Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Haha ono jest przezroczyste i wywarzone. Pozbyłem się Cayina bo w tor wpiąłem urządzenie, które że gdy go wypinałem poczułem ból. Które przekazuje każdą barwę i emocję a nie jest ciepło lub zimno grającym

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Co to za wzmacniacz?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3962250
Udostępnij na innych stronach

Co to za wzmacniacz?

Było o tym wcześniej, to Vitus RI-100.

 

A tak nie na temat, wiadomość dnia, dziś przeczytałem, że zmarł Leonard Cohen.

Dopiero co pod koniec października słuchałem nowej płyty, odszedł w wieku 82 lat.

Umiał budować nastrój, mistrz nostalgii i zadumy.

Edytowane przez Emdester
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3962299
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie najlepszy system jaki słyszałem na tegorocznym AVS był w Golden Tulip.

Kto nie był nie wie co stracił.

 

post-57250-0-64378100-1478438876_thumb.jpg

 

 

Ta firma filozofie na bardzo ciekawa. Ciekawy jestem brzmienia ich systemow i samego komputera oraz jakie rozwiazania pod audio w nim zastosowano.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3962322
Udostępnij na innych stronach

A tak nie na temat, wiadomość dnia, dziś przeczytałem, że zmarł Leonard Cohen.

Dopiero co pod koniec października słuchałem nowej płyty, odszedł w wieku 82 lat.

To straszne po co to napisałeś, bym nie wiedział i żył w nieświadomości.

echhhhhhhh

Edytowane przez robin102

marzę o wielu płytach których nie mam, a które mi się marzą i o czasie na ich słuchanie

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3962374
Udostępnij na innych stronach

To straszne po co to napisałeś, bym nie wiedział i żył w nieświadomości.

echhhhhhhh

Niestety prędzej czy później dowiedziałbyś się. Smutna informacja.

 

"Jego syn napisał: "Mój ojciec odszedł spokojnie w swoim domu w Los Angeles wiedząc, że skończył album, który uważał za jeden ze swoich najlepszych"

Sam artysta mówił w wywiadzie dla "New Yorkera", którego udzielił po wydaniu swojego ostatniego albumu "You Want It Darker" w październiku tego roku, że jest gotowy, by umrzeć. "Mam nadzieję, że nie jest to zbyt niewygodne. Dla mnie już wystarczy" -powiedział"

 

Czuł się spełniony i to najważniejsze. Odszedł ale na płytach pozostanie.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3962484
Udostępnij na innych stronach

bo usłyszałem wzmacniacz który rządzi :) referencja

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Marcin wkleił byś zdjęcie tego Vitusa. Jaki to model ?

Edytowane przez Piotr_57210
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3962498
Udostępnij na innych stronach

Polecam zawsze wkładkę Ortofon 2 M Bronze ... zaoszczędzi "rozczarowania" a wydobędzie nawet z nie najlepiej umytego winyla wszystko co najlepsze

Panowie, a ile trzeba wydać na gramiak do tej wkładki co by sens był i już trochę grało. Wkładka cyrka 1000zł to używanego gramofona za tysiąc da się kupić czy zapomnieć. Mam sporo winyli , niektóre nawet jeszcze nie otwarte, a to dawne wydawnictwa. Z drugiej strony mam uraz do gramofonów, bo dawnymi czasy to było moje pierwsze acz uciążliwe źrodlo dobrej muzyki. Kumpel miał szpulowca, a ja gramofon i byłem ten gorszy z paczki :) Potem jeszcze chyba z przyzwyczajenia za dorosłości płyty na skład kupowałem i tak sobie leżą. Posłuchał bym sobie nap zespołu Wawele, bo gdzieś mam nówkę płytę i inne.

marzę o wielu płytach których nie mam, a które mi się marzą i o czasie na ich słuchanie

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3962505
Udostępnij na innych stronach

 

do tego smoka Vitusa to Ethosy by pasowały :)

zmiany bedą. ZAchorowalem na Kronosa ;) kolumny od Grzegorza korcą. Korci też Hansen

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sprzedam VITUS RI100

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3962525
Udostępnij na innych stronach

 

Było o tym wcześniej, to Vitus RI-100.

