Skocz do zawartości
IGNORED

Audio Show 8-9.11.2014


NE5532

Rekomendowane odpowiedzi

Warto osobnym wpisem potraktować międzyhotelowe granie dużych monitorów BBC Spendor (Spencer+Dorothy) oraz Harbeth (Harold + Beathy) - jeśli nic nie pokręciłem. Nazwy to akronimy imion włacicieli i PT małżowinek właścicieli. Spendory grały zarówno 100, jak i 1 (u Waszczyszyna). Harbethy hl5+ grały w dwóch systemach - q21 oraz w Bristolu, gdzie grał polski gramofon (Zontek, jeśli pamiętam). Okazało się, że do wokali trudno o lepsze kolumny. W moich oczach wygrał Spendor, ale Harbeth też był ok.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchając systemu na Wilsonach z DCSem i Rockportów z Mackami muszę stwierdzić, że jest jednak coś takiego jak amerykańska szkoła brzmienia. Pozytywne, że z tego się wyrasta.

 

 

To trochę tendencyjna opinia. Znam osoby,które wyrosły z fascynacji Jadis, a posiadały swoje. Jak widać każdy lubi coś innego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To potwierdza moje obserwacje, że Hegelki nie lubią nisko skutecznych głośników.

 

Ciekawe, że w domu gram na lampie dochodzącej w porywie do 30w i jest świetnie. Wydaj mi się, że ten hegel coś lipny ;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+

1. Grobel Audio- Jadis+ Serblin+ Revox

2. Seminarium "Akustyka pomieszczeń"- wykład z czystych podstaw; podany ciekawie, zrozumiale, sporo praktycznych wskazówek, pytania z sali nie pozostawały bez odpowiedzi- duży plus.

3. Seminarium "Taśmy analogowe vs PCM vs DSD"- bardzo ciekawe doświadczenie. Jakby ktoś miał wątpliwości czy słychać różnicę, to po tym eksperymencie wie że tak.

-

1. Procesor Ancient Audio- czy to jest poszukiwanie tzw. "końca internetu"?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam osoby,które wyrosły z fascynacji Jadis, a posiadały swoje.

 

To trochę tendencyjna opinia.

Jak widać każdy lubi coś innego.

 

To z kolei wyświechtane i banalne stwierdzenie, którym posługujesz się zdecydowanie za często i za każdym razem, gdy ktoś słyszy inaczej niż ty.

Dla mnie ani jeden ani drugi "amerykański" system nie był tym na co bym się zamienił. A tego, że jest amerykańska szkoła brzmienia, to będę bronił bazując na swoich doświadczeniach.

 

Amerykańska szkoła brzmienia preferuje mocny, zdecydowany bas, świetną dynamikę, przestrzenność i rozdzielczość, ponadnaturalne wymiary wokalistów i instrumentów, za to ze szkodą dla barwy instrumentów, wybrzmień, naturalności, gładkości przekazu, kultury przekazu, wyrafinowania, ezoterycznej subtelności wysokich tonów itd. Takie sobie toporne robienie hałasu. Naprawdę to mija. Na takim Wilsonie to sobie można posłuchać przyjemnie elektrycznego mocnego rocka, ale już kameralistyki, baroku to niekoniecznie. Klawesyn by cię zabił. Mekka audiofila to podobno fly power trioda, szerokopasmowiec i opera z winyla. To jeszcze przede mną ;-)

 

U japończyków na odwrót ;-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I na koniec dla mnie najlepszy dźwięk jaki słyszałem w tym roku:

- ETER AUDIO/NAUTILUS - Spendory plus Accuphase. Byłem tam długo dwa razy , za drugim razem grała lampowa końcówka mocy Lebena. Nie da się opisać tego dźwięku. To było coś wspaniałego o czym rozmyślałem całą drogę powrotną. Tak, taki dźwięk chciałbym kiedyś mieć w domu. Najlepszy dźwięk jaki słyszałem w tym roku ( i chyba to nie tylko moja opinia ). Brawo Eter/Nautilus. Oprócz dźwięku świetnie prowadzona prezentacja - fajnie się słucha ludzi dla których praca jest pasją :-) Po powrocie do domu puściłem sobie The Stranglers - Midnight Sommer Dream. No i nie jest to brzmienie które można porównać do Etera ale nie jest źle w porównaniu z całą resztą :-)

