Skocz do zawartości
IGNORED

Klub miłośników dobrych konfiguracji sprzętowych za rozsądne pieniądze.


piorasz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W piątek każdy zapitala. Ja też.

Mam na myśli piątek ... wieczorem i trochę soboty ;). Z Łodzi daleko nie macie, godzinka jazdy pod mój dom. Poza tym bliziutko mnie jest jeden przytulny hotelik albo drugi ... pałac, do wyboru jak kto woli. Jest gdzie zbić promile na następne rano przed powrotem. Tak jak ja ostatnio w Łodzi ;).

 

Pozdro

Piękna wizja, jeszcze bym dodał 2 rzeczy i nawet nie musiałbym słuchać :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to nazwałeś "wygłupów" i zwrócić uwagę na to, że bum jest widoczny, bo ma "kontrowersyjne" poglądy.

 

Ale nie przez te kontrowersyjne poglądy angażujesz mnie w swoją osobę jako moderatora, tylko przez sposób obcesowości ich wyrażania i wybitnej umiejętności obrażania ludzi, bez użycia bezpośrednich inwektyw. Ot taki impertynent z ą-ę :-)

 

serdeczności.

Włodek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje, bardo fajny wątek założyliście, Koledzy. Szkoda tylko, że szybko zeszło z głównego tematu na jakieś animozje :) Mnie tam nic do tego, tylko tak to już jest w tym naszym narodzie...

 

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Dobrych Konfiguracji Sprzętowych Za Rozsądne Pieniądze. Sam chciałbym kiedyś takim posiadaczem się stać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie:

 

Jak wygląda w Hajendowych systemach sprawa spójności czasowej poszczególnych dróg w kolumnie. Wiemy dobrze, że np 16cm głośnik jest o 13cm za głośnikiem wysokotonowym, czego wynikiem jest bardzo słaba odpowiedz skoku membrany.

 

Wysokotonowy rozpoczyna swoją akcję a po pewnym czasie dochodzi niskośredniotonowy.

 

post-44127-0-71354000-1498491951_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkownik Lutek dnia 24.06.2017 - 13:02 napisał

> sm1980

Nie bierz sobie powaznie do serca tej kwoty - 50 tys - bo uwierz mi, ze do 25 tys rowniez mozna zlozyc cos grajacego wybitnie. A w ogole mnie to kosztowalo duuuu...zo mniej, ale skladalem sporo juz czasu temu, a kolumny zbudowalem uzywajac wybitnych glosnikow, ktore kupilem jako gole . I taka metoda mozna dojsc do wybitnego grania - oczywiscie skladajac z klockow uzywanych.

Gdybyscie koledzy mieli ochote wpasc i posluchac jak to gra u mnie , to zapraszam, a na miejscu Wam zdradze, okolo ile mnie taki dzwiek w sumie kosztowal.

Fotki i opis systemu mile widziane.

 

No wiec u mnie za wiecej niz rozsadne pieniadze to wyglada tak:

1. 12-to calowe koaxjale Tannoy-a na zawieszeniach sztywnych tkaninowych (bardzo maly Xmax) w obudowach 105 l

2. Lampa Cayin A88T w PP

3. Odtwarzacz Rotel RCD971 ( po porownaniu nawet z Audioresearch-em CD-8 zupelnie odeszła chęć na poszukiwania innego - lepszego - cd-ka - byly robione

dokladne porownania i testy)

post-1101-0-03966200-1498497214_thumb.jpg

post-1101-0-86283200-1498497236_thumb.jpg

post-1101-0-15120100-1498498267_thumb.jpg

Edytowane przez Lutek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha... , jeszcze:

 

4 Kabelki DIY - takie same glosnikowe jak IC: jedna zyla, to drut czyste srebro, a druga, to srebrzanka (drut miedziany posrebrzony) o

srednicy 0,5 mm, czyli 0,2 mm kw.