 

A tak nie na temat, wiadomość dnia, dziś przeczytałem, że zmarł Leonard Cohen.

Dopiero co pod koniec października słuchałem nowej płyty, odszedł w wieku 82 lat.

Umiał budować nastrój, mistrz nostalgii i zadumy.

 

 

Bardzo smutna wiadomosc. Slyszalem kilka razy w Trojce utwor z nowej plyty. Dopiero co wyszla.

 

Kurde

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3962634
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a ile trzeba wydać na gramiak do tej wkładki co by sens był i już trochę grało. Wkładka cyrka 1000zł to używanego gramofona za tysiąc da się kupić czy zapomnieć. Mam sporo winyli , niektóre nawet jeszcze nie otwarte, a to dawne wydawnictwa. Z drugiej strony mam uraz do gramofonów, bo dawnymi czasy to było moje pierwsze acz uciążliwe źrodlo dobrej muzyki. Kumpel miał szpulowca, a ja gramofon i byłem ten gorszy z paczki :) Potem jeszcze chyba z przyzwyczajenia za dorosłości płyty na skład kupowałem i tak sobie leżą. Posłuchał bym sobie nap zespołu Wawele, bo gdzieś mam nówkę płytę i inne.

 

Kiedy masz sporą kolekcję winyli to może i warto zorganizować jakiegoś gramiaka. W takim budżecie jakiś Pro - Ject się znajdzie - taki bezpieczny zakup .Jeśli się znudzi to go odsprzedaż.

 

Ostrzegam przed jakąś stażyzną za parę groszy gdyż koszty profesjonalnej renowacji są niemałe. W takim sprzęcie trzeba wymienić okablowanie , sprawdzić łożysko , zrobić konserwacje itd....

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3962662
Udostępnij na innych stronach

Kiedy masz sporą kolekcję winyli to może i warto zorganizować jakiegoś gramiaka. W takim budżecie jakiś Pro - Ject się znajdzie - taki bezpieczny zakup .Jeśli się znudzi to go odsprzedaż.

 

Ostrzegam przed jakąś stażyzną za parę groszy gdyż koszty profesjonalnej renowacji są niemałe. W takim sprzęcie trzeba wymienić okablowanie , sprawdzić łożysko , zrobić konserwacje itd....

 

PJ... no nie wiem, najwyższych modeli nie słuchałem ale ich budżetówki grają.....bardzo średnio, jeden z modeli, nazwy nie pamiętam, przy włączaniu "chodził po stole", takie to lekkie było normalnie jak zabawka dla dzieci. Ja bym tam wolał reanimować coś starszego, np z sme 3009 na pokładzie.

 

Pozdrawiam, Tomek.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3962700
Udostępnij na innych stronach

 

Ja bym tam wolał reanimować coś starszego, np z sme 3009 na pokładzie.

 

Pozdrawiam, Tomek.

 

SME 3009 zacne ramię i swietnie współpracuje z Ortofonami ale nabyć w cenie 1000 zł gramofon i to w dodatku z tym ramieniem jest chyba niemożliwe ?

W dodatku jak pisałem wcześniej sporo zabawy + koszty aby wszystko było tip top . Rozebranie , czyszczenie starego SME z wymianą okablowania do zrobienia na dzień dobry.

Edytowane przez Luk77
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3962714
Udostępnij na innych stronach

SME 3009 zacne ramię i swietnie współpracuje z Ortofonami ale nabyć w cenie 1000 zł gramofon i to w dodatku z tym ramieniem jest chyba niemożliwe ?

W dodatku jak pisałem wcześniej sporo zabawy + koszty aby wszystko było tip top . Rozebranie , czyszczenie starego SME z wymianą okablowania do zrobienia na dzień dobry.

