Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

28 minut temu, cir napisał:

ok ale w tym wątku furmanka  w dyzlu rządzi dla niektórych do końca świata

bo na byle łące zatankujesz do pełna 😉

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, cir napisał:

ok ale w tym wątku furmanka  w dyzlu rządzi dla niektórych do końca świata

A oczywiście! Kolega niedawno podjechał taką furmanką - BMW640d Gran Coupe. I powiem Ci, że to jest fest furmanka!

Ja sobie jadę, 170 kunia pod nogą. Chcę to jadę 90km/h, chcę to jadę 200. Pali (dane za ostatnie 13kkm) 7,1l/100km a nogę mam ciężką. 🙂

Dieselki rządzą! To najlepsze silniki!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, whero napisał:

jedno auto do wszystkiego nigdy nie będzie dobre do wszystkiego

Auta typu Zafira A iB czy Meriva A i B zasadniczo przeczą tej tezie... tylko, że konsumet nie bardzo jest zainteresowany zakupem auta dobrego, a nawet jeśli tak mu się wydaje, to patrzy przez pryzmat mody i kaprysu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, szymon1977 napisał:

Auta typu Zafira A iB czy Meriva A i B zasadniczo przeczą tej tezie..

Mimo całej sympatii do Zafiry - nie będzie to rasowe auto sportowe ani terenowe, a więc nie w pełni uniwersalne. 🙂 Ale zgadzam się że dla potrzeb normalnej rodziny - nic więcej niż Touran czy Zafira nie trzeba.

Naprawdę uniwersalnym autem będzie Mercedes AMG GLE 63S 4MATIC. Duży, rodzinny, pojemny, wygodny, sportowy, terenowy... 🙂 Do tańca i do różańca. 🙂

1280px-Mercedes-AMG_GLE_63_S_4MATIC_IMG_

asset.MQ6.12.20201007151225.jpeg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, il Dottore napisał:

Mimo całej sympatii do Zafiry - nie będzie to rasowe auto sportowe ani terenowe, a więc nie w pełni uniwersalne. 🙂 Ale zgadzam się że dla potrzeb normalnej rodziny - nic więcej niż Touran czy Zafira nie trzeba.

Naprawdę uniwersalnym autem będzie Mercedes AMG GLE 63S 4MATIC. Duży, rodzinny, pojemny, wygodny, sportowy, terenowy... 🙂 Do tańca i do różańca. 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

asset.MQ6.12.20201007151225.jpeg

ale na miasto auto niewygodne... nie jest to też cabrio 

ogółem szukając auta jak najbardziej uniwersalnego parłbym bardziej w Toyota Sienna / honda oddysey 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, whero napisał:

ale na miasto auto niewygodne

Czemu? Wysoka pozycja za kółkiem, automat, dobre audio Burmestera. Spoko styknie do miasta. 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Auta typu Zafira A iB czy Meriva A i B zasadniczo przeczą tej tezie... tylko, że konsumet nie bardzo jest zainteresowany zakupem auta dobrego, a nawet jeśli tak mu się wydaje, to patrzy przez pryzmat mody i kaprysu.

Nic nie przecza.
„Dobre“ dla konsumentow takich jak Szymon.
Ale de facto to kompromis miedzy cena a funkcja. Bo sa konsumenci, ktorych wyobrazenie o tym co jest „dobre“ siega poza horyzonty i wymagania Szymona.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, xajas napisał:

Bo sa konsumenci, ktorych wyobrazenie o tym co jest „dobre“ siega poza horyzonty i wymagania Szymona.

Jasne, że są. Ale gustu Szymona w żadnym razie bym nie określił mianem nietypowego. 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, il Dottore napisał:

Mimo całej sympatii do Zafiry - nie będzie to rasowe auto sportowe ani terenowe...

Na drogach masz asfalt i ograniczenia prędkosci, jazda sortowa czy terenowa to raczej kaprys niż potrzeba.

Godzinę temu, whero napisał:

nie jest to też cabrio 

J.w.

Godzinę temu, whero napisał:

na miasto auto niewygodne

Nie ustępuje Golfowi z bagażnikiem czy średnemu SUV.

51 minut temu, xajas napisał:

„Dobre“ dla konsumentow takich jak Szymon

Nie, tak samo dobre dla każdego, większość jeśli wybiera inne to z powodu kaprysu, mody i jeszcze bardziej próżnych przesłanek.

54 minuty temu, xajas napisał:

...sa konsumenci, ktorych wyobrazenie o tym co jest „dobre“ siega...

Tak, niektórzy wyobraźnię mają bujną.

