Jump to content
mirek10

MALE MONITORY HI-END + WZM TRAZYSTOROWY

Recommended Posts



Na powyższych to nie słyszałem jeszcze dobrego hi-fi o hi-endzie nie wspominając, polskie Elins Audio było nie złe ale do tuzów hi-end to jeszcze bardzo daleka droga... Polecanie w zakładce HI-END cyfrowego wzmacniacza uważam za grube nieporozumienie wynikające z ewidentnego braku osłuchania....


Jestem innego zdania. Ncore hypex z dobrymi, dobranymi monitorami studyjnymi oraz całej reszty systemu oznacza bardzo dokładny, zrównoważony dźwięk co może zakończyć poszukiwania na zawsze. Zapewne nawet nie dotknąłes tych wzmacniaczy co dopiero mówić o odsłuch z dobranym systemem.
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, piorasz napisał:


 

 


Jestem innego zdania. Ncore hypex z dobrymi, dobranymi monitorami studyjnymi oraz całej reszty systemu oznacza bardzo dokładny, zrównoważony dźwięk co może zakończyć poszukiwania na zawsze. Zapewne nawet nie dotknąłes tych wzmacniaczy co dopiero mówić o odsłuch z dobranym systemem.

 

Nie masz zielonego pojęcia czego w życiu dotykałem i przy tym pozostańmy, a skoro Tobie się podoba to gratulacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites



Nie masz zielonego pojęcia czego w życiu dotykałem i przy tym pozostańmy


Skoro tak to zupełnie nie rozumiem takiego krytycznego podejścia do NCore.... Czyżby test u Szymona :) Nie mogę się nadziwić, że są jeszcze ludzie, którzy opierają się na jego nieuczciwych, błędnych i nierzetelnych testach sprzętu. Sam kiedyś w takich uczestniczyłem czego się wstydzę do dziś.
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, piorasz napisał:


 

 


Skoro tak to zupełnie nie rozumiem takiego krytycznego podejścia do NCore.... Czyżby test u Szymona :) Nie mogę się nadziwić, że są jeszcze ludzie, którzy opierają się na jego nieuczciwych, błędnych i nierzetelnych testach sprzętu. Sam kiedyś w takich uczestniczyłem czego się wstydzę do dziś.

 

Widzę, że lubisz sobie po zgadywać i posnuć niepoparte niczym  domysły, prawo Twoje i Twojej wyobraźni....pozostańmy przy tym, że Twoje testy należą do tych jedynie rzetelnych i prawidłowo wykonanych, a NCore to naprawdę świetna rzecz :))))

Edited by tb82

Share this post


Link to post
Share on other sites



Widzę, że lubisz sobie po zgadywać i posnuć niepoparte niczym  domysły, prawo Twoje i Twojej wyobraźni....pozostańmy przy tym, że Twoje testy należą do tych jedynie rzetelnych i prawidłowo wykonanych, a NCore to naprawdę świetna rzecz :))))


Pokaż na zdjęciach Twoj test z odsłuchów NCore i sprawa będzie jasna.

Ja nigdzie się nie chwalę, że moje testy są rzetelne i prawidłowo wykonywane. Nie odważyłbym się też skrytykować pojedynczego klocka wpiętego do przypadkowego systemu a juz napewno dobrze dostrojonego systemu.



Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie robię sesji zdjęciowej na każdych odsłuchach szczególnie gdy mam do czynienia z kiepsko grającym średnio wykonanym jak na standardy HI-END sprzętem.... ferrari to i bym może cyknął fotę gdybym spotkał na ulicy ale golfiki gti mnie średnio interesują...