 

Rzeczywiście, za 1000zł ciężko będzie ale bliżej 2000zł już jest to możliwe, chyba wolałbym dozbierać do takiego kompletu, chociaż pamiętam słuchałem kiedyś jakiegoś Rotela za śmieszne pieniądze i grał naprawdę fajnie a kosztował chyba 600zł, myślę że da się tanio i w miarę dobrze przy odrobinie cierpliwości i samozaparcia. Co do renowacji staroci... mnie postawienie na nogi Thorensa 521+SME 3009 II imp kosztowało ok 600 zł (odnowienie plinty z malowaniem, rozebranie garmiaka i ustawienie zawieszenia, to samo z ramieniem + nowe okablowanie, wyprowadzenie gniazd rca itp), więc nie ma tragedii...

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3962761
Udostępnij na innych stronach

Dzięki uprzejmości Rafała w dniu wczorajszym odbyło się słuchowisko Ethosów Ultimo, systemu nie będę opisywał bo już wcześniej był prezentowany.Na gorąco powiem tak: niebywała kontrola na basie ,wyborna średnica spod znaku Studio 16 hertz to już chyba firmowy znak brzmienia kolumn Grzegorza i góra z revelatora rozdzielcza precyzyjna szybka i przyjemna.Dodać również trzeba o niebagatelnym wpływie akustyki poczynionej przez Rafała w pokoju odsłuchowym.Mam nadzieje Rafał ,że nie przytłoczył Cię natłok pytań z zakresu akustyki :) ale przyznać trzeba jest zrobiona profesjonalnie i wpływ adaptacji jest mocno słyszalny.Wracając do samego systemu i grania , to co się dzieje w sweet point jest trudne do opisania tego trzeba posłuchać ,jak jest koncert symfoniczny to jest granie jak w filharmonii , jak jest skład jazzowy to słychać salę klubową z gradacjami planów, czyli system przekazuję właściwą akustykę nagrania.Kolejna rzecz jaka wprawiła mnie w zdumienie to kreowanie sceny z Ethosów ,niezależnie czy się siedzi w miejscu odsłuchowym czy z boku efekty przestrzenne i separacja są zachowane. Oczywiście słychać ,że bliższa kolumna gra głośniej ale obraz na scenie kreowanych wydarzeń pozostaje zachowany i słychać po przekątnej na dalszych planach poszczególne insrtumenty.

Rafał jeszcze raz bardzo dziękuję za ten spektakl muzyczny ,miło było Cię poznać i Twoją połówkę, żurek był wyborny ale nie był w stanie konkurować z Twoim systemem :) i tak jak rozmawialiśmy pierwszy raz byłem na odsłuchu gdzie przesłuchaliśmy całą płytę "Gladiatora" ,jeszcze raz pozdrawiam.

 

PS i oczywiście mała pamiątka

 

https://www.youtube.com/watch?v=MOUOhJ0mqsE

Edytowane przez Rezyslaw
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3963216
Udostępnij na innych stronach

Rezyslaw jestem pod wrażeniem, że tak celnie wyłapałeś większość cech systemu Rafała. Od siebie dorzucę jeszcze niezwykłą spójność w całym pasmie.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3963235
Udostępnij na innych stronach

....rytm.

Amplifony mają totalną kontrolę nad membranami.

Żaden poziom głośności oraz skoki dynamiki nie robią na nich wrażenia.

 

Paweł-pamiętasz odsłuchy u Marka?

Ciekaw jestem czy zwróciłeś uwagę na różnice.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3963271
Udostępnij na innych stronach

Andrzej nie ta liga

miałem na myśli akustykę........

Sprzęt-wiadomo,nie te pieniądze ,nie ta liga.

U Rafała,pomimo podłogi na legarach udało się uzyskać zrównoważony przekaz.

U Marka,pomieszczenie sprawiało wrażenie ``przetłumionego``.

...tak na moje uszy.

 

A Ethosy jak to Ethosy-swoboda,rozmach i swingująca muzykalność.!

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3963289
Udostępnij na innych stronach

...który właśnie testuję od kilku dni, chyba akurat o canto one new niewiele się pisze a to kolumny także warte uwagi.

