Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, szymon1977 napisał:

Jest rożnica... ale bez przesady. Osobiście jeżdżę 7mio osobowym klocem, ich choć od Subaru wolniejszy, to gdy już wpadnie w poślizg, to tak spokojny, że można wyprowadzić pijąc kawę.

czyli nigdy nie byłeś w poślizgu... po za tym celem jest uniknięcie poślizgu a nie wpadanie w niego. Ja miałem na myśli bardziej klasyczne zdarzenia typu zwykły test łosia, hamowanie awaryjne. Twój szarik środek ciężkości ma na wysokości zwykłego auta. Opony też masz normalne tylko dostosowane do większych obciążeń,

13 minut temu, szymon1977 napisał:

Nie napisałem "wiem" tylko "nie wydaje mi się", także tezę poddaję do rozważenia. Za małolata miałem w trzech autach, ale zawsze był to zestaw sprężyna i amortyzator. 

tia. miałeś..... nawet żeś nie sprawdził że podstawowy zestaw to amor o normalnym skoku. Tu nie ma żadnego hitech, zasada działania jest prosta a tematy tabu na forach są generowane właśnie przez takich filozofów, którym najpierw się wydaje a potem nagle mają 15lat stażu z danym sprzętem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, fetek napisał:

czyli nigdy nie byłeś w poślizgu...

Oj fetek, fetek...

19 minut temu, fetek napisał:

tia. miałeś....

Oj fetek, fetek...

19 minut temu, fetek napisał:

...tematy tabu na forach...

Pytam, bo sprawiasz wrażenie osoby zorientowanej, a ja wypadłem z obiegu, gdy takie rzeczy zeczy w PL się pojawiały.

27 minut temu, fetek napisał:

najpierw się wydaje a potem nagle mają 15lat stażu z danym sprzętem.

Oj fetek, fetek... ja nie mam stażu, dlatego pytam Ciebie o to, co mi się wydaje. Partyzantkę co była 20lat temu, to z punktu wifmdzenia dzisiejszych możliwości można zapomnieć.

22 minuty temu, fetek napisał:

...celem jest uniknięcie poślizgu a nie wpadanie w niego.

Fakt. 

23 minuty temu, fetek napisał:

Twój szarik środek ciężkości ma na wysokości zwykłego auta. Opony też masz normalne tylko dostosowane do większych obciążeń,

Środek ciążkości jednak zdecydowanie wyżej niż np w Passacie, a kółka malutkie i o stosunkowo wysokim profilu. W połączenie z dużą masą, oraz rozstawami kół i osi efektem jest, że gdy  już leci bokiem, to wszystko się dzieje jak w zwolnionym tempie. Nie jak ciężarówka, ale jednak. Ale na granicy poślizgu jest między kierownicą a kołami galatera.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, file-moon napisał:

 

 


Strasznie brzydki on jest ale rozumiem ze racjonalny.

Aż oczy bolą. A w środku jeszcze gorzej. Nowa generacja minimalnie lepsza. Designer zwierzył się, że uwielbia klasyczne Land Rovery i angielskie motocykle.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, file-moon napisał:

Pomimo ze uwielbia to wyraznie sie na nich nie wzorowal ?

Dokładnie tak! ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, il Dottore napisał:

Dokładnie tak! ?

to jak Dottore

co innego w pracy bo płaca a co innego na forum

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, cir napisał:

to jak Dottore

co innego w pracy bo płaca a co innego na forum

W pracy mam Kugę w dieslu 150KM  4x4. Ale latem po Kudze (mieliśmy przedlift a teraz polift) przechodzimy na Tuscona ze względu na wysoką awaryjność Forda.

Wiemy, że państwowe jednostki postawiły na Tucsony już w ubiegłym roku.

ENxqTrvW4AE9FNK.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Strasznie brzydki on jest....

Ale ciagle jeszcze wyglada lepiej niz te wczesniej chwalone dwa pudla po butach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma na to zgody! Mercedes jest miarą Wszechrzeczy!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Ale ciagle jeszcze wyglada lepiej niz te wczesniej chwalone dwa pudla po butach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )



Sie nie zgadzam - Duster to jedna kategoria brzydoty z Multipla. Chodz lidera nie zdetronizuje.


;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, file-moon napisał:

Duster to jedna kategoria brzydoty z Multipla

Multipla polift nie była już taka tragiczna. Tylko wciąż nie wiem, czy układu klimatyzacji nie musieli brać z busów IVECO przy takiej powierzchni szyb... Latem tam musiało być wewnątrz wesoło. ?

fiat-multipla-2-jpg-e029cdffcf6c.jpg

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, il Dottore napisał:

Nie ma na to zgody! Mercedes jest miarą Wszechrzeczy!

Był, jakieś 45lat temu, gdy u nas jeździło się skarpetami.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, sly30 napisał:

A teraz co jest?

Nic.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, szymon1977 napisał:

Nic.

Mercedes i długo, długo nic... ?