Przepraszam Cię ale nie mam ani czasu ani ochoty na tą płoną dyskusję, szanuję Twoje zdanie i jeżeli uważasz NCore za coś wybitnego to OK, Twoja sprawa. EOT z mojej strony.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie robię sesji zdjęciowej na każdych odsłuchach szczególnie gdy mam do czynienia z kiepsko grającym średnio wykonanym jak na standardy HI-END sprzętem.... ferrari to i bym może cyknął fotę gdybym spotkał na ulicy ale golfiki gti mnie średnio interesują...
Przepraszam Cię ale nie mam ani czasu ani ochoty na tą płoną dyskusję, szanuję Twoje zdanie i jeżeli uważasz NCore za coś wybitnego to OK, Twoja sprawa. EOT z mojej strony.
To ja też na zakończenie.
Skoro dla Ciebie Amplifon + 16 Hz to szczyt marzeń to jak każdy z nas masz do tego prawo. Prawo do własnego wyboru. Nijak się to ma jednak do tego wątku, więc zupełnie nie rozumiem dlaczego marnujesz swój cenny czas. Jeden już taki tu był i skończył na pisaniu bloga, którego pisze i czyta sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, tb82 napisał:

uważam za grube nieporozumienie wynikające z ewidentnego braku osłuchania....

Pozwolisz , że spytam. W ten tekst w waszym klubiku wspólnej adoracji macie już opatentowany?

Każdy kto ma inne zdanie słyszy ten sam tekst który płynie właśnie z waszej grypy. Możesz mi to wyjaśnić? Skoro powielasz czyjeś słowa, teorię itp ,to chyba znaczy , że jesteś pod jego wpływem. Czyli jak jedna osoba wywiera wpływ na inne ,to nie można tego podpiąć pod sektę. 

Swoją drogą fajny to tekst, bardzo mnie bawi . Oczywiście nie słyszę go pierwszy raz.

Dam ci jedną radę, obudź się Matrix cię więzi 😀😀🤣🤣🤣🤣.

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, tb82 napisał:

Nie masz zielonego pojęcia czego w życiu dotykałem i przy tym pozostańmy, a skoro Tobie się podoba to gratulacje.

To sluchaleś tych ncore czy nie? Tylko nie kłam na potrzebe powyzszego kontekstu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, tb82 napisał:

Na powyższych to nie słyszałem jeszcze dobrego hi-fi o hi-endzie nie wspominając, polskie Elins Audio było nie złe ale do tuzów hi-end to jeszcze bardzo daleka droga... Polecanie w zakładce HI-END cyfrowego wzmacniacza uważam za grube nieporozumienie wynikające z ewidentnego braku osłuchania

Elins audio jest na icepowerach więc jest dobre czy ble. Oczywiście lampa najlepsza bo ty ją masz i niech tak pozostanie ale twoja wypowiedz w tym wątku nic nie wnosi.

Edited by zibii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od roku posiadam i polecam Spendor S3/5R2 

Budowa zamknięta.

Producent Podaje że można powiesić na ścianie , sam mam na standach , ale zgadza się , że mogą stać i wisieć wszędzie i to nie wpływa na przekaz.

Też mam wzmacniacz tranzystorowy ale w czystej klasie A ( Sugden IA- 4   33 wat na kanał )

Już nie są produkowane, ale pojawiają się np. na ebay-u  za niewielkie pieniądze ( od ok. 500 € )

Są to następcy ( bez licencji) legendarnych głośników LS 3/5 .

Problemem wynikającym z budowy zamkniętej jest oczywiście bas tzn. pewien jego brak, ale nie jest tragicznie  ( ja jednak rozwiązałem to dodając subwoofer  ( REL T5i )

Nie chcąc subwoofera można kupić Graham Audio Chartwell LS 3/5  , posiadają licencję i podobno mają najlepszy bas ze wszystkich modeli LS 3/5 , niestety nie słyszałem ich i są dosyć drogie, tydzień temu na ebay-u ktoś sprzedał za ok. 1600 funtów , koszt nowych to od 1900 funtów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do takiego pomieszczenia, to sprawdziłbym Lyngdorfa z korekcją akustyki, i do tego ich naścienne kolumny + subwoofery. No i kolorystyczne Ci się dopasuje. Wzmacniacz jest w pełni cyfrowy (klasa D z cyfrowym modulatorem), więc odpada DAC i po kalibracji do pomieszczenia może być tym co w takich warunkach zagra najlepiej.
Minusem jest mocno przeciętne granie po analogu (przynajmniej na standardowym wejściu), ale w Twoim przypadku nie będzie to problemem.

