Skocz do zawartości
IGNORED

JPLAY/JCAT - Czy ta firma ma nazwę i siedzibę?


dd6

Rekomendowane odpowiedzi

Tak sie zdziwiłem trochę, szukam na ich stronie i szukam. Właściwie to nawet zamierzam za jakiś czas coś kupić.

 

No ale jest jeden problem: nie wiem od kogo kupuję, nie wiem na jakich zasadach, czy sprzedaż będzie podlegała ustawie o ochronie konsumentów ?

To jest ostatnie wolne miejsce na forum na Twoją reklamę...

Tak sie zdziwiłem trochę, szukam na ich stronie i szukam. Właściwie to nawet zamierzam za jakiś czas coś kupić.

 

No ale jest jeden problem: nie wiem od kogo kupuję, nie wiem na jakich zasadach, czy sprzedaż będzie podlegała ustawie o ochronie konsumentów ?

 

lepiej potrolowac na forum audiostereo niz zapytac developerow softu ?

No dobra, ale podałeś dwa wpisy, a skąd ja mam wiedzieć od kogo kupuję. No i jeśli są to polskie firmy, to mam kupować w Euro?

 

Jak nacisnę na stronach jplay.eu przycisk służący do kupowania, to od razy wchodzi mi paypal.

 

lepiej potrolowac na forum audiostereo niz zapytac developerow softu ?

 

Co ty sobie kpisz? Nie mam nic przeciwko jplay, nie wiem kto jest developerem, bo nigdy tego nie śledziłem. Normalnie takich rzeczy człowiek się dowiaduje jak wchodzi na stronę producenta. Zadałem normalne pytanie.

 

W ogóle to aż dziw bierze jak szybko ten wątek zniknął z zakładki high-end. A jest to przecież produkt i producent high-endowy.

 

WIĘC O CO CHODZI?

 

Poza tym na prawdę chcę coś kupić, a dokładnie kartę USB JCat. Tylko poczułem się jakby na wstępie nieswojo.

To jest ostatnie wolne miejsce na forum na Twoją reklamę...

No dobra, ale podałeś dwa wpisy, a skąd ja mam wiedzieć od kogo kupuję. No i jeśli są to polskie firmy, to mam kupować w Euro?

 

Jak nacisnę na stronach jplay.eu przycisk służący do kupowania, to od razy wchodzi mi paypal.

 

 

 

Co ty sobie kpisz? Nie mam nic przeciwko jplay, nie wiem kto jest developerem, bo nigdy tego nie śledziłem. Normalnie takich rzeczy człowiek się dowiaduje jak wchodzi na stronę producenta. Zadałem normalne pytanie.

 

nie twierdze ze cos masz ale skoro trafiles na ich strone to masz tam tez

1. formularz kontaktu

2. mozliwosc zapytania na ich forum

3. napisac na [email protected]

 

bez sensu jest pytanie tutaj bo tutaj tylko flama zaczniejsz - zobacz ile durnych wpisow ma watek jplay w zakladce PC Audio

lepiej potrolowac na forum audiostereo niz zapytac developerow softu ?

 

Ale mnie wpieprzyłeś z tym trolowaniem. To chyba jest forum, tu się zadaje pytania i publikuje swoje wątpliwości, tak przypominam, jakbyś nie wiedział.

 

nie twierdze ze cos masz ale skoro trafiles na ich strone to masz tam tez

1. formularz kontaktu

2. mozliwosc zapytania na ich forum

3. napisac na [email protected]

 

bez sensu jest pytanie tutaj bo tutaj tylko flama zaczniejsz - zobacz ile durnych wpisow ma watek jplay w zakladce PC Audio

 

Ale te informacje producent ma obowiązek podać na stronie i przed transakcją. Nie robi tego, to nie moja wina, że pytam się na forum. Pytam się tu, bo jest tu dużo osób, którzy mogą mi odpowiedzieć. Tylko jakoś nikt nie odpowiedział. A ja nie wiem od kogo dostanę paragon!

 

zobacz ile durnych wpisow ma watek jplay w zakladce PC Audio

To nie są moje wpisy.

