Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  241 członków

Cayin Klub
IGNORED

Klub miłośników i sympatyków produktów Cayin / Spark.


lord_vader
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to nie wiem co nie tak, po prostu tam nie ma co zakłóć jeśli chodzi o górę pasma, więc może jakaś inna przyczyna była albo ostrość z innego elementu toru - sprawdzałeś, czy to możliwe?

Te Mullardy, które tak pochwaliłem, to nie jest coś, co każdemu i w każdym sprzęcie przypasuje. Tak jakby co to podkreślam, by ktoś nie kupował ich kiedyś (a nie są tanie) opierając się na dobrej ocenie i potem zdziwienie. Przykładowo u mnie do wzm. słuchawkowego Ayona (na lampach 45 i 12au7) i słuchawek Akg 812 bardziej pasują mi Amperexy. Mullardom nieco brak wypełnienia. Akg grają typowym akg-owskim dźwiękiem, równe pasmo, czysta góra, bas trzymany za mordę, barwa raczej pastelowa niż soczysta - równocześnie jest brak suchości czy ostrości, a dźwięk bardzo dobry, ale to po prostu nieco nudna dla wielu gra w kierunku naturalność/neutralność. I to nie kwestia źródła czy kabli, źródło z lekka hiendowe mam. Mullardy niewiele tu uzupełniają, lepiej pasuje Amperex, który wypełni średnie tony i bas. To niby oczywiste co piszę, ale warto pamiętać. Lampki to raczej jak kable ostatni szlif i ostateczne zakotwiczenie dźwięku a nie naprawa źle dobranego toru czy tory z dużymi niedostatkami. 

Więc jak ktoś ma tańszą lampę (za kilka k, a w cenach nowych tanie przy tej inflacji to do ok.10k chyba teraz się zaliczają niestety) i idzie w kierunku, że doinwestuje np. 20-30% wartości wzmaka w najlepsze nosy i lepsze lampy mocy, to niekoniecznie jest dobra droga. Owszem, będzie lepiej, ale jestem zdania, że lepiej wpakować więcej w samego wzmaka, nawet na najtańszych lampach a z czasem je zmienić. Wkładałem w tańsze wzmacniacze lampy więcej warte niż one i owszem, dźwięk dużo lepszy ale pewnych rzeczy się nie przeskoczy i mają mało sensu, zwłaszcza, że lampa to taki element, który łatwo uszkodzić i może być też wadliwa.

 

Edytowane przez Ricardozamora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...
W dniu 6.12.2021 o 20:31, mdavis napisał:

Wystarcza Shuguang nie mówiąc o Psvane Seria Art aby obnażyły brzmienie Tungsol 6550 😊

Też kiedyś myślałem, że te chińskie i ruskie wynalazki dobrze grają, a to gówno prawda. Wszystkie współczesne lampy to postępująca degrandolada i przyzwyczajanie ludzi do efekciarskiego i skompresowanego dźwięku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Robert84 napisał:

Też kiedyś myślałem, że te chińskie i ruskie wynalazki dobrze grają, a to gówno prawda. Wszystkie współczesne lampy to postępująca degrandolada i przyzwyczajanie ludzi do efekciarskiego i skompresowanego dźwięku.

Może masz racje Z tym iż ceny lamp tzw NOS to lekkie nieporozumienie     Z współczesnych lamp sterujących jedne z najlepszych to Psvane Art

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A55 Cayina to chyba raczej środek oferty Cayina biorąc pod uwagę wszystkie wzmacniacze lub dół oferty jeśli patrzeć tylko na pushpulle na KT. Grzegorz z s16Hz nie pisał o nim mi nigdy dobrze, zresztą o tym cs88 czy jakoś tak też i stary a88t podobno dużo lepszy. Kiedyś kombinowałem z a88t i chciałem przejść na cos innego z Cayina, odradzano mi 55, cs88, 70 chwalono ale tylko za barwę, a skończyłem na a100t. Większa moc i jednak lepiej z barwą. Porównując jednak z Line magneticiem 88ia, to Line chyba gra czyściej.