W dniu 21.10.2019 o 13:15, mirek10 napisał:

musicie wiedziec ze beda wisialy na scianie

 


"Not everything that is worth measuring is measurable and not everything measurable is worth measuring." --A. Einstein

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 27.10.2019 o 22:43, gerec12 napisał:

Nie chcąc subwoofera można kupić Graham Audio Chartwell LS 3/5  , posiadają licencję i podobno mają najlepszy bas ze wszystkich modeli LS 3/5 ,

W konstrukcji LS 3/5a nie chodzi o reprodukcję "basu". Ich użytkownicy zwracają uwagę na inne cechy dźwięku np. spójność, realistyczną, bogatą średnicę, zgranie fazowe.

Tzw. bas jest w stanie lepiej odtworzyć wiele innych konstrukcji, ale niekoniecznie dorównać LS 3/5a w ich domenie.  


elektronika bywa fascynująca; lecz to akustyka w audio ekscytuje najbardziej

www.hifijaity.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, jafi napisał:

W konstrukcji LS 3/5a nie chodzi o reprodukcję "basu". Ich użytkownicy zwracają uwagę na inne cechy dźwięku np. spójność, realistyczną, bogatą średnicę, zgranie fazowe.

Tzw. bas jest w stanie lepiej odtworzyć wiele innych konstrukcji, ale niekoniecznie dorównać LS 3/5a w ich domenie.  

Całkowicie się zgadzam.

Wspominając o basie miałem na myśli to co jest w jakimś stopniu ograniczeniem tych kolumn.

Niestety nie miałem możliwości słuchać innych LS 3/5  poza tymi , które posiadam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harbeth zaleca ustawienie P3ESR 75cm od tylnej sciany i okolo jednego metra od bocznych, wiec chyba odpadaja. Sluchalem ich przez ostatni tydzien u siebie i chyba sie zdecyduje na zakup bo faktycznie fajne granie, ale moim zdaniem nie sa to glosniki uniwersalne co mi nie przeszkadza bo do innej muzyki mam drugi zestaw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uchatek , możesz powiedzieć czy w p3esr średnica nie jest lekko odchudzona? Zauważyłeś coś takiego u siebie?


Natalia Lubrano /Respect/  CYRUS/PMC

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, Adam 38 said:

Uchatek , możesz powiedzieć czy w p3esr średnica nie jest lekko odchudzona? Zauważyłeś coś takiego u siebie?

Nie nazwalbym tego odchudzeniem. Jest bardzo naturalna, prawie realistyczna. Podoba mi sie taki przekaz, nie lubie pogrubionych wokali. Efekt jest podobny do tego jaki mialem okazje slyszec z lampy polaczonej z B&W, ma sie wrazenie ze womalista znajduje sie w po.ieszczeniu odslucbowym.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój malutki zestaw, który mogę polecić kosztuje śmieszne pieniądze.

To wiekowe Rogersy JR150 napędzane również wiekowym tranzystorem z rynku pro czyli JBL MPA400. Obie pozycje można raczej bezproblemowo wyhaczyć na eBayu.

