Jump to content
IGNORED

Kondensatory - rankingi firm! stwórzmy!


Recommended Posts

8 minut temu, gustwao napisał:

Trzy dni dla audyn ów to nic. A minimum tydzień non stop. 

Za trzy dni ich posłucham ,jeśli będzie nieciekawie to zostawię ja na kilka dni na wyjściu preampa . 

 

10 minut temu, gustwao napisał:

W tym Twoim analogu pozbyłbym się wima na coś lepszego

To polipropylenowe WIMA MKP 2 . Jakie radzisz zastosować ?

 

12 minut temu, gustwao napisał:

oraz te "mułki "nichicon

 Chodzi ci o te małe przy Bursonach czy w zasilaczu ? Nie słyszę zamulenia , wręcz przeciwnie ale chętnie skorzystam z rady co tam lepszego można wlutować .

...there is no spoon...

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, arturp napisał:

Dlatego sugerują wygrzewanie transformatorem . I to faktycznie trochę zmienia w brzmieniu .

Jedną częstotliwością o napięciu 40V?

Jaką - 50Hz?

Spróbuj białego szumu przez dwie nocy - 3dB - to jest bardzo energetyczne dla kondensatora. 

Źródło takiego szumu można znaleźć w necie albo między stacjami w tunerze.

Link to post
Share on other sites

Test Audyn Cap Plus 0,22uF , bez wygrzewania , po dwóch godzinach grania . Testowany na wyjściu analogu na Bursonach - tak jak poprzednie .

Na Eric's Hi-Fi Blog można znaleźć takie informacje o tym kondzie : ,, It is quite linear and neutral sounding, except for the midrange which is slightly warm and laidback. The staging is a bit more forward than the rest of the capacitors here, but otherwise there is plenty of width although depth could be better. Imaging is tight, with good resolution. ... This is my top pick among the budget capacitors.  "

A Tony Gee pisze o nim :,, The Audyn Cap Plus is a nice capacitor! They sound a bit hard and up-front at first and have a sort of midrange haze because they take quite a while to burn-in. But after a few weeks of normal use they deliver a spatial sound with lots of depth that only gets better as time passes. Good reproduction of musical nuances. Clarity, depth, detail and openness are there. When I first switched over to these I thought "this is it!" (but that was a few years ago). They do sound a little more mid-range forward compared to the equally good but more transparant sounding Mundorf Supreme Cap. " 

Moje wrażenia są identyczne . Świetny , z pełnym brzmieniem , wzorowym basem i dźwięczną górą . Jedyna wada to rzeczywiście lekki brudny nalot na średnicy . Podobno ma to ustąpić po wygrzaniu i na to szczerze liczę bo ten kondek daje dużą frajdę ze słuchania muzyki . Wreszcie proporcje całego spektrum słyszalnego są zachowane  ,nic nie dominuje , nic nie ginie i nie drażni a przy tym świetna dynamika , detale , żywiołowość , namacalność , rozmach ... niemal same plusy . To jest mniej neutralna i dojrzała ale za to bardziej ,,żywa " wersja Mundorfa Mcap Supreme . Do tego barwy są soczyste a cena zbliżona do Jantzena Superior Z-cap , którego bije na głowę pod względem równowagi tonalnej , basu i góry pasma ale nie pod względem czystości średnicy . Zaraz go będę prądem raził aby się ułożył .

Audyn Cap Plus 0,22uF.jpg

  • Like 1

...there is no spoon...

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, arturp napisał:

But after a few weeks of normal use they deliver a spatial sound with lots of depth that only gets better as time passes

Wygrzewanie białym szumem - 3dB przez jeden dzień zastępuje wielomiesięczne wygrzewanie muzyką.

Na stronie Auricapa nie znalazłem nic o wygrzewaniu jedną częstotliwością napięciem zmiennym 40V. 

 

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, toptwenty napisał:

Jedną częstotliwością o napięciu 40V?

Tak . 

 

12 minut temu, toptwenty napisał:

Spróbuj białego szumu przez dwie nocy - 3dB - to jest bardzo energetyczne dla kondensatora. 

Źródło takiego szumu można znaleźć w necie albo między stacjami w tunerze.

Ściągnę i nagram na płytę bo z kompa nie mogę .

