Skocz do zawartości
IGNORED

10 tysięcy na nowy sprzęt,lecz brak doświadczenia. Warto?

Willie

Rekomendowane odpowiedzi

Mam do wydania 10tysięcy złotych na sprzęt audio. Chcę żeby to był zestaw stereo. Aktualnie posiadam nagłośnienie firmy Bose (kino domowe), ale chciałbym czegoś do słuchania muzyki na wyższym poziomie. Jestem muzykiem amatorem, dlatego dźwięk jest dla mnie ważny. Jestem niestety laikiem w temacie audiofilskim, dlatego też zawitałem tutaj. Co możecie mi polecić? Czy warto zaczynać od takiego pułapu? Nie ukrywam że to nie są małe pieniądze, dlatego chcę je z głową wydać. Mam kilka typów, na temat których czytałem ale chcę zasięgnąć opinii osób, które w tym temacie siedzą.

moim zdnaiem nie warto - poswiec rok na szukanie wlasnego brzmienia - nie mając zupełnie doświadczenia w sklepie tego nie znajdziesz tylko w spokojnych domowych odsłuchach rozłożonych w czasie - poprzerzucaj uzywane sprzęty starajac się uniknąć wiekszych wtop

Ok, to zacznijmy od podstawowych pytań:

- jakiej muzyki słuchasz

- czy lubisz więcej basu czy wysokich tonów

- w jakim pomieszczeniu będzie stał sprzęt (metraż)

- słuchasz z plików, płyt cd, winyla?

Sprawdź nasze wyprzedaże, zapytaj o rabaty dla forumowiczów. 

https://sklep.rms.pl/wyprzedaz-promocje

Cześć

Te pytanie powyżej to podstawa. Poza tym zasadnicze sprawa - nie spiesz się.

- Pochodź po znajomych i sklepach i jak najwięcej słuchaj

- Unikaj jednoznacznych podpowiedzi w stylu: wzmak - taki, cedek - siaki, kolumny - owakie. Na rynku jest masa fajnych urzadzeń i można z nich zrobić setki ciekawych konfiguracji

- 10 tys to fajna kwota. Dwóm znajomym pomagałem zestawić systemy w podobnych pieniądzach. Z nowymi klockami łatwiej (można w sklepach posłuchać, porównać). Ale ze tą kwotę dostaniesz lepszy dźwięk z klocków z drugiej ręki.

Pozdrawiam Stempur

PS. Wysłałem do Ciebie prywatną wiadomośc