Skocz do zawartości
IGNORED

Dlaczego vinyl brzmi lepiej niz CD?


koteczek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak głupia jest ta dyskusja że aż śmieszna. Lampa kineskopu telewizyjnego emituje nieco UV i rtg. Oznacza to, że ludzie bez problemu widzą promienie podczerwone i rentgenowskie. To jest na drugiej lekcji elektroniki, jak już omówione zostaną zalety wzmacniaczy audio i słabości formatu CD. Potem dopiero jest prawo Ohma. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Paweł C napisał:

To jest na drugiej lekcji elektroniki, jak już omówione zostaną zalety wzmacniaczy audio i słabości formatu CD

Jasne, a świstak zawija w sreberka........ ;-).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Audroc napisał:

napisałem że na pierwszej lekcji elektroniki uczą iż każdy klocek

słyszalne

 1. O klocku nie uczą. Już kilkukrotnie to powielasz, ale nic z tego.

2. Czy przeczytane?

Piszesz co czytasz, czy czytasz co piszesz ?

Aha - tam nic nie gra. Poza workami - głośność, wysokość jest  również obszerny worek , zwany "barwa" - wszystko odnośnie dźwięku.

Sam dźwięk to jeszcze nie muzyka- teoretycznie bywa nawet nieokresowy, jak łan zboża na wietrze, albo fala kibiców na stadionie. Właściwie-  to jednak praktyczne przykłady.

Obsesyjnie wyczytałeś liczby i tak je eksploatujesz. Ne znam liczbowego skojarzenia brzmienia z liczbami. Wszak to o brzmieniu temat.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

~Way hay and up she rises early in the morning~("Morskie opowieści")

~Braterstwo narodu buduje się na kiczu~("Nieznośna lekkość bytu" Milan Kundera)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, Chicago napisał:

taki inżynier posiada techniczno-inżynieryjne wykształcenie i inżynieryjne podejście do tematu, to musi posiadać też i duszę artystyczną

powinien oprócz duszy artystycznej wiedzieć co to jest widmo fazowe sygnału, zapewne Anderson zaliczył egzamin z teorii obwodów ale nie kojarzy widma sygnału z tym, że jego nagrania brzmią jakby były realizowane w komorze bezechowej?

 

Godzinę temu, Chicago napisał:

Nie masz za bardzo pojęcia o brzmieniu, ale to jest wina uwielbienia Parpli - głośnie słuchanie powoduje

jestem z wykształcenia elektronikiem i zapewniam Cię, że wiem co mówię polecam Ci Deep Purple Machine Head, tylko nie za głośno, Martin Birch wyprodukował to analogowo i brzmi to lepiej niż dzisiejsza cyfra

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Lech36 napisał:

zawija w sreberka........ ;-).

O zawijaniu kondensatorów przez świstaki jest dopiero na trzeciej lekcji, po kartkówce ze wzmacniaczy. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, purple2 napisał:

polecam Ci Deep Purple Machine Head,

Honey, I know, thank you. Deep Purple jest, a raczej była, świetną kapelą - uważaną za awangardę rocka w tamtych czasach. Kochałem Purpli bardzo długo i byli oni moją pierwszą miłością... ale ten etap, mam już za sobą. Nieaktualny. A jak czasami się uaktywni, to z przyjemnością wysłucham, byle nie za długo. Szybko się nudzę. Ale poważam wszystkich i podaję im rękę, co kochają Deep Purple.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Chicago napisał:

co kochają Deep Purple

przypuszczam że razem z Lechem chodzicie na koncerty Patricii ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha - (ultrasonic) ultradźwięki służą do utwardzania. Sonary, USG zapewne również "słyszysz" ?

To do @Audroc .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

~Way hay and up she rises early in the morning~("Morskie opowieści")

~Braterstwo narodu buduje się na kiczu~("Nieznośna lekkość bytu" Milan Kundera)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, purple2 napisał:

powinien oprócz duszy artystycznej wiedzieć co to jest widmo fazowe sygnału, zapewne Anderson zaliczył egzamin z teorii obwodów ale nie kojarzy widma sygnału z tym, że jego nagrania brzmią jakby były realizowane w komorze bezechowej?

Dobrze że chociaż na forum ktoś wie co kryje się za widmem fazowym sygnału, mimo braku praktycznych przykładów skali wpływu tych zjawisk na postrzeganie brzmienia w domenie słuchu.

1 minutę temu, purple2 napisał:

przypuszczam że razem z Lechem chodzicie na koncerty Patricii ?

Ja chętnie pójdę, ale koło mnie okazja chyba nie szybko się trafi. Niestety już była, nie skorzystałem. Przykro.