3 minuty temu, toptwenty napisał:

Na stronie Auricapa nie znalazłem nic o wygrzewaniu jedną częstotliwością napięciem zmiennym 40V. 

Tu jest tekst

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

...there is no spoon...

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, arturp napisał:

Ściągnę i nagram na płytę bo z kompa nie mogę

Uważaj, żeby nie przesterować płyty, lepiej mieć za cicho niż za głośno. 

Sprawdź jeszcze raz tę radę z pojedynczą częstotliwością. Tak można formować/wygrzewać kondensator dla zasilacza, a nie dla sygnału. 

 

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, toptwenty napisał:

Tak można formować/wygrzewać kondensator dla zasilacza, a nie dla sygnału. 

Może masz rację ale z drugiej strony to jest brutalna metoda - zdecydowanie wyższe napięcie i prąd ( o cały rząd wielkości ) niż na wyjściu analogu . No i faktycznie trochę słychać zmiany . Nie jest to rewolucja ale skraje pasma się poprawiają . Własnie skończyłem wygrzewanie Jantzenów Superior Z-Cap , które wcześniej długo odsłuchiwałem ale tylko na wyjściu analogów ( na Bursonach i lampowego SRPP ) . Będę miał porównanie jak gra niewygrzany Audyn Cap Plus i wygrzany napięciem 55V z prądem prawie 4A (!)  Jantzen . 

...there is no spoon...

Link to post
Share on other sites
36 minut temu, arturp napisał:

 

36 minut temu, toptwenty napisał:

Na stronie Auricapa nie znalazłem nic o wygrzewaniu jedną częstotliwością napięciem zmiennym 40V. 

Tu jest tekst

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Fajne Wam znalazłem, prawda 🙂 🙂 🙂 

  • Thanks 1

Yamaha C4, 2 x Yamaha M4, Arcam Alfa 5 plus CD (TDA1541), Musical Fidelity DIGILOG (TDA1541), Infinity RS2.5

Link to post
Share on other sites
40 minut temu, arturp napisał:

Nie jest to rewolucja ale skraje pasma się poprawiają .

Obyś w ten sposób nie zepsuł kondensatora. Musi być silny biały szum - całe pasmo od 20 Hz do 20 kHz.

Dopisek - przyjmuję do wiadomości tekst z Amazona. Osobiście będę nadal wygrzewał kondesatory białym szumem - zwłaszcza nie Auricapy XO.

Akurat wygrzewam sobie Kasei 22uF/100V - dzięki eMCZe za podpowiedź. 🙂

 

Edited by toptwenty
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, gustwao napisał:

W tym Twoim analogu pozbyłbym się wima na coś lepszego oraz te "mułki "nichicon. W myśl zasady system tak gra jak najsłabsze ogniwo. 

Możesz polecić jakiegoś sprawdzonego konda zamiast Wima MKS-2 do odsprzęgania o wartości 100nF?

Xonar ST(coaxial)-->Nostromo 5H(OPA2134) + regulator głośności DIY na ALPS RK168 + Hegel H200 po modzie końcówka mocy (kondy Auricap XO + Audio Note Kaisei) + Audio Physic Yara Evolution(SB Acoustics 29RDC)

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, toptwenty napisał:

Uważaj, żeby nie przesterować płyty, lepiej mieć za cicho niż za głośno. 

To na ile dB najlepiej ustawić odtwarzanie np. z PC ?

Xonar ST(coaxial)-->Nostromo 5H(OPA2134) + regulator głośności DIY na ALPS RK168 + Hegel H200 po modzie końcówka mocy (kondy Auricap XO + Audio Note Kaisei) + Audio Physic Yara Evolution(SB Acoustics 29RDC)

Link to post
Share on other sites

Test Jantzenów Superior Z-cap 1uF wygrzanych napięciem 55v przez dwa dni . Wcześniej trochę grały na wyjściach różnych układów ( lampowych i tranzystorowych ) a testowane są na wyjściu analogu na Byrsonach VIVID - tak jak inne kondy .

Zmiany w brzmieniu po wygrzaniu są niewielkie - poprawiła się klarowność średnicy , troszkę lokalizacja i nieco głębia .

