Skocz do zawartości
IGNORED

Prezent na komunie , telefon tylko jaki ?

margaryna85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , zwracam się do was z prośbą o pomoc.

Mianowicie chcę kupić chrześniakowi telefon na komunię , wiem że chce.

Nie znam się na tyle na telefonach żeby sam coś wybrać a i budżet niestety nie powala max 500 zł.

Będzie to pierwszy telefon małego więc do końca nie wiem jak będzie używany , na pewno gry , internet.

Moje propozycje to

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Nie wiem czy z tymi pieniążkami można coś kupić u bardziej renomowanych firm.

Chłopak nie jest wymagający ,jego młodsza siostra kupiła sobie telefon za pieniążki z urodzin za 150 zł K&M nowy i już taki się mu bardzo podoba.

Ja chciałbym kupić najlepsze co można do 500 zł .Macie jakieś propozycje?

Może gdzieś są jakieś fajne promocje akurat ? Linki mile widziane.

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/138672-prezent-na-komunie-telefon-tylko-jaki/

Nie kupuj krugerszajsów. Od wielu lat używam telefonów Xiaomi. Teraz już można je kupić w Polsce i z naszą gwarancją. W twoim budżecie poluj na model Xiaomi RedMi 4x. Dzieciak będzie zachwycony, gwarantuje

Cubot fajny pod względem parametrów, ale opinie ma raczej druzgocące (nie miałem w ręku, więc sam się nie wypowiem). Natomiast polecany przez kolegów Xiaomi to bezpieczny wybór.

Dziękuję wszystkim za opinie prawdopodobnie zamówię xiaomi.

To tylko 500 zl na chrześniaka wystarczy ? Myślałem ze tysiaka to minimum trzeba wydać.

Mam też inne wydatki, 13 04 2018 zostałem ojcem i przede wszystkim tutaj potrzeba mi bardziej pieniędzy.

Z pierwszego z brzegu wyszukiwania:

Nananana