Skocz do zawartości
IGNORED

Mały samochód miasto/trasa - czas umierać


Mrok

Rekomendowane odpowiedzi

z mercow tych dostepnych cenowo podoba mi sie c32 :)
To jest w203 i szlachetneAMG...i na kompresorze. ...jeśli dobrze pamiętam. ..

 

Moim zdaniem powinieneś się wystrzegać w203. ..tak samo jak w220...jak i w210...

Problemy z korozją i to ogromne...

 

 

Nadal nie wiem o co ci chodziło z Twoim pytaniem...z posta dużo wcześniejszego gdzie pytales albo o silnik albo o moc w mojej w211...

 

Nadal nie wiem o co ci chodziło z Twoim pytaniem...z posta dużo wcześniejszego gdzie pytales albo o silnik albo o moc w mojej w211...

No bo to korsa objedziesz, i to trzy garową.

?👈

Chodziło mi o to, że taka Corsa OPC jest bezpieczniejsza (zawias i hamulce) niż zwykła. .. i przy tych samych prędkościach oba egzemplarze to zupełnie inne zachowania na drodze zarówno pod względem zakrętów jak i hamowania...

A mi chodzi o to, że jak ktoś urządza sobie zabawy na drodze, przy których różnica pomiędzy zachowaniem Corsy 1.2/1.4 a Corsy OPC jest istotna, to nie dorósł jeszcze do zabawy tak dużymi autkami.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

 

A mi chodzi o to, że jak ktoś urządza sobie zabawy na drodze, przy których różnica pomiędzy zachowaniem Corsy 1.2/1.4 a Corsy OPC jest istotna, to nie dorósł jeszcze do zabawy tak dużymi autkami.

W ogóle jak ktoś uważa że autka są do zabawy na drodze to jeszcze nie dorósł.

droga drodze nie rowna, zobacz jak sie jedzi w niemczech droga miedzy wioskami jedzie sie po 100 km/h i wiecej, przed wjazdem do wioski dlugiej na chocby i na 100m wszyscy hamuja do 40-50 i za wioska znowu przyspieszaja,a u nas hamuje sie tylko jak fotoradar

 

Yodas poprostu pytalem jakiego merca masz, ale wnioskuje ze zgadlem :)

W ogóle jak ktoś uważa że autka są do zabawy na drodze to jeszcze nie dorósł.

No a jak kiedyś mu wpadnie do głowy bawić się w tunel aerodynamiczny to mocne hamulce z pewnością mu się przydadzą.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Ale nikt nie będzie zaglądał do wątku dwudziesto letnie zlomy. A tutaj chociaż podenerwujemy właścicieli golarek.

Skamieliny motoryzacyjne brzmiało by lepiej

Tylko subark wrx w stixie może zagrozić innym kosiarkom i starm beemkom!

Człowiek może być dobry, uczciwy ale i tak ilość ludzi na jego pogrzebie zależy od pogody...

Apropo subaraka. Wczoraj leciał taki jeden u mnie we wsi. Stara Impreza, łomot niemiłosierny, gość ją zrobił chyba typowo na zabawę. Czasem ją widuję na mieście. Patrząć nawet z boku widać że reakcja na gaz i dynamika spora... Raczej swoją babką bym nic nie zrobił. Zbiera się to porządnie. Ale to typowy taboret do upalania.

 

Masz na myśli stare beemki?

Stara, zadbana beemka zawsze będzie w cenie. A Fiaty już dawno skończyły na hucie, jak inne VW. Dlatego 5-10 letnie VW są w cenie 15-20 letnich Beemek, MB i innych aut klasy premium. Ale Janusze tego nie wiedzą. Jarają się VW i Oplami zrobionymi z butelek i z plastikowym drewnem.

?👈

 

Masz na myśli stare beemki?

 

Nie, tak sobie żartuję. Ja nic nie mam do wielkich bryk. W zeszłym roku miałem okazję przez miesiąc jeździć 3.7 l 295 KM więc z grubsza wiem o co chodzi.

Mnie najbardziej kreca hot hatche, fakt w dluga trase moze byc srednio, lecz moze gdybym mial wiecej lat na karku i problemy ze zdrowiem to by mnie rajcowaly dostojne krowy z zwawym silnikiem :) uwzam ze luksow to w salonie, a auto ma dawac przyjemnosc z jazdy, prowokowac :) inaczej mozna zasnac za kolkiem :)

Stara, zadbana beemka zawsze będzie w cenie. A Fiaty już dawno skończyły na hucie, jak inne VW. Dlatego 5-10 letnie VW są w cenie 15-20 letnich Beemek, MB i innych aut klasy premium. Ale Janusze tego nie wiedzą. Jarają się VW i Oplami zrobionymi z butelek i z plastikowym drewnem.

Ale masz blade pojęcie o motoryzacji. Grunt, że posiadanie BMW czyni Cię szczęśliwym.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Mnie najbardziej kreca hot hatche, fakt w dluga trase moze byc srednio, lecz moze gdybym mial wiecej lat na karku i problemy ze zdrowiem to by mnie rajcowaly dostojne krowy z zwawym silnikiem :) uwzam ze luksow to w salonie, a auto ma dawac przyjemnosc z jazdy, prowokowac :) inaczej mozna zasnac za kolkiem :)

Trochę się pogubiles chyba w wypowiedzi.

 

 

Ale masz blade pojęcie o motoryzacji. Grunt, że posiadanie BMW czyni Cię szczęśliwym.