PS. Chyba każde 300b pokona Cayina na kt88 góra i środkiem pasma. Nawet najtańszy najbardziej budżetowy Yaqin na 300b   to zrobi i to nie na topowych ale średnich lampkach. Tylko, że SE na 300b to 2x8W. Więc basu i masywności dźwięku tam nie będzie, chyba że ktoś ma naprawdę wysokoskuteczne kolumny. Przejście z KT na 300b to duża zmiana, to kompletnie inny dźwięk i moc. 8W vs 30-50W z pp na 4 lampach kt to naprawdę bardzo duża różnica. Nawet jak ma się średnią ilość basu z kt przy swoich kolumnach, to przechodząc na tych samych kolumnach na 300b znika niemal cała podstawa basowa dźwięku kt, charakterystyczna zresztą dla tej lampy. Pozostaje zwiewna, eteryczna, przestrzenna górą i średnica, ale niekoniecznie masywna średnica, tylko raczej przejrzysta.

Ogólnie zmierzam, do tego, że taka zmiana jak się nie zna jeszcze dobrze dźwięku 300b i grało na kt głównie czy tylko jest czymś dużym i trzeba być jej świadomym. Przy za słabych kolumnach (w sensie łatwości wysterowania) może być dziwnie, bezsilnie. 

Co ciekawe jednak, mała moc 300b nie oznacza, że to lampa do plumkania. Przeciwnie, ja na 300b bardzo lubię słuchać death i black metalu bo jest tam górne i średnie pasmo niedostępne dla KT. Co prawda nie ma dużego dociążenia dźwięku, ale barwa i przejrzystość naprawdę świetna. Co znacznie pomaga w słuchaniu np. zaawansowanych, szybkich gitar i perkusji w mocnym metalu.

Rozpisałem się, ale KT vs 300b to u mnie nierozwiązywalny dylemat (jeśli miałbym wybrać jedną z dróg na stałe), stąd też mam wzmacniacze i na tym i na tym. Bardziej uniwersalnie rozwiązanie to KT z racji mocy i bogatego całego pasma, zwłaszcza podstawy basowej i nasyconych średnich, ale 300b to krok dalej w stronę typowego audiofilskiego czystego dźwięku. Zresztą KT dla mnie gra naprawdę dobrze dopiero jak się rozkręci choć trochę głośność, 300b jakby od razu podaje to co ma najlepsze, ale zwyczajnie z powodu braku silnej podstawy basowej - ona jest w kt i wymaga odpowiedniej głośności by zagrać jak może. Ciekawi mnie jak gra SE na kt, akurat nigdy tego nie słyszałem, może byłoby jakimś kompromisem, kt ale bardziej "zwiewne"  czy bezpośrednie jak to SE. Chociaż podejrzewam, że nie, nie jest to bardzo dobry dźwięk, bo nie widzę, by przyjęły się wzm. se na kt tak jak takie 300b se, które jest obiektem wręcz kultu.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Ricardozamora napisał:

A55 Cayina to chyba raczej środek oferty Cayina biorąc pod uwagę wszystkie wzmacniacze lub dół oferty jeśli patrzeć tylko na pushpulle na KT. Grzegorz z s16Hz nie pisał o nim mi nigdy dobrze, zresztą o tym cs88 czy jakoś tak też i stary a88t podobno dużo lepszy. Kiedyś kombinowałem z a88t i chciałem przejść na cos innego z Cayina, odradzano mi 55, cs88, 70 chwalono ale tylko za barwę, a skończyłem na a100t. Większa moc i jednak lepiej z barwą. Porównując jednak z Line magneticiem 88ia, to Line chyba gra czyściej.