Rogers JR150 to domowa, okrągła wersja pudełek na buty czyli LS 3/5, powiększona o jeden głośnik średnio-niskotonowy (dokładnym odpowiednikiem jest Rogers JR149). Daje to mozliwość zaaplikowania większej mocy. A prąd te kolumny uwielbiają, dlatego są napędzane są bardzo mocnym tranzystorem (2x400W w klasie AB). W zeszłym tygodniu gościłem u siebie trzech, Panów polskich konstruktorów, melomanów i audiofili BTW wystawiających swoje produkty na tegorocznym Audio Show, byli mile zdziwieni jak te kolumny zagrały w porównaniu do systemu A opartego na JBL4343. Ich pasmo przenoszenia zaczyna się od 70Hz i te kolumny nie udają, że umieją grać niżej. Mają i bedą mieć pewne ograniczenia przy reprodukcji dużej orkiestry symfonicznej, koncertów organowych czy gęstego rocka. Za to to co grają wyżej jest po prostu zjawiskowo piękne. Graliśmy wyłącznie ze szpul na studyjnych magnetofonach.

Dwa tygodnie temu mój sąsiad za moją namową zakupił współczesne Falcon LS 3/5. Ja miałem ich przyjemność słuchać rok temu na Audio Show i moim zdaniem był to "najlepszy" dźwięk wystawy, a na pewno w stosunku jakości do ceny. Wspaniałe granie, tym razem z mocną lampą, jest zadowolony. Niestety cena w stosunku do JR149/150 nie zachęca ale mój sąsiad starych korników nie używa.

 

Pozdro

Edited by pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam: przetwornik Audio Note DAC4 i Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; legendarne, lampowe phono stage EAR 834p (MM/MC, kondensatory Mundorf, step-up Partridge), duzo kabli Transparent i MIT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rogers JR150 nie mają nic wspólnego z LS 3/5.

Inne drivery, inna pojemność skrzynki, inna zwrotnica.

Nie mieszałbym ludziom w głowach.

  • Like 1

Flat Earth Audio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisałem wyraźnie jakie są różnice pomiędzy LS 3/5, JR 149 i JR 150: Rogers JR150 to domowa, okrągła wersja pudełek na buty czyli LS 3/5, powiększona o jeden głośnik średnio-niskotonowy (dokładnym odpowiednikiem jest Rogers JR149). Daje to mozliwość zaaplikowania większej mocy.

Oczywistym jest, że to inne konstrukcje oparte na innych obudowach, innych głośnikach wysokotonowych i innych zwrotnicach. Natomiast szkołą grania jest identyczna. Odsyłam do broszury, wszystko dość szczegółowo opisane.

 

4461675969_69ab54fe3e_b.jpg

jr_150_brochure_2.jpg

 

I te trzy konstrukcje maja jedno wspólne i najważniejsze ... dźwięk. Wiem bo stały obok siebie JR 150 i wspomniane Falcony LS 3/5.

 

PS. jak komuś brakuje basu to Rogers przygotował rozwiązanie:

images?q=tbn:ANd9GcRKClv19Xqp4fB2JEVGphk

P1070399.JPG.4ae6183a98433c0545e68ba2218

jr_super_woofer_brochure_2.jpg

 

Pozdro

Edited by pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam: przetwornik Audio Note DAC4 i Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; legendarne, lampowe phono stage EAR 834p (MM/MC, kondensatory Mundorf, step-up Partridge), duzo kabli Transparent i MIT.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, pmcomp napisał:

Mój malutki zestaw, który mogę polecić kosztuje śmieszne pieniądze.

To wiekowe Rogersy JR150 napędzane również wiekowym tranzystorem z rynku pro czyli JBL MPA400. Obie pozycje można raczej bezproblemowo wyhaczyć na eBayu.

Rogers JR150 to domowa, okrągła wersja pudełek na buty czyli LS 3/5, powiększona o jeden głośnik średnio-niskotonowy (dokładnym odpowiednikiem jest Rogers JR149). Daje to mozliwość zaaplikowania większej mocy. A prąd te kolumny uwielbiają, dlatego są napędzane są bardzo mocnym tranzystorem (2x400W w klasie AB). W zeszłym tygodniu gościłem u siebie trzech, Panów polskich konstruktorów, melomanów i audiofili BTW wystawiających swoje produkty na tegorocznym Audio Show, byli mile zdziwieni jak te kolumny zagrały w porównaniu do systemu A opartego na JBL4343. Ich pasmo przenoszenia zaczyna się od 70Hz i te kolumny nie udają, że umieją grać niżej. Mają i bedą mieć pewne ograniczenia przy reprodukcji dużej orkiestry symfonicznej, koncertów organowych czy gęstego rocka. Za to to co grają wyżej jest po prostu zjawiskowo piękne. Graliśmy wyłącznie ze szpul na studyjnych magnetofonach.

