;)

Dzisiaj na poludniu Europy temperatura zblizona w odczuciu do temperatury piekla ;)

  • Użytkownicy+

Proszę o wpisy w temacie wątku.

Offtop został przeniesiony

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

O, chyba jakaś ciekawa dyskusja mnie ominęła :)

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

I tu znów się nie zgodzę. To zależy jak zestawione i jakie lampy.

Widocznie nigdy nie slyszalem niskiego basu z lampy, zawsze byl dobry melodyjny i barwny ale bardzo niskiego zawsze nie bylo zupelnie. Nie wiem moze faktycznie mozna taki z lampy uzyskac...?

A rozdzielczos jak dla mnie zawsze na lamapch jest ograniczona, moim zdaniem to zasluga jednak duzego THD

 

Ale i tak mam wrazenie ze mnie nie zrozumiecie jak to slysze, bo lampa czasami robi taka robote ze niby jest hiper rozdzielczosc...ale to nie jest zgodne z natura, chociaz musze zaznaczyc ze doceniam dzwiek lampowy w wiekszosci wypadkow jest duzo wierniejszy niz konstrukcje tranzystorowe

  • Użytkownicy+

Stasiu, posłuchaj dzieloną Octave.

 

piętą achillesową wzmacniaczy opartych na lampach, jest złagodzony kontur natarcia i kontrola basu. Szczególnie ta ostatnia wada potrafi irytować. Ma to w dużym stopniu związek z trudnością w wysterowaniu kolumn, przez słabowite wzmacniacze triodowe w klasie "A". Tak więc gdy dowiedziałem się jak mocna lampa do mnie jedzie, wzbudziło to we mnie spory entuzjazm i nadzieje na dobry dźwięk pozbawiony wad technologii lampowej.

(...)

Jak wcześniej napisałem moc wzmacniacza wzbudzała u mnie nadzieję na dobre odwzorowanie niskich częstotliwości. Jednak to co usłyszałem, przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Od pierwszej chwili dało się usłyszeć, a nawet odczuć całym ciałem jakość najniższych częstotliwości. Bas nurkował w otchłanie piekieł i powracał z szatańską mocą i szybkością. Zróżnicowanie w oddawaniu poszczególnych dźwięków z tego zakresu było zadziwiające. Tranzystorowy mocarz Audionet AMP 1 miał wprawdzie zbliżoną potęgę, jednak precyzja i dynamika dźwięku była zarezerwowana dla RE 290. W muzyce rockowej gitara basowa i perkusja, miały niesamowity atak.

No tak. To oczywiście zależy od mocy wzmacniacza.

U mnie jest 55W i nie narzekam na głębokość niskich częstotliwości.

Co zaś tyczy detaliczności, to w najmniejszym stopniu nie odbiega od realiów,

więc tu bym się nie zgodził. No chyba, że mój wzmacniacz jest jakiś wyjątkowy ;)

Jednak wątpię.

 

A tak BTW: ciekawe dlaczego wzmacniacze gitarowe są często oparte na lampach ??

;)

Wam sie tylko wydaje ze te wzmacniacze maja dobry bas i rozdzielczosc. Robilem proby w swoim wzmacniaczu zmniejszajac i zwiekszajac zawartosc harmonicznych i jednak cos wiecej na ten temat wiem. Na poczatek wzmacniacz pracowal bez globalnej petli, THD w okolicach 1-2% - bas kluchowaty, jakby barwny utrata mocna szczegolow, wokale mocno wybite do przodu - wiem moze sie podobac. Pozniej zapieta zostala petla globalnego sprzezenia THD spadlo do okolo 0.03% dzwiek znacznie sie poprawil kontrola basu wzrosla drastycznie, stal sie mniej barwny jakby, ale co ciekawe kontrabasy graly lepiej. Poznie przyszla pora na zlinearyzowanie tranzystorow koncowych i praca w symulowanej klasie A, THD na poziomie 0.01% - wzrosla dodatkowo barwa bas nabral kolorytu, Pozniej dodane zostalo wzmocnienie (zrodla pradowe w pierwszym stopniu) THD zmalalo to poziomu 0.0002% - dokladnosc lokalizacji wzrosla drastycznie, gladkosc dzwieku rowniez oeaz zwiekszyla sie rowniez kolorystyka basu oraz bas stal sie jedrny twardy wlasciwie byl roznorodny bardzo, ten dzwiek stal sie bardzo mujzyklany wrecz organiczny, to co najbardziej sie poprawilo to oddawanie roznych niuansow z sali czy tez rozne mikroszczegoly np szum smyczka na skrzypcach itp...