Wykonujacy te kabelki, to ktos twierdzacy, ze slyszy nawet inne zaciski terminali :-), oraz twierdzacy, ze nie ma lepszych kabelkow i to bez wzgledu na cene :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No wiec u mnie za wiecej niz rozsadne pieniadze to wyglada tak:

1. 12-to calowe koaxjale Tannoy-a na zawieszeniach sztywnych tkaninowych (bardzo maly Xmax) w obudowach 105 l

2. Lampa Cayin A88T w PP

3. Odtwarzacz Rotel RCD971 ( po porownaniu nawet z Audioresearch-em CD-8 zupelnie odeszła chęć na poszukiwania innego - lepszego - cd-ka - byly robione

dokladne porownania i testy)

 

I to jest konkret w tym temacie.

Brawo Lutek za odwagę oraz pokazanie nam zdjęć.

Teraz już wiem, że koniecznie muszę Cię kiedyś odwiedzić. Dużo słyszałem dobrego o tych głośnikach. Choć nie jest to pewnie dokładnie to czego szukam, muszę tego koniecznie posłuchać aby mieć pewność.

Zdaję sobie sprawę (wiem to napewno), że w budżecie, który założyłem w temacie trzeba pójść na pewne kompromisy. Być może to co u Ciebie w domu stoi dla mnie byłby to właśnie jeden z tych kompromisów.

Napisz mi proszę na priv (wtedy mi nie umknie) gdzie mieszkasz a ja coś wykombinuję aby u Ciebie zagościć.

 

Pozdrawiam serdecznie.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tannoy definitywnie do wpisania na listę:)

 

Nie za mało miejsca ma druga kolumna? Trochę wygląda jak wcisnieta za kanapę.

Pokoj ma szerokosc 4,25 m minus mebloscianka, wiec aby zachowac symetrie tak to wypada i ciezko o odpowiednie odleglosci od scian bocznych, a co do basu, to testy wykazaly, ze nie ma znaczenia , ze prawa kolumna za kanapa - oczywiscie do niej nie dotyka :-)

Od scian tylnych kolumny sa odsuniete o 1,6 m i tu od razu radze kto ma mozliwosc niech odsuwa mocno, bo blisko tych scian, to niestety mamy dzwiek plaski. Im dalej tym gradacja planow wieksza. Nie wiem jak u Was, ale u mnie dokladnie jest tak, ze np. jesli realizator umiescil gitare w okolicach ktorejs kolumny, a wokal slysze za kolumnami na telewizorze, to odsuwajac kolumny do tylu ten wokal nadal jest gdzie byl, a gitara nadal gra w okolicy glosnika i juz mamy splaszczenie.

I to jest konkret w tym temacie.

Brawo Lutek za odwagę oraz pokazanie nam zdjęć.

Teraz już wiem, że koniecznie muszę Cię kiedyś odwiedzić. Dużo słyszałem dobrego o tych głośnikach. Choć nie jest to pewnie dokładnie to czego szukam, muszę tego koniecznie posłuchać aby mieć pewność.

Jak bym sie nie odwazyl na pokazanie (zdjecia pokoju slabej jakosci, bo robione wieczorem - zbyt ciemno) pokoju i ustawienia, to na podstawie czego koledzy mieliby pole do krytyki, bo wczesniej w innym watku juz sie pojawila bardzo zla ocena grania Tannoy-i, choc oczywisci nikt z tych kolegow u mnie moich nie sluchal.

Oczywiscie zapraszam, bo jak piszesz..., posluchac trzeba koniecznie.

 

Acha... , jeszcze:

 

4. Kabelki DIY - takie same glosnikowe jak IC: jedna zyla, to drut czyste srebro, a druga, to srebrzanka (drut miedziany posrebrzony) o

srednicy 0,5 mm, czyli 0,2 mm kw.

Wykonujacy te kabelki, to ktos twierdzacy, ze slyszy nawet inne zaciski terminali :-), oraz twierdzacy, ze nie ma lepszych kabelkow i to bez wzgledu na cene :-)

I jeszcze cos sie przypomnialo...

5. Sieciowka, do ktorej nie przywiazuje wagi: by Mcgyver

Edytowane przez Lutek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Wam, ja również dołączam się do gratulacji dla autora – temat jest bardzo ciekawy, zarówno dla tych co już coś mają i idą w górę, jak i dla nowych użytkowników, którzy chcą dobrze wydać troszkę kaski na bazie doświadczeń innych.