 

ja tez spędziłem tam najwięcej czasu. ze względu na brzmienie, prezentacje i dobór muzyki. nachodzi mnie taka refleksja, ze wybór muzyki bardzo wpływa na to jak bardzo chcemy się otworzyć na prezentowany sprzęt. czasem wychodziłem po kilku chwilach z pokoju gdzie męczyła mnie jakaś symfoniczna, country czy nawet czy free jazz.

 

W ETER AUDIO/NAUTILUS słuchałem:

Grace Jones - I've Seen That Face Before (Libertango)

Dead Can Dance - Song of the stars

Kraftwerk - Tour de France

Soundtrack - the name of the rose

 

wszystko brzmiało super przyjemnie i spójnie. Dopiero w domu jak odsłuchałem te tracki u siebie to stwierdzam ze bas mógłby jednak schodzić niżej.

 

Ktoś wyżej miał zastrzeżenia do korekcji Accuphase, ale tam były prezentowane dwa zestawy. Analogowy bez korekcji i SACD z korekcją.

 

k

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na drugim i trzecim miejscu w Sobieskim Audio Note (2-drożne prostopadłościany dosunięte do tylnej ściany) oraz Bodnar Audio (jeśli ich cena będzie z roku na rok nadal tak rosła, to za kilka lat będą najdroższymi kolumnami na wystawie). W obu przypadkach w muzyce można było się zasłuchać.

Chodzi o prezentowany model Bodnar Audio Sandglass. Tytułem wyjaśnienia: są różne wykończenia w odpowiednio różnych cenach. Inaczej kosztuje wykończenie w piano lack - prezentowane na tegorocznym AS od wykończenia w macie ze skórą pokazywane parę lat wstecz.

 

Zapewniam, że ceny są stabilne.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z kolei wyświechtane i banalne stwierdzenie, którym posługujesz się zdecydowanie za często i za każdym razem, gdy ktoś słyszy inaczej niż ty.

Dla mnie ani jeden ani drugi "amerykański" system nie był tym na co bym się zamienił. A tego, że jest amerykańska szkoła brzmienia, to będę bronił bazując na swoich doświadczeniach.

 

 

 

Może i banalne, więc tym bardziej dziwne, że do ciebie nie dociera. Jeśli ktoś woli inne granie niż ty to wg ciebie jest w błędzie albo musi dorosnąć. Co to za Amerykańska szkoła? Inaczej grają Magico, inaczej Avalony a jeszcze inaczej Wilsony. Tak samo wzmacniacze. Co innego Krell, a co innego np Jeff Rowland. Prawdą jest że Amerykanie lubią mocny bas. Japończycy jak się okazuje również. A Francuzi nie? Co innego Jadis, a co innego granie Focala. Oba style Francuskie i co z tego jak tak diametralnie różne.

Twierdzisz, że na końcu jest gramofon i trioda? Być może. Ja słucham dużo od ok 35 lat, do gramofony na pewno nigdy nie wrócę, a czy dorosnę do triody? Na razie się na to nie zanosi. Może i dobrze. Czasem lepiej nie dorastać… :-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do różnic - Avalon, Magico, Wilson Audio itd. - to zgoda.

Ja to widzę w ten sposób, że nie każdy sprzęt wyprodukowany w USA musi koniecznie reprezentować "amerykańską szkołę brzmienia". Jednak zwłaszcza w minionych latach dało się zaobserwować pewien trend w produktach zza oceanu.

Wilson, Thiel, Genesis, Dunlavy, Legacy, ARC, VTL, Krell, Levinson to raczej firmy idące w kierunku muskularnego i bardzo efektownego brzmienia. Trudno się dziwić, bo determinują to amerykańskie salony odsłuchowe - na ogół większe niż nasze europejskie. Teraz to się trochę wszystko przemieszało i te podziały nie są tak ostre.