Grają z rozmachem, przestrzennie, pięknie znikają w pokoju, gdybym nie słuchał tyle metalu to chyba bym sobie ich zostawił a tak to raczej zdecyduję się na Canto Grand które grają jednak z większym wykopem. Ogólnie Grandy zbierają pozytywne opinie i myślę że w pełni zasłużenie, i zawsze będzie można pokusić się o upgrade w przyszłości.

 

Widzę, że masz prawie identyczny system do mojego i słuchasz podobnej muzyki. Ostatnio porównywałem Magnaty 1003 oraz Canto Grandy podpięte pod elektronikę atolla. Jeżeli skupić się na szeroko pojętej muzyce metalowej to moim zdaniem Canto Grandy lepiej zagrają z neutralną elektroniką. Atoll + Canto Grandy gra bajecznie akustykę, wszystkie ballady ale brakuje separacji i konturu w utworach tego pokroju:

 

https://www.youtube.com/watch?v=efofJjBGyNA

 

 

Od zawsze podobał mi się baltlab który niestety nie zgrywa się z magnatami i myślę, że to właśnie Epoca 3 + Canto bedą strzałem w 10 do metalu w tym budżecie.

Edytowane przez Sonic990

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3963294
Udostępnij na innych stronach

miałem na myśli akustykę........

Sprzęt-wiadomo,nie te pieniądze ,nie ta liga.

U Rafała,pomimo podłogi na legarach udało się uzyskać zrównoważony przekaz.

U Marka,pomieszczenie sprawiało wrażenie ``przetłumionego``.

...tak na moje uszy.

 

A Ethosy jak to Ethosy-swoboda,rozmach i swingująca muzykalność.!

Triode prace dopieszczajace u Rafała jeszcze się toczą, wykładzina wyleciała i kilka drobiazgów w torze wyniosły dużą poprawę. Jest jeszcze jeden as w rękawie. W ten projekt włożyłem dużo serca i pracy ale jestem ukontentowany. W Nowym Roku może wpadniesz ponownie?

 

Edytowane przez Szymon1
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3963298
Udostępnij na innych stronach

Rezyslaw...jak to się miło czyta takie takie opinie....

nie porównuję mojego wzmacniacza do Amplifona którego posiada Rafał....nie ta liga ;-)

ale najbardziej mnie cieszy że można osiągnąć takie granie w 20m2.....i to jest istota sprawy

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3963299
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

Dzięki uprzejmości Rafała w dniu wczorajszym odbyło się słuchowisko Ethosów Ultimo, systemu nie będę opisywał bo już wcześniej był prezentowany.Na gorąco powiem tak: niebywała kontrola na basie ,wyborna średnica spod znaku Studio 16 hertz to już chyba firmowy znak brzmienia kolumn Grzegorza i góra z revelatora rozdzielcza precyzyjna szybka i przyjemna.Dodać również trzeba o niebagatelnym wpływie akustyki poczynionej przez Rafała w pokoju odsłuchowym.Mam nadzieje Rafał ,że nie przytłoczył Cię natłok pytań z zakresu akustyki :) ale przyznać trzeba jest zrobiona profesjonalnie i wpływ adaptacji jest mocno słyszalny.Wracając do samego systemu i grania , to co się dzieje w sweet point jest trudne do opisania tego trzeba posłuchać ,jak jest koncert symfoniczny to jest granie jak w filharmonii , jak jest skład jazzowy to słychać salę klubową z gradacjami planów, czyli system przekazuję właściwą akustykę nagrania.Kolejna rzecz jaka wprawiła mnie w zdumienie to kreowanie sceny z Ethosów ,niezależnie czy się siedzi w miejscu odsłuchowym czy z boku efekty przestrzenne i separacja są zachowane. Oczywiście słychać ,że bliższa kolumna gra głośniej ale obraz na scenie kreowanych wydarzeń pozostaje zachowany i słychać po przekątnej na dalszych planach poszczególne insrtumenty.