To jest ostatnie wolne miejsce na forum na Twoją reklamę...

dd6 dobrze mówi. Takie praktyki trzeba piętnować i tępić. Zaraz się zlecą obrońcy i powiedzą, że jak nie pasi, to można nie kupować, ale to są normalne praktyki handlowe. Ciekawe, czy fakturę wystawiają huehue.

--

Jeśli chcesz poznać cywilizację...posłuchaj jej muzyki - Konfucjusz

Dla tego KATEGORYCZNIE ŻĄDAM, aby ten temat powrócił do zakładki high-end. Tam jest jego miejsce, bo dotyczy producenta high-end.

 

W ogóle, to nie zamierzałem pisać jakiejś wielkiej krytyki JPLAY. Ale widzę, że to właśnie z powodu moderacji i głupiej obrony tak może wyjść. Ale to już nie moja wina.

To jest ostatnie wolne miejsce na forum na Twoją reklamę...

Panowie! Jest na tym forum multum użytkowników jplay'a i jcat'a. Może na początek ktoś zwyczajnie zdradzi tę tajemnicę, jaka firma znajduje się na paragonie? Czy też jest to ściśle tajne?

 

Bo zaczynam się już obawiać, czy te produkty nie mają wkładek od NSA, a wtedy to chyba tylko Snowden nam może pomóc.

To jest ostatnie wolne miejsce na forum na Twoją reklamę...

Panowie! Jest na tym forum multum użytkowników jplay'a i jcat'a. Może na początek ktoś zwyczajnie zdradzi tę tajemnicę, jaka firma znajduje się na paragonie? Czy też jest to ściśle tajne?

 

Bo zaczynam się już obawiać, czy te produkty nie mają wkładek od NSA, a wtedy to chyba tylko Snowden nam może pomóc.

podalem Ci 3 sposoby kontaktu z producentami i mialbys w 5 minut odpowiedz na wszystkie swoje pytania.. O tak, tyle mniej więcej trwa gdy do nich napisze.

Ty wolisz dalej... sorry ze tak powiem trollowac tutaj ze nie znasz odp. i domagasz sie jej tutaj a nie na forum producenta z kilkoma tys użytkowników.

Wkurzaj sie dalej :-)

 

podalem Ci 3 sposoby kontaktu z producentami i mialbys w 5 minut odpowiedz na wszystkie swoje pytania.. O tak, tyle mniej więcej trwa gdy do nich napisze.

Ty wolisz dalej... sorry ze tak powiem trollowac tutaj ze nie znasz odp. i domagasz sie jej tutaj a nie na forum producenta z kilkoma tys użytkowników.

Wkurzaj sie dalej :-)

 

A czy to nie jest dziwne że na stronie nie ma informacji od kogo się kupuje?

.

@dd6 info masz na PW, pozdrawiam

 

Wielkie dzięki, szkoda, że na priv.

 

podalem Ci 3 sposoby kontaktu z producentami i mialbys w 5 minut odpowiedz na wszystkie swoje pytania.. O tak, tyle mniej więcej trwa gdy do nich napisze.

Ty wolisz dalej... sorry ze tak powiem trollowac tutaj ze nie znasz odp. i domagasz sie jej tutaj a nie na forum producenta z kilkoma tys użytkowników.

Wkurzaj sie dalej :-)

 

Przestań już z tym trolowaniem, bo to żenujące lekko jest. Producent ma obowiązek podawać pewne informacje. Jak ich nie podał, to nie moja wina. Najlepiej będzie jak się zreflektuje i uzupełni swoją stronę, a nie że mam pisać na ich forum czy coś tam. To chyba oczywiste jest? Na prawdę do Jplay nic nie mam. Może właściciel to jakiś ekscentryk a może anarchista, że nie podaje tego, co powinien. Ale jeszcze Nobla za JPlay'a nie dostał, więc nie musimy się wszyscy dostosowywać.

To jest ostatnie wolne miejsce na forum na Twoją reklamę...