W swoim życiu miałeś tylko Uno 1.0. Zastanawiam się po co się ciągle tu wpitalasz między wódkę, a zakaske skoro nie masz nic do powiedzenia?

?👈

gdzie sie pogubiles

najlepiej prowadzace sie samochoy z 1996 nie moge znalezc filmu, tu jest lista

Cars: Porsche 911, Lotus Elise, Ferrari 550, BMW M3, Ferrari 355, Honda NSX, Peugeot 106, VW Golf VR6, Mitsubishi 3000GT, Nissan Skyline

 

jak myslisz ktore auto bylo na drugim miejscu ? :)

 

jest i film

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W swoim życiu miałeś tylko Uno 1.0.

Całkiem fajne auto. Do tego niski zawias, 175/50/13, Mattig, osprzęt mpi, stożek i stanie się baaardzo fajne. Z pewnością fajniejsze niż bazowe BMW 316. A jeszcze na drugim końcu skali Uno Turbo IE.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

gdzie sie pogubiles

najlepiej prowadzace sie samochoy z 1996 nie moge znalezc filmu, tu jest lista

Cars: Porsche 911, Lotus Elise, Ferrari 550, BMW M3, Ferrari 355, Honda NSX, Peugeot 106, VW Golf VR6, Mitsubishi 3000GT, Nissan Skyline

 

jak myslisz ktore auto bylo na drugim miejscu ? :)

 

jest i film

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nie chodzi o to. Jestem całkowicie innego zdania że wygodne, duże samochody są nudne i nie dają radości z jazdy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

?👈

Kiedyś w latach 90-tych miałem Hondę CRX VTEC 1.6 150KM... 7 s do setki....sprzedałem "Kumplowi". ..

Nabylem BWW E36 328 Coupe...też 7 s do setki...często się zamienialiśmy autami....

W Hondzie te 7 sekund to było przeżycie...głośno ciasno i bardzo twardo...i wydawało mi się że przyspiesza sprawniej niż BMW z tym samymi siedmioma sekundami do setki...

Po prostu w Beemce była cisza ,dużo więcej miejsca ogólnie dużo bardziej komfortowo niż w surowej CRX...

I odczucia były takie że beemka jest wolniejsza. ..ale tak nie było...to tylko były odczucia bo wyniki na prostej do jakiejś tam prędkości te same... ale komfort i cisza (w porównaniu do crx) powodowaly że doznania mniejsze...

I tak właśnie jest z tymi szybkimi "maluchami" wydają się że niesamowicie przyspieszają bo wokoło wiele się dzieje...szum wiatru, wycie motoru, mało miejsca,twardo itd.itp....powodują że wydaje nam się że to petardy...

A tym czasem w takim wygodnym krążowniku osiągającym te same przyspieszenia, jest cicho, komfortowo i dla Niektórych ;) ,wieje nudą.... :)..jesteśmy po prostu odizolowani od świata zewnętrznego. ...

 

I teraz każdy wybiera coś dla siebie...ja za młodego się "wytłukłem" ;) takimi autami i teraz oczekuje komfortu i azylu w moim aucie... to też jest kwestia wieku i doświadczeń z lat młodości. .

Ale oczekuje też od mojej wygodnej "kanapy" w miarę sprawnego przyspieszania...

 

Oczywiście nie jest też tak ,że duże auta są nudne...tylko jest jeden warunek...muszą być bardzo mocne...

 

Mam styczność dość często z bardzo mocnymi dużymi autami fabrycznymi...z racji tego ,że mojemu "Szwagrowi" sprzyjają finanse ,dość duże...to mam okazję bardzo często poprowadzić auta o których mogę tylko pomarzyć...

 

A naprawdę w Jego garażu stoją auta z najwyższej półki o mocach grubo powyżej 500 kucy...

....najsłabszym jest Merc w211 55 AMG. ...

Taki sam kombiak jak mój tylko z dwa razy większą mocą...

 

Ale ma dwa prawdziwe cukierki...Audi RS6 z silnikiem V10 od Lamborghini i Mercedesa CL 65 AMG V12 biturbo. ... w tym drugim ograniczono moment obrotowy do 1000Nm (z 1200) bo ukręcał skrzynie biegów...

 

Więc nie wieje nudą w tych autach bo na niemieckich autostradach motory nie dają rady...są za "cinkie"...

 

 

Oczywiście są to auta na "niedzielną przejażdżkę"... ;).. na co dzień są bardziej cywilne....

A Audi ma szczególne przeznaczenie...dwa razy do roku dostaje w kość na torze Nurburgring...tam to się dzieją cuda.... :)

Yodas masz racje, ale nic nie wspomniales o zakretach, tu nie wiem co lepsze, choc c crx e36 pewnie tylni naped przewqzy i bedzie wiecej fanu, choc na time attack crx moze wiecej ugrwc, ale nieznam sie

Yodas masz racje, ale nic nie wspomniales o zakretach, tu nie wiem co lepsze, choc c crx e36 pewnie tylni naped przewqzy i bedzie wiecej fanu, choc na time attack crx moze wiecej ugrwc, ale nieznam sie

 

CRX miałem na gwincie od Eibacha,jak skręciłem zawias, znaczy obniżyłem, była niesamowicie niska i twarda ...

...e36 była na pełnym M-pakiecie,zawias trochę twardszy i niższy niż seria...ale z racji gwintu w Hondzie zakręty wygrywała Honda...ale beemka miała szpere tylnego mostu więc jazda bokami była świetną zabawą...

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.