 

U mnie aktualnie gra zestaw za mniej więcej 30k (mówie o cenach za SH)

Dodam, że swoją przygodę z audio rozpocząłem już kilkanaście lat temu, jakichś doświadczeń człowiek „łyknął” w międzyczasie.

Większość gratów, które przerzuciłem (a było tego trochę – z paczek m.in. wysokie modele takich producentów jak Dali, Dynaudio, Audio Physic, Audiovector, S16HZ z ekektroniki Densen, Cayin, Gryphon, Naim, Arcam, Docet Lector…) odsłuchiwałem w tym samym pomieszczeniu, w tej samej akustyce.

Jakie granie lubię? w mega uogólnieniu - dynamiczne, barwne, żywe, otwarte ze szczegółem ale zarazem gładkie i spójne. Takiego dźwięku cały czas poszukuję i wiem, że na ten moment w dużej mierze obrane założenia (w mojej akustyce i na moje ucho) udaje mi się realizować. Nie mam odniesienia do systemów z głową dobranych za 500k PLN+ ale miałem przyjemność poobcować z aktualnym zestawem Tomka (tb82) i wiem, że słyszę dobrze i kierunek jest dobry.

Może powiedzenie, że gra dobrze dobrany zestaw nie będzie tutaj nowością, ale właśnie poprzez różnego rodzaju świadome kombinacje udało się zestawić ciekawie grający, w zasadzie większość repertuaru, zestaw. (od małych składów jazzowych po dużą orkiestrę symfoniczną… a i rock’a posłuchuję z powodzeniem).

 

idąc do sedna:

 

Źródło NAIM DAC z zasilaczem NAIM XPS2 wartość SH 10k

AMP NAIM NAC 202 z zasilaczem NAIM HICAP2 + końcówka mocy NAP200 wartość SH 10k

Paczki Studio 16HZ Minas Anor PremiumS wartość SH 7k

Do tego okablowanie Van Den Hul Revelation + IC DINowy ARSound Skylink - wartość SH 3k

 

Generalnie każdy z elementów ma w zestawie kluczowy wpływ na efekt końcowy. Hasłowo - źródło daje szczegółowy, naturalny sygnał, niuanse, faktury - wzmacniacz dynamikę, kontrolę, powietrze - kolumny barwę, spójność – całość jeszcze raz podkreślę w moich warunkach gra bardzo dobrze :)

 

Jak kiedyś zrobię fotki przy dobrym świetle do dorzucę ;-)

 

Tym czasem miłego wieczorku życzę i mam nadzieje że moje wypociny komuś się przydadzą ;-)

...Naim + Studio16Hertz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec u mnie za wiecej niz rozsadne pieniadze to wyglada tak:

1. 12-to calowe koaxjale Tannoy-a na zawieszeniach sztywnych tkaninowych (bardzo maly Xmax) w obudowach 105 l

2. Lampa Cayin A88T w PP

3. Odtwarzacz Rotel RCD971 ( po porownaniu nawet z Audioresearch-em CD-8 zupelnie odeszła chęć na poszukiwania innego - lepszego - cd-ka - byly robione

dokladne porownania i testy)

Lutek masz podobne ,,ustroje akustyczne" na suficie do tych które są w moim pokoju odsłuchowym , scheda po teściach( wcale mi nie przeszkadzają a wręcz uważam je za nie odzowne element dobrego brzmienia ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Cześć Wam, ja również dołączam się do gratulacji dla autora – temat jest bardzo ciekawy, zarówno dla tych co już coś mają i idą w górę, jak i dla nowych użytkowników, którzy chcą dobrze wydać troszkę kaski na bazie doświadczeń innych.

 

U mnie aktualnie gra zestaw za mniej więcej 30k (mówie o cenach za SH)

Dodam, że swoją przygodę z audio rozpocząłem już kilkanaście lat temu, jakichś doświadczeń człowiek „łyknął” w międzyczasie.