Jak to brzmi dzisiaj :

- wycofany niższy bas a kiedy się pojawia to raczej niekontrolowane huknięcia lub przeciągłe wycia niż mruczenie 

- wyższy bas jest szybki i konturowy ale również troszkę wycofany ( np stopa perkusji jest zbyt rachityczna i brzmi jak puknięcia w pudełko , pudła gitar i kontrabasu nie mają rezonansu ) ale  drugiej strony w nagraniach gdzie basu jest dużo i dobrej jakości to nie ma specjalnego dyskomfortu 

- niższa średnica też lekko cofnięta ale jest ( Clarity Cap CSA tego podzakresu prawie nie miał ) więc męskie wokale są trochę za kobiece a kobiece jak anielskie . Posłuchałem trochę Cohena i miałem wrażenie jakby odmłodniał ze 30 lat , nie miał tego basowego charczenia w głosie  😉

- środek średnicy i wyższa średnica  - klarowne , świeże , wibrujące ale niekiedy agresywne i nawet metaliczne , choc nie tak wyraźnie jak Clarity Cap CSA 

- niższa góra bez drażniących sybilantów ( są  ale lekko osłodzone )  i dobrze dopełnia średnicę

- wyższa góra ... niby jest ale wyraźnie jej mniej niż np z Audyna Cap Plus i nie ma tej czystości i wyrazistości , nie bardzo wiadomo co to za instrument , coś tam dzwoni delikatnie ale w gęstych nagraniach góra ginie pod zagłuszającą średnicą , nie ma co porównywać do błyszczącej i plastycznej góry Mundorfa EVO OIL 

Barwa raczej jasna , gładka i ogólnie nieco ochłodzona ale nie tak bardzo jak Clarity Cap CSA  . Z drugiej strony nie ma tego ciepła co Audyn Cap Plus .

Przestrzeń

dość wyraźnie przybliżona do słuchacza , raczej szeroka niż głęboka , instrumenty odrywają się od głośników ale nie tak swobodnie jak z innych kondów , plany są dwa - front i tło 

- nieco się zlewają dźwięki instrumentów i wokali ,  podczas gęstych i głośnych kawałków robi się jedna masa na środku sceny a nawet  bałagan i jazgot , jednak w spokojnych kameralnych nagraniach jest porządek .

Ogólnie dźwięk jest dużo bardziej wyrównany i kulturalny niż Clarity Cap CSA ale bez pięknych skrajów pasma jakie daje porównywalny cenowo Audyn Cap Plus . Trochę gra średnicą ale jeśli ktoś ma system uwypuklający skraje to może się sprawdzić i otworzyć brzmienie . Jednak w neutralnym systemie zagra zbyt lekko . Moje monitory maja dużo wyższego basu a na dodatek wylot tunelu b.r. jest do przodu , niemal na wysokości uszu słuchacza . Do tego pokój ma 10 metrów kw. Mimo to basu często brakuje - np w nagraniach koncertowych . Niezbyt muzykalny . Nóżka nie rwie się do przytupywania .

Trudno , następne kondensatory do zwrotnicy głośnikowej . 

14 minut temu, toptwenty napisał:

W torze sygnału czy w zasilaniu?

W zasilaniu .

...there is no spoon...

Link to post
Share on other sites

 

8 minut temu, Prewwit napisał:

To na ile dB najlepiej ustawić odtwarzanie np. z PC ?

Kondensator musi być w układzie! 

Jeśli to jest zwrotnica, wystarczy kilka watów. Jeśli na wejściu lub wyjściu preampa itd, ok. -3 dB maks. sygnału.

2 minuty temu, arturp napisał:

W zasilaniu .

Do tego są specjalne 100nF kanciaste MKPX.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Standardowe wygrzewanie zwrotnicy szumem ciągłym przy mocy ok. 5W -> 2 doby przy obciążeniu ok. 8R (7,5...8,5R).

Każda zmiana jakiegokolwiek opornika (np. 1R na 1,5R) na nowy - konieczne wygrzewanie od początku. Wrażenia bezpośrednio po wstawieniu = fałszywe oceny. Konieczny jest tryb wygrzewania - j.w., stąd wygrzewanie szumem jest najbardziej praktyczne z uwagi na czas. 3 dni muzyki = ok. 10-20% wygrzania.