JMLab to jeszcze inna bajka, bo ta firma nie zawsze robiła takie potwory typu Utopia i jej różne klony. Ta firma jednak wyrastała z mniejszych konstrukcji. Dopiero później rozwinęli linię Utopia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spendory, harbethy, mcintoshe, bodnar audio - miodzio

 

skupię się jednak na modelach dla Kowalskiego:)

 

AKKUS Monolith - kolumny za 4500zł z piękną barwą i równym brzmieniem - best buy cena/jakość

Unitra - nie rozumiem zachwytów, dla mnie marnie

pylon - może się podobać w kategorii budżetowej, ale jak można dołożyć kilka złotych i mieć znacznie lepiej...

16Hertz - dobre brzmienie

Ether ceramique - zadziwiająco dobrze (z atollami serii 400)

 

 

Największe nieporozumienie - JAG - pomimo mojej sympatii dla tej firmy i jej wyrobów, które poznałem wcześniej, w tym roku zonk !

zupełnie nie rozumiem zachwytów nad BAS, czyli ich strumieniowcu na BT ze spotify- dźwięk wykastrowany ze szczegółó, smaczków, sceny itd. Słyszałemm ich kolumn z CD-kiem i tymi samymi wzmakami i było znacznie lepiej. Panowie z JAG twierdzą, że jest bosko i nic nie umyka (nie słyszą różcicy), co nie przeszkadza im wciskać kabli zasilających, które dokonują cudów...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje odczucia, najciekawsze wrażenia dźwiękowe:

Diapason,rewelacyjny system Sikory!, system Grobel Audio z głośnikami Serbiana, słuchawki Stax pobiły konkurencje,BC Audio, Boenicke ( może zbyt ostra góra ),Taga Harmony, Accuphase i Splendory.

Rozczarowanie: Vivid Audio,Zeta Zero, Technics,Grande Utopia ( na marginesie, czy ktoś zauważył,ze na prezentacji były zamienione kanały, lewy z prawym!!!, na moją uwagę, pan pilnujący interesu stwierdzil, ze tak, ale tyle sie wczoraj działo, że nie zdążyli poprawić, a teraz nie maja jak, moim zdanie SKANDAL!!!).

To tak na ciepło.

Poza tym prezentowała muzyka w wielu przypadkach nie dawała możliwości zaprezentowania realnych możliwości sprzętu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do różnic - Avalon, Magico, Wilson Audio itd. - to zgoda.

Ja to widzę w ten sposób, że nie każdy sprzęt wyprodukowany w USA musi koniecznie reprezentować "amerykańską szkołę brzmienia". Jednak zwłaszcza w minionych latach dało się zaobserwować pewien trend w produktach zza oceanu.

Wilson, Thiel, Genesis, Dunlavy, Legacy, ARC, VTL, Krell, Levinson to raczej firmy idące w kierunku muskularnego i bardzo efektownego brzmienia. Trudno się dziwić, bo determinują to amerykańskie salony odsłuchowe - na ogół większe niż nasze europejskie. Teraz to się trochę wszystko przemieszało i te podziały nie są tak ostre.

JMLab to jeszcze inna bajka, bo ta firma nie zawsze robiła takie potwory typu Utopia i jej różne klony. Ta firma jednak wyrastała z mniejszych konstrukcji. Dopiero później rozwinęli linię Utopia.

 

Ale normalne Utopie, czyli 1 generacja teź była duża jak dziś model Stella, drugi od góry i były na rynku już chyba 20 lat temu. Grand Utopie BE weszły na rynek ok 10 lat temu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mała prośbeńka. Jak ktoś cyknął w dobrej jakości zdjęcie rozebranego pre phono Ayona to prośba o udostępnienie.

Pewnie będą lepsze a na razie masz takie:

 

Dla mnie najlepiej zagrały na wystawie jbl + mark levinson

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ty -- wódkę za wódką w bufecie...

