Skocz do zawartości
IGNORED

zestaw do muzyki klasycznej

magellan81x

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

obecnie jestem posiadaczem zestawu Marantz SA8003 + Marantz PM8003. Jestem miłośnikiem muzyki klasycznej i posiadam sporą kolekcję płyt CD. Od pewnego momentu odkładam pieniądze na zakup nowego zestawu CD + wzmacniacz, i chciałem się poradzić jak rozsądnie wydać 25.000zł na zakup odtwarzacz cd z wzmacniaczem. Posiadam dwupokojowe mieszkanie, w czym oba pokoje są podobnej wielkości ok. 14m2. Zastanawiam się nad wyborem coś z "klasycznych" firm jak Luxman, Accuphase, może Linn? Nie wiem czy 25.000zł na sprzęt do tak małego pokoju ma sens? Może lepiej wydać połowę tej sumy... Tutaj czekam na WASZE rady, doświadczenie...

P.S. Wiem,że tylko odsłuch decyduje o tak albo nie, ale kto pyta, nie błądzi ;))))

https://www.audiostereo.pl/topic/91053-zestaw-do-muzyki-klasycznej/

Witam

Skup sie na zestawieniu kolumny - wzmak i do tego dobre kable glosnikowe, sygnalowe. Od jakosci i dopasowania kolumn i wzmacniacza najwiecej zalezy.

Za 25 tys. mozna by sie zastanowic nad dobrym zestawem aktywnym, np. Adam. Unikniesz w ten sposob niepotrzebnych bledow. Odtwarzacze CD sa na takim poziomie ze nawet tani ladnie zagra. Mozna smialo pozostac przy Marantz.

Pokoj faktycznie nie za duży.

Chcesz kupic CD + wzmacniacz, wiec kolumny juz masz?Jesli tak to jakie?bo ma to duże znaczenie - wieksze niz sam CD.

Jesli kolumny juz masz to moim zdaniem 25 tyś. to przesada.Nie rozwiniesz ich mozliowsci w 100%.

Oczywiscie bedzie zestaw brzmiał super, ale za dużo mniejsza kwote uzyskasz tez fenomenalny efekt.

To tak jak w Polsce kupowac porsche - wszystko super ale jezdząc po "małych" dziurach i "niskich" krawęznikach nie poczujesz tego co to auto potrafi.

Co do CD to jest troche racji,ze sporo tanich ładnie gra,ale na pierwszy rzut "ucha".