Maksymalna moc przy wygrzewaniu szumem  ok. 5W (2-3Vrms wskazane miernikiem na obciążonym wyjściu wzmacniacza). Dla trybu ciągłego wygrzewania 48h to jest duża moc (sic!). Jeśli nie chcesz uszkodzić ani wzmacniacza ani zwrotnicy, nie próbuj większych mocy.

Szum biały czy różowy to nie jest ani muzyka ani sinus. To nie są żarty... ! 

😁

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

@Prewwit, @arturpwima MKS 2 są bardzo słabe, z wima w ostateczności używam tylko MKP10, jednak wolę Cornell Dubilier 940C a jeszcze lepiej Amtrans.

Co do elektrolitycznych to świetne są z tańszych AN standard lub Wurth, elan carefines czarne bardzo przezroczyste, bez rządnych nalotów z droższych wiadomo. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Dzięki toptwenty za tę garść informacji.
Szumu białego na płycie CD nie mam ale zdaje się że mam szum różowy.
Wczoraj w zwrotnicę kolumn wstawiłem rezystory Duelunda w miejsce Pathaudio i muszę je szybko "ułożyć" bo nie mam chęci się tak z nimi długo męczyć.

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 1.06.2021 o 18:53, arturp napisał:

Test Audyn Cap Plus 0,22uF , bez wygrzewania , po dwóch godzinach grania . Testowany na wyjściu analogu na Bursonach - tak jak poprzednie .

Na Eric's Hi-Fi Blog można znaleźć takie informacje o tym kondzie : ,, It is quite linear and neutral sounding, except for the midrange which is slightly warm and laidback. The staging is a bit more forward than the rest of the capacitors here, but otherwise there is plenty of width although depth could be better. Imaging is tight, with good resolution. ... This is my top pick among the budget capacitors.  "

A Tony Gee pisze o nim :,, The Audyn Cap Plus is a nice capacitor! They sound a bit hard and up-front at first and have a sort of midrange haze because they take quite a while to burn-in. But after a few weeks of normal use they deliver a spatial sound with lots of depth that only gets better as time passes. Good reproduction of musical nuances. Clarity, depth, detail and openness are there. When I first switched over to these I thought "this is it!" (but that was a few years ago). They do sound a little more mid-range forward compared to the equally good but more transparant sounding Mundorf Supreme Cap. " 

Moje wrażenia są identyczne . Świetny , z pełnym brzmieniem , wzorowym basem i dźwięczną górą . Jedyna wada to rzeczywiście lekki brudny nalot na średnicy . Podobno ma to ustąpić po wygrzaniu i na to szczerze liczę.... 

Może to być ciekawa dla mnie opcja do wypróbowania, u mnie na wejściu i wyjściu preampa oraz wejściu na końcówkę mocy siedzą Clarity cap CSA. 

W spokojnych utworach jest dobrze ale jak pojawia się coś mocniejszego to faktycznie dźwięk się gubi, poza tym bas jest fajny ale mało zróżnicowany, do średnicy i góry większych zastrzeżeń nie mam (grają raczej ciemno) w końcu to budżetowe kondy. 

 

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, harychorzow84 napisał:

Może to być ciekawa dla mnie opcja do wypróbowania

Jeśli możesz się  wstrzymać z zakupem to zaczekaj kilka dni . Podzielę się wrażeniami z wyników wygrzewania . Na razie jeden dzień grzały się pod napięciem 55V . Dzisiaj odpiąłem od transformatora i wlutowałem do analogu na Bursonach na wyjściu . No i niestety rozczarowanie . Tak się zamuliły , że słuchać się tego nie da . Ciepłe kłuchy bez życia , mikrodynamiki , detalu , konturów itd . Stare olejaki grają lepiej . Muszę je jeszcze kilka dni pogrzać w różnych konfiguracjach bo to co teraz słyszę to nieporozumienie . 

...there is no spoon...

Link to post
Share on other sites
W dniu 31.05.2021 o 23:16, Prewwit napisał:

w moim odczuciu trudno powiedzieć czy lepszy jest Miflex od Auricap XO, ogólnie ten sam styl grania, ktoś dobrze napisał, że po Auri to jedynie miedziaki mogą coś więcej wnieść i mają ten sam styl grania

Musical Fidelity Digilog dostał właśnie drugie trafo czyli w części analogowej znajdzie się wkrótce 6N16B w układzie SRPP.