Dwa tygodnie temu mój sąsiad za moją namową zakupił współczesne Falcon LS 3/5. Ja miałem ich przyjemność słuchać rok temu na Audio Show i moim zdaniem był to "najlepszy" dźwięk wystawy, a na pewno w stosunku jakości do ceny. Wspaniałe granie, tym razem z mocną lampą, jest zadowolony. Niestety cena w stosunku do JR149/150 nie zachęca ale mój sąsiad starych korników nie używa.

 

Pozdro

Nad Falkonami LS 3/5 tez sie zastanawialem,ale jest udowodnione przez specalistow ze rostaw miedzy nimi to max 1.8m i tyle samo od sluchacza,bo inaczej sie gubia,to sluchanie bliskiego pola,basu nie maja,przerobilem pare mnitorow,musze miec takie, ktore beda graly blisko sciany i bas refleks musi byc z przodu i dobrze grac gdy sluchajacy siedzi od kolumn 3.5m, czyli nie bliskiego pola.Narazie to pozostaly do odsluchania Xaviany Perla Madera w Warszawie na AVS jak beda tak ladnie graly jak wygladaja to zapewnie kupie do mojego drugiego toru odsluchowego,bede sie cieszyl bo wygladaja pieknie...

xavian_perla_esclusiva_03-320x480.jpg

xavian_perla_esclusiva_04-320x480.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, pmcomp napisał:

Rogers JR150 to domowa, okrągła wersja pudełek na buty czyli LS 3/5, powiększona o jeden głośnik średnio-niskotonowy (dokładnym odpowiednikiem jest Rogers JR149). 

Rogers na górze ma Audaxa, LS 3/5 ma tweetery KEF.

Już chociażby to świadczy o tym, że są to różne konstrukcje.

 

Ale skoro twoje twierdzenia o braterstwie z LS 3/5 poprawia ci nastrój - to niech i tak będzie...


Flat Earth Audio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stosujesz metody telewizji publicznej, jak juz mnie cytujesz to jeszcze zacytuj to: 

Oczywistym jest, że to inne konstrukcje oparte na innych obudowach, innych głośnikach wysokotonowych i innych zwrotnicach. Natomiast szkołą grania jest identyczna. Odsyłam do broszury, wszystko dość szczegółowo opisane.

 

Pozdro

7 minut temu, rochu napisał:

Rogers na górze ma Audaxa, LS 3/5 ma tweetery KEF.

 

Z tego wpisu może wynikać, że Rogers robił jedynie JR 149 i JR 150. A są to jak napisałem domowe wersje kolumn Rogers LS 3/5, które były robione na licencji BBC i są identyczne z innymi LS 3/5 innych licencjonowanych producentów.

Edited by pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam: przetwornik Audio Note DAC4 i Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; legendarne, lampowe phono stage EAR 834p (MM/MC, kondensatory Mundorf, step-up Partridge), duzo kabli Transparent i MIT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, napiszę może inaczej.

Wieki temu, gdy wożono jeszcze węgiel do kopalni, Rogers produkował licencjonowane przez BBC kolumny LS 3/5.

Oprócz nich produkował także  JR 149 i JR 150 które (prócz takiego samego midwoofera) nie miały nic wspólnego z LS 3/5.

 

Tak jest bardziej zrozumiałe?

Edited by rochu

Flat Earth Audio

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, rochu napisał:

Oprócz nich produkował także  JR 149 i JR 150 które (prócz takiego samego midwoofera) nie miały nic wspólnego z LS 3/5.