13 minut temu, Chicago napisał:

Ale poważam wszystkich i podaję im rękę, co kochają Deep Purple.

Może ich nie kocham, ale chętnie wracam do koncertu z Montreux w Szwajcarii. Świetny koncert, choć bez "Child in Time". Pewnie Ian Gillan nie był pewny czy uda mu się perfekcyjnie oddać klimat utworu ;-).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Lech36 napisał:

mimo braku praktycznych przykładów skali wpływu

praktycznym przykładem jest żywy dźwięk w filharmonii

 

11 minut temu, Lech36 napisał:

Ja chętnie pójdę

myślałem, że znacie się osobiście z Chicago?

 

11 minut temu, Lech36 napisał:

Gillan nie był pewny

właśnie przez ten utwór Gillan zdarł sobie głos

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Lech36 napisał:

Dobrze że chociaż na forum ktoś wie co kryje się za widmem fazowym sygnału, mimo braku praktycznych przykładów skali wpływu tych zjawisk na postrzeganie brzmienia w domenie słuchu.

To jedno.

Poza tym chciałbym też zobaczyć "wpływ" i skalę ewentualnych zmian, jakie wprowadza takie 50 czy 100kHz na słyszalne (dla człowieka) pasmo.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Teraz, purple2 napisał:

praktycznym przykładem jest żywy dźwięk w filharmonii

Już kiedyś pisałem, interesuje mnie dźwięk w domu który będzie maksymalnie zbliżony do tego w filharmonii. Podobno brak jest odpowiednich próbek spełniających wymagania prezentowanej przez Ciebie teorii. W związku z tym nie da się dojść do konsensusu.

4 minuty temu, purple2 napisał:

myślałem, że znacie się osobiście z Chicago?

Tylko z forum, fizycznie jest między nami ogromna odległość.

5 minut temu, purple2 napisał:

właśnie przez ten utwór Gillan zdarł sobie głos

Głos wykańczają głównie używki a te w rocku są nagminnie nadużywane. Głos Andersona z Yes zachował się w dziwnie dobrej formie do dzisiaj (ponad 70 na karku), może podpisał cyrograf z diabłem ;-). Jest jeszcze parę innych przykładów dobrego zachowania się głosu. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Lech36 napisał:

Jest jeszcze parę innych przykładów dobrego zachowania się głosu. 

Joe Cocker! ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, iro III napisał:

Poza tym chciałbym też zobaczyć "wpływ" i skalę ewentualnych zmian, jakie wprowadza takie 50 czy 100kHz na słyszalne (dla człowieka) pasmo.

Trzeba najpierw dysponować nagraniem z szerokim pasmem a tych podobno na rynku komercyjnym nie ma. Próbowano namówić 'przemak'-a do zrobienia takiej próbki, ale nie wiem czy się udało. Kiedyś były od niego dwie próbki, jedna bez obróbki druga po filtrze wszechpasmowym (fortepian), ale nie wiem czy nagranie było robione mikrofonem szerokopasmowym.

10 minut temu, Chicago napisał:

Joe Cocker!

Przykład niestety mało aktualny a szkoda. Oczywiście wokalista genialny.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Lech36

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Audroc napisał:

ludzie słyszą różnicę gdy sprzęt "odcina" lub "odtwarza" ponad 20kHz.

ludzie i tak słyszą tylko do 16kHz.

każdy bit powyżej 16 bitów

skoro wystarczy 16 bitów 

Mieszasz wiele. Zwłaszcza różne 16 tki ?

Ano, bo dopiero 20 bitowa konwersja AD spowodowała nierozróżnianie od taśmowych rejestracji.

DSD jest nadal w powijakach, poza tym tam dopiero obcina się pasmo, bo inaczej dużo szumu.

Presja na format CDAudio ze strony Amerykanów jest polityczna, bo to nie oni przez dekadę go dopracowywali.

PCM praktycznie na rynek wprowadziło Sony, a z holenderską (wtedy) korporacją Philips upowszechniło około 10 lat później.

I winyl i dysk są mniej ulotne niż beznośniki. Miejsca na powszechny 3 format raczej brak.

Tzn. Fraunhofer mpeg-4 jako algorytm zastępczy na potrzeby łączności jest akceptowany, ale to dodatek.

Tematy polityczne uskuteczniaj sobie gdzie indziej ?

PS.