Oczami po sali drewnianej -- i serce ci wali (Czy pamiętasz?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT

Miałem szczęście siedzieć w dobrym miejscu w pokoju Audio Fastu i mi podobało się, chociaż nie rozumiem, dlaczego całkowicie pominięto adaptację akustyczną.

Accordo fajnie, ale wolę Ktemy

Pozytywne wrażenie z pokoju Svedy, chociaż stelaż sufitu podwieszanego dzwonił ;) ten pokój takich częstotliwości nie toleruje

Jak byłem, to w Soundclubie to nie zagrało, a miałem nadzieję, że to będzie hit

Posłuchalem też w sluchawkach i Stax seria 7 super, nie wiedziałem, ze tak dobrze to gra.

Dla odmiany torowe Audeze rozczarowany mnie

 

Sobieski; generalnie jak zwykle duszno, tłoczno i głośno, miałem wrócić w niedzielę, ale na samą myśl się zmęczyłem ;) nieustająco zadziwiają mnie niektórzy wystawcy, którzy puszczają muzykę na full i sa w stanie wysiedzieć w takim pokoju cały dzień.

Nigdy nie traktuję tego hotelu i odsluchów na poważnie, niemniej na plus

Accus

JAG

Reimyo, choć za głośno

Radiho

Amare, był potencjał, ale coś zgrzytało

 

Bristol

Rockporty super

Audio Fast, nierówno, niektóre nagrania niewiarygodnie słabo, inne dobrze

ESA; pierwszy raz w tym roku przesłuchałam tam kilka nagrań

Tekne - odstawały od swojej renomy

Zontek - chętnie bym posłuchał u siebie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchając systemu na Wilsonach z DCSem i Rockportów z Mackami muszę stwierdzić, że jest jednak coś takiego jak amerykańska szkoła brzmienia. Pozytywne, że z tego się wyrasta.

 

Byłem jeszcze raz w Tulipie, dziś ładniej zagrał mi system na Martenach z Tenorem.

Po zachwytach na forum jeszcze raz posłuchałem Boeniecke - jeśli dla kogoś dźwięk z tych piszczałek to był dźwięk wystawy, to znaczy, że jeszcze długa droga przed nim, co samo w sobie jest pozytywne.

 

po wielu latach odsłuchów i posiadania sprzętów made in usa i tym podobnych stwierdzam i potwierdzam że jest pewna droga prezentacji sprzętu jaka wskazałeś ale po co ją deprecjonować bo "mnie podoba sie co innego" komuś jednak się może podobać bo słucha czegoś więcej niż utworów z katalogu muzyka poważna i fletnia pana... ale jeszcze długa droga przed Toba, co samo w sobie jest pozytywne...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem, a jakże nawet całe 2 dni. Jedyne co mi się podobało to atak na basie u lampizatora bo cała reszta mocno już odbiegała od doskonałości. Kompletna katastrofa u McIntosha ocierająca cewka śreniotonowca ! Płasko i bez ekspresji. Jako taka scena pojawiła się w pokoju Audio Note. Wszędzie to raczej lewo prawo i dźwięk w kolumnach. A już to co działo się w pokoju Audio Tekne to jakiś żart, siedziałem tylko troszkę z prawej i słyszałem TYLKO prawą kolumnę. A w zeszłym roku na tych śmiesznych monitorkach tak fajnie było. Mam wrażenie że część wystawców chciała pokazać jak sprzęt, który czegoś nie może jednak daje radę. Bonieckie może i zagrały by w 12 m2 ale w 100 ???? Jestem trochę rozpieszczony przez moje basowe tuby, które po prostu nie buczą na niskiej średnicy i cały zakres mam czysty a do tego pełen informacji, dla tego z uporem maniaka wytykałem pobukiwania w zakresie 200 - 500 Hz z klasycznych membran. Np. w Avantgarde było po prostu źle. Brak informacji basu i takie buuu i mrrrr. Całkiem przyjemnie było u ex Grajpudeł, może dla tego że nie za głośno. Ale to takie tam moje grymasy. Generalnie fajnie było wyrwać się z domowej rutyny, posłuchać w drodze kolejnych mrożących krew w żyłach przygód Harego Hole i spotkać się ze znajomymi.

