Skocz do zawartości
IGNORED

studio16


terror twins
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szczegółowiej - modyfik ?

 

Tak , szczegółowiej modyfik z firmy ALPI

 

http://www.zagloba.com.pl/okleiny-modyfikowane/okleiny-modyfikowane-alpi/

 

A jak ALPI to gwarancja braku przebarwień pod wpływem promieni UV gdzie problem jest ogromny z fornirami California Tradig i wieloma innymi , oraz fornirami naturalnymi .

 

Wykonujemy taki fornir jaki zamówi klient ;naturalne,naturalne barwione inne modyfiki ,wszystko kwestią wymagań i gustu klienta oraz ceny .Klasa,gatunek także do wyboru.

 

Przy zamawianiu kolumn zawsze mogę podpowiedzieć co się dzieje z danym fornirem naturalnym ,jak zmienia barwy w którą stronę pod wpływem UV po latach zarówno gdy jest barwiony jak i tylko w lakierze aby być tak samo zadowolonym po latach użytkowania.

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wyczerpującą odpowiedz. O to mi chodziło bo większość santosów modyfikowanych z innych ofert ma bardzo gęsto rozłożony wzór co nie wyglada za ładnie. Ten jest bardziej rzadki co powoduje, że nie powtarza się co kilkanaście cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość aqs

(Konto usunięte)

Berylowanie narodu trwa...

 

 

Nie do końca, chłopaki pisali że Arcada z berylem pięknie zagrała, a sam beryl bardzo im się podobał, w sensie brzmienie, także trochę mnie

zberylowałeś :)

Są opinie że ten sam beryl potrafi zagrać źle

 

Oczywiście ta sama sytuacja dotyczy SS R3004 w Credo, nie ma żadnych zastrzeżeń, tak naturalny głośnik, gładki z pięknymi wybrzmieniami, odwzorowanie blach znakomite, a wiem że można go spierniczyć, źle aplikując.

 

Krell FPB400 CX

 

W te chłodne wieczory zaczynam doceniać ciepełko z mocno grzejącego się Krella :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miałbym wybierać wizualnie to Credo R150 podobają mi się najbardziej :))

credo-prawa2.jpg

 

 

 

Bardzo dobrze że to wychwyciłeś, myślę że każda uwaga jest cenna, pewnie strona będzie się rozwijać i zapewne będzie aktualizowana

 

Ładne i proste skrzynki. Co ważne to nadal nieduże kolumny. Fornir też niczego sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i ładne ale czy gra to dobrze z tą zgaduję 18-tką na średnicy co wymusza niską częstotliwość podziału jak w kolumnie dwudrożnej?

 

Gra i to bardzo dobrze . Możecie postawić obok niej podobną w budowie 3 drożną na 22 Revelatorze + 12 MU iluminatorze to porównamy .

 

Takie projekty także wykonywałem na 15WU oraz na 12MU . To są te same jakościowo przetworniki o wspólnym mianowniku i wspólnym charakterze brzmienia z racji tego samego materiału membrany .

Podziały to jedno a z racji masy membran i ich różnych wielkości 12,15,18 cm brzmienie średnicy jest różnego rozmiaru .Najprecyzyjniejszy jest 12MU ,a najlepiej męski wokal oddaje 18 WU . 15 WU jest takim złotym środkiem z tych trzech głośników .Wstawcie do dużego pomieszczenia o większych odbiciach od równoległych ścian pomieszczenia niezaadaptowanego akustycznie średniaka 12 MU zobaczycie jaki nada charakter średnicy ,szczupłość średnicy ,brak właściwego rozmiaru głosów .

 

Podział na średnicy pomiędzy 18WU a R3004 /6620 jest bardzo zbliżony do tego jaki mam w 2 way kolumnach na tych właśnie głośnikach .

Taka kolumnę należy traktować ideologicznie jako rozwiniecie 2 way na 18WU+R3004 z odfiltrowanym dołem głośnika 18WU (filtr pasmowo przepustowy) a dołożeniem solidnego basu czystego i energetycznego jaki posiada głośnik 22W Revelator.