 

 

Wiec jak wzmacniacze lampowe moga byc rozdzielcze i z dobrym basem jak one maja THD te dobre na poziomie 0.1% a bardzo czesto THD maja na poziomie 1%? To pomimo wszystko slychac nie oszukujcie sie Panowie milosnicy lamp. Owszem lampa jest muzyczna i przyjemna ale ma swoje wady. Oczywiscie tranzystory maja wieksze, ale powoli pokazuja sie juz bardzo udane konstrukcje tranzystorowe np moj ulubiony wmzak to Soulution - ten dzwiek ani nie jest lampowy ani tranzystorowy jest taki jak poprostu ma byc!

 

Oczywiscie to wszystko w kontekscie lampy do metronoma ;)

 

Stasiu, posłuchaj dzieloną Octave.

 

A gdzie to mozna posluchac?

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

Wam sie tylko wydaje ze te wzmacniacze maja dobry bas i rozdzielczosc. Robilem proby w swoim wzmacniaczu zmniejszajac i zwiekszajac zawartosc harmonicznych i jednak cos wiecej na ten temat wiem. Na poczatek wzmacniacz pracowal bez globalnej petli, THD w okolicach 1-2% - bas kluchowaty, jakby barwny utrata mocna szczegolow, wokale mocno wybite do przodu - wiem moze sie podobac. Pozniej zapieta zostala petla globalnego sprzezenia THD spadlo do okolo 0.03% dzwiek znacznie sie poprawil kontrola basu wzrosla drastycznie, stal sie mniej barwny jakby, ale co ciekawe kontrabasy graly lepiej. Poznie przyszla pora na zlinearyzowanie tranzystorow koncowych i praca w symulowanej klasie A, THD na poziomie 0.01% - wzrosla dodatkowo barwa bas nabral kolorytu, Pozniej dodane zostalo wzmocnienie (zrodla pradowe w pierwszym stopniu) THD zmalalo to poziomu 0.0002% - dokladnosc lokalizacji wzrosla drastycznie, gladkosc dzwieku rowniez oeaz zwiekszyla sie rowniez kolorystyka basu oraz bas stal sie jedrny twardy wlasciwie byl roznorodny bardzo, ten dzwiek stal sie bardzo mujzyklany wrecz organiczny, to co najbardziej sie poprawilo to oddawanie roznych niuansow z sali czy tez rozne mikroszczegoly np szum smyczka na skrzypcach itp...

 

 

Wiec jak wzmacniacze lampowe moga byc rozdzielcze i z dobrym basem jak one maja THD te dobre na poziomie 0.1% a bardzo czesto THD maja na poziomie 1%? To pomimo wszystko slychac nie oszukujcie sie Panowie milosnicy lamp. Owszem lampa jest muzyczna i przyjemna ale ma swoje wady. Oczywiscie tranzystory maja wieksze, ale powoli pokazuja sie juz bardzo udane konstrukcje tranzystorowe np moj ulubiony wmzak to Soulution - ten dzwiek ani nie jest lampowy ani tranzystorowy jest taki jak poprostu ma byc!

 

Oczywiscie to wszystko w kontekscie lampy do metronoma ;)

 

 

A gdzie to mozna posluchac?

 

Octave powinni miec w UK . w Polsce mozesz zapomniec lub ew. posilic sie youtube.

Wam sie tylko wydaje ze te wzmacniacze maja dobry bas i rozdzielczosc. Robilem proby w swoim wzmacniaczu zmniejszajac i zwiekszajac zawartosc harmonicznych i jednak cos wiecej na ten temat wiem. Na poczatek wzmacniacz pracowal bez globalnej petli, THD w okolicach 1-2% - bas kluchowaty, jakby barwny utrata mocna szczegolow, wokale mocno wybite do przodu - wiem moze sie podobac. Pozniej zapieta zostala petla globalnego sprzezenia THD spadlo do okolo 0.03% dzwiek znacznie sie poprawil kontrola basu wzrosla drastycznie, stal sie mniej barwny jakby, ale co ciekawe kontrabasy graly lepiej. Poznie przyszla pora na zlinearyzowanie tranzystorow koncowych i praca w symulowanej klasie A, THD na poziomie 0.01% - wzrosla dodatkowo barwa bas nabral kolorytu, Pozniej dodane zostalo wzmocnienie (zrodla pradowe w pierwszym stopniu) THD zmalalo to poziomu 0.0002% - dokladnosc lokalizacji wzrosla drastycznie, gladkosc dzwieku rowniez oeaz zwiekszyla sie rowniez kolorystyka basu oraz bas stal sie jedrny twardy wlasciwie byl roznorodny bardzo, ten dzwiek stal sie bardzo mujzyklany wrecz organiczny, to co najbardziej sie poprawilo to oddawanie roznych niuansow z sali czy tez rozne mikroszczegoly np szum smyczka na skrzypcach itp...

 

Hmm... A jak Ty to wszystko słyszysz??? :0

No właśnie... zapomniałem jeszcze dodać, że część mojego toru jest także organiczna.

