Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Zbig napisał:

Porównuje się auta w tym samym budżecie i wieku/przebiegu.

No właśnie o tym pisze. I dlatego przeciwnikiem dla dobrego SUVa musi być osobówka klasy Premium. Ty coś ciężko kapujący jesteś. Nie można porównywać SUVa za 400 tys. z osobówką za 100 tys. Nadal nic nie rozumiesz?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez sly30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wypas: skóra nappa a nie cerata, okno dachowe, 65000€ nówka sztuka. Czterolatek nawet nie za pół ceny. Przebieg - to jest diesel od Mercedesa więc ledwo dotarty. ?

Cena jest przeciętna jak na ten rocznik ale zwykle tubylcy leasingują czy kupują golce. Auto godne uwagi. Dlatego sold. Takie okazje długo nie stoją.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, il Dottore napisał:

Pełna zgoda co do meritum, ale sam prowadzisz A8????

A8, BMW7 i S-klasa bardzo zyskują z szoferem na wyposażeniu. Oczywiście LWB.

Mam wersję krótką. Nie uwazam, ze to samochod dla szofera. Bardziej wersja dluga, salonka 4osobowa, tutaj rzeczywiscie kierowca czuje sie troche dziwnie. Z tylu sa takie same siedzenia jak z przodu, wentylacja itd., barek, lodowka, sejf, ekrany. Wole wersje krotką, na wypasy sie nie obraze, ale na pierwszym miejscu u mnie jest naglosnienie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, audiofan01 napisał:

Z pewnym żalem zmieniłem ostatnio GS 300 wolnossące 3 litry V6, 249 KM, na IS 300, R4 2.0 turbo 245 KM. Oba klasyczne automaty. To jest właśnie ten przykład o który prosisz, bo różnica w kulturze pracy nie jest wielka czym byłem mile zaskoczony, natomiast dynamika R4 turbo wyraźnie lepsza, a w wprowadzeniu IS  znacznie lepszy bo zwinniejszy i fajnie nisko się siedzi co lubię podobnie jak tylny napęd. Oba auta na szczęście jeszcze bez sterczących telewizorów na środku deski( IS ma ładnie schowany ekran ale w nadchodzącym faceliftingu 2020 już niestety wchodzi na twarz) może uda mi się w związku z tym  przeczekać tę kretyńską modę. Wadą obu aut jest dość powolny w działaniu automat co nie przeszkadza w spokojnej jeździe ale przy potrzebie nagłego przyspieszenia przy wyprzedzaniu zbiera się z opóźnieniem. 

Jeździłem NX300. Spalanie 15l/100. Bak wystarcza na przejechanie góra 400km. Nie takie chyba były założenia dałnsajzingu. Auto z turbiną zawsze sprawia wrażenie dynamiczniejszego.

Is tez jeździłem, bardzo poręczne auto. Jedynie zawieszenie trochę za twarde jak dla mnie. Automaty w japońcach to osobna historia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, fetek napisał:

jak robimy budżetowo i z nastawieniem na komfort to można tak ugryźć temat, tylko warunkiem są linie amorki.

Co to znaczy "linie" amorki? Nie będzie na seryjnych skakać jak piłka? No bo przy obniżeniu o 30mm raczej dobijać nie będzie, bo sprężyna chyba trochę twardsza?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, electro napisał:

ale na pierwszym miejscu u mnie jest naglosnienie.

Bose w Audi gra fatalnie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, xajas napisał:

Wklejanie nie swoich zdjec to moze twoj styl

a czy Ty widziałeś gdzieś moje zdjęcia ?

3 godziny temu, xajas napisał:

ja takich sciem nie potrzebuje

tia.. wątek kulinarno motoryzacyjny w kinie domowym to potwierdza.

3 godziny temu, xajas napisał:

Nie wiem co znaczy "wysoka 20", ale jest tylko kilka opon 295/40 R20 106Y i jest to jedyny rozmiar jako 20" dopuszczonych przez producenta 

do SUV'a masz inne opony.

