Skocz do zawartości
IGNORED

S4 HOME - BLOKOWANIE KAUCJ I OSZUKAŃCZE PRAKTYKI


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez ttttttt3433434,

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kw202

(Konto usunięte)
14 godzin temu, Wuelem napisał:

Kiepski klient, to kiepski klient. Zostawić go i zająć się takimi, którzy są tego warci.

 

Godzinę temu, moto3650 napisał:

Ogólnie jeden ze sklepów w Polsce wysyła emailowo umowę, którą należy zaakceptować. W niej jest zawarte, że za wszystkie uszkodzenia płaci kupujący. Zawsze jest jakieś ryzyko. Najlepiej wypożyczyć osobiście i obejrzeć + podłączyć na chwilę żeby sprawdzić. Oddać i też sprawdzić przy odbiorcy. Uważam że wypożyczanie jest ok, ale sprzęt powinien być wysyłany z opisem stanu faktycznego. 

 

Fakt, ale też powinien być sprawdzany zaraz po odbiorze od kuriera. 

To co tu odwalili to jest poprostu kpina. 

Jakim w ogóle cudem teraz to oni zajmują się reklamacją u przewoźnika? 

Na jakiej podstawie? 

Gość Kw202

(Konto usunięte)
6 godzin temu, moto3650 napisał:

No, ale na końcu tej opowieści zwrócili mi kasę bo miałem potwierdzenia emailowe, że wysłali uszkodzone + kazali z luźnymi elementami użytkować

Ciekawe jak by się zachowali gdyby jakieś zwarcie rozwaliło Ci kolumny... 

18 minut temu, Kw202 napisał:

Ciekawe jak by się zachowali gdyby jakieś zwarcie rozwaliło Ci kolumny... 

Wysłali by Ci takie same tylko ex demo 😀

1 godzinę temu, Kw202 napisał:

 

Fakt, ale też powinien być sprawdzany zaraz po odbiorze od kuriera. 

To co tu odwalili to jest poprostu kpina. 

Jakim w ogóle cudem teraz to oni zajmują się reklamacją u przewoźnika? 

Na jakiej podstawie? 

No właśnie. To wysyłający przesyłkę  powinien się zająć  reklamacją u przewoźnika, wszak to on zawarł umowę z firmą kurierską.

*****Sprzęt: Bezprzewodowy Boombox Hykker Sound Storm z Biedronki*****

                                 Idź Pod Prąd. Z prądem płyną śmieci.

21 godzin temu, sul76 napisał:

Sklep powinien przede wszystkim zorganizować transport w obydwie strony we własnym zakresie i refakturować koszty.

W razie czego powinien sam przepychać się z kurierami, a nie obarczać tym Klienta.

Znajomy kiedyś brał u nich kolumny i gdy je zwracał zostały uszkodzone. Kolumny spakowali spowrotem i wysłali do niego ze względu że on nadawał paczkę to był jego problem. Czyli walka z przewoźnikiem. Sklep spisał protokół szkody i tyle. Trochę mnie to zdziwiło, prawnie niby wszystko w porządku, ale jeżeli sklep trzyma jakiś poziom powinni tego typu wypadki brać na siebie, a nie zostawiać klienta w takiej sytuacji. Bierz Pan ten szajs i se radź. 

21 godzin temu, ttttttt3433434 napisał:

Nie wiem czy zauważyłeś ale obecnie to ja nie otrzymałem zwrotu kaucji więc ciężko coś tu kręcić.  @S4Home 

🙂

Zapewne otrzymasz jak dostaną kasę od przewoźnika. Gorzej jak nie dostaną albo dostaną mniej. Stąd zapewne ta zwłoka. Dla mnie poniżej pewnego poziomu. 

20 godzin temu, fanatyk muzyki napisał:

A dlaczego sklep ma ponosić odpowiedzialność za przesyłkę skoro to klient zamówił kuriera we własnym zakresie i we własnym zakresie ubezpieczył paczkę. Czyli dla firmy kurierskiej to on jest klientem / zleceniodawcą i z nim będą tylko rozmawiali w przypadku wypłaty - odszkodowania

Dlatego to sklep powinien zamawiać kuriera w obie strony i przepychać się z przewoźnikiem, a nie zwalać na głowę Bogu ducha winnego klienta cały szajs z tym związany. 