Większość gratów, które przerzuciłem (a było tego trochę – z paczek m.in. wysokie modele takich producentów jak Dali, Dynaudio, Audio Physic, Audiovector, S16HZ z ekektroniki Densen, Cayin, Gryphon, Naim, Arcam, Docet Lector…) odsłuchiwałem w tym samym pomieszczeniu, w tej samej akustyce.

Jakie granie lubię? w mega uogólnieniu - dynamiczne, barwne, żywe, otwarte ze szczegółem ale zarazem gładkie i spójne. Takiego dźwięku cały czas poszukuję i wiem, że na ten moment w dużej mierze obrane założenia (w mojej akustyce i na moje ucho) udaje mi się realizować. Nie mam odniesienia do systemów z głową dobranych za 500k PLN+ ale miałem przyjemność poobcować z aktualnym zestawem Tomka (tb82) i wiem, że słyszę dobrze i kierunek jest dobry.

Może powiedzenie, że gra dobrze dobrany zestaw nie będzie tutaj nowością, ale właśnie poprzez różnego rodzaju świadome kombinacje udało się zestawić ciekawie grający, w zasadzie większość repertuaru, zestaw. (od małych składów jazzowych po dużą orkiestrę symfoniczną… a i rock’a posłuchuję z powodzeniem).

 

idąc do sedna:

 

Źródło NAIM DAC z zasilaczem NAIM XPS2 wartość SH 10k

AMP NAIM NAC 202 z zasilaczem NAIM HICAP2 + końcówka mocy NAP200 wartość SH 10k

Paczki Studio 16HZ Minas Anor PremiumS wartość SH 7k

Do tego okablowanie Van Den Hul Revelation + IC DINowy ARSound Skylink - wartość SH 3k

 

Generalnie każdy z elementów ma w zestawie kluczowy wpływ na efekt końcowy. Hasłowo - źródło daje szczegółowy, naturalny sygnał, niuanse, faktury - wzmacniacz dynamikę, kontrolę, powietrze - kolumny barwę, spójność – całość jeszcze raz podkreślę w moich warunkach gra bardzo dobrze :)

 

Jak kiedyś zrobię fotki przy dobrym świetle do dorzucę ;-)

 

Tym czasem miłego wieczorku życzę i mam nadzieje że moje wypociny komuś się przydadzą ;-)

 

Dzięki bardzo za posta.

Ja muszę powiedzieć, że ostatnio moje Minas Anor wraz z Xindak A600E + LKS O04 mocno mnie pozytywnie zaskoczyły. Dotychczas słuchałem na dość niskich poziomach głośności.

Ostatnio jednak dałem głośnikom popalić i odpaliłem płytę Charly Antolini "Knock Out" (remaster) na poziomie ponad 90 dB (mierzone aplikacją ze smartfona).

 

Chodzi o ten utwór (chociaż ten na mojej płycie ma ponad 16 min)

 

 

Choć nie brzmiało to jak u Rafała.M,

mile byłem zaskoczony (głownie chodzi o stopę).

 

Jak obiecałem więcej o moich doświadczeniach wkrótce bo trochę mi brakuje czasu.

 

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez Piotr_57210
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec u mnie za wiecej niz rozsadne pieniadze to wyglada tak:

1. 12-to calowe koaxjale Tannoy-a na zawieszeniach sztywnych tkaninowych (bardzo maly Xmax) w obudowach 105 l

2. Lampa Cayin A88T w PP

3. Odtwarzacz Rotel RCD971 ( po porownaniu nawet z Audioresearch-em CD-8 zupelnie odeszła chęć na poszukiwania innego - lepszego - cd-ka - byly robione

dokladne porownania i testy)

 

No popatrz ... zaraz przyleci pewien kolega i zacznie sie czepiać ... kanapy. On kocha cudze kanapy.

 

I jeszcze jedno jak już zeszlismy na kanapowe ustroje. Szymon ma rację. Oderwanie sprzętu od pomieszczenia to błąd, ba ... wielkie nieporozumienie.

Zaadaptowane akustycznie pomieszczenie + sprzęt = SYSTEM AUDIO.

