Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, Zbig napisał:

Spróbuj to zrobić w wolnossącej benzynie, bez redukcji wciskając gaz przy 3000 obrotów i zobaczymy jak szybko się doczekasz przyspieszenia do 6000 .

Przeczytaj jeszcze raz o czym mowa.

5 godzin temu, Zbig napisał:

Wielkości są zależne ale wartości będą inne, aby cokolwiek z sensem porównać musisz wykonać i porównać wykresy w funkcji prędkości pojazdu.

Przeczytaj jeszcze raz o czym mowa.

5 godzin temu, Zbig napisał:

Wszelkie dywagacje o charakterystykach w funkcji prędkości obrotowej silników są g... warte.

G... warte to są dywagacje Twoje, bo prędkość pojazdu rośnie proporcjonalnie do prędkości obrotowej silnika.

5 godzin temu, Zbig napisał:

porównać testowe tabele przyspieszeń, 0-50 i 0-100 plus zakresy 60-100 i 80-120 na poszczególnych biegach.

OT.

-----

5 godzin temu, fetek napisał:

a co KONKRETNIE Ci się nie zgadza?

W zasadzie wszystko. Wyjaśniłem Ci skąd się bierze wrażenie mulenia, oraz potrzeba wachlowania biegami w TDI, a Ty szukasz nie tam gdzie trzeba.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, szymon1977 napisał:

 

Wyjaśniłem Ci skąd się bierze wrażenie mulenia, oraz potrzeba wachlowania biegami w TDI, a Ty szukasz nie tam gdzie trzeba.

 

 

Szymon juz nie ma potrzeby wachlowania biegami , kup dobrego automata z wielkim ekranem dotykowym bez guzioli ,byle nie opla i bedzie dobrze?, Ty zawsze taki upierdliwy  byles ?. Strach pomyslec jak by Ciebie spytac TV czy Projektor ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, marcusSE napisał:

...nie ma potrzeby wachlowania biegami , kup dobrego automata...

Co za spaniały gol... samobójczy! Automat to dopiero biegami wachluje. Dziękuję za potwierdzenie mojej racji.

 

7 minut temu, marcusSE napisał:

Ty zawsze taki upierdliwy  byles

Ja po prostu nie lubię, gdy ktoś domaga się uznania bzdur za rację.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, szymon1977 napisał:

Przeczytaj jeszcze raz o czym mowa.

Spróbuj to zrobić w wolnossącej benzynie, bez redukcji wciskając gaz przy 3000 obrotów i zobaczymy jak szybko się doczekasz przyspieszenia do 6000 .

2 godziny temu, szymon1977 napisał:

Przeczytaj jeszcze raz o czym mowa.

Wielkości są zależne ale wartości będą inne, aby cokolwiek z sensem porównać musisz wykonać i porównać wykresy w funkcji prędkości pojazdu.

2 godziny temu, szymon1977 napisał:

prędkość pojazdu rośnie proporcjonalnie do prędkości obrotowej silnika.

Co nie zmienia faktu, że wszelkie dywagacje o charakterystykach w funkcji prędkości obrotowej silników są g... warte, bo przecież nie chodzi o to że prędkość rośnie proporcjonalnie, tylko o to jaką ma wartość na początku i na końcu owego "użytecznego zakresu" oraz ile czasu zajmuje przejście od wartości początkowej do końcowej.

8 godzin temu, szymon1977 napisał:

Użyteczny zakres benzynowego to 1500-6000, i w całym tym zakresie możliwości silnika rosną wraz z wrastającymi oczekiwaniami kierowcy.

Hehehe, jak jakiś idiota spróbuje taki zakres wykorzystać i zacznie wyprzedzać z 1500 obrotów to mu z pewnością oczekiwania będą "wrastały",  jak przysłowiowy kołek w d... , w miarę jak jadący z przeciwka tir będzie mu rósł w oczach ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, szymon1977 napisał:

Co za spaniały gol... samobójczy! Automat to dopiero biegami wachluje. Dziękuję za potwierdzenie mojej racji.

