Skocz do zawartości
IGNORED

zbita góra od kolumny


xatt

Rekomendowane odpowiedzi

Piszę tutaj, ponieważ mam nadzieję, że ktoś coś pomoże...Otóż wczoraj kurier przywiózł kolumny Focal Aria 926, które jak wiadomo mają szklaną górną powierzchnię, i po rozpakowaniu zobaczyłem to, co na zdjęciach poniżej - generalnie tylko siąść i płakać...Poza spisaniem protokołu szkody na za wiele od firmy kurierskiej nie liczę, bo znam tych cwaniaków....Żałuję, że osobiście się sam po te kolumny nie wybrałem, no ale "mądry Polak po szkodzie" :(...Dlatego pytam i proszę o poradę: Czy taką górną warstwę szklaną da się skądś wziąć??

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-18607-0-62731700-1469084179_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

youtube.com/watch?v=azHdFUdMtqc

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/128228-zbita-g%C3%B3ra-od-kolumny/
Udostępnij na innych stronach

każdy lepszy szklarz Ci taką wytnie który dysponuje CNC, czarny lakobel to szkło się nazywa chyba... musi tylko dostać idealny projekt

Uprzejmie proszę użytkownika ---- bum1234 ---- o nie komentowanie powyższego postu, a z głuchymi o wpływie i budowie kabli nie ma sensu dyskutować :)

Dzięki za miłe słowa. kolumny kupione od osoby prywatnej niestety, ale jak nówki (kilku miesięczne, bez skazy - były...). kurier dpd, dziś był na spisaniu protokołu szkody, powiedział, że jak na opakowaniu (fabryczne pudła focala) nie było "Uwaga szkło" (a nie było), to raczej nie ma szans na odszkodowanie, bo oni wtedy nie wiedzą, co jest wewnątrz i mogą sobie takimi paczkami rzucać. Nie ma znaczenia, że zadeklarowana wielotysięczna wartość. Kurier zwala na nadawcę, nadawca na kuriera. a stratny jestem ja. Plus taki, że poprzedni właściciel - nadawca paczki, wydaje się poczuwać...Jedynym wyjściem będzie chyba sprowadzenie oryginalnej szyby z magazynów Focala we Francji, jeśli się da...

youtube.com/watch?v=azHdFUdMtqc

Na pewno nie z powodu braku opisu "Uwaga szkło" nie będzie odpowiedzialności firmy kurierskiej. Taki napis nie odpowiada prawdziwej zawartości, więc już samo to jest bez sensu z ich strony. Na liście przewozowym jest pewnie zapisana zawartość i to jest świętość.

Ewentualnie napis "ostrożnie" może uczulać, ale kurier ma każdą paczkę traktować z należytą starannością, która wobec niewiedzy co jest w środku, jest tym bardziej wymagana. Tak więc ich argumentacja działa akurat przeciwko kurierowi. Przyjęcie paczki do przewozu przez kuriera oznacza, że była właściwie zapakowana.

Przewoźnik ma na takie okazje własne ubezpieczenie. Szkoda, że protokół nie został spisany zaraz po odbiorze. Co najmniej zgłoś szkodę z OC firmy przewozowej i zobaczysz co napiszą.

Ja z kurierami miałem już dużo przypadków w każdym za pierwszym razem umywalki ręce, bo interwencjach kasę oddali.

Mistrzostwo to było jak mi DHL paletę 600 kg wartości 30 k pln zgubili bez wieści, ale kasę w całości od faktury oddali

 

Na pewno nie z powodu braku opisu "Uwaga szkło" nie będzie odpowiedzialności firmy kurierskiej. Taki napis nie odpowiada prawdziwej zawartości, więc już samo to jest bez sensu z ich strony. Na liście przewozowym jest pewnie zapisana zawartość i to jest świętość.

 

A kto ma te nalepki ma nalepiać jak nie ICH KURIER, ktòrzy towar odbierał!?

To co? Każdy wysyłajacy ma w domu odpowiednie nalepki?

Za to pewnie się dopłaca (nalepki nie są za darmo), ale i bez tego mają nie rzucać. Penie trzeba przeczytać regulamin, bo zasady ogólne sobie a usługa sobie. Chociaż zasady ogólne są zawsze przed regulaminem i to jest ta nitka, której się trzeba trzymać.

