Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki rower wybrać?


qrczak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Tyrion.L napisał:

przystosowane do jazdy bedętkowej na mleku.

Najlepiej te, które są "tubeless" lub "tubeless ready".

Godzinę temu, Tyrion.L napisał:

w porównaniu do drutowych , cięższych i grubszych statystycznie częściej łapiemy przebicia.

Opony zwijane o gęstym oplocie (np.120 tpi) mogą być bardziej odporne na przebicie niż drutówki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Tyrion.L napisał:

Zwijane opony są lżejsze , bardziej delikatne i właśnie przystosowane do jazdy bedętkowej na mleku. w przypadku dętek nie ma to sensu bo w porównaniu do drutowych , cięższych i grubszych statystycznie częściej łapiemy przebicia. Co do zalewania mlekiem drutowych , to nie da się uszczelnić dziurawych ścianek bocznych i rantów. Sprawdzone. MTB od lat jeżdżę na mleku i polecam . Działa , a zakładanie opon zwijanych do  dętek nie jest wskazane, ale kto komu zabroni. 

Szosa to kwestia wagi jeźdźca  i ciśnienia. Do 7 atm działa . Powyżej tej miary  mnie się nie zdarzyło , bo nie próbowałem , ale znam osobiście kogoś komu opona strzeliła. 

Coś tam wiesz, że dzwoni, ale nie do końca. A miejscami piszesz wręcz głupoty.

Zakładanie dętek do opon zwijanych jest jak najbardziej wskazane - jeżeli ktoś nie robi po parę tys. km rocznie. Opony zwijane były przez lata używane z dętkami. Wszyscy tak jeździli i nadal bardzo wiele osób tak jeździ. Jest to absolutnie normalne i zgodne ze sztuką. To że opona jest zwijana, nie oznacza że jest bezdętkowa - te mają oznaczenia tubeless ready. A nawet jak mają takie oznaczenie, to bez odpowiedniej obręczy, taśmy uszczelniającej i oczywiście specjalnego wentyla nadal nie będą mogły być zalane mlekiem. Powiem ci więcej, nawet jak masz obręcz bezdętkową i oponę bezdętkową, to nie zawsze można to uszczelnić - np. obręcze mavic'a bardzo nie lubią się z oponami continentala i montowanie takiego zestawu to droga przez mękę. 

Co do szosy - od lat jeżdżę na karbonowych obręczach i bezdętkowych oponach vittoria rubinio pro. Pompuję 100/110psi. Nigdy nie miałem problemu z uszczelnieniem. Nie widzę też związku z wystrzeleniem opony a mlekiem. Na dętce by nie strzeliła?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Tyrion.L napisał:

 a zakładanie opon zwijanych do  dętek nie jest wskazane, ale kto komu zabroni. 

 

W niczym to nie przeszkadza, np. merida fabrycznie montuje do nowych modeli mtb zwijane maxxis ikon z dętkami. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 1.04.2022 o 23:59, il Dottore napisał:

W najbliższych dniach zero pedałowania bo właśnie dopadł mnie świrus.

Kurła, żeby zarazić się, gdy nie jest to wgl modne? Syn (nieszczep) - pozytywny, żona (po 10 dawkach śmiercionki) - pozytywna. No i mnie dziś połamało. Testu jeszcze nie robiłem, ale cóż innego to może być? Węch - obecny, smak - obecny, nie mam nawet gorączki, ale może to dzięki ibuprofenowi. Tylko czuję się taki połamany, jak przepuszczony przez wyżymaczkę.

Normalny, zwykły wirus. Jak masz silny organizm to zwalczysz bez konsekwencji.
Zresztą lekarz jesteś, to wiesz co sobie zaaplikować. 😉

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Tyrion.L napisał:

zakładanie opon zwijanych do  dętek nie jest wskazane

Jasne. Opony zwijane są od 30 lat, a mleczko jednak trochę krócej. To co przedtem się robiło z michałkami XC DRY? 😉

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Allmr napisał:

Coś tam wiesz, że dzwoni, ale nie do końca. A miejscami piszesz wręcz głupoty.