5a9d5b56dedd79b1.jpg

Tutaj pytanie, czy na wyjściu 1uF sprawdzi się również XO z miedzią jak mam w sekcji HF zwrotnicy ?? 

Yamaha C4, 2 x Yamaha M4, Arcam Alfa 5 plus CD (TDA1541), Musical Fidelity DIGILOG (TDA1541), Infinity RS2.5

Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, eMCZe napisał:

Tutaj pytanie, czy na wyjściu 1uF sprawdzi się również XO z miedzią jak mam w sekcji HF zwrotnicy ?? 

Podepnij najpierw solo Auri XO, miedziaka zawsze można z czasem dołożyć.

Xonar ST(coaxial)-->Nostromo 5H(OPA2134) + regulator głośności DIY na ALPS RK168 + Hegel H200 po modzie końcówka mocy (kondy Auricap XO + Audio Note Kaisei) + Audio Physic Yara Evolution(SB Acoustics 29RDC)

Link to post
Share on other sites
W dniu 29.05.2021 o 15:21, eMCZe napisał:

Audyn True Copper technical specifications:

Electrode: copper foil; Tritec end leads; induction free winding technique; self-healing design; encapsulation:

Dziwne , tu są informacje ze strony Intertechnik o Audyn True Copper Cap i wynika z nich ,że jednak nie mają możliwości samonaprawy przy przebiciach i nadają się tylko do zwrotnic , cyt :

,Therefore we decided to use only TRUE COPPER. - Copper Copper foil - Tritec 7x0.5 mm tinned wire leads gives bigger surface by flexible connections, - 630 VDC - Tolerance : 2% - No selfhealing construction - IEC60384-1, EN130000, Ris >30000/C(Mohm,uF) - Test V between terminals: Ur:630VDC, Ut:650VDC 1min. at 25C - Test V between shor connected terminalsand case: 1000VDC, 1min at 25C - Made for passive crossover network for loudspeakers." 

...there is no spoon...

Link to post
Share on other sites

Test Audyn Cap True Copper MAX  wygrzanych napięciem 40V przez trzy dni . Wcześniej ich nie słuchałem ,, na zimno „ . Testowane są na wyjściu analogu na Bursonach VIVID - tak jak inne kondy . 

Jak to brzmi :

- potężny niższy bas ale nie traci kontroli , natomiast zgadzam się z zelo7 ,że jest zwalisty i może to być męczące

- wyższy bas jest szybki i konturowy ale również troszkę uwypuklony

- niższa średnica , podobnie jak bas – masywna ale czytelna , detale w tym podzakresie są wyraźnie słyszalne co jest wyjątkiem wśród testowanych wcześniej kondensatorów ( tylko Mundorf MCap Supreme przedstawił to nieco lepiej ) , dźwięki się nie zlewają a jednocześnie mają mięsko

- środek średnicy i wyższa średnica  - klarowne , świeże , wibrujące ale wcale nie takie łagodne - czasem pojawiają się ostre wokale i ,,drapieżne” trąbki

- niższa góra nie jest wolna od drażniących sybilantów , które czasem tną jak nóż , natomiast ładnie dopełnia wyższą średnicę

- wyższa góra jest czysta ,dźwięczna i w dużych ilościach ale nie drażniąca

- skrajów pasma jest więcej niż z innych testowanych kondensatorów – dużo basu i dużo góry

Barwa : To jest jednak niedościgniony atut tego kondensatora – nawet olejowe Sprague Hyrel czy Mundorf EVO OIL nie są tak barwne . Średnica zdecydowanie ciepła i gładka ale ogólnie nie traci świeżości bo wyższa średnica i niższa góra są wyraziste . Instrumenty i wokale mają bardzo realistyczne brzmienie , dźwięki są nasycone alikwotami , wybrzmiewają podobnie do dźwięków naturalnych . Są takie … ,,soczyste” . Lepsze określenie nie przychodzi mi do głowy 😊

Przestrzeń : Spektakl oderwany od głośników z kilkoma planami i bardzo dobrą separacją oraz lokalizacją .