 

Jeżeli słuchaliście 2 drożnych kolumn na tych głośnikach 18WU+szpilka R3004 a brzmienie to jest naturalne fizjologiczne jak to PIotrek mówił a ja się z nim zgadzam w tym stwierdzeniu to ta kolumna 3 way jest rozwinięciem w dół z jakością basu jakiej próżno szukać z 18 Iluminatora i wielu innych 18-tek.

 

Ładne i proste skrzynki. Co ważne to nadal nieduże kolumny. Fornir też niczego sobie.

 

Emil właśnie to nadal zgrabna skrzynka ,nie zwalista z racji głośnika nie przesadnie dużego bo 22 cm,a taki głośnik choć potrzebuje energii wzmacniacza to nie jest to 30cm gdzie bez poważnego wzmacniacza trudno podejść do takiej kolumny .Oczywiście po głowie chodzi mi 32 cm głośnik Revelator ale nie zależy mi na basie niższym ,większym gdzie szybkość będzie gorsza bo brak mi wzmacniacza na odpowiednim poziomie aby zapanować nad takim głośnikiem .

 

Twoja koncepcja na WO24 Satori bardzo mi się podoba bo nadal to zgrabna skrzynia na nim wyjdzie ,ale go nie znam ,nie mam i na razie nie miałem 24 Satori ani 8 ani 4 ohm ,choć ten drugi kupiłbym prędzej. Oczywiście czytałem opis Pawła i inne o jego zachowaniu w kilku litrażach .

 

Wiesz czasu nie ma aby ogarnąć wszystko ,trzeba się skupić na tych głośnikach które już poznałem ,a jak mam skrzynie testowe to aplikacji wolę wykonać jak najwięcej aby poznać realne a nie papierowe możliwości aplikacyjne . I to jest tylko kolumna ,a jako że mam sporo wzmacniaczy to wierzcie mi jedne zagrają z daną kolumną inne robią karykaturę a są to dobre wzmacniacze .Mam Xindaka A600E duży 53kg potraf zagrać i potrafi być z dobrymi kolumnami złe granie napompowane i posklejane.

 

I nie należy zapominać że pomieszczenie to element tak samo ważny jak nie najważniejszy .Pomieszczenie gra razem ze sprzętem ,to nie dodatek do sprzętu ,to integralna część systemu odsłuchowego.

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie należy zapominać że pomieszczenie to element tak samo ważny jak nie najważniejszy .Pomieszczenie gra razem ze sprzętem ,to nie dodatek do sprzętu ,to integralna część systemu odsłuchowego.

 

Osobiscie uwazam, ze na jakosc dzwieku najwaznieszy wplyw maja kolumny i wlasnie pomieszenie ze swoja akustyka. A ostatnio osobiscie kolejny raz o tym sie przekonalem po zmianie miejsca zamieszkania - wczesniej utwierdzily mnie odsluchy u roznych kolegow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie uwazam, ze na jakosc dzwieku najwaznieszy wplyw maja kolumny i wlasnie pomieszenie ze swoja akustyka.

 

To prawda.

Pytanie - jajko, czy raczej kura?

Jak z tego wybrnąć?

Co, jak i do czego oraz dlaczego (naj- ) lepiej dostosowywać w audio i jakim kosztem?

W skrócie; o co tu chodzi? :)

 

P.S.

Przyznam, że najbardziej interesuje mnie zdanie producentów na ten temat.

Edytowane przez globtroter1

Uwaga! Mam aktualnie na "sprzedaż"... następujące myśli na potrzeby audiofilii i muzyki:

-Nauczył się Pan czegoś od publiczności?-Tak, aby ją ignorować tak bardzo, jak to tylko możliwe. J. Zorn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj razem z Tomkiem odwiedziliśmy audiofila z okolic Kwidzyna aby zweryfikować kolejne zmiany jakie zaszły po adaptacji ścian bocznych i drobnych korektach w systemie. Wcześniej Grzegorz opisywał wrażenia po pierwszym etapie. http://www.audiostereo.pl/klub-milosnikow-studio-16-hertz_48759.html/page__view__findpost__p__4147386

Na ścianach przybyły po 2 olbrzymie ustroje hybrydowe fraktalne oraz pułapki basowe ukryte za nimi i w... Ścianach! Po dokonaniu pomiarów i rozprawieniu się z wcześniejszym rezonansem poprzecznym przeszliśmy do części odsłuchowej.