Wszystko też zależy co oczekujemy od brzmienia Rok temu jak bezpośrednio porównywałem Cayin A55TP z Fezz Audio Titania to brzmienie A55TP jest lepsze, bardziej wciągające Nie wspominając o jakości wykonania Cayin w stosunku do Fezz Audio Ten Cayin pokonał różne wzmacniacze tranzystorowe i to powyżej 10 tys. zł Po roku użytkowania Cayin wiem że zostaje na długie lata 👌

Godzinę temu, Ricardozamora napisał:

Co ciekawe jednak, mała moc 300b nie oznacza, że to lampa do plumkania. Przeciwnie, ja na 300b bardzo lubię słuchać death i black metalu bo jest tam górne i średnie pasmo niedostępne dla KT. Co prawda nie ma dużego dociążenia dźwięku, ale barwa i przejrzystość naprawdę świetna. Co znacznie pomaga w słuchaniu np. zaawansowanych, szybkich gitar i perkusji w mocnym metalu

Zgadzam się Miałem możliwość posłuchania lampy na 300b 👍😊

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, mdavis napisał:

Prezentuje się zacnie W polskiej dystrybucji go chyba nie ma Z jakimi kolumnami / monitorami go połączysz 

Na razie mam Vienna Mozarty. Ale planuję zupełnie coś innego. Aczkolwiek miałem okazję podłączyć yaqina na 300b i brzmi to elegancko. Nie wiem skad tyle opinii na forach, że te kolumny potrzebują elektrowni. Mialem elektrownię i lampa nawet 12Wat wygrywa w każdym aspekcie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dane czy pomiary w audio są prawdziwe, to tylko 85dB. https://audio.com.pl/testy/stereo/kolumny-glosnikowe/279-mozart-grand Więc nie dziwota, że poleca się dużo prądu. Z 12W czy 8W pewnie ładnie gra, ale raczej nie ma fizycznie możliwości by je w pełni wysterowało. Może idź w stronę 4 lamp 300b? To da 2x kilkanaście W. Albo w 300b xls, podkręcone 300b. Czasem lubię do s16Hz credo (z 87-88dB?) podłączyć coś z małą mocą (np. pp na el84 czyli z 11-12W czy 300b se - 8W) i przyjemnie się słucha, ale nie wykorzystuje się potencjału kolumn, nie ciągnie ich z odpowiednią mocą. Co prawda nie znam tych Twoich kolumn, ale jeśli masz 1 wzmacniacz do nich to iść w SE 300b to raczej ryzyko.

Edytowane przez Ricardozamora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, mdavis napisał:

Wszystko też zależy co oczekujemy od brzmienia Rok temu jak bezpośrednio porównywałem Cayin A55TP z Fezz Audio Titania to brzmienie A55TP jest lepsze, bardziej wciągające Nie wspominając o jakości wykonania Cayin w stosunku do Fezz Audio Ten Cayin pokonał różne wzmacniacze tranzystorowe i to powyżej 10 tys. zł Po roku użytkowania Cayin wiem że zostaje na długie lata 👌

Zgadzam się Miałem możliwość posłuchania lampy na 300b 👍😊

Też się kiedyś dałem nabrać na tego typu porównania jaki to Cayin genialny w swojej cenie i te wykonanie prima sort!, g….no prawda. Miałem tak zachwalany a70mkii i po przejściu z uwaga: Yamahy 602N dupy mi ten sprzęt nie urwał i byłem z lekka zawiedziony. Po zmianie kolumn na zalecane Minasy ciagle był pewien nie dosyt co można zauważyć, że ciagle ktoś coś kombinuje ulepsza i zmienia. Później się okazało, że gra to płasko jak naleśnik na centralnym. Chińczycy na muzyce się po prostu nie znają, poza opakowaniem i marketingiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Robert84 napisał:

Też się kiedyś dałem nabrać na tego typu porównania jaki to Cayin genialny w swojej cenie i te wykonanie prima sort!, g….no prawda. Miałem tak zachwalany a70mkii i po przejściu z uwaga: Yamahy 602N dupy mi ten sprzęt nie urwał i byłem z lekka zawiedziony. Po zmianie kolumn na zalecane Minasy ciagle był pewien nie dosyt co można zauważyć, że ciagle ktoś coś kombinuje ulepsza i zmienia. Później się okazało, że gra to płasko jak naleśnik na centralnym. Chińczycy na muzyce się po prostu nie znają, poza opakowaniem i marketingiem.