?👈

Tak jak napisałem wcześniej - wątek jako przestroga dla wszystkich osób, które w dobrej wierze chcą wypożyczyć sprzęt na odsłuchy lub na testy.

Tu jest chyba właśnie sedno sprawy, której do tej pory nie zauważyliśmy - założyciel wątku nie jest klientem nabywającym sprzęt, nie jest osobą kupująca i nie zawarta została w tym przypadku umowa sprzedaży ale umowa najmu jest więc wynajmującym.

To może zmienić kwestię odpowiedzialności za sprzęt.

Jeno wyjmij mi z tych oczu szkło bolesne - obraz dni, które czaszki białe toczy przez płonące łąki krwi

Godzinę temu, margaryna85 napisał:

Dzień minął i sklep nie odniósł się do rewelacji 😞 A szkoda . Jak dla mnie milczeniem przyznaję rację .

Dlatego wysyłam do sklepu wezwanie do zapłaty o poniższej treści, w przypadku braku zwrotu Policja i UOKiK.

 

Wezwanie do zapłaty

W związku z nieuregulowaniem przez Państwa płatności wynikających ze zwrotu wzmacniacza Atoll in 200 Signature wypożyczonego na testy za kaucją bez żadnej umowy użyczenia wzywam do zapłaty kwoty 8000 zł w terminie 2 dni od dnia otrzymania wezwania.

 

Zgodnie z informacją podaną na stronie internetowej odnośnie wypożyczenia:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Jeżeli po odsłuchach okazało by się, że jednak to nie to czego szukasz – odeślij sprzęt z powrotem a my zwrócimy Ci kaucję – jedyny koszt po Twojej stronie to koszty przesyłki” wzmacniacz został odesłany na mój koszt jak jest to wymagane.

Nie ma żadnych zastrzeżeń a więc podstaw do blokowania kaucji.  

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ja do @S4Home mam rzut beretem . Trochę  od nich sprzętu wypożyczyłem ale wszystko brałem osobiście tak samo zwracałem. Nigdy nie zwracałem uwagi co mi ładują na miejscu do auta. Miałem nawet takie akcje ,że pilot zamiast z Roksana K3 był z Caspiana 😁. Problemów też nie miałem z kaucją nawet jak im wzmacniacze oddawałem w pudle nikt do nich nie zaglądnął.  

Sprawa jest dla mnie prosta jeśli sklep umożliwia wypożyczanie sprzętu na odsłuch domowy gdzie sami na forum o tym piszą to muszą się liczyć z ryzykiem tyle w temacie.  

Osobiście nigdy nie miałem z nimi problemów ale tak jak pisałem po sprzęt przyjeżdżałem osobiście i tak samo oddawałem. 

 

Ciekaw jestem co S4 HOME ma do powiedzenia w temacie wątku.

To bardzo aktywny uczestnik tego forum, wszędzie go było pełno, 10 tys wpisów w 8 lat.

A teraz od połowy grudnia milczy. Czy powodem tego milczenia jest to co myślę?

"Audiophiles are dying off and not being replaced."  - z pewnego wątku na hifikabin.me.uk

3 minuty temu, rochu napisał:

Ciekaw jestem co S4 HOME ma do powiedzenia w temacie wątku.

To bardzo aktywny uczestnik tego forum, wszędzie go było pełno, 10 tys wpisów w 8 lat.

A teraz od połowy grudnia milczy. Czy powodem tego milczenia jest to co myślę?

A co dokładnie myślisz?

Dziś byli i czytali ten wątek. Pewnie wymyślą coś w stylu @Wuelem 😄

@ttttttt3433434 spisz posty które opisują podobne postępowanie wobec  innych osób , również temat z sąsiedniego Forum , a co najważniejsze e-mail które otrzymałeś i zgłoś do odpowiednich służb. Myślę że znajdzie się osoba którą taki wątek zainteresuje . 

Ja myślę, że finalnie całe zamieszanie zakończy się pozytywnie. Szkoda tylko ,że to tak wygląda i klient dalej nic nie wie i się martwi bo kasa wpłacona i cisza.