Takie jest moje zdanie na bazie własnych doświadczeń oraz słuchania systemów kolegów (czyli w zaadaptowanych pomieszczeniach), w tym pomieszczenia i systemu Rafała.M.

 

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No popatrz ... zaraz przyleci pewien kolega i zacznie sie czepiać ... kanapy. On kocha cudze kanapy.

 

Pozdro

 

Bumcio to taki słodki troll :)

Nie czepiaj się. Wolę jego jak smutnych trolli :)

 

To samo tyczy się Szymona. Wiele osób czepia się jego kontrowersyjnego zachowania. Jest jaki jest ale wiedzę jaką posiada wraz z doświadczeniem mało kto ma na tym forum. Pisze zawsze konkretnie, a że czasem lubi kogoś postawić do kąta... można mu wybaczyć :)

A żeby zupełnie przełamać lody wystarczy go poznać osobiście. Sam tego Piotrze doświadczyłeś :)

 

To tak dla jasności dla tych, którzy mnie proszą o sankcje dla tych dwóch Panów.

Edytowane przez Piotr_57210
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, ale aby pozostać w zgodzie ze sobą i nawiązać jednak do pozytywnego w zamierzeniach i przekazie tematu wątku muszę to tu kiedyś napisać... ;)

 

Typowych, statystycznych problemów z prawidłowym odtworzeniem dźwięku nie da się rozwiązać tylko za pomocą pasywnych i pozbawionych podstawowych dla jego poprawności regulacji. Za pomocą gotowych konfiguracji sprzętowych ze sklepu.

 

Nie da się też zrobić tego calkiem poprawnie na ucho.

 

Jednocześnie każdy sprzęt i zestaw, nawet glosniki komputerowe da sie skalibrować optymalnie do danych warunków odsluchowych i wyciągnąć prawie 100 % możliwości tego systemu. :)

 

Audio tylko sprzętowe, konfiguracyjne i "pasywne" to niekończąca się droga do.... nikąd. Narażona na wiele ezoterycznych i fałszywych tropow i... takich też doradców.

 

Co ciekawe, pozbawiona jednocześnie tak powszechnie gdzie indziej obowiązujących, podstawowych zasad logiki.

 

(Pytanie dodatkowe; dlaczego ten stan jest tak podtrzymywany od 70-tych ubiegłego wieku?)

 

Reasumując. Nie drogi, czy jakikolwiek sprzęt i jego tajemna konfiguracja się liczy. Najważniejsza jest jego (każdego) prawidłowa, docelowo optymalna kalibracja.

Może się okazać (sprawdzalem rowniez subiektywnie) że setup z 3 wzmaniaczami za kilka tysiecy zagra poprawniej- lepiej niż 1 wzmak za dziesiątki, czy więcej tysięcy... ;)

 

 

 

 

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

 

 

Uwaga! Mam aktualnie na "sprzedaż"... następujące myśli na potrzeby audiofilii i muzyki:

-Nauczył się Pan czegoś od publiczności?-Tak, aby ją ignorować tak bardzo, jak to tylko możliwe. J. Zorn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Przepraszam, ale aby pozostać w zgodzie ze sobą i nawiązać jednak do pozytywnego w zamierzeniach i przekazie tematu wątku muszę to tu kiedyś napisać... ;)

 

Typowych, statystycznych problemów z prawidłowym odtworzeniem dźwięku nie da się rozwiązać tylko za pomocą pasywnych i pozbawionych podstawowych dla jego poprawności regulacji. Za pomocą gotowych konfiguracji sprzętowych ze sklepu.

 

Nie da się też zrobić tego calkiem poprawnie na ucho.

 

Jednocześnie każdy sprzęt i zestaw, nawet glosniki komputerowe da sie skalibrować optymalnie do danych warunków odsluchowych i wyciągnąć prawie 100 % możliwości tego systemu. :)

 

Audio tylko sprzętowe, konfiguracyjne i "pasywne" to niekończąca się droga do.... nikąd. Narażona na wiele ezoterycznych i fałszywych tropow i... takich też doradców.

 

Co ciekawe, pozbawiona jednocześnie tak powszechnie gdzie indziej obowiązujących, podstawowych zasad logiki.