 

 

Szymon dlatego pisze , kup dobrego automata to nie poczujesz ?  , a pozniej to juz tylko  przyjemnosc z jazdy , no moze jeszcze jeden warunek pod maska siedzi  min 200 konikow ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, marcusSE napisał:

Szymon dlatego pisze , kup dobrego automata to nie poczujesz

No właśnie: nie poczuję. Zdaje sobie z tego sprawę doskonale. Ktoś jednak w manualu poczuł, i zdziwiony dlaczego. A wyjaśnienie na wykresie, który sam podlinkował.

-----

30 minut temu, Zbig napisał:

...nie chodzi o to że prędkość rośnie proporcjonalnie, tylko o to jaką ma wartość na początku i na końcu owego "użytecznego zakresu" oraz ile czasu zajmuje przejście od wartości początkowej do końcowej.

Czy możesz trolu przeczytać o czym dyskusja? Nie chodzi o to, jakie auto ma osiągi, tylko dlaczego w każdym zakresie obrotów sprawa wrażenie muła.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, szymon1977 napisał:

W zasadzie wszystko. Wyjaśniłem Ci skąd się bierze wrażenie mulenia, oraz potrzeba wachlowania biegami w TDI, a Ty szukasz nie tam gdzie trzeba.

Zadałem konkretne pytanie, Twoje wyssane z palca fanaberie mnie nie insertują.

BTW: jak już to HDI.

PS: ja już znalazłem a Ty dalej nie wiesz o co chodzi.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, fetek napisał:

...znalazłem...

Czyli co? Zepsuty był? A po naprawie krzywe mocy i momentu mu się w inne strony powyginały? To nie ja nie wiem o co chodzi, tylko Ty chyba niczym innym niż TDI w życiu nie jechałeś.

9 minut temu, fetek napisał:

...Twoje wyssane z palca...

Tak, w tej kwestii mam w małym palcu to, co nadal przed Tobą.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, szymon1977 napisał:

A po naprawie krzywe mocy i momentu mu się w inne strony powyginały?

oczywiście że tak

17 minut temu, szymon1977 napisał:

Czyli co? Zepsuty był?

Ponoć wszystko masz w małym placu, nie będę Cie poczuł a tym bardziej tłumaczył podstaw. Sory nie ten level.

bardziej zaniedbania serwisowe, jak już wspominałem auto przez całe życie jeździło do ASO.

17 minut temu, szymon1977 napisał:

TDI w życiu nie jechałeś.

jakbyś nie zauważył to mówimy o HDI i to w dość słabej odmianie. Po za tym jak już mówiłem, w forumowym gronie TYLKO TY posiadasz TDI,

czekam na odpowiedź.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, fetek napisał:

mówimy o HDI

Prawa fizyki, a co za tym idzie charakterystyka z grubsza ta sama co w HDI.

5 minut temu, fetek napisał:

oczywiście że tak

Czyli są aktualnie inne, niż te które poddałeś dyskusji?

6 minut temu, fetek napisał:

...nie będę Cie poczuł a tym bardziej tłumaczył podstaw...

Nie ma takiej potrzeby. Napisz z ciekawości co było nie tak.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, szymon1977 napisał:

Czyli są aktualnie inne, niż te które poddałeś dyskusji?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

mówiłem że będzie pośmiewisko.

9 minut temu, szymon1977 napisał:

Prawa fizyki, a co za tym idzie charakterystyka z grubsza ta sama co w HDI.

w starszych TDI o takich niskich mocach masz szynę 1800 bar, tutaj jest 2100 a nawet 100bar to wyraźnie odczuwalna różnica w dynamice, responsywności silnika i ekonomii jazdy. Tam turbosprężarka zazwyczaj pracowała na ciśnieniach rzędu 1.3-5 bara, tutaj jest na tzw małym sofcie (oczywiście wiesz co to znaczy) bo więcej nie potrzeba.

Charakterystyka może i jest zbliżona ale cała reszta jest inna.

9 minut temu, szymon1977 napisał:

Napisz z ciekawości co było nie tak.

klasyczna przypadłość diesla + olej i filtr powietrza.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, fetek napisał:

Charakterystyka może i jest zbliżona...

No ale ja właśnie pisałem bardzo ogólnie o charakterystyce.

14 minut temu, fetek napisał:

...mówiłem że będzie pośmiewisko.