Godzinę temu, whero napisał:

Toyota Sienna

Przy tych rozmiarach jazda po mieści staje się uciążliwa (mam Sharana).

47 minut temu, il Dottore napisał:

...gustu Szymona...

Tu nie chodzi o gust.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, szymon1977 napisał:

Na drogach masz asfalt i ograniczenia prędkosci, jazda sortowa czy terenowa to raczej kaprys niż potrzeba.

J.w.

Nie ustępuje Golfowi z bagażnikiem czy średnemu SUV.

Nie, tak samo dobre dla każdego, większość jeśli wybiera inne to z powodu kaprysu, mody i jeszcze bardziej próżnych przesłanek.

Tak, niektórzy wyobraźnię mają bujną.

Przy tych rozmiarach jazda po mieści staje się uciążliwa (mam Sharana).

Tu nie chodzi o gust.

sam sobie lekko zaprzeczasz - Sienna jest praktycznie rozmiaru GLE tylko że przez różnicę w proporcjach wydaje się inaczej

 

też nie powiedziałbym że burmestera w gle aż tak bardzo robi robotę - nie jest źle ale aż tak fenomenalnie nie ma -jakbym chciał coś takiego z dobrym audio to chyba wolałbym Lexusa GX

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez whero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, whero napisał:

sam sobie lekko zaprzeczasz - Sienna jest praktycznie rozmiaru GLE

A to nie jest ten gigant podobny do Grand Voyagera, co Zafirę do bagażnika zmieści? Czy ja pisałem o GLE?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, szymon1977 napisał:

A to nie jest ten gigant podobny do Grand Voyagera, co Zafirę do bagażnika zmieści? Czy ja pisałem o GLE?

Voyager to właściwie jeszcze pół/rozmiar wyżej - Sienna irl jest taka bardziej przysiadnięta/szeroka - rozmiar większy niż minivan'y na Europę ale w końcu jest miejsce na boku w środku żeby się rozsiąść /ułożyć rzeczy - fotele na rozmiar amerykański są odrobinę szersze i miększe niż te dla nas 😉 - fajne auta tylko że u nas mało popularne (raz u znajomego oglądałem i na żywo robi wrażenie dosyć pozytywne - a ilością miejsca przebija większość suv'ów)

o Gle na mój komentarz że audio nie uniwersalne bo nie idealne na miasto napisałeś "Nie ustępuje Golfowi z bagażnikiem czy średnemu SUV"

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, whero napisał:

jakbym chciał coś takiego z dobrym audio to chyba wolałbym Lexusa GX

Levinson jest bezdyskusyjnie topowym systemem. Ale ponoć nic nie przebije B&W w Volvo.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Tak, niektorzy wyobraznie maja bujna


A inni znowu totalnie ograniczona
Nie, tak samo dobre dla kazdego

G prawda, jak chce 2 osobowe cabrio to sharan jest do dupy
A „do dupy“ to nie jest to samo co „dobre“

Rownie dobrze moge twierdzic ze tp 2 osobowe cabrio „jest dobre dla kazdego“, a kazde inne jest widzimisie i wybujala wyobraznia

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, xajas napisał:

jak chce 2 osobowe cabrio to sharan jest do dupy

Chcesz 2 osobowe cabrio to se kup 2 osobowe cabrio, ale to nie sprawi, że Zafira stanie się gorsza, a dyskusja nie o Twoich zachciankach.

24 minuty temu, xajas napisał:

Rownie dobrze moge twierdzic ze tp 2 osobowe cabrio „jest dobre dla kazdego“

Nie możesz.

41 minut temu, il Dottore napisał:

Ale ponoć nic nie przebije B&W w Volvo.

Mam B&W bez Volvo i jest spoko 😉

Godzinę temu, whero napisał:

na mój komentarz że audio nie uniwersalne bo nie idealne na miasto napisałeś

Przeczytaj jeszcze raz to komentujesz, bo coś pokręciłeś, a ja tego odkręcać nie zamierzam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Teraz, szymon1977 napisał:

Mam B&W bez Volvo i jest spoko

Poczekaj, jak PMC zrobi car system to świat wstrzyma oddech! 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego ty mozesz teierdzic, ze Zafira jes dobra dla kazdego?

Bo to ty twierdzisz
A co ty twierdzisz i co jest dobre dla ciebie, MUSI byc dobre dla kazdego.
Bo ty jestes ostateczna wyrocznia odnosnie tego, co jest dla calego swata dobre

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, xajas napisał:

Ale de facto to kompromis miedzy cena a funkcja. Bo sa konsumenci, ktorych wyobrazenie o tym co jest „dobre“ siega poza horyzonty i wymagania Szymona.

w życiu bym nie kupił aut które wymienia, nigdy żadnego opla ale jego przesłanie i problem na który zwraca uwagę to zupełnie inny temat.