Upsampling i Oversampling już od dawna jest w użyciu, a teraz poprzez brak napędów poniższe to większy problem:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

~Way hay and up she rises early in the morning~("Morskie opowieści")

~Braterstwo narodu buduje się na kiczu~("Nieznośna lekkość bytu" Milan Kundera)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, iro III napisał:

chciałbym też zobaczyć "wpływ"

wiesz czym różni sie sinus 15khz od kilku cykli tego sinusa? tym, że sinusa 15khz przeniesie każdy wzmacniacz hi-fi a kilka cykli sinusa przenosi tylko hi-endowy, widmo kilku cykli sinusa 15khz ma harmoniczne rzedu setek khz, podobnie jak właśnie transjent, który jest wyłącznym składnikiem naturalnego dźwięku

 

18 minut temu, Lech36 napisał:

nie da się dojść do konsensusu

Lechu już Ci mówiłem, że to nie tylko kwestia nagrania studyjnego ale konfiguracji fazowej całego toru audio, potrzebna jest współpraca studia nagrań z końcowym odbiorcą, studio powinno skonfigurować tor bez mikrofonów, czyli wpiąć generator za mikrofonami a oscyloskopem monitorować na masterze, i poinformować klienta jaki typ mikrofonu był użyty w sesji, tak aby klient mógł sobie takim mikrofonem dokończyć konfigurację fazową toru odsłuchu, wtedy jest możliwe uzyskanie liniowej charakterystyki fazowej

 

29 minut temu, Lech36 napisał:

Jest jeszcze parę

Mick Jagger?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, purple2 napisał:

wiesz czym różni sie sinus 15khz od kilku cykli tego sinusa? tym, że sinusa 15khz przeniesie każdy wzmacniacz hi-fi a kilka cykli sinusa przenosi tylko hi-endowy, widmo kilku cykli sinusa 15khz ma harmoniczne rzedu setek khz, podobnie jak właśnie transjent, który jest wyłącznym składnikiem naturalnego dźwięku

Mógłbyś to przetłumaczyć na jakiś zrozumiały język i pojęcia?

Np. co to są: "cykle sinusa" 15kHz???

bo np. 15 kHz to to samo co 15k cykli

ale "cykle 15 k cykli" ...to nawet cykliści się właśnie przewracają na prostej drodze.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez iro III
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, iro III napisał:

co to są: "cykle sinusa" 15kHz

sinus 15 khz jest nieskończony w czasie dlatego jego widmo jest proste jak konstrukcja cepa, tzn jeden prążek 15khz, natomiast kilka cykli sinusa 15 khz to impuls, czyli jest to ten sam sinus ale trwający kilka piętnastotysięcznych sekundy, a widmo jest koszmarnie szerokie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez purple2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, purple2 napisał:

natomiast kilka cykli sinusa 15 khz to impuls, czyli jest to ten sam sinus ale trwający kilka piętnastotysięcznych sekundy

Już obojętne jak idiotycznie to brzmi - dodaj jeszcze, że Ty to oczywiście i swobodnie usłyszysz.

Yesofkorsnaturliś

Dobranocgoodnightdaswidania.

bez odbioru.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, purple2 napisał:

15khz przeniesie każdy wzmacniacz hi-fi a kilka cykli sinusa przenosi tylko hi-endowy

Siedzą sobie te tanie, budżetowe elektrony w kondensatorach i tranzystorach sprzętu hifi i patrzą jaki to tam sinus idzie. Jak kilka cykli tylko to mają w dupie, nie robią. Jak dłuższy to może któryś się do głośnika przeleci. Taka prawda o budżetowym sprzęcie. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, purple2 napisał:

nic nie pamiętasz z fizyki ?

To na koniec ja Ci przypomnę podstawy:

15kHz - to jest 15000 cykli na sekundę - a NIE  impuls "TRWAJĄCY kilka piętnastotysięcznych (co to w ogóle za system liczenia???) sekundy".

Dzwonek. Koniec lekcji!

W domu za pokutę przemyśl to sobie solennie trzy razy wieczorem i raz rano.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez iro III
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, iro III napisał:

o to w ogóle za system liczenia???) sekundy".

wiesz ile wynosi okres sinusa 15khz? okres jest odwrotnością częstotliwości, czyli dla 15khz okres wynosi 1/15000 sekundy stąd ta jednostka, kilka cykli trwa kilka piętnastotysięcznych sekundy,

 

35 minut temu, iro III napisał:

Dzwonek. Koniec lekcji!

zacięcie pedagogiczne?

46 minut temu, Paweł C napisał:

Jak kilka cykli tylko to mają w dupie, nie robią

analogowo

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Audroc napisał:

Rozumiem że nie wszystkie nagrania studyjne są oryginalnie pod gęste formaty. Poniżej połowy nagrań jest w oryginale w formacie DSD128, reszta to PCM taki czy inny.

Ciągleczekamy aż SONY i inne koncerny udostępnią światowe zassoby studyjne w DSD128.