4 minuty temu, Oskar09 napisał:

Ja myślę, że finalnie całe zamieszanie zakończy się pozytywnie. Szkoda tylko ,że to tak wygląda i klient dalej nic nie wie i się martwi bo kasa wpłacona i cisza.

Nie odpisują umyślnie, żona się z nimi kontaktowała mailowo w sprawie zakupu i odpowiedz ze strony Pana Mateusza była natychmiastowa. 

Edytowane przez ttttttt3433434

Pan Mateusz trochę choruje i czasem nie odpisuje. To raczej prawda bo wcześniej też takie przerwy się zdarzały i mówił, że ma problemy zdrowotne.

Nikogo nie bronię ale widzę Panowie że większość z Was nie prowadziła chyba działalności gospodarczej w naszym pięknym kraju. Będąc klientem wszystko wydaje się takie proste i wymagać jest najlepiej. Zanim postawicie na kimś krzyżyk to może dajcie się obronić gdyż różne sytuacje życiowe się zdarzają...

ATC SCM150SL // NAIM NDX 2 + NAIM XPS DR + Furutech DPS - 4.1// Musical Fidelity M8Pre + 3 x M8s-500s + 4x GigaWatt LC-2 EVO// GigaWatt PF-2 EVO + Enerr Transcenda Ultimate// Albedo Monolith Reference

13 minut temu, muzofan napisał:

Nikogo nie bronię ale widzę Panowie że większość z Was nie prowadziła chyba działalności gospodarczej w naszym pięknym kraju. Będąc klientem wszystko wydaje się takie proste i wymagać jest najlepiej. Zanim postawicie na kimś krzyżyk to może dajcie się obronić gdyż różne sytuacje życiowe się zdarzają...

prowadzenie działalności proste nie jest, ale takie "problemy" nie powinny się pojawiać.

Można się ubezpieczyć, a takie uszkodzenia (niemal pewne przy wielokrotnych podróżach) przechodzonych sprzętów, które ciągle jeżdżą po klientach powinny być wliczone w koszty działalności.

Ostatecznie taki sprzęt (żeby jego odsłuch był miarodajny) powinien być co jakiś czas lub w razie potrzeby naprawiany lub jeżeli to niemożliwe to utylizowany i zamieniony nowym.

To tylko sprzęt demo do testów, a nie pełnoprawny towar do sprzedaży. Jak widać czasami na ex demo też można próbować zarobić.

Trzeba tylko znaleźć chętnego do "wyskoczenia" z pieniędzy.

To tak jakby dealer samochodowy dawał do jazd zajeżdżone pojazdy z przebiegiem pół miliona km, żeby zachęcić klienta do zakupu, a na koniec jeszcze znalazł chętnego do zakupu z symboliczną zniżką.

Jak testowanie złoma może zachęcić do zakupu?

 

Edytowane przez sul76

Mi powiedzieli że nadalem paczki "złym" kurierem, bo je zostawił i pojechał, a oni je zauważyli dopiero po czasie. Nadalem impostem, ubezpieczone. Także wszystko możliwe 

37 minut temu, muzofan napisał:

Nikogo nie bronię ale widzę Panowie że większość z Was nie prowadziła chyba działalności gospodarczej w naszym pięknym kraju. Będąc klientem wszystko wydaje się takie proste i wymagać jest najlepiej. Zanim postawicie na kimś krzyżyk to może dajcie się obronić gdyż różne sytuacje życiowe się zdarzają...

Oczywiście, to prawda, różne nieprzewidziane sprawy wyskakują z nienacka.

Tylko jakimś dziwnym zrządzeniem losu, jakoś zawsze w jedną stronę - na niekorzyść klienta.

Słyszał ktoś, że sklep oddał przez pomyłkę;

kaucję x5, przysłał do testów inny np. 10x droższy sprzęt, oddał kaucję nim klient nadał go do zwrotu?