No i jest: podniecasz się, że moje pisanie, nie pasuje do tego, o czym nie pisałem.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, szymon1977 napisał:

No i jest: podniecasz się, że moje pisanie, nie pasuje do tego, o czym nie pisałem.

nie mierz mnie swoją miarą, w takich sytuacjach i męskich klimach raczej "mi wisi".

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, fetek napisał:

nie mierz mnie swoją miarą, w takich sytuacjach i męskich klimach raczej "mi wisi".

Tak Ci wisi, że dochodząc kliknąłeś pogrubioną czcionką.

52 minuty temu, fetek napisał:

klasyczna przypadłość diesla + olej i filtr powietrza.

Szczerze nie rozumiem, dlaczego olej i filtr powietrza to akurat przypadłość diesla. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, szymon1977 napisał:

Szczerze nie rozumiem, dlaczego olej i filtr powietrza to akurat przypadłość diesla. 

a kto tak napisał ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, szymon1977 napisał:

Czy możesz trolu przeczytać o czym dyskusja? Nie chodzi o to, jakie auto ma osiągi, tylko dlaczego w każdym zakresie obrotów sprawa wrażenie muła.

Jakie auto sprawia "wrażenie", matematyczny ignorancie, to se możesz dyskutować w wątku o ulubionych typach urody.  Osiągi można jedynie zmierzyć, wyliczając je na podstawie charakterystyk silnika i przełożeń transmisji, albo bezpośrednio w teście.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, fetek napisał:

a kto tak napisał ?

Racja. Co to za klasyczna przypadłość diesla? Może ją w swoim usunę i zacznie kręcić jak benzyna?

6 minut temu, Zbig napisał:

matematyczny ignorancie

Ale to Ty ignorujesz, co z podstawowych parametrów wychodzi!?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, szymon1977 napisał:

Racja. Co to za klasyczna przypadłość diesla?

Jak już wspominałem nie będę pouczał wielkiego znawcy.

jakbyś miał minimum pojęcia to byś wiedział, wielkiego pola do manewru nie masz.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, fetek napisał:

Jak już wspominałem nie będę pouczał wielkiego znawcy.

jakbyś miał minimum pojęcia to byś wiedział, wielkiego pola do manewru nie masz.

 

Zapchany FAP zapewne...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, fetek napisał:

...nie będę pouczał wielkiego znawcy.

jakbyś miał minimum pojęcia...

Akurat o tym nie pisałem, że cokolwiek wiem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Zbig napisał:

Zapchany FAP zapewne...

łatwiejsze, EGR. Z olejem już kiedyś testowałem (czytaj miałem lenia i nie zmieniałem oleju) więc dwie płukanki, olej tymczasowy i w przyszłym tygodniu zmiana na właściwy. 

i trochę kąt wtrysku ale to wymaga dokładniejszej diagnostyki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I cyk! Czwóreczka! ?

 

 

W IRL Czwóreczka już też w salonach.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, fetek napisał:

EGR

Wystarczyło czyszczenie, czy wymiana? A może jeszcze coś innego?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy
9 godzin temu, il Dottore napisał:

I cyk! Czwóreczka! ?

Auta ładne, ale tak wielkie nerki mnie się nie podobają.

W zoo niektóre małpy mają tak wyglądające dupy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, stench napisał:

Auta ładne, ale tak wielkie nerki mnie się nie podobają.

IMO w czarnym lakierze wygląda zajebiście. Jeździłbym! Oczywiście wyłącznie w Dieslu! ?

#####################################################

Tymczasem dezintegracja Tesli postępuje:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, stench napisał:

Auta ładne, ale tak wielkie nerki mnie się nie podobają.

W zoo niektóre małpy mają tak wyglądające dupy.

Dlatego jest Opel czy Skoda abyś mógł wybrać dupę która się podoba

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, il Dottore napisał:

Tymczasem dezintegracja Tesli postępuje:

Nie tylko, nie tylko...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Zbig napisał:

Nie tylko, nie tylko...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kurka a już myślałem żeby zdradzić Merola... No ni huhu! ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, il Dottore napisał:

Kurka a już myślałem żeby zdradzić Merola... No ni huhu! ?

Myślę że spokojnie można zrobić teleturniej ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.