 

(Pytanie dodatkowe; dlaczego ten stan jest tak podtrzymywany od 70-tych ubiegłego wieku?)

 

Reasumując. Nie drogi, czy jakikolwiek sprzęt i jego tajemna konfiguracja się liczy. Najważniejsza jest jego (każdego) prawidłowa, docelowo optymalna kalibracja.

Może się okazać (sprawdzalem rowniez subiektywnie) że setup z 3 wzmaniaczami za kilka tysiecy zagra poprawniej- lepiej niż 1 wzmak za dziesiątki, czy więcej tysięcy... ;)

 

 

 

 

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

 

Konkrety Panie, konkrety. Uniwersytecki bełkot nikogo tu nie interesuje.

Profesorów dźwięku na tym forum trochę się uzbierało a konkretów niewiele.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, ale aby pozostać w zgodzie ze sobą i nawiązać jednak do pozytywnego w zamierzeniach i przekazie tematu wątku muszę to tu kiedyś napisać... ;)

 

Typowych, statystycznych problemów z prawidłowym odtworzeniem dźwięku nie da się rozwiązać tylko za pomocą pasywnych i pozbawionych podstawowych dla jego poprawności regulacji. Za pomocą gotowych konfiguracji sprzętowych ze sklepu.

 

Nie da się też zrobić tego calkiem poprawnie na ucho.

 

Jednocześnie każdy sprzęt i zestaw, nawet glosniki komputerowe da sie skalibrować optymalnie do danych warunków odsluchowych i wyciągnąć prawie 100 % możliwości tego systemu. :)

 

Audio tylko sprzętowe, konfiguracyjne i "pasywne" to niekończąca się droga do.... nikąd. Narażona na wiele ezoterycznych i fałszywych tropow i... takich też doradców.

 

Co ciekawe, pozbawiona jednocześnie tak powszechnie gdzie indziej obowiązujących, podstawowych zasad logiki.

 

(Pytanie dodatkowe; dlaczego ten stan jest tak podtrzymywany od 70-tych ubiegłego wieku?)

 

Reasumując. Nie drogi, czy jakikolwiek sprzęt i jego tajemna konfiguracja się liczy. Najważniejsza jest jego (każdego) prawidłowa, docelowo optymalna kalibracja.

Może się okazać (sprawdzalem rowniez subiektywnie) że setup z 3 wzmaniaczami za kilka tysiecy zagra poprawniej- lepiej niż 1 wzmak za dziesiątki, czy więcej tysięcy... ;)

 

 

 

 

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

 

Miód na moje ... uszy. Właśnie taki system to mój system A ... wystarcz zerknąć w "o mnie". Cenę SH też gdzieś dzisiaj podałem. Całego toru łącznie ze źródłem cyfrowym.

 

Pozdro

 

Konkrety Panie, konkrety. Uniwersytecki bełkot nikogo tu nie interesuje.

Profesorów dźwięku na tym forum trochę się uzbierało a konkretów niewiele.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

System A w "o mnie". Stówka musi pęknąć :). A w tym wątku miało być za rozsądne pieniążki. Dlatego przedstawiłem szczegółowo system B.

Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr,

Dzięki za próbę zrozumienia i ocenę wpisu.

+1!

Właściwie potwierdza to moją tezę. Powinienem więc czuć się usatysfakcjonowany?!

Nie jesten! :(

 

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez globtroter1

Uwaga! Mam aktualnie na "sprzedaż"... następujące myśli na potrzeby audiofilii i muzyki:

-Nauczył się Pan czegoś od publiczności?-Tak, aby ją ignorować tak bardzo, jak to tylko możliwe. J. Zorn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za próbę zrozumienia i ocenę wpisu.

+1!

Właściwie potwierdza to moją tezę. Powinienem więc czuć się usatysfakcjonowany?!

Nie jesten! :(

 

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

 

 

Nie trudno zrozumieć co chciałeś napisać powyższym postem.

Prosiłbym jednak o podanie konkretnego zestawienia, sposób jego kalibracji oraz składowych (elementów) takiego systemu.

Rozumiem, że Ty właśnie coś takiego stosujesz u siebie.