Myślisz że ktoś by się tym pochwalił z użytkowników? Sklep wylewałby swoje żale na forum? Nie sądzę 😉

ATC SCM150SL // NAIM NDX 2 + NAIM XPS DR + Furutech DPS - 4.1// Musical Fidelity M8Pre + 3 x M8s-500s + 4x GigaWatt LC-2 EVO// GigaWatt PF-2 EVO + Enerr Transcenda Ultimate// Albedo Monolith Reference

Nasz pogląd na sytuację jest następujący. Zgodnie z opinią Pana Tomasza wzmacniacz został wysłany cytując „pancernie zapakowany„. Wysłany wzmacniacz był w pełni sprawny i nie nosił żadnych znamion uszkodzeń.

W trakcie okresu testowego Pan Tomasz nie zgłaszał żadnych zastrzeżeń co do urządzenia. Po odpakowaniu przesyłki zwrotnej okazało się, że wzmacniacz jest uszkodzony o czym klient został poinformowany w tym samym dniu. Podjęcie procesu reklamacyjnego miało na celu wyjście naprzeciw oraz wsparcie w tej procedurze. Przez cały czas trwania korespondencji klient informowany był o możliwości zajęcia się sprawą samodzielnie na co się nie zdecydował. Na etapie składania reklamacji nie ma możliwości podania konkretnej kwoty ponieważ jedynym organem do wydawania takich ekspertyz jest autoryzowany serwis.

Z tego miejsca chcielibyśmy również poinformować, że informację na temat latających rzekomo od samego początku elementów wewnątrz wzmacniacza Pan Tomasz przekazał nam 1,5 tygodnia po złożeniu reklamacji. Podczas wcześniejszej komunikacji zarówno mailowej jak i telefonicznej Pan Tomasz potwierdzał brak jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących sprzętu. Z tego względu zrezygnowaliśmy z wysuniętych roszczeń w stosunku do przewoźnika.

Jako firma S4Home jesteśmy prekursorami wypożyczeń sprzętu na testy domowe w Polsce. Do tej pory mogliśmy pochwalić się tysiącami zadowolonych klientów na przestrzeni 10 lat prowadzenia działalności. Nie mamy żadnych podstaw do tego aby rujnować sobie ciężko wypracowaną opinię w imię rzekomego wyłudzania jakichkolwiek środków. Zarówno w chwili obecnej jak i w przeszłości w stosunku do naszej firmy nie są i nie były prowadzone żadne postępowania wyjaśniające dotyczące czynów zarzucanych nam zarówno w tym wątku jak i komentarzach rozpowszechnianych przez Pana Tomasza w internecie. Chcielibyśmy zaznaczyć, że rozpowszechnianie fałszywych informacji podlega odpowiedzialności karnej.

W S4Home kupowałem wiele razy. Zawsze profesjonalne podejście, świetne ceny i krótkie czasy realizacji zamówień.

To że opakowanie całe a w środku coś " lata " to nic nowego. Jak kurier rzuci paczkę z powiedzmy metra na płasko to śladów na zewnątrz nie będzie a w środku może się cos oberwać. Jak przyjedzie taki sprzęt a słychać że cos w środku lata to NIE WŁĄCZAMY GO.

Tematy kurierów, uszkodzeń i reklamacji to temat rzeka. Miło ze strony sklepu że wzięli na siebie odpowiedzialność bo to przeważnie walka z wiatrakami i tu trzeba szukać sposobów na odzyskanie pieniędzy.

Co do ceny za demo... Nikt nikogo nie zmusza do wypożyczania a sklep zabezpiecza się żeby sprzęt wrócił, wtedy jak się zdecydujemy kupić, wysyła nowy. Kwestia ustaleń, negocjacji itd.

 

@S4Home Dlaczego nie otrzymałem zwrotu jak to było ustalone?

Informacja o latającym elemencie z mojej strony była w chwili jak Pan do mnie zadzwonił z informacją że dotarł uszkodzony ale przez tylu czasu nawet te uszkodzenia nie zostały pokazane na moją prośbę kilkukrotnie.  Dzwoniąc poinformował mnie Pan że już złożył reklamację do przewoźnika więc sposób postępowania został już ustalony.

Czemu paczka nie została odebrana osobiście, co się działo z paczką tyle czasu? Czemu nakłamaliście o uszkodzeniach paczki? Bardzo dużo niejasności. 

