Skocz do zawartości
IGNORED

Polskie Drogi. Dlaczego tak chętnie Polacy zabijają się na drogach?


Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Jacchusia napisał:

Myślę, że znaczny wpływ na utratę instynktu samozachowawczego kierowcy ma wielkość auta. Im większe tym bardziej nieśmiertelny kierowca.

Myślę że większe znaczenie ma tu EGO kierowcy. Im bardziej czuje się "Kubicą" bis tym gorzej. Samochód raczej ma mniejsze znaczenie. W końcu w dalszym ciągu wielu "Kubiców" bis używa jeszcze PF126P, albo czegoś niewiele bezpieczniejszego.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Godzinę temu, jezz napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Najgorsze, że wszystko w rejonie przejścia dla pieszych. ch*jowi powinno się odciąć prawą stopę, tą od regulacji gazu.

 

Druga kwestia:

571cb4153efb0_p.jpg?1461513467

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
2 godziny temu, jezz napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wyprzedzał Fiata Uno?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

5 minut temu, jezz napisał:

Myślę, że po prostu za***rdalał.

Myślisz że łyse opony nie miały większego znaczenia? No tak w końcu w formule 1 też jeżdżą często na "łysych" oponach ;-).

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Teraz, Lech36 napisał:

Myślisz że łyse opony nie miały większego znaczenia?

Podobno na łysych lepiej się trzyma.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Teraz, szymon1977 napisał:

Podobno na łysych lepiej się trzyma.

Podobno ;-).

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

3 godziny temu, Lech36 napisał:

Podobno ;-).

Ma większą powierzchnię styku opon z podłożem ?

„Jeśli nie masz co robić, nie rób tego w moim towarzystwie”

4 godziny temu, szymon1977 napisał:

Podobno na łysych lepiej się trzyma.

W "dyszcz".

Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w "D" aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.

Godzinę temu, Amator 2b napisał:

W "dyszcz".

W dyszcz to się dryftuje pod Biedronką.

 

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

9 godzin temu, Meloman napisał:

Najgorsze, że wszystko w rejonie przejścia dla pieszych. ch*jowi powinno się odciąć prawą stopę, tą od regulacji gazu.

 

Druga kwestia:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sądząc po wgięciu w drzwiach kierowcy nie wyszedł z tego bez szwanku.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
8 godzin temu, Zbig napisał:

Sądząc po wgięciu w drzwiach kierowcy nie wyszedł z tego bez szwanku.

"Gupi" ma zawsze szczęście...

18 godzin temu, Meloman napisał:

Druga kwestia:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Oprócz opon jest jeszcze coś, o czym większość zapomina (według moich obserwacji podejrzewam, że 90%, może nawet 95% użytkowników) - amortyzatory.

Widzę często w okolicy przejeżdżające Audi A8, starszy model, nie wiem dokładnie, bo nie śledzę modeli, ale przypuszczam, że z okresu ok. 1995-2000. Dużo hałasu robi (tłumik "tuningowany"), duży silnik, skrzynia automat, jak przyśpiesza to więcej hałasu niż prędkości, ale jak jedzie nawet ok. 30-40 km/h to koła latają w górę i w dół jakby w ogóle nie miał amortyzatorów. Jak to jeździ przy większej predkości to nawet nie próbuję sobie wyobrazić.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fozzie

„... nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!”

21 godzin temu, Meloman napisał:

Chyba aż tak głupi nie jesteśmy...

 

to pokaż mi , gdzikowliek przeczytasz , że ABS wydłuża droge hamowania , pozostawiając możliwość kontrolowania toru jazdy

ja wszedzie czytam , że ABS skraca droge hamowania

 

to jacy  "jesteśmy" ?

 

” jak sobie wygracie wybory to będziecie mogli przegłosować sobie co chcecie, a teraz my mamy większość, cisza……”

13 godzin temu, Amator 2b napisał:

W "dyszcz".

W "dyszcz" zjeżdża się do alei serwisowej i ekipa techniczna zmienia opony na takie z lekkim bieżnikiem odprowadzającym ;-).