Swoją drogą bardzo zastanawia mnie czy te BBS'y są tak gówniane czy Twoja żona manewruje na parkingu z prędkością 120kmh.  Kiedyś przywaliłem w betonowy pustak na drodze przy prędkości 180kmh, uszkodziłem zwornicę, oponę i felgę.. ale moja w porównaniu do Twojej wygląda jak nowa.

BTW: Zanim wymienisz rant sprawdź geometrię felgi

 

34 minuty temu, szymon1977 napisał:

Co to znaczy "linie" amorki? Nie będzie na seryjnych skakać jak piłka? No bo przy obniżeniu o 30mm raczej dobijać nie będzie, bo sprężyna chyba trochę twardsza?

Liniowe*

zwykłe sprężyny i amortyzatory mają charakterystykę liniową, czyli cały zakres pracy jest taki sam. Jeśli chodzi o springi jest to najgorsze z możliwych rozwiań, nawet zawieszenie oparte na sferach jest lepsze. Eibach lub inne podobne produkty to sprężyny progresywne czyli prosto mówiąc część sprężyny jest miękka a część bardzo twarda. Nie będzie żadnego pingponga, stosując bardziej odpowiednie amortyzatory po prostu będzie lepiej, auto będzie "szybciej wracać" na asfalt, będzie bardziej przyklejone do drogi.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, fetek napisał:

Nie będzie żadnego pingponga...

Pingpong to mi się kojarzy z ciętymi sprężyna w Maluchu. Progresywna sprężyne z liniowym amortyzatorem się nie pogryzą?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, fetek napisał:

a czy Ty widziałeś gdzieś moje zdjęcia ?

tia.. wątek kulinarno motoryzacyjny w kinie domowym to potwierdza.

Ja o twoich zdjeciach nie pisalem. Pisalem o twoim "stylu" i sposobie myslenia.

Ale widze ze auta, ktore wspomnialem w watku "kulinarno motoryzacyjnym" przekraczaja twoja wyobraznie i w dalszym ciagu myslisz ze pokazuje cudze zdjecia ?

Cos co z twojego punktu widzenia jest nie realne musi by sciema ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez xajas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, sly30 napisał:

No właśnie o tym pisze. I dlatego przeciwnikiem dla dobrego SUVa musi być osobówka klasy Premium. Ty coś ciężko kapujący jesteś. Nie można porównywać SUVa za 400 tys. z osobówką za 100 tys. Nadal nic nie rozumiesz?

Nie, to Ty nic nie rozumiesz.   Co to jest "osobówka klasy premium"?  Ano nic bo nie ma czegoś takiego. Premium to nie klasa tylko podklasa, może być nawet auto Premium małe klasy A, choć to rzadkość.

Podstawowe klasy są od A do F.  SUVy występują w klasach od B do E.  Jak już to zrozumiesz to możemy coś porównywać.

15 godzin temu, sly30 napisał:

bo SUVem jeździ się spokojnie. To kolejny i niedoceniany wieki plus SUVów. Nimi jeździ się spokojnie, na luzie, nigdzie się człowiek nie spieszy, nie stresuje.

No bo do czego innego się nie nadają i tylko się można wk... ?*

*) nie dotyczy holyłudzkich filmów akcji, chociaż i tam SUVy służą głównie do wykonywania efektownych przewrotek, ewentualnie jako osłona przez ostrzałem :-)))

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Zbig napisał:

No bo do czego innego się nie nadają i tylko się można wk...

Nie do końca. Taki Macan spoko może pojechać ostro.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Allmr napisał:

Jeździłem NX300. Spalanie 15l/100. Bak wystarcza na przejechanie góra 400km. Nie takie chyba były założenia dałnsajzingu. Auto z turbiną zawsze sprawia wrażenie dynamiczniejszego.

Is tez jeździłem, bardzo poręczne auto. Jedynie zawieszenie trochę za twarde jak dla mnie. Automaty w japońcach to osobna historia.