Tomek wziął swojego Esoterica P03, który w dość okrutny sposób rozprawił się z transportem Jays Audio. Użyliśmy referencyjnych cyfrówek Mita i Transparenta.

Dla mnie to granie kompletne, z pewnością jeden z 3 najlepszych systemów jakie dane było mi słyszeć. Tym razem poproszę Tomka aby opisał swoje wrażenia a ja wrzucę kilka zdjęć z naszej wizyty żebyście sami ocenili jak wyszedł ten projekt.

post-58347-0-62722100-1507282298_thumb.jpg

post-58347-0-94841800-1507282306_thumb.jpg

post-58347-0-24323800-1507282318_thumb.jpg

post-58347-0-67696300-1507282326_thumb.jpg

post-58347-0-77977000-1507282334_thumb.jpg

post-58347-0-83744800-1507282343_thumb.jpg

post-58347-0-70996700-1507282354_thumb.jpg

Edytowane przez Szymon1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katedry kościoły mają puste gołe ściany bez żadnych ustrojów fraktali pułapek bazowych itp. i koncerty w nich są niezwykłym przeżyciem

Edytowane przez slaaawek

w końcu kompletny system:)             Geodezja - Geologia - Górnictwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymon. A co jest na tylnej ścianie?

 

Ja pięknie poproszę o wproszenie się jak będziecie jechac jakimś kolejnym razem, o ile oczywiście właściciel zaprosi :).

 

PS. biedacy mają Jaye, bogacze mają Esotericki ;)

 

To nie musi grać.... Ale skoro użytkownik zadowolony to gratulacje...

 

Więcej wiary. Odwiedź Rafała.M w Łodzi to się sam przekonasz.

 

Katedry kościoły mają puste gołe ściany bez żadnych ustrojów fraktali pułapek bazowych itp. i koncerty w nich są niezwykłym przeżyciem

 

Odpowiedz sobie dlaczego i co w tych kościołach zazwyczaj gra.

Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katedry kościoły mają puste gołe ściany bez żadnych ustrojów fraktali pułapek bazowych itp. i koncerty w nich są niezwykłym przeżyciem

Przypadkowa katedra:

post-48501-0-15152600-1507291352_thumb.jpg

 

Chciałbym mieć tak zagracony pokój odsłuchowy ;-)

"A na całe Kargulowe plemię i pole spuść, dobry Panie, wszystkie plagi egipskie. Tylko się nie pomyl i nas, Pawlaków, sąsiadów Kargulowych, nie doświadczaj, bo my się swojej miedzy trzymamy."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie ściany to gustowne rozpraszacze.

 

Wnętrze chyba najsłynniejszej w Europie to jest katedry w Kolonii:

 

inside-the-kolner-dom.jpg

 

Dom02.jpg

 

 

Nie słyszałem, żeby się tam odbywały jakies koncerty.

 

 

 

W katedrach stawia się muzyków i chór, w naszych pomieszczeniach dwie kolumny i wzmak. Ota taka mała różnica ;).

Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj razem z Tomkiem odwiedziliśmy audiofila z okolic Kwidzyna aby zweryfikować kolejne zmiany jakie zaszły po adaptacji ścian bocznych i drobnych korektach w systemie. Wcześniej Grzegorz opisywał wrażenia po pierwszym etapie. http://www.audiostereo.pl/klub-milosnikow-studio-16-hertz_48759.html/page__view__findpost__p__4147386

Na ścianach przybyły po 2 olbrzymie ustroje hybrydowe fraktalne oraz pułapki basowe ukryte za nimi i w... Ścianach! Po dokonaniu pomiarów i rozprawieniu się z wcześniejszym rezonansem poprzecznym przeszliśmy do części odsłuchowej.