Zakładanie dętek do opon zwijanych jest jak najbardziej wskazane - jeżeli ktoś nie robi po parę tys. km rocznie. Opony zwijane były przez lata używane z dętkami. Wszyscy tak jeździli i nadal bardzo wiele osób tak jeździ. Jest to absolutnie normalne i zgodne ze sztuką. To że opona jest zwijana, nie oznacza że jest bezdętkowa - te mają oznaczenia tubeless ready. A nawet jak mają takie oznaczenie, to bez odpowiedniej obręczy, taśmy uszczelniającej i oczywiście specjalnego wentyla nadal nie będą mogły być zalane mlekiem. Powiem ci więcej, nawet jak masz obręcz bezdętkową i oponę bezdętkową, to nie zawsze można to uszczelnić - np. obręcze mavic'a bardzo nie lubią się z oponami continentala i montowanie takiego zestawu to droga przez mękę. 

Co do szosy - od lat jeżdżę na karbonowych obręczach i bezdętkowych oponach vittoria rubinio pro. Pompuję 100/110psi. Nigdy nie miałem problemu z uszczelnieniem. Nie widzę też związku z wystrzeleniem opony a mlekiem. Na dętce by nie strzeliła?

Uświadamiasz mnie o rzeczach takich jak ,,tubeless ready " taśma uszczelniająca czy wentyl , których to z powodzeniem używam w MTB od dobrych 5 czy 6 lat. Dzięki za oświecenie. To w MTB każdemu polecam bo wożenie pompki czy dętki ze sobą oraz jakiekolwiek naprawy losowe w trasie  mamy z głowy . COFFELATEX  załata wszystko . Nie jestem przekonany do tego w szosy po tym jak mojemu koledze strzeliła opona i to właśnie topowa Vittoria z grafenem w tubeless. Nie pękła tylko po prostu na zakręcie  spadła z obręczy, dlatego pewniej jest jeździć szosę z dętką . To w przypadku sporej wagi kolarza np. z 9 z przodu w kg. Jeśli ktoś jest lekki i ciśnienie mniejsze to pewnie spokojnie może. Szosę jeżdżę z dętką na  kołach NO LIMITED Pro Race i  oponach Continental GP 5000 i te mogę każdemu polecić  . Żadnych kapci nie łapią a komfort i toczenie przy 8.5 atm. znakomite.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, soundchaser napisał:

Normalny, zwykły wirus. Jak masz silny organizm to zwalczysz bez konsekwencji.
Zresztą lekarz jesteś, to wiesz co sobie zaaplikować. 😉

Dałem radę. Ale straty 2000€ brutto bo do roboty nie poszedłem. 😞 Potem się pokazała gorączka, było 39,3C. Potem straciłem węch na jakiś czas.

Ale wszystko już OK.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Tyrion.L napisał:

Uświadamiasz mnie o rzeczach takich jak ,,tubeless ready " taśma uszczelniająca czy wentyl , których to z powodzeniem używam w MTB od dobrych 5 czy 6 lat. Dzięki za oświecenie. To w MTB każdemu polecam bo wożenie pompki czy dętki ze sobą oraz jakiekolwiek naprawy losowe w trasie  mamy z głowy . COFFELATEX  załata wszystko . Nie jestem przekonany do tego w szosy po tym jak mojemu koledze strzeliła opona i to właśnie topowa Vittoria z grafenem w tubeless. Nie pękła tylko po prostu na zakręcie  spadła z obręczy, dlatego pewniej jest jeździć szosę z dętką . To w przypadku sporej wagi kolarza np. z 9 z przodu w kg. Jeśli ktoś jest lekki i ciśnienie mniejsze to pewnie spokojnie może. Szosę jeżdżę z dętką na  kołach NO LIMITED Pro Race i  oponach Continental GP 5000 i te mogę każdemu polecić  . Żadnych kapci nie łapią a komfort i toczenie przy 8.5 atm. znakomite.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Pisałem o czym innym, co koledzy powyżej też zauważyli.

Jeżdżę na mtb na mleku pewnie z 10 lat, jak tylko się pojawiła taka możliwość. Nie wyobrażam sobie nie zabierania pompki czy dętki na dłuższe trasy czy jakiś maraton. Mam też szydło i kawałek sznurka.

Wcześniej pisałeś o wystrzelonej oponie w szosie, teraz że spadła z obręczy. Ale nadal nie widzę związku ze sposobem uszczelnienia. Prawdopodobnie była źle (nierówno) założona i stało się.