Jest bardziej zrozumiałe?

Nie. Nie jest zrozumiałe ponieważ powyższe  zdanie nie jest prawdziwe. BTW zapomniałes dodać, że miały tego samego konstruktora i sa oparte na tym samym pomyśle. A to jest kluczowe.

Ze strony BBC: 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

A tutaj bardzo ciekawa i kompletna strona o Rogers JR149: 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
 , polecam prześledzić uważnie zawarte materiały, z których wynika "skąd się wzięły" JR-y.

Rogers JR149 i JR150 opierają się na koncepcji LS 3/5 i są ich tzw. domową wersją o tej samej "szkole dźwięku" i "sygnaturze brzmieniowej". O różnicach konstrukcyjnych napisaliśmy obaj już wiele.

 

Pozdro

Edited by pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam: przetwornik Audio Note DAC4 i Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; legendarne, lampowe phono stage EAR 834p (MM/MC, kondensatory Mundorf, step-up Partridge), duzo kabli Transparent i MIT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dwanascie lat temu w Irlandii mozna bylo dostac LS 3/5 lub LS6a za darmo lub za jakies symboliczne pieniadze, bo mlodzi ludzie pozbywali sie tego po swoich rodzicach nie majac pojecia z czym maja doczynienia. Jak wyczailem z kumplem ile one kosztuja na ebay to zaczelismy sie zastanawiac o co chodzi. Zaczelismy je podlaczac i odsluchiwac ale z elektronika raczej budzetowa,Nad, Cambridge, bylo tego tutaj pelno i tanio. Nic szczegolnego w ich brzmieniu nie odnalezlismy wiec zaczelismy je pchac na ebay. Zarabialismy na tym interesie wiecej niz w pracy, wiec po jakims czasie kupowalismy juz deczko lepsze klocki dla siebie. Calkiem niedawno jednak poznalem czlowieka z ktorym zgadalem sie na temat sprzetu i okazalo sie ze on wlasnie posiada LS 3/5 a ja stwierdzilem ze po tylu latach posluchalbym ich jeszcze raz. No i posluchalem, najpierw u niego z Densenem i Rega Planar bo on CD nie uznaje i stwierdzilem ze nadal to samo, czyli nic interesujacego. Nastepnie wpadlem na pomysl zeby zabrac je do mnie i posluchac na moim zestawie. I znowu to samo. Porazka. Nic, kompletnie nic ciekawego w tych glosnikach nie slysze, nie zaplacilbym za nie nawet polowy ich obecnej wartosci rynkowej. P3esr ktore sluchalem jakis tydzien temu, bo mam zamiar kupic cos takiego, to zupelnie inna bajka. Wydaje mi sie ze te Rogersy bazuja tylko na jakiejs legendzie i tylko przez to osiagaja takie ceny, bo moim zdaniem to zwykle starocie ktore wspolczesnym konstrukcjom do piet nie dorastaja.

  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

"If you mix a complicated speaker with a multi component crossover network that is making phase changes all over the place, and highly damped cabinet, OK, maybe you will end up with the situation that the only thing you want to listen to is the human voice, the way BBC design their speakers, you get the voice sounding right. OK, if that is what you want, but it kills the music, it kills emotion, kills the surge, kills the separation. "

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/5/2019 at 4:08 PM, Moontan said:

"If you mix a complicated speaker with a multi component crossover network that is making phase changes all over the place, and highly damped cabinet, OK, maybe you will end up with the situation that the only thing you want to listen to is the human voice, the way BBC design their speakers, you get the voice sounding right. OK, if that is what you want, but it kills the music, it kills emotion, kills the surge, kills the separation. "

Nie jestem elektronikiem wiec nie jestem w stanie potwierdzic czy to prawda z technicznego punktu widzenia, ale jako sluchacz stwierdzam ze wszystko wskazuje na to ze tak wlasnie jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.