Rafał jeszcze raz bardzo dziękuję za ten spektakl muzyczny ,miło było Cię poznać i Twoją połówkę, żurek był wyborny ale nie był w stanie konkurować z Twoim systemem :) i tak jak rozmawialiśmy pierwszy raz byłem na odsłuchu gdzie przesłuchaliśmy całą płytę "Gladiatora" ,jeszcze raz pozdrawiam.

 

PS i oczywiście mała pamiątka

 

https://www.youtube.com/watch?v=MOUOhJ0mqsE

 

Przepraszam, co do tej sceny, itd...na tym poziomie cenowym to chyba "normalne" zjawisko?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3963310
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam Andrzej w jakim okresie byłeś u Marka , tam też Marek wprowadzał zmiany, dla mnie najlepiej grało na samym początku poza tym jak sie siedzi blisko rozpraszaczy w wąskim pokoju to wrażenie tłumienia tez sie potęguje ale tak działa ludzki mózg. Jak weszliśmy wczoraj do Rafała pokoju też na początku miałem takie wrażenie które ustało po jakiejś godzinie.To jest kwestia akomadacji słuchu.Rafał ma w planach zrobienie podłogi chyba o płytkach coś wspominał

Edytowane przez Rezyslaw
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3963315
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

wykładzina wyleciała i kilka drobiazgów w torze wyniosły dużą poprawę. Jest jeszcze jeden as w rękawie. W ten projekt włożyłem dużo serca i pracy ale jestem ukontentowany.

mozesz wkleic niewygładzony pomiar chrakterystyki kolumny z miejsca odsłuchowego po Twojej adaptacji ?

 

 

ps.

wnieś tę dużą poprawę z powrotem:)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3963320
Udostępnij na innych stronach

 

 

Przepraszam, co do tej sceny, itd...na tym poziomie cenowym to chyba "normalne" zjawisko?

Niestety nie, tutaj ceny nie mają nic do rzeczy. Rocznie odsluchuje do 40 obcych systemów często za grube pieniądze i wierz mi w 90% jest bardzo kiepsko. Głębi sceny, poprawnej gradacji planów, wielkosci i barwy instrumentów, a zwłaszcza realnego odwzorowania akustyki nagranej na płycie nie uswiadczysz. Nawet jak coś gra dobrze to na swoją modłę, im dłużej słuchasz tym gorzej. Odwrotnie jak z najlepszymi systemami, na początku jest przyjemnie ale z każdą godziną wciąga coraz bardziej i zanim się obejrzysz jest późna noc. Granie tego co jest zarejestrowane a nie własnej wykoślawionej wizji to olbrzymia sztuka. U mnie właśnie leci Carla Bruni, niby tylko wokal a jednak tak trudny do odtworzenia pełni emocji i właściwej akustyki. Polecam też Jullienne Taylor, Indilę i Tong Li rozwalą niejeden system.
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3963327
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem wczoraj Studio 16Hz CREDO I i jestem muszę przyznać w niezłym szoku jak wyborny dźwięk podają te kolumny!

 

Czuć tu klasę naprawdę wysoką; wyrafinowany, duży dźwięk i co mnie zaskoczyło, bez żadnego efekciarstwa jakie sobie wyobrażałem, że pewnie cechuje takie duże 3-drożne kolumny. Zamiast tego jest bardzo naturalne, spójne pasmo; dźwięk bezpośredni ale nienarzucający się.

Za kilka dni napiszę coś więcej i może jakieś zdjęcie wrzucę, bo dostojnie się prezentują. :-)

Edytowane przez Ricardozamora
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3963337
Udostępnij na innych stronach

osiągnąć takie granie w 20m2

To tam u Rafała jest 20 metrów? Myślałem że mniej.

 

Studio 16Hz CREDO I

To wyborne kolumny, ale mają duże wymagania wobec wzmacniacza. Pasowałyby do mojego obecnego pomieszczenia, ale niestety nie do mojego biednego sześciowatowego lampiaczka single ended DHT. A jego nie zamierzam się pozbywać, bo pod pewnymi względami jest wybitny.

 

Czym napędzasz Credo?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/493/#findComment-3963343
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.