Grubo napisałeś 😊 Zawsze twierdze, samemu należy posłuchać, przetestować Ja po roku użytkowania jestem bardzo zadowolony 😊

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to grubo pojechał.

Mam ten wzmacniacz, ale jak testowałem go z Minasami to niestety kolumny zagrały słabo. Są chyba za słabe by rozwinął się w graniu.... Lepiej grał z Arcadami. U mnie tworzy świetne widowisko 3D jak granie live, ale ja słucham głównie jazz, wokalistyka klasyczna, nieduże składy i mam bdb jakości pozostałe komponenty.

Mam drugi wzmacniacz teraz za prawie 40tys, ale to inne granie i niekoniecznie lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich miłośników marki Cayin

przechodząc do rzeczy…

nosze się z zamiarem zmiany DAC w moim systemie audio 

aktualnie posiadam 

DAC Pro-Ject Pre Box S2 Digital

wzmacniacz Nait xs3

Paczki ELAC Vela fs407

Jak widaDAC jest najsłabszym ogniwem w moim systemie a nawet lekkim nieporozumieniem? Przecież jak wiadomo źródło musi być dobre 🤔

Zastanawiam się nad IDAC 6 MK2 

czy ktoś posiada tego DAC?

aktualny Pro-Ject gra trochę mało Żwawo i delikatnie mówiąc… lekko przyciemnionym dźwiękiem…

Zalezy mi na większej wyrazistości i namacalność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ile znam Naima, a miałem zestaw Naima przez kilka lat, raczej kiepsko dogaduje się on z lampowym sprzętem.

Jeżeli szukasz taniego DACa do Naima to zwróć uwagę na Musical Fidelity V90 DAC.

https://www.hificritic.com/store/p90/Review%3A_Musical_Fidelity_V90_DAC.html

Wiem, że recenzja to tylko recenzja. Niemniej napisał ją gość, który prywatnie ma topowy aktywny system Naima w domu.

"Są audiofile i melomani jak i audiodebile..."  -  darkul w wątku 11299 "Co ma w sobie Garrard ?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, rochu napisał:

Na ile znam Naima, a miałem zestaw Naima przez kilka lat, raczej kiepsko dogaduje się on z lampowym sprzętem.

Jeżeli szukasz taniego DACa do Naima to zwróć uwagę na Musical Fidelity V90 DAC.

https://www.hificritic.com/store/p90/Review%3A_Musical_Fidelity_V90_DAC.html

Wiem, że recenzja to tylko recenzja. Niemniej napisał ją gość, który prywatnie ma topowy aktywny system Naima w domu.

Powiem tak 

ten v90…

w większości opisów co o nim czytałem to gra zrelaksowanym dźwiękiem… można by żec (lampowym) lekko ocieplonym i spokojnym… i mi tu trochę śmierdzi lampą 🤔

To Raz

a Dwa mi zależy na wyrazistości i dużo lepszej czystości i dynamice 

z tego co wiem to Idac tak gra w trybie tranzystorowym właśnie w taki sposób.  
napewno bardziej żwawo niż ten v90 z dużo lepsza dynamika może nie do końca neutralnie ale prawie 👍

po Trzecie 

szukam konkretnego źródła a nie czegos na poziomie mojego poczciwego DAC który cenowo wychodzi drożej niż ten budżetowy V90  ( nie żebym się sugerował ceną )

Ale i tak dzięki za odpowiedź do tematu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, rochu napisał:

Na ile znam Naima, a miałem zestaw Naima przez kilka lat, raczej kiepsko dogaduje się on z lampowym sprzętem.

https://najlepszeodtwarzacze.pl/naim-nap200-clone.php
 

tu znalazłem artykuł o całkowicie innej opinii na ten temat….

gdzie podobno Naim świetnie zgrywa się ze sprzętem lampowym. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Timi1987 napisał:

https://najlepszeodtwarzacze.pl/naim-nap200-clone.php
 

tu znalazłem artykuł o całkowicie innej opinii na ten temat….

gdzie podobno Naim świetnie zgrywa się ze sprzętem lampowym. 
 