Kiedy otrzymam zwrot gotówki?

Wszystkie rzeczy które napisałem są poparte mailami więc proszę mnie nie straszyć odpowiedzialnością karną, chyba ze wam się włamał ktoś na maila i pisał w waszym imieniu.

Mamy inne osoby które też opisały swoje przypadki, też je postraszycie?

Wezwanie do zapłaty zostało przesłane, czekam do końca dnia jutrzejszego na zwrot!

A jakieś komentarz odnośnie tej samej sztuki naprawianej kilka razy ?

Jeżeli nie wyłudzacie środków to proszę mi wytłumaczyć zatrzymanie wzmacniacza, kaucji i złożenie reklamacji przez siebie? 

Kolejny komentarz: wycena tej szkody zajęła mi około 2h a wy nie potraficie tego określić od tygodni.

Edytowane przez ttttttt3433434

A Pan Grzegorz mi wysłał taką informację jak poniżej (screen)

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 @S4Homewobec mnie nie było prowadzone żadne postępowanie do teraz (prawie 40lat) 🙂 Więc proszę mnie nie szkalować i oskarżać o kłamstwa, obiektywnie przedstawiam sprawę popartą mailami.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez ttttttt3433434

Brawo S4Home.

A to potwierdzenie przeinaczeń i tworzenie wersji pod swoje interesy:

21 minut temu, ttttttt3433434 napisał:

Informacja o latającym elemencie z mojej strony była w chwili jak Pan do mnie zadzwonił z informacją że dotarł uszkodzony

Czyli obrona przez atak.

Sklep być może otrzymuje dziennie 10 -20 kartonów od jednego kuriera. Gdyby postanowił każdy otworzyć w obecności kuriera - ten musiałby spędzić tam czas do końca dnia. Efekt: nie dostarczyłby paczek innym czekającym.

Nie ma naturalnego następstwa w tym, że nierozpakowanie natychmiastowe sprzętu powoduje jego uszkodzenie. Nie ma takiego związku przyczynowego. Nie ma to znaczenia dla sprawy, czyli ustalenia, kto odpowiada za uszkodzenie wzmacniacza.

5 godzin temu, sul76 napisał:

Trzeba tylko znaleźć chętnego do "wyskoczenia" z pieniędzy.

To jest pomówienie. W swojej treści ma założenie, że sklep jest w zmowie z firmą kurierską Klienta (!!!), żeby go finansowo skrzywdzić.

Skąd sklep ma wiedzieć, jaką firmę kurierską wybierze??? Brak logiki w takim komentowaniu.

Wyjaśnienie sklepu przedstawia fakty, których @ttttttt3433434 nie podważa. Kolejność zdarzeń jasno przynajmniej pokazuje to, nie ma ŻADNEJ winy sklepu.

Podział ryzyka to zupełnie inna kwestia. Trudna w przypadku, gdy jedna strona z góry zakłada, że swoje ryzyko w całości przejmuje strona druga. Uczciwiej by było tak nie zakładać albo upewnić się w tej kwestii przed podjęciem współpracy (tfu. w tym wypadku poprawię: podjęciem czynności).

 

8 minut temu, Wuelem napisał:

Brawo S4Home.

A to potwierdzenie przeinaczeń i tworzenie wersji pod swoje interesy:

Czyli obrona przez atak.

Sklep być może otrzymuje dziennie 10 -20 kartonów od jednego kuriera. Gdyby postanowił każdy otworzyć w obecności kuriera - ten musiałby spędzić tam czas do końca dnia. Efekt: nie dostarczyłby paczek innym czekającym.

Nie ma naturalnego następstwa w tym, że nierozpakowanie natychmiastowe sprzętu powoduje jego uszkodzenie. Nie ma takiego związku przyczynowego. Nie ma to znaczenia dla sprawy, czyli ustalenia, kto odpowiada za uszkodzenie wzmacniacza.

To jest pomówienie. W swojej treści ma założenie, że sklep jest w zmowie z firmą kurierską Klienta (!!!), żeby go finansowo skrzywdzić.

Skąd sklep ma wiedzieć, jaką firmę kurierską wybierze??? Brak logiki w takim komentowaniu.

