Jump to content
IGNORED

NAD C375Bee vs Onkyo A-9070

RySiOtm
 Share

Recommended Posts

Cześć. Jestem na etapie kupna wzmacniacza do kolumn

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) . Obecnie użytkuje je pod Marantz PM6005, jednak czegoś mi brakuje. Na niskim poziomie głośności grają, bo grają. Podejrzewam, że dostają za mało mocy, ale mogę się mylić, jako że jestem początkujący w temacie domowego HiFi ?

Wstępnie zastanawiam się nad kupnem NAD C375BEE bądź Onkyo A-9070. Myślicie, że to dobry wybór? Czy dac sobie spokój z wymiana wzmacniacza? Docelowo ma to grać z CA Stream Magic 6 v1 oraz CD (jeszcze nie wybrany). Oprócz tego dźwięk z TV. Muzyka jakiej słucham do głównie radio internetowe i generalnie wszelakiego rodzaju gatunki muzyczne z pominięciem klasyki. 

Pomieszczenie ok 25m2.

Budżet 3.5 do 4 tyś zł.

Jako, że chce nabyć sprzęt używany to niestety odsluchysą ciężkim tematem, że względu na rozrzut wzmacniaczy po całej Polsce, dlatego muszę sugerować się opiniami.

Zależy mi na delikatnej "ciepłocie" i mocniejszych niskich, ale bez efektu "dudnienia". Generalnie musi być to wzmacniacz dość uniwersalny do wszystkiego, tj muzyka, TV, film.

Pozdrawiam

Hidden Content

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edited by RySiOtm

dataOK:
TopicOK: 0
---
Flaga: 1

Onkyo 9070 to wydajny wzmacniacz więc powinno być ok nawet przy cichym odsłuchu. Jak rozglądasz się za używką to poszperaj, może uda Ci się znaleźć A9000R, będzie lepiej. 

Jeśli chodzi o NAD to przerabiałem, miałem kłopot z potencjometrem, do poziomu mniej więcej godziny 9:00 poziom sygnału na kanałach był nierówny, chyba prawy grał głośniej jak pamiętam więc ciche słuchanie odpadało.

Hidden Content

dataOK:
---

Jestem za Onkyo. Wydajny wzmak i równy brzmieniowo. 

Hidden Content

dataOK:
---