Widzisz, Martin Colloms, którego recenzję powołałem, założył w latach 70-tych firmę Monitor Audio, jest autorem jednego z najczęściej wznawianych podręczników dla konstruktorów kolumn, pisał kilkadziesiąt lat dla Stereophile, Hi FI Choice i kilku innych.

Kim jest autor strony"najlepszeodtwarzacze" - nie wiem. Może ty wiesz, co sobą reprezentuje i jaki ma dorobek?

Tak czy inaczej, każdy sam wybiera komu będzie wierzył.

Swoją drogą, publikować recenzję produktu, będącego efektem kradzieży intelektualnej czyjego układu elektronicznego, to trzeba być ...

Szkoda słów.

"Są audiofile i melomani jak i audiodebile..."  -  darkul w wątku 11299 "Co ma w sobie Garrard ?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, rochu napisał:

Swoją drogą, publikować recenzję produktu, będącego efektem kradzieży intelektualnej czyjego układu elektronicznego, to trzeba być ...

Szkoda słów.

No….

to zostawię bez komentarza…

zrobię tak że poprostu posłucham i sam ocenie…

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...
W dniu 5.02.2022 o 05:35, rochu napisał:

Swoją drogą, publikować recenzję produktu, będącego efektem kradzieży intelektualnej czyjego układu elektronicznego, to trzeba być ...

Szkoda słów.

Ja przeciwnie do kolegi wyżej skomentuję i dokształcę obrażonego.

Jeżeli firma zachodnia pchała się nachalnie do Chin, by zarobić na bezbronnych i wykorzystywanych małych raczkach, pracujących za głodowe stawki, to mam nadzieję, że wiedziała co robi. Robili biznes. 

Każda technologia, oparta na własności intelektualnej uruchomiona w Chinach, z chwilą jej tam zastosowania, stawała się z automatu własnością państwa chińskiego! Nikt nikogo nie okradł! Sami oddali za zyski, ze swojej, nieprzymuszonej woli, swoją własność intelektualną, nie ot tak ale z czystej pazerności, a więc zostali sowicie opłaceni przez tamtejszych obywateli. Skorzystali oligarchowie partyjni ale to inny temat.  

Wszystko więc co produkują Chińczycy w swoich fabrykach jest ich własnością. 

Robią wszystko zgodnie z prawem międzynarodowym! 

 

I chwała im za to, gdyż mamy dostęp do podstawowych produktów, często z najwyższej półki, za grosze, w stosunku do cen, jakie dyktują złodziejskie firmy światowe.  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 27.01.2022 o 17:51, Ricardozamora napisał:

Jeśli dane czy pomiary w audio są prawdziwe, to tylko 85dB. https://audio.com.pl/testy/stereo/kolumny-glosnikowe/279-mozart-grand Więc nie dziwota, że poleca się dużo prądu. Z 12W czy 8W pewnie ładnie gra, ale raczej nie ma fizycznie możliwości by je w pełni wysterowało. Może idź w stronę 4 lamp 300b? To da 2x kilkanaście W. Albo w 300b xls, podkręcone 300b. Czasem lubię do s16Hz credo (z 87-88dB?) podłączyć coś z małą mocą (np. pp na el84 czyli z 11-12W czy 300b se - 8W) i przyjemnie się słucha, ale nie wykorzystuje się potencjału kolumn, nie ciągnie ich z odpowiednią mocą. Co prawda nie znam tych Twoich kolumn, ale jeśli masz 1 wzmacniacz do nich to iść w SE 300b to raczej ryzyko.