Wyjaśnienie sklepu przedstawia fakty, których @ttttttt3433434 nie podważa. Kolejność zdarzeń jasno przynajmniej pokazuje to, nie ma ŻADNEJ winy sklepu.

Podział ryzyka to zupełnie inna kwestia. Trudna w przypadku, gdy jedna strona z góry zakłada, że swoje ryzyko w całości przejmuje strona druga. Uczciwiej by było tak nie zakładać albo upewnić się w tej kwestii przed podjęciem współpracy (tfu. w tym wypadku poprawię: podjęciem czynności).

 

A ten dalej swoje, klapki na oczach i tłumaczenie sklepu jak to ma ciężko w życiu 🙂 Może zróbmy zrzutkę na pracownika który będzie odbierał im paczki skoro taki problem jest z tym.

Dyskusja dotyczy zwrotu kaucji, tego że się nie wywiązali z obietnicy jej zwrotu, podejścia do klienta i oraz że nie potrafią określić wartości szkody / roszczeń blokując przez to kaucję, posiadając wzmacniacz i reklamację do przewoźnika

Ponieważ nie znamy wartości roszczeń, mogą powiedzieć że odszkodowanie przewoźnika jest za małe żeby pokryć koszty i zrzucić na mnie ten koszt.

 

 

Edytowane przez ttttttt3433434

@Wuelemczytając Twoje wpisy odnoszę wrażenie, że jesteś pracownikiem tego sklepu. Jak dla mnie bezsprzeczna wina sklepu to jest to, że opieszale załatwia sprawę pozostawiając klienta bez pieniędzy i w niewiedzy.

  • Administratorzy
31 minut temu, Wuelem napisał:

Sklep być może otrzymuje dziennie 10 -20 kartonów od jednego kuriera. Gdyby postanowił każdy otworzyć w obecności kuriera - ten musiałby spędzić tam czas do końca dnia. Efekt: nie dostarczyłby paczek innym czekającym.

Nie musi i kuriera też to nie interesuje. W każdym z przypadków pisze się po prostu sprawozdanie z szkody i wypełnia kwitek. 

 

 

https://www.audiostereo.pl/subskrypcja/

31 minut temu, Wuelem napisał:

To jest pomówienie. W swojej treści ma założenie, że sklep jest w zmowie z firmą kurierską Klienta (!!!), żeby go finansowo skrzywdzić.

Skąd sklep ma wiedzieć, jaką firmę kurierską wybierze??? Brak logiki w takim komentowaniu.

 

Odnoszę wrażenie, że masz kłopoty ze zrozumieniem tekstu.

Pisałem w kontekście późniejszej sprzedaży sprzętów ex demo z symbolicznym rabatem, lub fakturowanie ich w cenie rynkowej, a Ty piszesz o pomówieniu???

Czy ja napisałem, że sklep chce naciągnąć klienta?

Napisałem, że sprzęty ex demo nie powinny podlegać sprzedaży .

Czytaj Kolego ze zrozumieniem na przyszłość.

Pozdrawiam 

6 minut temu, nosjedz napisał:

@Wuelemczytając Twoje wpisy odnoszę wrażenie, że jesteś pracownikiem tego sklepu. Jak dla mnie bezsprzeczna wina sklepu to jest to, że opieszale załatwia sprawę pozostawiając klienta bez pieniędzy i w niewiedzy.

Też sądzę ze to pracownik obecny/były lub inaczej zależny od tego sklepu. Tym bardziej że pisał o pewnych rzeczach wcześniej niż ja 🙂

Czy ktoś zna inne profile używane przez @S4Home ?

Edytowane przez ttttttt3433434
Gość Kw202

(Konto usunięte)
6 minut temu, nosjedz napisał:

@Wuelemczytając Twoje wpisy odnoszę wrażenie, że jesteś pracownikiem tego sklepu. Jak dla mnie bezsprzeczna wina sklepu to jest to, że opieszale załatwia sprawę pozostawiając klienta bez pieniędzy i w niewiedzy.

Nie ty jeden odnosisz takie wrażenie. 

Ciekawe ile ludzi władowali dzięki niemu na minę. 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.