Producent ma obowiązek podawać pewne informacje.

wg. ustawodawstwa to nie ma obowiązku nawet zakładania witryny www a co dopiero umieszczania tam danych firmowych

bo to żenujące lekko jest

dla mnie żenujące jest szukanie informacji od dupy strony -> czytaj nie u źródła

Najlepiej będzie jak się zreflektuje i uzupełni swoją stronę, a nie że mam pisać na ich forum czy coś tam. To chyba oczywiste jest?

dla mnie oczywisty to jest formularz zapraszający do kontaktu :)

moze zapytaj go wkoncu dlaczego nie ma tam swoich danych firmowych..

Wielkie dzięki, szkoda, że na priv.

Napisz do JPLAY na formularz zgłoszeniowy, zadaj szereg pytań, które Cię nurtują ... myślę, że otrzymasz odpowiedzi na wszystkie pytania. Co to da, że podam adres na tym forum ... adres JPLAY i kto na papierze jest właścicielem masz podany w linku powyżej, podanym przez jednego forumowicza - patrz adres z Wrocławia, a nie ten z innego miasta ... no chyba, że to jakiś odłam JPLAY'a :). Też nie do końca "qumam" dlaczego nie ma pełnego adresu i telefonu na stronie JPLAY (ale to nie moja sprawa, nie mam czasu na takie dochodzenia, fakturę dostałem, sprzęt / oprogramowanie działa, co mi więcej potrzeba?). Jakby M. Ostapowicz nie respektował gwarancji danej na sprzęt, czy jego oprogramowanie by się wieszało, a on sam by nie reagował na zgłoszenia, to natychmiast zrobił by się hałas na forum. Ja o takich przypadkach nie słyszałem. Dlatego też zalecam kontakt z JPLAY i po temacie (IMO). Pozdrawiam

Złote myśli "Słońca hajenda" ... "Lampa szumi, winyl trzeszczy, Ellipticor nie dla leszczy". 

ustawodawstwa to nie ma obowiązku nawet zakładania witryny www a co dopiero umieszczania tam danych firmowych

Nie ma również obowiązku prowadzenia sprzedaży przez internet, ale jeżeli już to robi to musi przeczytać ustawę o prawach konsumenta i szczególnie art. 12 tej ustawy.

 

Jakby M. Ostapowicz nie respektował gwarancji danej na sprzęt,

Chyba raczej respektowała, no ale może coś się w tej sprawie zmieniło ostatnio.

Witam!

Może trochę nie na temat...

Polska firma, tworząca oprogramowanie (rzekomo) wybitne posiada stronę internetową wyłącznie w języku angielskim, całe forum w j. angielskim. Czy to jest normalne...?! Każdy teraz musi znać perfekcyjnie angielski, żeby komunikować się z innymi na temat polskiego produktu...?! Na forum jak widać w większości samo oburzenie...

Art. 3a. 1. Świadczenie usług drogą elektroniczną podlega prawu państwa członkowskiego Unii Europejskiej oraz Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, na którego terytorium usługodawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę.

 

Obowiązki usługodawcy świadczącego usługi drogą elektroniczną

Art. 5. 1. Usługodawca podaje, w sposób wyraźny, jednoznaczny i bezpośrednio dostępny poprzez system teleinformatyczny, którym posługuje się usługobiorca, informacje podstawowe określone w ust. 2–5.

2. Usługodawca podaje:

1) adresy elektroniczne;

2) imię, nazwisko, miejsce zamieszkania i adres albo nazwę lub firmę oraz siedzibę i adres.

 

Przepisy karne

Art. 23. Kto wbrew obowiązkom określonym w art. 5 nie podaje danych, o których mowa w art. 5 ust. 2, 3 lub 5, albo podaje dane nieprawdziwe lub niepełne, podlega karze grzywny.

 

1. Do „usług świadczonych drogą elektroniczną”, o których mowa w dyrektywie 2006/112/WE, należą usługi świadczone za pomocą Internetu lub sieci elektronicznej, których świadczenie – ze względu na ich charakter – jest zasadniczo zautomatyzowane i wymaga minimalnego udziału człowieka, a ich wykonanie bez wykorzystania technologii informacyjnej jest niemożliwe.