No prawie ideał . Równie wysoki  (a w kilku aspektach nawet wyższy ) poziom brzmienia uzyskałem z  Mundorfa Mcap Supreme , który jednak w bezpośrednim porównaniu wypada blado w aspekcie nasycenia barw .   Obydwa te kondy trafią na wyjścia analogów .

True Copper MAX.jpg

  • Like 2

...there is no spoon...

Link to post
Share on other sites

Witamy w świecie normalnych kondów, jednka nie pokazał jeszcze co potrafi. Za krótko.... I nie porównywałbym go do Mundorf EVO OIL czy supreme (to podstawowe Kondenstory) bo to niesprawiedliwe, to inna liga. 

Edited by gustwao
Link to post
Share on other sites

Drugi test Audyn Cap Plus 0,22uF wygrzewałem go na zmianę napięciem 40V , szumem białym , muzyczką i znowu napięciem ale 55V -  w sumie prawie 4 dni .  Testowany na wyjściu analogu na Bursonach - tak jak poprzednie .

Brzmienie tego kondensatora po wygrzewaniu zmieniło się chyba najwyraźniej ze wszystkich testowanych kondów . Najwyraźniej zmienił się bas , najwyższa góra i klarowność średnicy .

Brzmienie poszczególnych zakresów :

- niższy bas - potężny i bywa przytłaczający ale przyzwoicie kontrolowany 

- wyższy bas - trochę mniej zwalisty niż niższy ale nadal obszerny , całkiem szybki ale nie wzorowy 

- niższa średnica - również podkreślona jednak dość klarowna  i bardzo obecna , znikła mgła , która była słyszalna z zimnego kondensatora 

- wyższa średnica - jest dość żywa  , czytelna i gładka 

- niższa góra pasma - fajna , idealnie zgrana ze średnicą , obecna i wyrazista jednak spokojna - sybilanty są wyraźne ale nigdy agresywne , miotełki perkusji bardzo naturalne

- najwyższa góra pasma  - prawie jej nie ma ( a była ładna z zimnego kondensatora ) , nie ma talerzy , dzwoneczków , trójkątów  itd 

Barwy : Brzmi potężne  , masywnie i bardzo ciepło ale na szczęście całkiem klarowne i detaliczne . Nie można powiedzieć , że jest ciemne czy zamulone . Na dodatek instrumenty i wokale mają masę a przy tym wokale żeńskie są jednocześnie ciepłe a także lekkie i jasne . Wspaniale brzmi blues , rock , małe składy jazowe , rap a nawet muzyka klubowa . Gorzej POP , Fogg i Zenon Martyniuk . Czyli jest dobrze .Całkowity brak osuszenia średnicy , które mnie drażniło z Jantzen Audio Superior Z-Cap. 100% przeciwieństwo jasnego i jazgotliwego Clarity Cap CSA . Makrodynamika jest powalająca - burza .

Oczywiście brzmienie nie jest zbliżone do naturalnego taj jak Audyna True Copper MAX a ilość detali i porządek nigdy nie osiąga tego poziomu co Mundor MCap Supreme ale przecież cena jest 2-3 krotnie niższa .

Przestrzeń : Zaskakująco dobrze poukładana i całkiem rozciągnięta wgłąb . Instrumenty ładnie odseparowane od siebie i oderwane od głośników .

Makrodynamika jest powalająca - burza .

Dla mnie bomba w tej klasie cenowej . Przyjemnie się tego słucha . Tylko tej najwyższej góry trochę czasem brakuje a bas z niektórych nagrań może powalić ...

  • Like 3

...there is no spoon...

Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, tedi02 napisał:

Panasonic FR ,ktoś testował ?

Miałem przez chwilę u siebie w zasilaniu daca o ile pamiętam. Jest zbliżony dźwiękiem do panasonica FM czyli całkiem dobry dół, lekko wycofana średnica, dość klarowna góra, ale nieco osuszona. Najgorzej wypadał z przestrzenią, ale wszystkie panasonicy mają ten problem. Wg mnie był ciut za techniczny i odpuściłem sobie FR i wszystkie inne panasonicy.

  • Like 1

Sukces oznacza robienie zwykłych rzeczy – niezwykle dobrze

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock podczas używania strony.

Zarejestrowani użytkownicy mogą wyłączyć ten komunikat.