 

P.S. w pokoju DIY było bardzo przyjemnie, tak trzymać DIY daje radę

P.S. II co to było za kosmiczne cudo u Zety ? w namiocie tipi z rurami i diodami ... szkoda że nie zagrało

P.S. III Sveda Audio jak dla mnie miód, trzeba było tylko zabrać krzesło i usiąść 1 m przed. To jednak monitory studyjne. Ja wiem i tak zrobiłem, kto nie zrobił niech żałuje :D

 

pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem nadzieję, że będzie okazja przekonać się do audiogd- niestety - system lampowy z Esami grał po prostu źle. Daców nie dało się porównać - próba słuchawkowa zjednym z nich okazła się bolesna dla uszu...

Jeśli chodzi o Hegla, to niesympatyczni panowie z q21 nie wyrazili woli włączyć hd25 lub hd12, które stały. Stwierdzili, że dziś gra przez cały dzień tylko160-tka i koniec.

Oppo ze słuchawkami - OK

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Seminarium "Taśmy analogowe vs PCM vs DSD"- bardzo ciekawe doświadczenie. Jakby ktoś miał wątpliwości czy słychać różnicę, to po tym eksperymencie wie że tak.

 

 

Było też porównanie z LP. Rzeczywiście doświadczenie może być pouczające...Choć zapamiętałem swoje typy, to sama kolejność porównań już mi się trochę pomieszała, ktoś pamięta szczegółowo poszczególne pary?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Uwaga! Mam aktualnie na "sprzedaż"... następujące myśli na potrzeby audiofilii i muzyki:

-Nauczył się Pan czegoś od publiczności?-Tak, aby ją ignorować tak bardzo, jak to tylko możliwe. J. Zorn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje 3 gr. Najpierw wrażenia ogólne.

 

1. Wydaje się potwierdzać dominacja analogu jako swoistego referencyjnego źródła dźwięku na AS. Dalej pliki, poczciwe CD chyba na szarym końcu, z pewnymi wyjątkami, takie odniosłem wrażenie. Czy to jest odbicie rzeczywistego popytu rynkowego czy też swego rodzaju trend lansowany przez wystawców, to już jest do wyjaśnienia przez specjalistów z branży.

 

2. Na przestrzeni ostatnich lat zdecydowanie wzrosło znaczenie kwestii adaptacji akustycznej. Chyba na palcach jednej ręki można było policzyć pokoje/sale, z których nie byłoby wszechobecnych rozpraszaczy, dyfuzorów, pułapek, itp. Ciekawe były te drewniane, made in Poland zresztą (Manufaktura). Natomiast przełożenie tej tendencji wystawowej na warunki domowe to oddzielna kwestia. Ustawienie w mieszkaniu nawet tych niebrzydkich konstrukcji Manufaktury może być problemem ( chyba że ktoś ma dedykowane pomieszczenie odsłuchowe).

 

3. Pochodną uwzględnienia roli akustyki jest poskromienie ambicji wystawców i zdecydowane ograniczenie przypadków wtłaczania dużych konstrukcji do niewielkich pokojów (np. w Sobieskim). A więc zdrowy rozsądek zwycięża, fakt, że w kilkoma wyjątkami potwierdzającymi raczej regułę:),

 

4. Z kolei prawdziwa inwazja mocy następuje w obszarze kablowym. W przypadku kabli głośnikowych standardem staja się przewody na podpórkach i średnicy odpowiadającej przegubowi ręki małego dziecka, mam wrażenie że niedługo nastolatka, a może i dorosłego:).

 

5. W kwestii designu, potwierdza się tendencja, zwłaszcza w przypadku kolumn, odchodzenia od spokojnej, tradycyjnej kolorystyki w stylu naturalnego drewna na rzecz ciemnych/ kontrastowych/ nabłyszczanych/ syntetycznych wybarwień. Skoro nawet Harbeth objawił się, w najnowszym wcieleniu „5 Plus”, w grobowo czarnym lakierze, to o czymś świadczy:). Jak obecna moda zniesie próbę czasu przyjdzie przekonać się wraz z jego upływem.