2. Ustęp 1 obejmuje w szczególności:

a) ogólnie dostawy produktów w formie cyfrowej, łącznie z oprogramowaniem, jego modyfikacjami lub nowszymi wersjami;

b) usługi umożliwiające lub wspomagające obecność przedsiębiorstw lub osób w sieci elektronicznej, takich jak witryna lub strona internetowa;

 

Obowiązki informacyjne w sklepach internetowych

 

Najpóźniej w chwili wyrażenia woli przez KONSUMENTA związania się umową, tzn. najpóźniej na początku składania zamówienia, PRZEDSIĘBIORCA prowadzący sklep internetowy ma obowiązek w SPOSÓB JASNY I ZROZUMIAŁY poinformować o:

 

głównych cechach produktu

dokładnych danych identyfikujących, w szczególności o firmie, organie, który zarejestrował działalność gospodarczą, a także numerze, pod którym został zarejestrowany

numerze telefonu lub faksu oraz adresie poczty elektronicznej do kontaktu z przedsiębiorcą oraz kosztach związanych z połączeniem

łącznej cenie za świadczenie wraz z podatkami

sposobie i terminie zapłaty

sposobie i terminie spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę

stosowanej przez przedsiębiorcę procedurze rozpatrywania reklamacji

trybie, terminie i sposobie wykonania prawa odstąpienia od umowy w ciągu 14 DNI, a także wzorze formularza odstąpienia od umowy

kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, w odniesieniu do umów zawieranych na odległość – kosztach zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą

obowiązku przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad

gwarancji

czasie trwania umowy lub o sposobie i przesłankach wypowiedzenia umowy – jeżeli umowa jest zawarta na czas nieoznaczony lub jeżeli ma ulegać automatycznemu przedłużeniu

minimalnym czasie trwania zobowiązań konsumenta wynikających z umowy

wysokości i sposobie złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych, które konsument jest zobowiązany spełnić na żądanie przedsiębiorcy

funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony

mających znaczenie interoperacyjnościach treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem, o których przedsiębiorca wie lub powinien wiedzieć

polubownym rozstrzyganiu sporów

informacją o kodeksie dobrych praktyk

 

Art. 19. Jeżeli właściwości techniczne użytego środka porozumiewania się na odległość ograniczają rozmiar możliwych

do przekazania informacji lub czas na ich przedstawienie, przedsiębiorca ma obowiązek przekazać konsumentowi

przed zawarciem umowy co najmniej informacje dotyczące głównych cech świadczenia przedsiębiorcy, oznaczenia przedsiębiorcy,

łącznej ceny lub wynagrodzenia, prawa odstąpienia od umowy, czasu trwania umowy, a jeżeli umowa została

zawarta na czas nieoznaczony – sposobu i przesłanek jej wypowiedzenia. Przedsiębiorca ma obowiązek przekazać konsumentowi

pozostałe informacje, o których mowa w art. 12 ust. 1, zgodnie z art. 14 ust. 2.

To jest ostatnie wolne miejsce na forum na Twoją reklamę...

Po co ta burza w szklance wody ? Nie prościej napisać do producenta i zapytać ?

 

Czy chcesz czy nie, tak wątek przybiera formę oskarżenia.

 

Jplay działa jak każda inna firma. Wszystko co brałem, kupowałem na FV. Kontakt z Marcinem (obecnym także tu na forum) jest zawsze bezproblemowy.

 

Generalnie produkt i obsługa na 6-kę.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Gość rochu

(Konto usunięte)

Jest takie słowo - przyzwoitość.

Może jest ci obce, nie wiem.

Niemniej to właśnie przyzwoitość powinna kazać sprzedawcy przed zawarciem transakcji przedstawić się i podać dane na temat swojej działalności.

 

I nie bez znaczenia dla niniejszego przypadku jest to, że sprzedawca jest z branży pc-voodoo.

Nie dość, że oferuje swoje czary-mary to jeszcze nie bardzo wiadomo kto on zacz.

A co ma do tego 'przyzwoitość' bo nie bardzo rozumiem ?

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

I nie bez znaczenia dla niniejszego przypadku jest to, że sprzedawca jest z branży pc-voodoo.

 

Miałeś, testowałeś, czy tylko jak zwykle nabijasz posty z nudów ?

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.