Tomek wziął swojego Esoterica P03, który w dość okrutny sposób rozprawił się z transportem Jays Audio. Użyliśmy referencyjnych cyfrówek Mita i Transparenta.

Dla mnie to granie kompletne, z pewnością jeden z 3 najlepszych systemów jakie dane było mi słyszeć. Tym razem poproszę Tomka aby opisał swoje wrażenia a ja wrzucę kilka zdjęć z naszej wizyty żebyście sami ocenili jak wyszedł ten projekt.

 

Tak jak Szymek wcześniej wspomniał, uczestniczyliśmy wczoraj w bardzo miłym spotkaniu muzyczno-audiofilskim w okolicy Kwidzyna, na początku chciałbym podziękować właścicielowi tego pięknego systemu za gościnę i bardzo miło spędzony czas.

Dźwięk robi ogromne wrażenie....wielka scena we wszystkich kierunkach, niesłychana lokalizacja źródeł pozornych połączona z równie wysokim realizmem, słuchając aż chciało się wstać podejść i dotknąć instrumentu, stanąć koło wykonawcy....niesamowity realizm i namacalność. Góra chyba najlepsza jaką dane mi było słyszeć, delikatna, transparentna, bardzo szczegółowa, niesamowicie "nośna" oczywiście bez cienia ostrości czy ziarnistości, wydaje się że to zasługa lampy SET we wzmocnieniu... wokal wybitny, jego barwa oraz osadzenie w przestrzeni rewelacyjne. Bas bardzo dobry, jak na lampę SET nawet znakomity, pewnie znajdą się jakieś tranzystorowe smoki, które jeszcze lepiej go skontrolują ale pewnie dając od siebie "bonusowo" gorszą barwę na dole. Referencją w zakresie basu z lampy pozostaje dla mnie WM300 ;). Esoteric P03 rzeczywiście o wiele lepiej wpasował się w system od Jaya, lepszy bas, scena, detal, gładkość średnicy jednym słowem idealne dopełnienie i tak już znakomitego systemu ;)

 

Scieranie kurzu z tych ustrojów to musi byc bezcenne doświadczenie;)

 

Nie jest tak źle, wystarczy końcówka z długim włosem do odkurzacza, ostatnio testowałem na swoim, działa ;) cała operacja trwała 10-15 minut ;)

Edytowane przez tb82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Szymek wcześniej wspomniał, uczestniczyliśmy wczoraj w bardzo miłym spotkaniu muzyczno-audiofilskim w okolicy Kwidzyna, na początku chciałbym podziękować właścicielowi tego pięknego systemu za gościnę i bardzo miło spędzony czas.

Dźwięk robi ogromne wrażenie....wielka scena we wszystkich kierunkach, niesłychana lokalizacja źródeł pozornych połączona z równie wysokim realizmem, słuchając aż chciało się wstać podejść i dotknąć instrumentu, stanąć koło wykonawcy....niesamowity realizm i namacalność. Góra chyba najlepsza jaką dane mi było słyszeć, delikatna, transparentna, bardzo szczegółowa, niesamowicie "nośna" oczywiście bez cienia ostrości czy ziarnistości, wydaje się że to zasługa lampy SET we wzmocnieniu... wokal wybitny, jego barwa oraz osadzenie w przestrzeni rewelacyjne. Bas bardzo dobry, jak na lampę SET nawet znakomity, pewnie znajdą się jakieś tranzystorowe smoki, które jeszcze lepiej go skontrolują ale pewnie dając od siebie "bonusowo" gorszą barwę na dole. Referencją w zakresie basu z lampy pozostaje dla mnie WM300 ;). Esoteric P03 rzeczywiście o wiele lepiej wpasował się w system od Jaya, lepszy bas, scena, detal, gładkość średnicy jednym słowem idealne dopełnienie i tak już znakomitego systemu ;)

 

 

Tomek, a jak to się ma do naszego wspólnego odsłuchu u Rafała?

 

Pozdro

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, a jak to się ma do naszego wspólnego odsłuchu u Rafała?