 

6. Co cieszy, powoli acz konsekwentnie rośnie znaczenie rodzimych producentów. Zarówno tych tworzonych od podstaw (Abyssound, Pylon Studio 16Hz, etc…) jak i podpierających się, co nie jest żadnym zarzutem, nostalgią za dawnymi czasami (Tonsil, Unitra, Fonica…). Tworzenie marki i produktu jest jak wiadomo praco- i czasochłonne, ale dobrze się dzieje, że polskie firmy czują się coraz pewniej, nawet jeśli często operują w segmencie budżetowym i średniobudżetowym. Od czegoś zaczynać trzeba, a 38 mln kraj nie musi importować wszystkiego z Chin.

 

7. Ogólny poziom ogólnej życzliwości i optymizmu wśród zwiedzających wśród wygląda raczej na co najmniej przyzwoity:).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie będą lepsze a na razie masz takie:

 

Dla mnie najlepiej zagrały na wystawie jbl + mark levinson

 

Wielkie dzięki dla kolegi :-)

 

A jeśli chodzi o samą imprezę:

1) tłok,tłok i jeszcze raz tłok. chyba trzeba się będzie zastanowić poważnie nad nową miejscówką bo organizacja w końcu ugrzęźnie

2) mały bezwład organizacyjny w Bristolu ( prawie wszystkie spotkania ustawiane na godziny bez synchronizacji niestety )

3) znowu kilka niespełnionych obietnic ( trzeba było nie obiecywać )

4) bardzo dużo źle grających systemów, kilka grających dyskusyjnie i mało grających dobrze

5) z tych dobrze to JADIS, FM Acoustics ( mimo absurdalnych cen ), Rockport z Macami ( lepiej niż przed rokiem ), Avangardy z analogu ( trochę przewalony bas ale mimo zapewnień dystrybutora to nie są głośniki do małych pomieszczeń ), Audio Physic z analogu. Z małych pokoi niczego specjalnie nie zapamiętałem.

6) no niestety moim zdaniem JBL z Levinsonem to była dźwiękowa katastrofa, ale każdy oczywiście ma prawo do swoich własnych opinii, natomiast Wilsony grały bezpłciowo. No i ostatecznie Vivid Audio kolejna porażka niestety jak przed rokiem mimo lampy.

7) z pozytywów co raz więcej polskich producentów

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FM Acoustic w Bristolu to bylo cos, zalapalem sie na godzinny pokaz, dzwiek fenomenalny a wlasciciel/ konstruktor bardzo fajnie, z wielka pasja opowiadal o swojej firmie. Wrazenie zrobila cala konfiguracja, od kolumn, przez preampa ktory genialnie wycina stukniecia porysowanej plyty i to podobno bez cyfrowych trickow po koncowki. Ale cena... No wlasnie, ktos liczyl ile prezentacyjny set kosztuje ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) post-42605-14155711302669_thumb.jpgpost-42605-14155711496563_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-42605-14155711302669_thumb.jpg

post-42605-14155711496563_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było też porównanie z LP. Rzeczywiście doświadczenie może być pouczające...Choć zapamiętałem swoje typy, to sama kolejność porównań już mi się trochę pomieszała, ktoś pamięta szczegółowo poszczególne pary?

 

Możecie coś więcej napisać i jakie były konkluzje?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jako źródło służyło przebudowane Lenco L75 :-)

 

To do FM Acoustics

 

Możecie coś więcej napisać i jakie były konkluzje?

Takie, że zawsze winyl grał lepiej od cyfry.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie p0is0n pomyliłeś pokoje. Tutaj nie Sudio System tylko Polisz Diy! Grało pod pewnym względem zajebiście. 2 konstruktorów, 0 marketingu.

Aj bo przeglądałem wątek z telefonu i te zdjęcia mi się pomerdały ;-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

--

Jeśli chcesz poznać cywilizację...posłuchaj jej muzyki - Konfucjusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.