Teraz, xajas napisał:

ale nie wszystkie modele

Jasne. Te z przednim napędem i silnikami Renault to proponuję sobie darować. Rozmawiajmy o Mercedesach. ?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, il Dottore napisał:

Mercedes i długo, długo nic... ?

kwestia sporna, od pewnego czasu wnętrza są wręcz ochładzane, kolega ma we flocie kilka "E" to wszystkie bez wyjątku większość czasu spędzają w ASO

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, fetek napisał:

kolega ma we flocie kilka "E" to wszystkie bez wyjątku większość czasu spędzają w ASO

E to jest chlebowy model Mercedesa. Na nim firma opiera sprzedaż. Po wpadce z gównianym W210 kolejne generacje były już bez zarzutu. Jeszcze W211 miał tą zagwozdkę z hamulcami brake-by-wire ale W212 praktycznie bez słabych punktów. Wieczny samochód, solidny jak budynek Reichstagu.

Także jestem zdziwiony że W213 sprawia jakiekolwiek problemy. Tym bardziej, że to wciąż nowe samochody. W każdym razie nikt z kolegów użytkujących W213 złego słowa na ten model dotychczas nie powiedział. Może do Polski wysyłają II gatunek? ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, il Dottore napisał:

E to jest chlebowy model Mercedesa. Na nim firma opiera sprzedaż.

15% w 2019.  To nie jakoś powalająco dużo.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem W219 - bardzo sympatyczny polykacz autostrad, usportowiony (z wygladu) E class.

 

Blachy sie nie sypaly, elektronika troche (wkurzaly klamki od keyless padaly co 2-3 lata).

 

Klasycznie ladny, fajnie sie starzal, zachowujac ciagle urocza linie.

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, il Dottore napisał:

E to jest chlebowy model Mercedesa. Na nim firma opiera sprzedaż. Po wpadce z gównianym W210 kolejne generacje były już bez zarzutu. Jeszcze W211 miał tą zagwozdkę z hamulcami brake-by-wire ale W212 praktycznie bez słabych punktów. Wieczny samochód, solidny jak budynek Reichstagu.

Także jestem zdziwiony że W213 sprawia jakiekolwiek problemy. Tym bardziej, że to wciąż nowe samochody. W każdym razie nikt z kolegów użytkujących W213 złego słowa na ten model dotychczas nie powiedział. Może do Polski wysyłają II gatunek? ?

nie wiem co się z nimi działo więc się nie odniosę ale byli mega wq.. na szczęście auta nie były kupowane w salonie więc kasę od importera odzyskali bardzo szybko a większość aut oddali.

W211 jeździłem bardzo dużo, mile wspominam to auto. To były czas.. wtedy się działo.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Po wpadce z gównianym W210 kolejne generacje były już bez zarzutu.

...

Wieczny samochód, solidny jak budynek Reichstagu.

Chwila chwila, W210 jest piekny i super!

To moj Reichstag i perelka w mojej kolekcji

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, xajas napisał:

Chwila chwila, W210 jest piekny i super!

To moj Reichstag i perelka w mojej kolekcji

Przepraszam, to na pewno krzywdząca ocena.

Ale... wujas w partyzanckim okresie polskiego kapitalizmu, gdy firma zaczęła krzepnąć i ekspandować, kupił sobie W210 w salonie i było to pasmo porażek. Potem już do samej emerytury z Lexusa nie wysiadł, na MB był obrażony.

Następnie doszły problemy z rdzą. To jest naprawdę niewytłumaczalne... i niewybaczalne.

Bo Mercedes ma być wieczny jak Tysiącletnia Rzesza. ?

Ogółem to nie sądzę, by firmę przepełniała duma z powodu posiadania tego modelu w historycznym katalogu.

Ale jak masz egzemplarz w dobrym stanie to tylko zazdrościć, bo przecież wielki i wygodny.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za kazdym razem, jak do niego wsiadam, czuje sie w nim znakomicie i mysle sobie

„mam nadzieje, ze moje inne auta po 23 latach beda rownie dobrze wygladac“

 

Szef marketingu Mercedesa powiedzial kiedys, ze zaleta Mercedesa jest to, ze obojetnie jaki on jest stary, nigdy nie masz wrazenia siedzenia w niewlasciwym aucie

I to sie zgadza

 

23 lata, jak nowka

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) IMG_3197.thumb.jpg.7e21a21f79370ce3fa027fc21ae6cbb2.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry silnik, napęd quattro, Tiptronic. Niski przebieg, fajna cena.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, xajas napisał:

Szef marketingu Mercedesa powiedzial kiedys, ze zaleta Mercedesa jest to, ze obojetnie jaki on jest stary, nigdy nie masz wrazenia siedzenia w niewlasciwym aucie

Z podobnych lat miałem trochę do czynienia z C250D - miło wspominam. Fajne, konktetne auto z ery przed-bajerancko-downsizeingowej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Dobry silnik, napęd quattro, Tiptronic. Niski przebieg, fajna cena.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )



A4 z silnikiem 3.0 musi przyzwoicie jechac.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.