Zdecydowałem się na Feliks Audio 2a3. Teraz szukam kolumn do nich. Na pewno potrzebuję czegoś wysokoskutecznego. Moje zapasowe NAIM Credo grają ok, ale tak jak pisałeś dociążenia brak. To samo z Hans Deutch 309. A, że blackmetal ze stajni BloodMusic lubię to bardzo fajnie, że kolega także słucha. Na oku mam Sansui SP 200. NiIedługo odsłuch. Zobaczymy.

Ok. Ale, że to wątek o Cayin to mimo wszystko bardzo fajne wzmacniacze. Szczególnie po małym tunningu. Ja idę dalej.

Edytowane przez Adam_62949
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy
W dniu 22.02.2022 o 21:20, LJ3 napisał:

Ja przeciwnie do kolegi wyżej skomentuję i dokształcę obrażonego.

(...)

Wszystko więc co produkują Chińczycy w swoich fabrykach jest ich własnością. 

Robią wszystko zgodnie z prawem międzynarodowym! 

 

Ale dokształciłeś...

Po pierwsze, Chińczycy nie są "właścicielami" wszystkiego tego co produkują, a jedynie nie respektują praw autorskich/patentowych (w świetle swojego prawa, to fakt). Jest to jednak zasadnicza różnica.

Przede wszystkim taki produkt, zbudowany poprzez kradzież własności intelektualnej, jest legalny i dopuszczony do sprzedaży w  CHRL. Natomiast jak ten produkt zostaje importowany w Polsce, to nadal prawa patentowe takiego Naim-Focal obowiązują. I wtedy jak najbardziej można mówić zarówno o kradzieży intelektualnej, jak i złamaniu prawa. 

W dniu 22.02.2022 o 21:20, LJ3 napisał:

I chwała im za to, gdyż mamy dostęp do podstawowych produktów, często z najwyższej półki, za grosze, w stosunku do cen, jakie dyktują złodziejskie firmy światowe.  

 

Czyli wg. Twojej logiki "złodziejskie firmy światowe" to te firmy które wymyślają produkty, patentują, a następnie sprzedają po cenie którą uznają za stosowną i to są "złodzieje", a chwalebnymi bohaterami są Chińskie firmy noname które faktycznie kradną patenty i zarabiają w oparciu o to. I oni faktycznie kradnąc są mniejszymi złodziejami niż "firmy światowe"(cokolwiek się pod tym kryje pod tym wyrażeniem)? WTF? 

W dniu 22.02.2022 o 21:20, LJ3 napisał:

mamy dostęp do podstawowych produktów, często z najwyższej półki, za grosze, 

 

To tylko projekcja Twojej wyobraźni...  Albo myślenie życzeniowe, bo w rzeczywsitości te "repliki" czy podróby nie zbliżają się nawet o orginałów. 

Edytowane przez plastik1989

simple-events.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.03.2022 o 20:04, mdavis napisał:

TAK W przeciwnym razie prawo działa na rzecz poszkodowanej firmy np. prawa autorskie. patenty, itd...

Jeszcze raz powtarzam. 

Wszystkie prawa autorskie i patenty są przekazane Chińczykom z chwilą wejścia z produkcją do Chin. Takie jest tam prawo w stosunku do obcego kapitału. Na to z chęcią przystały pazerne firmy światowe, ze swojej, nieprzymuszonej woli. KROPKA!  

Prawa przestrzegają. 

 

W dniu 2.03.2022 o 16:10, plastik1989 napisał:

Ale dokształciłeś...

Po pierwsze, Chińczycy nie są "właścicielami" wszystkiego tego co produkują, a jedynie nie respektują praw autorskich/patentowych (w świetle swojego prawa, to fakt). Jest to jednak zasadnicza różnica.

Przede wszystkim taki produkt, zbudowany poprzez kradzież własności intelektualnej, jest legalny i dopuszczony do sprzedaży w  CHRL. Natomiast jak ten produkt zostaje importowany w Polsce, to nadal prawa patentowe takiego Naim-Focal obowiązują. I wtedy jak najbardziej można mówić zarówno o kradzieży intelektualnej, jak i złamaniu prawa. 