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

2 godziny temu, billy idol napisał:

to pokaż mi , gdzikowliek przeczytasz , że ABS wydłuża droge hamowania ,

Teoretycznie w pewnych warunkach może wydłużyć... a umiesz w praktyce w tych warunkach hamować z większym wyczuciem, niż robi to ABS? A biorąc pod uwagę, że dziś ABS reguluję siłę hamowania osobno dla każdego koła... wierzysz w legendy.

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

teorią jest sposób powstania wszechświata

jeśli w hamowaniu jest róznica 4 metrów, to jest to fakt , wyrażony liczbami

nie w kilku sytuacjacha , a w wielu

i oczywiście ze potrafie zachamować na krótszym odcinku, choćby dlatego że ABS nie myśli, choćby poprzez obrócenie samochodu

” jak sobie wygracie wybory to będziecie mogli przegłosować sobie co chcecie, a teraz my mamy większość, cisza……”

22 minuty temu, billy idol napisał:

oczywiście ze potrafie zachamować na krótszym odcinku,... choćby poprzez obrócenie samochodu

Potrafisz? Wspaniale! A teraz wróćna Ziemię, i pomówmy o zwyczajnych warunkach.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

2 godziny temu, billy idol napisał:

 

to jacy  "jesteśmy" ?

Chodzi mi o to, że pomimo, że dzisiaj jeżdżę najnowszym Superbem to ufam na drodze tylko sobie, tak jak posiadając pierwsze auto.

Jakoś nigdy wsiadając do kolejnych samochodów z coraz to niby bezpieczniejszymi systemami nie uważałem, że teraz więcej na drodze mogę.

2 godziny temu, fozzie napisał:

to koła latają w górę i w dół jakby w ogóle nie miał amortyzatorów. Jak to jeździ przy większej predkości to nawet nie próbuję sobie wyobrazić.

Pytanie jak takie szroty przechodzą obowiązkowe badania techniczne.

32 minuty temu, szymon1977 napisał:

A teraz wróćna Ziemię, i pomówmy o zwyczajnych warunkach.

czym bardziej ślisko i nierówno, tym ABS działą gorzej i droga hamowania wydłuża sie  do tradycyjnego hamowania

nierówności na  drogach to są jak najbardziaj "zwyczajne warunki"

29 minut temu, Meloman napisał:

Chodzi mi o to, że pomimo,

ale to Ty

porozmawiaj z  "kierowcami" którzy nigdy nie jeżdzili samochodzmi nie obutymi w żadna elektronike

” jak sobie wygracie wybory to będziecie mogli przegłosować sobie co chcecie, a teraz my mamy większość, cisza……”

28 minut temu, billy idol napisał:

czym bardziej ślisko i nierówno, tym ABS działą gorzej i droga hamowania wydłuża sie  do tradycyjnego hamowania

nierówności na  drogach to są jak najbardziaj "zwyczajne warunki"

Trzeba mieć bardzo duże doświadczenie i zimną krew żeby bez ABS-u uzyskać krótszą drogę hamowania niż z ABS-em. W przypadku awaryjnego hamowania trudno jest opanować emocje i wtedy ABS z rozdziałem siły hamowania ewidentnie pomaga i do tego pozwala w dalszym ciągu na wykonanie jakiegoś manewru omijającego przy hamulcu wciśniętym do oporu. 

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

5 godzin temu, Lech36 napisał:

Trzeba mieć bardzo duże doświadczenie i zimną krew

demonizujesz troche

nie aż tak duże

nadal twierdze , że w Polsce - i nie tylko - zbyt łatwo zdbyć prawo jazdy - w związku z tym ludze wymyślają ulepszenia , dziąki którym jeszcze łatwiej prowadzi sie samochód, ale ... do czasu

 

” jak sobie wygracie wybory to będziecie mogli przegłosować sobie co chcecie, a teraz my mamy większość, cisza……”

9 godzin temu, Meloman napisał:

Pytanie jak takie szroty przechodzą obowiązkowe badania techniczne.

Tak samo jak z łysymi oponami.

„... nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!”