Mój IS jak dotychczas średnie spalanie to 9l/100 km, Gs300 było średnio ok 10,5l masy aut podobne co uwzgledniając gabaryty można powiedzieć, że IS przy swoich prawie 1700 kg jest ciężki co w konkurencji z podobnymi mocowo autami podobnej klasy czyni go mniej dynamicznym, za to nadwozie wydaje się wyjątkowo sztywne.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, Zbig napisał:

Co to jest "osobówka klasy premium"? 

Dla mnie i nie tylko dla mnie, klasa Premium, to od A6, E klasy i BMW 5 w górę. Można byle co nazywać Premium, tak samo jak handlarze na allegro każdy szrot audio określają jako High End. Ale to kłamstwo żeby kupujący mogli się poczuć lepiej. 

56 minut temu, Zbig napisał:

No bo do czego innego się nie nadają i tylko się można wk... ?*

*) nie dotyczy holyłudzkich filmów akcji, chociaż i tam SUVy służą głównie do wykonywania efektownych przewrotek, ewentualnie jako osłona przez ostrzałem :-)))

To są bzdury kolesia w krótkich spodenkach, który jak dzieciak ciągle rajcuje się prędkościami, ile ma na liczniku, ile do setki itd. A to nie na znaczenia. Drogi wokoło, to nie jest tor wyścigowy. Ale niestety pełno jest kretynów rajcujących się prędkościami i co dzień zabijają na drogach innych ludzi, bo przecież on musi jechać 200km/h, żeby być szybszym od Staszka z sąsiedniej wsi. To typowe podejście osób, które nigdy nie miały dobrych samochodów i jak już dorwą się do 15 letniego BMW po 5 wypadkach, to hulaj dusza ile fabryka dała. 
Oczywiście lubić można co się chce, ale twierdzenie, że 300 konny SUV do niczego się nie nadaje, świadczy tylko o tym, że tak twierdzący zna takie samochody tylko ze zdjęć.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez sly30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas przyjeta systematyka

 

Klasa

Kleinwagen (male auta) VW Polo, Skoda Fabia i Audi A1

Ale tylko Audi A1 jest kategoria Premium

 

To samo z klasa Compact: Golf, Skoda, Seat i Audi A3

Ale premium jest tylko Audi A3

 

Itd (patrz Passat, Skoda, Audi A4)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, xajas napisał:

Ale tylko Audi A1 jest kategoria Premium

To taki marketingowy wymysł ostatnich lat, żeby więcej sprzedać i wcisnąć ludziom droższe wersje mniejszych samochodów. Kiedyś tak nie było. Klass Premium to była klasa Premium, a nie to co teraz. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)
4 godziny temu, il Dottore napisał:

Dobry wypas: skóra nappa a nie cerata, okno dachowe, 65000€ nówka sztuka. Czterolatek nawet nie za pół ceny. Przebieg - to jest diesel od Mercedesa więc ledwo dotarty. ?

Cena jest przeciętna jak na ten rocznik ale zwykle tubylcy leasingują czy kupują golce. Auto godne uwagi. Dlatego sold. Takie okazje długo nie stoją.

https://www.carzone.ie/used-cars/mercedes-benz/e-class/fpa/202003098180886?journey=Search

161 na tablicy kto to kupi 162 przynajmniej ? 201 by pasowało co by somsiad widział  śmieszny kraj

Edytowane przez tomek6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, sly30 napisał:

Dla mnie i nie tylko dla mnie, klasa Premium, to od A6, E klasy i BMW 5 w górę. Można byle co nazywać Premium, tak samo jak handlarze na allegro każdy szrot audio określają jako High End. Ale to kłamstwo żeby kupujący mogli się poczuć lepiej

I znowu moja prawda jest najmojsza ?

Zapewniam Cię mój drogi, że jest wielu ludzi, którzy wymienione przez Ciebie modele uznają za tani budżetowy badziew.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Zbig napisał:

I znowu moja prawda jest najmojsza ?

Zapewniam Cię mój drogi, że jest wielu ludzi, którzy wymienione przez Ciebie modele uznają za tani budżetowy badziew.