 

Pozdro

 

To troszkę inne prezentacje, przede wszystkim jeżeli chodzi o scenę i wynika to moim zdaniem ze specyfiki pomieszczeń, u Rafałka w 18m2 dźwięk jest bardziej "studyjny", jesteśmy w samym środku wydarzeń, natomiast system z Kwidzyna gra w 30m2 na dodatek otwartych z tyłu na kolejne pomieszczenie, tutaj scena budowana jest dalej od słuchacza ale z jeszcze większym jej rozciągnięciem w każdą stronę, to takie siedzenie na koncercie w powiedzmy 13-15 rzędzie, tak to odbieram ;) obydwie prezentacje to najwyższy poziom, która odpowiada bardziej to już kwestia preferencji....

Edytowane przez tb82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymon. A co jest na tylnej ścianie?

 

Ja pięknie poproszę o wproszenie się jak będziecie jechac jakimś kolejnym razem, o ile oczywiście właściciel zaprosi :).

 

PS. biedacy mają Jaye, bogacze mają Esotericki ;)

 

Z tyłu jest ściana z biblioteką książek i płyt. Za słuchaczem jest jeszcze ze 4 metry miejsca. Kto wie, może w przyszłości coś się tam pojawi :)

Możesz dostać kontakt do właściciela i zapytać o zaproszenie, myślę że nie powinno być problemu. To przesympatyczny audiofil. Jedyny minus, że znowu będziesz chodził chory.

 

Jays to jest naprawdę doby transport za naście tysięcy. Po prostu Esoteric gra dużo lepszym basem, bardziej zróżnicowanym, konturowym i dynamicznym. Do tego dochodzi szersza i głębsza scena oraz brak jakiejkolwiek technicznej naleciałości. Dla mnie największy minus Jays Audio to wypchnięcie i promowanie pierwszego planu dźwiękowego. Esoteric pokazuje równo wszystkie plany z właściwą gradacją. Nie faworyzuje pierwszej linii przez co wgląd w nagranie, prawdziwość w rozkładzie sceny i lokalizacji instrumentów jest na dużo wyższym poziomie. Daje to o sobie znać głównie przy dużych i skomplikowanych składach.

 

Scieranie kurzu z tych ustrojów to musi byc bezcenne doświadczenie;)

Byś się zdziwił ale o wiele lepiej niż drewniane. W ostateczności można wynieść na dwór i użyć myjki ciśnieniowej (woda mu niestraszna). Dzięki temu jest całkowicie odporny na zmiany wilgotności powietrza i temperatury.

W tej realizacji fraktale mają łącznie ponad 245 000 słupków :)

 

Tak jak Szymek wcześniej wspomniał, uczestniczyliśmy wczoraj w bardzo miłym spotkaniu muzyczno-audiofilskim w okolicy Kwidzyna, na początku chciałbym podziękować właścicielowi tego pięknego systemu za gościnę i bardzo miło spędzony czas.

Dźwięk robi ogromne wrażenie....wielka scena we wszystkich kierunkach, niesłychana lokalizacja źródeł pozornych połączona z równie wysokim realizmem, słuchając aż chciało się wstać podejść i dotknąć instrumentu, stanąć koło wykonawcy....niesamowity realizm i namacalność. Góra chyba najlepsza jaką dane mi było słyszeć, delikatna, transparentna, bardzo szczegółowa, niesamowicie "nośna" oczywiście bez cienia ostrości czy ziarnistości, wydaje się że to zasługa lampy SET we wzmocnieniu... wokal wybitny, jego barwa oraz osadzenie w przestrzeni rewelacyjne. Bas bardzo dobry, jak na lampę SET nawet znakomity, pewnie znajdą się jakieś tranzystorowe smoki, które jeszcze lepiej go skontrolują ale pewnie dając od siebie "bonusowo" gorszą barwę na dole. Referencją w zakresie basu z lampy pozostaje dla mnie WM300 ;). Esoteric P03 rzeczywiście o wiele lepiej wpasował się w system od Jaya, lepszy bas, scena, detal, gładkość średnicy jednym słowem idealne dopełnienie i tak już znakomitego systemu ;)