Musieli to niezle pieprznac aby zbic ta szybe.

 

Szyba poszła w kosteczkę, czyli hartowane szkło - twarde, za to kruche. Wystarczy stuknąć narożnikiem bez większej siły i już jest "pajęczynka", oczywiście nie ma wątpliwości, że nie cackali się z przesyłką... Kilka dni temu stłukłem szybę w mikrofali trącając talerzem porcelanowym. Talerz bez skazy, szyba w kosteczkę :/

 

Kolego xatt, bardzo współczuję - musisz to nieźle przeżywać, widzę że fornir również dość poważnie uszkodzony?

Dzięki za miłe słowa. kolumny kupione od osoby prywatnej niestety, ale jak nówki (kilku miesięczne, bez skazy - były...). kurier dpd, dziś był na spisaniu protokołu szkody, powiedział, że jak na opakowaniu (fabryczne pudła focala) nie było "Uwaga szkło" (a nie było), to raczej nie ma szans na odszkodowanie, bo oni wtedy nie wiedzą, co jest wewnątrz i mogą sobie takimi paczkami rzucać. Nie ma znaczenia, że zadeklarowana wielotysięczna wartość. Kurier zwala na nadawcę, nadawca na kuriera. a stratny jestem ja. Plus taki, że poprzedni właściciel - nadawca paczki, wydaje się poczuwać...Jedynym wyjściem będzie chyba sprowadzenie oryginalnej szyby z magazynów Focala we Francji, jeśli się da...

I smutek zapanował w domu mym, bo to i ani jednej rolki papieru toaletowego w królestwie nie było...

To - tytułem wstępu, cobyś się nie zamartwił na śmierć.

 

Jutro (jeśli chcesz) - zadzwonię do firmy - bo i bliżej mi i taniej , i zapytam, co z fantem zrobić.

 

Pasuje?:-)

 

Pozdrawiam. Jacek.

 

Dzięki za miłe słowa. kolumny kupione od osoby prywatnej niestety, ale jak nówki (kilku miesięczne, bez skazy - były...). kurier dpd, dziś był na spisaniu protokołu szkody, powiedział, że jak na opakowaniu (fabryczne pudła focala) nie było "Uwaga szkło" (a nie było), to raczej nie ma szans na odszkodowanie, bo oni wtedy nie wiedzą, co jest wewnątrz i mogą sobie takimi paczkami rzucać. Nie ma znaczenia, że zadeklarowana wielotysięczna wartość. Kurier zwala na nadawcę, nadawca na kuriera. a stratny jestem ja. Plus taki, że poprzedni właściciel - nadawca paczki, wydaje się poczuwać...Jedynym wyjściem będzie chyba sprowadzenie oryginalnej szyby z magazynów Focala we Francji, jeśli się da...

I smutek zapanował w domu mym, bo to i ani jednej rolki papieru toaletowego w królestwie nie było...

To - tytułem wstępu, cobyś się nie zamartwił na śmierć.

 

Jutro (jeśli chcesz) - zadzwonię do firmy - bo i bliżej mi i taniej , i zapytam, co z fantem zrobić.

 

Pasuje?:-)

 

Pozdrawiam. Jacek.

 

 

Bo boli mnie, jakby te kolumienki - moje były...,:(

 

Ile się da - pomogę.

Śmierdząca sprawa, zwłaszcza jak karton był cały, a szkło potłuczone. W tedy to raczej sprawa jasna. Ciężko rozwalić szkło nie uszkadzając kartonu. Styropian zabezpiecza co musi.

 

A kto ma te nalepki ma nalepiać jak nie ICH KURIER, ktòrzy towar odbierał!?

To co? Każdy wysyłajacy ma w domu odpowiednie nalepki?

Wystarczy sobie takie kupić - do zaznaczenia góry także się przydają - kurier Ci tego nie naklei, to Twój biznes...

TA-E80ES | TA-N55ES MKIII | SS-G3 | CDP-X77ES | TC-K730ES | TC-K990ES | TC-765 | DTC-60ES | PCM-501ES | ST-S770ES | DENON DP-47F + AT AT33EV MC | JVC BR-7000ERA | PIONEER CT-9R

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.