Przypomniała mi sie... opisane... chyba 

"pod gęste formaty " ?

A o taśmie U-matic 3/4" , systemie 1630 cokolwiek słyszałeś i o taśmach 2 calowych ?

Po co im grzebać w archiwach ? Dla rynku to zbędne. Podobnie jak np. Betamax, DAT.

"Reszta", czyli te archiwa, z pewnością to nie PCM.

3 godziny temu, Paweł C napisał:

Tak głupia jest ta dyskusja że aż śmieszna...

Potwierdzę, upór się nasila i jak Filip z konopi ktoś kolejny doskakuje. 

Najczęściej taki przekonany "absolutnie".

Skojarzyło mi się przy okazji pismo z Ameryki: 'The Absolute Sound'.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

~Way hay and up she rises early in the morning~("Morskie opowieści")

~Braterstwo narodu buduje się na kiczu~("Nieznośna lekkość bytu" Milan Kundera)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, purple2 napisał:

konfiguracji fazowej całego toru audio,

potrzebna jest współpraca studia nagrań z końcowym odbiorcą

1. studio powinno skonfigurować tor bez mikrofonów

(wpiąć generator za mikrofonami a oscyloskopem monitorować na masterze)

2. poinformować klienta jaki typ mikrofonu był użyty w sesji 

3. klient mógł sobie takim mikrofonem dokończyć konfigurację fazową toru odsłuchu, wtedy jest możliwe uzyskanie liniowej charakterystyki fazowej

Przypuszczam, że znasz pojęcie: "promień krytyczny" (inaczej - odległość graniczna) w akustyce ?

Weź pod uwagę, że (w tym samym czasie, ale nie zawsze, bo zdarza się że perkusista gra niestety tylko do metronomu) wokal i np. bębny w kompletnie różnych salach- studiach są zbierane i w 1 reżyserce rejestrowane. Instrumenty mające sygnał liniowy można podpiąć do stołu,  itede...

Ergo : nierealna jest Twoja procedura.

PS. Ze względu na promień krytyczny nie ma sensu nagrywanie  w zbyt dużych salach. 

PPS. Natomiast konieczność nagrywania źródeł dźwięku z bliskiej odległości tym wywołana powoduje konieczność użycia ich w dużej ilości, np. 3 dla fortepianu, 11 dla pewnego perkusisty, itede ...

Pozdrawiam, ale błądzisz.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

~Way hay and up she rises early in the morning~("Morskie opowieści")

~Braterstwo narodu buduje się na kiczu~("Nieznośna lekkość bytu" Milan Kundera)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, xetras napisał:

wokal i np. bębny w kompletnie różnych salach

trudno byłoby konfigurować charakterystykę fazową toru, w którym figuruje wieloślad? słyszałeś o nagrywaniu direct-to-disc ?

 

27 minut temu, xetras napisał:

Ze względu na promień krytyczny nie ma sensu

zajmujesz się problemami akustycznymi a mi chodzi o elektryczną konfigurację charakterystyki fazowej toru

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez purple2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, purple2 napisał:

poinformować klienta jaki typ mikrofonu był użyty w sesji,

Stopa d112 werbel sm57 werbel dół sm57 tomy e604 floor MD 441 hh km184 oh c414 w konfiguracji ortf room royer r121 bas direct plus e602 gitara e906 plus direct i AMP simulation, vocal u87 klawisze direct oraz vst. Próbuj. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, przemak napisał:

Próbuj. 

tylko jeden typ mikrofonu np earthworks qtc50

 

9 minut temu, przemak napisał:

d112

największy grzech studiów nagrań, mikrofon dynamiczny nie ma prawa bytu w sesji, to jest łomot

 

12 minut temu, przemak napisał:

Próbuj.

spróbuj konfigurować charakterystykę fazową w takim cyrku, parodia...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, purple2 napisał:

tylko jeden typ mikrofonu np earthworks qtc50

 

największy grzech studiów nagrań, mikrofon dynamiczny nie ma prawa bytu w sesji, to jest łomot

 

spróbuj konfigurować charakterystykę fazową w takim cyrku, parodia...

Nie zapomnij o korektorach i efektach ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, przemak napisał:

Stopa d112 werbel sm57 werbel dół sm57 tomy e604 floor MD 441 hh km184 oh c414 w konfiguracji ortf room royer r121 bas direct plus e602 gitara e906 plus direct i AMP simulation, vocal u87 klawisze direct oraz vst. Próbuj. 

To tłumaczy dlaczego te nowe nagrania są tak bardzo do dupy. Jakbyś wszystko nagrywał jednym Neumannem cmv3 to podobnie jak AH porwałbyś tłumy.  

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

     Udostępnij



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.