Czyli wg. Twojej logiki "złodziejskie firmy światowe" to te firmy które wymyślają produkty, patentują, a następnie sprzedają po cenie którą uznają za stosowną i to są "złodzieje", a chwalebnymi bohaterami są Chińskie firmy noname które faktycznie kradną patenty i zarabiają w oparciu o to. I oni faktycznie kradnąc są mniejszymi złodziejami niż "firmy światowe"(cokolwiek się pod tym kryje pod tym wyrażeniem)? WTF? 

To tylko projekcja Twojej wyobraźni...  Albo myślenie życzeniowe, bo w rzeczywsitości te "repliki" czy podróby nie zbliżają się nawet o orginałów. 

Zdaje się, że nie masz zielonego pojęcia o tym, co teraz potrafią zrobić chińskie firmy. Muszą się jeszcze pomęczyć i dokształcić w konstrukcji b. dobrej klasy wzmacniaczy i ich elementów ale w prostszych produktach dorównują, a nieraz prześcigają te zachodnie. A niska cena powala! 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...
W dniu 24.02.2022 o 11:43, Adam_62949 napisał:

Zdecydowałem się na Feliks Audio 2a3. Teraz szukam kolumn do nich. Na pewno potrzebuję czegoś wysokoskutecznego. Moje zapasowe NAIM Credo grają ok, ale tak jak pisałeś dociążenia brak. To samo z Hans Deutch 309. A, że blackmetal ze stajni BloodMusic lubię to bardzo fajnie, że kolega także słucha. Na oku mam Sansui SP 200. NiIedługo odsłuch. Zobaczymy.

Ok. Ale, że to wątek o Cayin to mimo wszystko bardzo fajne wzmacniacze. Szczególnie po małym tunningu. Ja idę dalej.

To odważnie. SE na 2a3 daje trochę mało mocy, ale w Feliksie chyba są 4 lampy 2a3? Jeśli tak, to już można nieco porządzić i nie trzeba bardzo wysoko skutecznych kolumn. Mam wzmacniacz na kilka typów różnych lamp, w tym 2a3 i na 4 x2a3 już zaczyna się wysterowanie monitorów o 91dB skuteczności (Diapason). Do tego chyba bas jest większy czy może widoczniejszy niż na typowym SE w 300b. Ps. Ooo, kolega black metalu słucha, fajnie. Na 2a3 całkiem fajnie brzmi black i death, ale jednak 300b lepsza do tego. Ja death i black właśnie najbardziej na 300b lubię, jest najczystsza góra i średnica wtedy. Chyba że akurat chcę mocnego uderzenia, no to na wzm. na kt88 słucham. 

A jak poszukiwania kolumn? Nie ma się co trzymać tak ściśle danych skuteczności z oficjalnych danych, bo często w pomiarach w laboratorium wychodzi inna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Ricardozamora napisał:

To odważnie. SE na 2a3 daje trochę mało mocy, ale w Feliksie chyba są 4 lampy 2a3? Jeśli tak, to już można nieco porządzić i nie trzeba bardzo wysoko skutecznych kolumn. Mam wzmacniacz na kilka typów różnych lamp, w tym 2a3 i na 4 x2a3 już zaczyna się wysterowanie monitorów o 91dB skuteczności (Diapason). Do tego chyba bas jest większy czy może widoczniejszy niż na typowym SE w 300b. Ps. Ooo, kolega black metalu słucha, fajnie. Na 2a3 całkiem fajnie brzmi black i death, ale jednak 300b lepsza do tego. Ja death i black właśnie najbardziej na 300b lubię, jest najczystsza góra i średnica wtedy. Chyba że akurat chcę mocnego uderzenia, no to na wzm. na kt88 słucham. 

A jak poszukiwania kolumn? Nie ma się co trzymać tak ściśle danych skuteczności z oficjalnych danych, bo często w pomiarach w laboratorium wychodzi inna.

Ten Feliks ma 2x2a3. Więc szukam dalej. Ale na pewno dam znać jak i co znalazłem. I co zostanie na dłużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.