 

Wiemy już, że na przykładzie systemu Rafała.M cały system musi być zgrany z akustyką pomieszczenia. U Rafała zastosowano rożnego rodzaju ustroje akustyczne, pokój dostosowany tylko do jego systemu aby całość się zgrała.

 

Zrozumiałem z Twojego powyższego postu, że znasz nieco inny sposób aby uzyskać dobre efekty.

Ponawiam więc: konkrety poproszę.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat korzystajac z uprzejmosci kolegi globtorter w zeszlym tygodniu mialem przyjemnosc posluchac jego pomierzonego i skalibrowanego systemu - to najlepsze granie jakie dane mi bylo sluchac bez wzgledu na cene. Wszystko sie w nim zgadza i nie ma zadnych zblakanych dzwiekow tam gdzie ich nie powinno byc

Edytowane przez biniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat korzystajac z uprzejmosci kolegi globtorter w zeszlym tygodniu mialem przyjemnosc posluchac jego pomierzonego i skalibrowanego systemu - to najlepsze granie jakie dane mi bylo sluchac bez wzgledu na cene. Wszystko sie w nim zgadza i nie ma zadnych zblakanych dzwiekow tam gdzie ich nie powinno byc

Biniek z całym szacunkiem ale Twój punkt wyjściowy to delikatnie mówiąc początki HiFi. Czyż nie stosujesz kultowego Lab Gruppena? Niektórzy tutaj piszący ( w tym założyciel wątku) już słyszeli jego "jakość".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zamierzasz sie chyba targowac co slyszalem a czego nie bo to kuriozalna dyskusja

To na jakim sprzecie gram nie zamyka mi furtki na inne systemy i mozliwosci. A ze jestem muzykantem to troche wiedzy o dobrym dzwieku mam. Ten dzwiek jest precyzyjny i ultra liniowy. To nie jest lampowe czarowanie i audiofilski onanizm z dzwiekiem w calym pokoju odsluchowym.

Kazdy powinien czegos takiego posluchac zeby wiedziec gdzie jest i co robia z dzwiekiem audiofilskie sprzety

 

Jesli mialbym znalezc jakies porownanie to tak jakbym ogladal do tej pory obrazy w polmroku i przez kolorowe zarowki i ktos wreszcie zapalil jasne jazeniowki w swietle ktorych wreszcie widac szczegoly i prawde

Edytowane przez biniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zamierzasz sie chyba targowac co slyszalem a czego nie bo to kuriozalna dyskusja

To na jakim sprzecie gram nie zamyka mi furtki na inne systemy i mozliwosci. A ze jestem muzykantem to troche wiedzy o dobrym dzwieku mam. Ten dzwiek jest precyzyjny i ultra liniowy. To nie jest lampowe czarowanie i audiofilski onanizm z dzwiekiem w calym pokoju odsluchowym.

Kazdy powinien czegos takiego posluchac zeby wiedziec gdzie jest i co robia z dzwiekiem audiofilskie sprzety

Znaczy beznamiętne granie studyjne bez powietrza i wybrzmień. Jak to mawiał mój kolega "słuchać też trzeba umieć".

Jesteś muzykiem to chwała Ci za to, grasz na fortepianie czy raczej gitarze elektrycznej z efektami? Znam wielu muzyków i większość z nich mało co słyszy :)

Jak jest tak pięknie to z pewnością dostaniemy zaproszenie od kolegi na odsłuch. Chętnie się czegoś nauczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co nazywasz wybrzmieniem - mam nadzieje ze nie dzwieki ktore powinny wygasnac a mimo to wybrzmiewaja ;)

Takiego pojecia w slowniku muzycznym nie ma wiec Twoje okreslenia sa nieprecyzyjne

O moj sluch tez nie musisz sie martwic bo mam taka rzadka umiejetnosc grania na wszystkim co ma przynajmniej kilka poltonow ;)

Owszem lubie studyjne granie bo bedac muzykiem bylbym hipokryta gdybym nie lubil ale wszystko jest dla ludzi nawet filtry i rozowe okulary

Edytowane przez biniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.