Te continentale są świetne, ja z nich zrezygnowałem tylko z jednego powodu, że na mokrym zupełnie nie trzymają. Rubinio nie jest tak szybka, ale bardziej uniwersalna.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, Allmr napisał:

Pisałem o czym innym, co koledzy powyżej też zauważyli.

Jeżdżę na mtb na mleku pewnie z 10 lat, jak tylko się pojawiła taka możliwość. Nie wyobrażam sobie nie zabierania pompki czy dętki na dłuższe trasy czy jakiś maraton. Mam też szydło i kawałek sznurka.

Wcześniej pisałeś o wystrzelonej oponie w szosie, teraz że spadła z obręczy. Ale nadal nie widzę związku ze sposobem uszczelnienia. Prawdopodobnie była źle (nierówno) założona i stało się.

Te continentale są świetne, ja z nich zrezygnowałem tylko z jednego powodu, że na mokrym zupełnie nie trzymają. Rubinio nie jest tak szybka, ale bardziej uniwersalna.

Wystrzeliła , spadła z obręczy pod wpływem ciśnienia  ( załóż może śledztwo w tej sprawie , bo podejrzliwość w tym kraju nawet w sprawach drobnych sięgnęła czasów Berii). Tego rodzaju przypadki są też opisane na forach rowerowych . Dętka trzyma lepiej, wciąż to sprawa wagi rowerzysty.  Krótko. Przejeżdżam w roku między 5 do 6 tys. w proporcji 1/3 MTB , lub cross country raczej bo przy 35 km dystansu  przewyższenie to ok 300 metrów nie więcej , a 2/3 to szosa. Na szosie dętka z powodu ciśnienia w oponach do wagi o czym pisałem poprzednio, a zapasowa dętka i pompka zawsze w kieszeni jest. Las i szutry to tubeless na mleku i NIGDY  nie wożę pompki bo uważam to za zaletę i mój  przywilej z racji użytkowania tego systemu i w ciągu tych 6 lat NIGDY nie miałem okazji aby pompka czy latki  były mi potrzebna . Odpowiedz sobie sam czy Tobie były?  Jeżdżę na Nobby Nic i Racing Ralph  Schwalbe . Kiedyś opona po ok 1.5 roku nie chciała się ułożyć , posmarowałem rant i pompowałem do ponad  6 atmosfer , a jeżdżę na ok 2 . Byłem zdziwiony z ilu dziur trysnęło mlekiem i ile przebić miała które mleko załatało. Było ich 8 . Tyle ode mnie i to moje wnioski i sugestie , a nie znaczy to że ktoś może mieć inne. Dziś  w planach szosa i ok 80 km czego i Wam życzę  . Thanks God for the sunshine , bicycles and Christainity. Wesołych Świąt ,  szerokości dróg i pogody życzę .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na gravelu jeżdżę na tubeless Schwalbe G-One 35 mm i niesamowite jest na jak niskim ciśnieniu można jeździć - ja schodzę nawet poniżej 2 atmosfer. Wtedy po szutrach się dosłownie płynie i można ciąć jak po asfalcie.

Na szosie mam 28 mm GP 5000 z dętką. Bardzo dobra, szybka i komfortowa opona, przy mojej wadze (70 kg) też jej nie pompuję wysoko.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy
19 godzin temu, Tyrion.L napisał:

Zwijane opony są lżejsze , bardziej delikatne i właśnie przystosowane do jazdy bedętkowej na mleku.

Zwijane opony różnią się wyłącznie zamianą stalowej linki na np kevlarową i dzięki temu możliwością zwijania a przy okazji redukcją wagi.

Cała reszta jest bez znaczenia i może się różnić od typu, natomiast nie ma żadnych wskazań bądź przeciwwskazań by używać je z dętką lub bez i zależy to od konkretnego zestawienia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 hours ago, EmilioE said:

Ja na gravelu jeżdżę na tubeless Schwalbe G-One 35 mm

Ja jeżdżę na G-One Bite 40 mm, i schodzę czasami nawet do 20-23 PSI (~ 1.4 bar). Moja waga to 67-70 kg, zależy w której części sezonu 😉

 

18 hours ago, Allmr said:

Pompuję 100/110psi. Nigdy nie miałem problemu z uszczelnieniem.

Ja póki co jeżdżę na dętkach zwykłych lub ultralekkich plastikowych. Mam oponę 28 mm i pompuję zwykle do ok 80-85 PSI. Kusi mnie zalać mlekiem, tak jak gravela, gdzie jestem mega zadowolony. Zero kapcia przez ostatnie 6000 km.