20 godzin temu, szymon1977 napisał:

Teoretycznie w pewnych warunkach może wydłużyć... a umiesz w praktyce w tych warunkach hamować z większym wyczuciem, niż robi to ABS? A biorąc pod uwagę, że dziś ABS reguluję siłę hamowania osobno dla każdego koła... wierzysz w legendy.

Poza hamowaniem na mokrej nawierzchni - ABS wydłuża drogę hamowania. Szczególnie da się to wyczuć na lodzie/śniegu. Ale na suchym czystym asfalcie też. Kiedy przesiadłem się lata temu na pierwszy samochód z ABS, mocno się zdziwiłem parę razy kiedy próbowałem hamować na chropowatej oblodzonej nawierzchni tak jak zwykle (zblokowane koła w takiej sytuacji wgryzają się nieco w podłoże), a tu nic, bo ABS trzymał pedał w górze. 

Natomiast systemy które działają na każde koło oddzielnie zaczynały się od ESP. ABS daje tę samą siłę na wszystkie koła. 

Ale ABS, jeśli ktoś wpadnie w panikę i wciśnie "do dechy" pozwala jeszcze zachować jako tako sterowność samochodu i ominąć przeszkodę. Dlatego jest obowiązkowe. 

Chłopie, przestań się wypowiadać nt samochodów i prowadzenia, bo jeszcze ci ktoś uwierzy. 

 

 

57 minut temu, micwoj napisał:

Ale ABS, jeśli ktoś wpadnie w panikę i wciśnie "do dechy" pozwala jeszcze zachować jako tako sterowność samochodu

nie "ktoś" , tylko znaczna większośc

stwierdzono, że znaczna większośc osób - które nie powinny mieć wg mnie prawa jazdy , no ale maja - w sytuacjach zaskoczenia , wali w pedał hamulca i tak trzyma go do końca

ABS z założenia , miał zapewnić w takich sytuacjach sterowalnośc - bo stwierdzono że częsc z tych osób , mimo paniki, jednak kręciła kierownicą

ABS pierwszej generacji - czujniki na wszystkie koła i jedna pompa na cały układ - to była tragedia - wystarzyło że jedno koło trafiło na śliskie podłoże, i juz cały układ odpuszczał i nie było żadnej reakcji

teraz jest troche lepiej , ale jak czytam ze zahamować na krótszej drodze bez ABS , jest wybitnie trudniej niz z ABSem , to jakoś tak  wolałbym aby ta osoba nie miałą prawa jazdy

 

Edytowane przez billy idol

” jak sobie wygracie wybory to będziecie mogli przegłosować sobie co chcecie, a teraz my mamy większość, cisza……”

Przede wszystkim to w całym wywodzie umknął Ci czynnik ludzki. A jeśli chodzi o zawartość merytoryczną, to bez wdawania się w szczegóły:

"Dzięki swoim właściwościom system ABS bardzo sprawdza się w sytuacjach awaryjnych i pozwala znacząco skrócić drogę hamowania. Na suchym asfalcie potrafi wyhamować na dystansie krótszym o 36%, a podczas deszczu przy prędkości 100 km/h zatrzymać się o 45 metrów bliżej niż samochód bez ABS-u."

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.


i oczywiście ze potrafie zachamować na krótszym odcinku, choćby dlatego że ABS nie myśli, choćby poprzez obrócenie samochodu

Ty to troche „wczorajszy“ jestes.
Nawet przystepne auta maja w dzisiejszych czasach systemy stabilizacyjne (ASP), ktore rozpoznaja obracanie samochodu (zyroskopy) i odpowiednio steruja poszczegolnymi hamulcami/ABS-em przeciwdzialajac obracaniu

Na każdym forum znajdzie sie taki mądrala-teoretyk

taki urok forów

 

:]

” jak sobie wygracie wybory to będziecie mogli przegłosować sobie co chcecie, a teraz my mamy większość, cisza……”

1 minutę temu, billy idol napisał:

Na każdym forum znajdzie sie taki mądrala-teoretyk

taki urok forów

 

:]

Dokładnie - nie ma pisku opon, to Wam się zbyt wiele wydaje.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.