Zapewne ale są już zaliczane do realnej klasy Premium. W zasadzie otwierają klasę Premium. Na pewno lepszymi reprezentantami tej klasy będzie Mercedes S, BMW7 czy Audio A8.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, sly30 napisał:

Zapewne ale są już zaliczane do realnej klasy Premium. W zasadzie otwierają klasę Premium. Na pewno lepszymi reprezentantami tej klasy będzie Mercedes S, BMW7 czy Audio A8.

Ale tu się nic nie zmieniło.  Jest klasa wyższa średnia i są auta luksusowe. Na najwyższej półce też występuje Premium tylko tam przybiera formę albo aut na zamówienie albo limitowanych edycji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, xajas napisał:

 

Kazdy koncern probuje w kazdej KLASIE umiescic jakis produkt KATEGORII premium

 

patrz

Toyota / Lexus

VW+Seat+Skoda / Audi

Honda / Acura

Nissan / Infiniti

 

Przyklad 

VW Polo / Audi A1

VW Golf / Audi A3

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez xajas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, xajas napisał:

przekraczaja twoja wyobraznie i w dalszym ciagu myslisz ze pokazuje cudze zdjecia

 po prostu wiem że 2.0T w porsche to kpina a V8 o pojemności 2.9 nie produkują.

4 godziny temu, szymon1977 napisał:

Progresywna sprężyne z liniowym amortyzatorem się nie pogryzą?

oczywiście że nie, dedykowane zestawy to właśnie taki komplet.

3 godziny temu, xajas napisał:

Ja o twoich zdjeciach nie pisalem. Pisalem o twoim "stylu" i sposobie myslenia.

określasz mój sposób myślenia po czynnościach, które nie miały miejsca. I kto tu ma problemy z "wyobraźnią"?

2 godziny temu, sly30 napisał:

Dla mnie i nie tylko dla mnie, klasa Premium, to od A6, E klasy i BMW 5 w górę.

A4 i BMW 3 to też klasa premium, nie wiem czy zauważyłeś ale to co się Tobie wydaje jest lekko mówiąc oderwane od rzeczywistości i podważa nawet Wikipedię.

2 godziny temu, sly30 napisał:

To są bzdury kolesia w krótkich spodenkach, który jak dzieciak ciągle rajcuje się prędkościami, ile ma na liczniku, ile do setki itd. A to nie na znaczenia. Drogi wokoło, to nie jest tor wyścigowy. Ale niestety pełno jest kretynów rajcujących się prędkościami i co dzień zabijają na drogach innych ludzi, bo przecież on musi jechać 200km/h, żeby być szybszym od Staszka z sąsiedniej wsi. To typowe podejście osób, które nigdy nie miały dobrych samochodów i jak już dorwą się do 15 letniego BMW po 5 wypadkach, to hulaj dusza ile fabryka dała. 
Oczywiście lubić można co się chce, ale twierdzenie, że 300 konny SUV do niczego się nie nadaje, świadczy tylko o tym, że tak twierdzący zna takie samochody tylko ze zdjęć.

powiedział właściciel starej Q5 .. pewno jeszcze 2.0 tdi 140

Problemem jest zachowanie tych aut przy wyższych prędkościach, opory, prowadzenie, podatność na wiatr itd. Jak ktoś wali trasy to nie kupuje SUV'a.
 

2 godziny temu, xajas napisał:

Klasa

Kleinwagen (male auta) VW Polo, Skoda Fabia i Audi A1

Ale tylko Audi A1 jest kategoria Premium

 

To samo z klasa Compact: Golf, Skoda, Seat i Audi A3

Ale premium jest tylko Audi A3

 

Itd (patrz Passat, Skoda, Audi A4)

A1 nie jest premium tak samo jak poprzednie modele A3.

1 godzinę temu, sly30 napisał:

Zapewne ale są już zaliczane do realnej klasy Premium. W zasadzie otwierają klasę Premium. Na pewno lepszymi reprezentantami tej klasy będzie Mercedes S, BMW7 czy Audio A8.

ale co to jest realna klasa premium ?