 

1 hour ago, stench said:

Zwijane opony różnią się wyłącznie zamianą stalowej linki na np kevlarową i dzięki temu możliwością zwijania a przy okazji redukcją wagi.

Dokładnie. To czy opona jest dętkowa czy TLR, zależy głównie od budowy rantu i jak osadza się w obręczy (jeszcze specjalna budowa ścianki). To, ze opona jest zwijana nie oznacza automatycznie, że jest bezdętkowa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

System gra dobrze, albo nie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, barmanekm napisał:

Ja póki co jeżdżę na dętkach zwykłych lub ultralekkich plastikowych. Mam oponę 28 mm i pompuję zwykle do ok 80-85 PSI. Kusi mnie zalać mlekiem, tak jak gravela, gdzie jestem mega zadowolony. Zero kapcia przez ostatnie 6000 km.

Szczerze mówiąc pewnie nie wpadłbym na to, żeby zalewać "szosówkę", ale kupiłem taki rower (Giant) i już był tak przygotowany. I tak sobie już jeżdżę ze 4 lata. Subiektywne odczucie jest takie, że jest bardziej komfortowo na mleku.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogoda u mnie we wsi cudna! Też idziecie na rowerek, chłopaki? 🙂

?jwtsig=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem z rowerka i było zajebiście. Po tylu latach znów mogę wrzeszczeć w drzwiach: "Mamo! Idę na rower!". 😉

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piz..i jak w kieleckim choć tutaj mieszkam. Nie pamiętam tak długiego okresu zimna w kwietniu. ,,Globalne ocieplenie????" To nie przypadek Sterowanie klimatem w pełnym rozkwicie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Tyrion.L napisał:

Piz..i jak w kieleckim choć tutaj mieszkam. Nie pamiętam tak długiego okresu zimna w kwietniu. ,,Globalne ocieplenie????" To nie przypadek Sterowanie klimatem w pełnym rozkwicie

U mnie 18C dziś było. Jak na IRL to bardzo wysoko - tutaj średnia temperatura letnia wynosi 17C.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, il Dottore napisał:

U mnie 18C dziś było. Jak na IRL to bardzo wysoko - tutaj średnia temperatura letnia wynosi 17C.

Zazdroszczę . U nas  w kwietniu temperatury dwucyfrowe można na palcach jednej ręki policzyć . W nocy mróz a w dzień 3-5 C. 

5 godzin temu, il Dottore napisał:

U mnie 18C dziś było. Jak na IRL to bardzo wysoko - tutaj średnia temperatura letnia wynosi 17C.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup rower! Już dziś możesz jeździć pojazdem przyszłości! 🙂

FQ1-AYEWUAE4moC?format=jpg&name=small

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to kurier przyniósł? 🙂 Córka się ucieszy (mam nadzieję). 🙂

FROxBYOWYAkip2T?format=jpg&name=medium

FROxBYPXoAM2q-g?format=jpg&name=medium

FROxBYgX0AA-sPc?format=jpg&name=medium

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy
20 minut temu, il Dottore napisał:

Córka się ucieszy

A co kupiłeś ???

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, stench napisał:

A co kupiłeś ???

Ten:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, jarekb napisał:

Tylko poskładaj jak należy

Zaraz organizuję transport do pobliskiego sklepu na składanie. Mam dziś niby wolne, ale taki natłok nawału papierkowej roboty, że za cholerę nie dam rady sam. Do późnej nocy muszę ślęczeć przy kompie i to jest ostatni moment przed deadline'm, bo oczywiście przez cały rok mi się nie chciało.

Nigdy nie rób dzisiaj tego co możesz zrobić jutro. No więc jestem na takim etapie, że jutro już nie mogę. 🙂 Tyle dobrego, że żadnych problemów technicznych. Dwa kompy odpalone na kuchennym stole i śmigają jak należy! Kuchnia wygląda jak Launch Control Center w Houston. 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda , tak się nie robi !! trzeba samemu , chociaż by dziewczyna miała coś na ''opowieści świąteczne'' jak tato poskładał rowerek 🙂 , 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem do pobliskiego rowerowego. Odbiorą karton z domu, złożą, przywiozą złożony. Luzik. 🙂 Jutro ma van przyjechać po rower żony i córki 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.