Jest lewe i prawe, mają własne wyrobienie uzyskane przez lata przy słuchaniu muzyki,

nie dźwięków. Nie są też oparte ani na tranzystorach, ani na lampach.

Przekazują ciśnienie powietrza wywołane falą dźwiękową za pomocą membran

do centralnej jednostki sterującej opartej na najdoskonalszym systemie we wszechświecie.

A ten w sposób zindywidualizowany dokonuje połączenia wszystkich harmonicznych

oraz tego wszystkiego skomplikowanego, co byłeś łaskaw powyżej wymienić

(niewiele z tego zrozumiałem, więc mam tylko nadzieję, że nikogo nie obraziłeś ;) ).

Potocznie nazywamy tę część toru audio ....... uszami i zmysłem słuchu.

Mnie służy do relaksu czerpanego z muzyki, ale ... może ja to źle rozumiem ;)

 

No to jak w końcu z tematem tego wątku ??

Może zrobimy głosowanie wśród tych, którzy faktycznie słyszeli te sprzęty i mogą doradzić

twórcy wątku ??

  • Użytkownicy+

A gdzie to mozna posluchac?

Eter Audio jest dystrybutorem, w sprzedaży ma

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Metronome + Octave... chciałbym tego posłuchać.

 

Octave powinni miec w UK . w Polsce mozesz zapomniec lub ew. posilic sie youtube.

Mylisz się, testowałem niedawno pre i końcówkę dla Magazynu Hi-Fi, wiec dostępność jest na 100%

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

 

Eter Audio jest dystrybutorem, w sprzedaży ma Nautilus.

http://octavehiend.pl/index.php?x=mre_220

 

Metronome + Octave... chciałbym tego posłuchać.

 

 

Mylisz się, testowałem niedawno pre i końcówkę dla Magazynu Hi-Fi, wiec dostępność jest na 100%

 

Ale mi chodzilo o serie Jubilee.

Nie wiedzialem, ze ma je Nautilus na stanie.

Dotychczas nie mieli.

THD w okolicach 1-2% - bas kluchowaty

 

Ten bas kluchowaty, w otwartej pętli raczej był spowodowany dużo większą impedancją wyjściową (czyli jednocześnie niskim DF) niż harmonicznymi.

System gra dobrze, albo nie....

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

Na wiekszosc tranzystorow, wystarczy 290-ka...

 

Slyszalem rozne opinie na temat Octave.

Podobno b. barwny dzwiek ale z jedna mala wada tzn. troche kuleje szczegolowosc / detaliczosc.

Nawet w tescie chyba w Audiostereo potwierdzali ten fakt.

Ale poza tym drobnym problemem warto na pewno przesluchac.

 

Jak testowales to napisz z czym i jakie wrazenia.

  • Użytkownicy+

Slyszalem rozne opinie na temat Octave.

Podobno b. barwny dzwiek ale z jedna mala wada tzn. troche kuleje szczegolowosc / detaliczosc.

Nawet w tescie chyba w Audiostereo potwierdzali ten fakt.

Ale poza tym drobnym problemem warto na pewno przesluchac.

 

Jak testowales to napisz z czym i jakie wrazenia.

 

Jest dokładnie odwrotnie, przynajmniej jeśli chodzi o testowany zestaw Octave HP 500 / RE 290. Bas jeden z najlepszych jaki słyszałem, szczegółowość również wyśmienita. Wzmacniacz po neutralnej stronie, trudno rozpoznać, że to lampa... Jedynie plankton i powietrze, oraz odrobina gładkości może nam to zdradzić. Gra naprawdę wyśmienicie, a słuchałem na podstawowych lampach dołączonych w komplecie. Można zapewne jeszcze lepiej przy pomocy nosów. Jedyna drobna wada (zapewne kwestia lamp), to nieco uwypuklone wysokie tony.

 

Z Wittoldem który dzisiaj wyleciał właśnie do ciepłych krajów i Krzyśkiem, byliśmy zachwyceni. Whitesnake również go bardzo chwalił, a porównywał z VTL-em (testował jako drugi recenzent - magazyn ma tradycję z dwoma opiniami jednego klocka).

 

Octave niczego nie maskuje i jeśli tylko przyjdzie ochota na śledzenie detali, jest to na wyciągnięcie ręki. Przyczyną tego, jest niezwykła czystość tła i separacja poszczególnych dźwięków w całym zakresie pasma.

 

Wiadomo :)

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Proszę o powrót do hi-endu a nie pitolicie o budżetówce :) Vivaldi i tak gra najlepiej.

No to poprosze o kwiecisty opis Vivaldiego :)

Wedlu mnie to jednak brakuje mu barw reszta na najwyzszym poziomie, a dla Ciebie? na jakich zrodlach sluchales?

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.