Przy okazji miałeś szansę sprawdzić w praktyce, jak się ma wygląd wykresu po pomiarze mikrofonem oraz zderzenie z konkretnym efektem dźwiękowym. Nie zawsze "gładka" charakterystyka gra lepiej, zwłaszcza że słuch ludzki jest dużo bardziej czuły niż jakakolwiek aparatura (mikrofon nie bierze pod uwagę krzywej słyszenia innej dla każdej osoby). Identycznie jest z próbą oceny brzmienia kolumn po charakterystyce, nikt rozsądny się tego nie podejmie :) Właściciel systemu i my wybraliśmy opcję "gorszą" na wykresie ale bardziej prawdziwą podczas weryfikacji odsłuchowej. Dlatego apeluję o rozwagę, i umiejętne korzystanie z dobrodziejstw systemów pomiarowych. Właściwa interpretacja, posiadane doświadczenie, znajomość nowoczesnych materiałów są kluczem do uzyskania optymalnego efektu w danym systemie.

Niestety żadna uniwersalna recepta nie istnieje tak jak jeden lek nie pomoże wszystkim osobom. Dlatego wrzucanie tzw "dzikich wykresów" z pomiarów akustyki bez znajomości wszystkich korelacji przynosi więcej szkody niż korzyści.

Edytowane przez Szymon1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Scieranie kurzu z tych ustrojów to musi byc bezcenne doświadczenie;)
Masz kase na taki pokoj ze sprzetem to i na sprzataczke sie znajdzie.

Z innej beczki piekne to wszystko jest

 

Wysłane z mojego TbooK 16 Power(M5F8) przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez venom200
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji miałeś szansę sprawdzić w praktyce, jak się ma wygląd wykresu po pomiarze mikrofonem oraz zderzenie z konkretnym efektem dźwiękowym. Nie zawsze "gładka" charakterystyka gra lepiej, zwłaszcza że słuch ludzki jest dużo bardziej czuły niż jakakolwiek aparatura. Właściciel systemu i my wybraliśmy opcję gorszą "na wykresie" ale bardziej prawdziwą podczas weryfikacji odsłuchowej. Dlatego apeluję o rozwagę, i umiejętne korzystanie z dobrodziejstw systemów pomiarowych. Właściwa interpretacja, posiadane doświadczenie, znajomość nowoczesnych materiałów są kluczem do uzyskania optymalnego efektu w danym systemie.

 

Dokładnie, bardzo ciekawe doświadczenie. Wczoraj akurat wersja bardziej "skopana" zagrała po prostu lepiej i to bez dwóch zdań. Wynika z tego, że sam pomiar/wykres nie gra, co więcej, finalny efekt pomiarowy w postaci naszego wymarzonego "płaskiego" wykresu można osiągnąć poprzez wdrożenie zupełnie różnych koncepcji w zakresie adaptacji. Efekt, uzyskane pomiary mocno zbieżne a brzmienie diametralnie różne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem tanie PO-3 plus D-03 w Norwegii. Zamieniać?

 

Lepsze wrogiem dobrego.

 

Szymon, daj znać kiedy byście jechali jeszcze raz do Kwidzynia. Wtedy zadzwonię do właściciela. Oferuję Wam podwózkę z Łodzi moim autem.

 

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem tanie PO-3 plus D-03 w Norwegii. Zamieniać?

 

Lepsze wrogiem dobrego.

 

 

Żartowałem, choc ten zestaw jest w super cenie.

 

Obawiam się, że w moim systemie jest już zbyt słabe pomieszczenie oraz kolumny i wzmaki. Trzebaby było zrobić kompletną rewolucję i władowac jakies kolejne ze trzy stówki. A rto co dzisiaj slyszę dalej mi się podoba :).

 

Co nie zmienia faktu, że Grzegorz ... , muszę Cię zaprosić zebyśmy posłuchali Twoich Ethosów albo Credo albo Arcad w moim systemie. Mam je czym napędzić, albo tran albo lampa w klasie A, źródła znasz ... szczególnie te analogowe. Zapraszam.

 

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.