11 minut temu, xajas napisał:

Bo ty jestes ostateczna wyrocznia odnosnie tego, co jest dla calego swata dobre

Twoje uwielbione Niemcy nie mają z tym problemu.

3 godziny temu, il Dottore napisał:

Jak za komuny! 🙂

widziałem dłuższe kolejki, również z teslą w roli głównej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, il Dottore napisał:

Levinson jest bezdyskusyjnie topowym systemem. Ale ponoć nic nie przebije B&W w Volvo.

levinson.. powiedziałbym że to zależy od kontenego systemu (i czy oceniamy wyłącznie z siedzenia kierowcy czy ogólnikowo ze wszystkich) ... B&W się bardzo ładnie wybija ale nie powiedziałbym że jest top of the top - grają ładnie, poprawnie i nie ma czego im zarzucić / co skrytykować ... chyba że człowiek chce jeszcze tej okazjonalnej nutki życia / bardziej agresywniejszego systemu grającego pod kierowcę itp.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, il Dottore napisał:

A oczywiście! Kolega niedawno podjechał taką furmanką - BMW640d Gran Coupe. I powiem Ci, że to jest fest furmanka!

pełna zgoda 2 tony masy

15 godzin temu, il Dottore napisał:

Ja sobie jadę, 170 kunia pod nogą. Chcę to jadę 90km/h, chcę to jadę 200. Pali (dane za ostatnie 13kkm) 7,1l/100km a nogę mam ciężką.

a ile miałby palic ten silniczek ? c klasa to c klasa

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, xajas napisał:

Dlaczego ty mozesz teierdzic, ze Zafira jes dobra dla kazdego?

Ja nie twierdzę, że dla każdego, a dyskusja o autach a nie ich właścicielach. Skup się!

-----

2 godziny temu, fetek napisał:

w życiu bym nie kupił aut które wymienia, nigdy żadnego opla ale jego przesłanie i problem na który zwraca uwagę to zupełnie inny temat.

Dokładnie tak!

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, cir napisał:

c klasa to c klasa

E, jak już.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, il Dottore napisał:

Jak za komuny! 🙂

 

 

San Luis, stacja Superchargerów 250 kW przy Madonna Inn, Dzień Dziękczynienia w 2019 roku.  Znany filmik, ktoś to sprawdził dokładnie i się okazało, że nikt tam nie czekał dłużej niż 30 minut...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć wybudowano aż 15 stanowisk, to wystarczyło zaledwie 30 samochodów, by czas oczekiwania na ładowanie wyniósł 30 minut... to sukces czy porażka? Obrazowo: ponieważ czas ładowania jest 10x dłuższy niż tankowania, a zasięg 2x mniejszy, to przy atostradach potrzebne będzie 20x więcej punktów ładowania niż jest tankowania.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Początki motoryzacji też tak wyglądały i też zamiast jeździć daleko po paliwo to ono było trzymane i dostarczane na miejsce przebywania stałego pojazdu

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Choć wybudowano aż 15 stanowisk, to wystarczyło zaledwie 30 samochodów, by czas oczekiwania na ładowanie wyniósł 30 minut... to sukces czy porażka? Obrazowo: ponieważ czas ładowania jest 10x dłuższy niż tankowania, a zasięg 2x mniejszy, to przy atostradach potrzebne będzie 20x więcej punktów ładowania niż jest tankowania.

firma, w ktorej pracuja moje paniusie wybudowala w kazdym parkingu kilkadziesiat stanowiski pracownicy w trakcie pracy laduje ZA DARMO swoje auta.

Takich firm jest wiecej

To sukces czy porazka?

Ile w miedzyczasie placisz za litr oleju do swojej Zafiry?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, ASURA napisał:

Początki motoryzacji też tak wyglądały i też zamiast jeździć daleko po paliwo to ono było trzymane i dostarczane na miejsce przebywania stałego pojazdu

To jest też poważna różnica w praktyczności między elektrycznymi i spalinowymi. W spalinowych w sytuacjach awaryjnych można dowieźć paliwo w kanistrze. Czy można dowieźć prąd, elektrykowi, który stanął w drodze? Czy jedynym ratunkiem jest holowanie?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Less is more

Everything Should Be Made as Simple as Possible, But Not Simpler ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
To jest też poważna różnica w praktyczności między elektrycznymi i spalinowymi. W spalinowych w sytuacjach awaryjnych można dowieźć paliwo w kanistrze. Czy można dowieźć prąd, elektrykowi, który stanął w drodze?

Mozna

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.