19 minut temu, xajas napisał:

Kazdy koncern probuje w kazdej KLASIE umiescic jakis produkt KATEGORII premium

klasa premium to fanaberia Europejczyków.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, fetek napisał:

oczywiście że nie, dedykowane zestawy to właśnie taki komplet.

Tylko chodzi mi o seryjny amortyzator.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, fetek napisał:

Problemem jest zachowanie tych aut przy wyższych prędkościach, opory, prowadzenie, podatność na wiatr itd. Jak ktoś wali trasy to nie kupuje SUV'a.

SUV, to nie są samochody do bicia rekordów prędkości, ani do bicia kapucyna, nad którym tak się tutaj większość chłopców znęca. Pies moich znajomych posiada SUV full-size, czyli Chevroleta Suburbana z kierowcą. To jest pudel, z tych dużych, więc musi mieć duże i bezpieczne auto jak jedzie na lotnisko. Stamtąd, pudel przesiada się do prywatnego odrzutowca i leci na przykład do Kolorado, albo gdzieś na Bahamas lub na Florydę - w zależności gdzie jego pani organizuje przyjęcie. 

2021-Chevrolet-Suburban-High-Country-2.j

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, szymon1977 napisał:

Tylko chodzi mi o seryjny amortyzator.

do prokit może być seryjny, niby może mieć krótszą żywotność bo ma inną pozycję startową ale nie znam nikogo kto to potwierdzi. Z resztą przy takim układzie parkowanie na chodniku powinno być zakazane bo też niszczy amortyzatory.

2 minuty temu, Chicago napisał:

SUV, to nie są samochody do bicia rekordów prędkości, ani do bicia kapucyna, nad którym tak się tutaj większość chłopców znęca.

nikt po za Tobą nie mówi o szybkiej jeździe, tylko o przemieszczaniu się z punktu A do B. Możesz spokojnie jechać 100kmh i mieć bardzo duży problem w sytuacji awaryjnej.

Na autostradach SUV'ów tak nie widać, w miastach owszem, choć większość tych auta to zwykłe nadwozie z napompowaną blachą i wyższym zawiasem.

2 minuty temu, Chicago napisał:

Pies moich znajomych posiada SUV full-size, czyli Chevroleta Suburbana z kierowcą. To jest pudel, z tych dużych, więc musi mieć duże i bezpieczne auto jak jedzie na lotnisko. Stamtąd, pudel przesiada się do prywatnego odrzutowca i leci na przykład do Kolorado, albo gdzieś na Bahamas lub na Florydę - w zależności gdzie jego pani organizuje przyjęcie. 

Zmień znajomych.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, fetek napisał:

do prokit może być seryjny, niby może mieć krótszą żywotność bo ma inną pozycję startową... 

Przy - 30mm? Nie wydaję mi się. O tyle to małe autko siada, gdy cztery osoby do środka wejdą. Amortyzatory  raczej siądą gdy są sprężny cięte i auto skacze jak pingpong.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, fetek napisał:

Na autostradach SUV'ów tak nie widać, w miastach owszem, choć większość tych auta to zwykłe nadwozie z napompowaną blachą i wyższym zawiasem.

Na autostradach w USA widać SUV jak najbardziej. Są duże, to i widać je z daleka.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, fetek napisał:

Na autostradach SUV'ów tak nie widać... 

Bo SUV-ami to głównie kobiety wożą dzieciaki do szkoły - i takie to męskie auto.

34 minuty temu, fetek napisał:

Możesz spokojnie jechać 100kmh i mieć bardzo duży problem w sytuacji awaryjnej.

Eee... jeśli SUV nie ma zamiast opon jakichś terenowych balonów (a 99% nie ma) to tragedii nie będzie.

34 minuty temu, fetek napisał:

...choć większość tych auta to zwykłe nadwozie z napompowaną blachą i wyższym zawiasem.

Dokładnie. SUV-y łagodnieją, a auta zwykłe nabierają charakteru. SUV to czy nieSUV? Czasem trudno osądzić.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.