Skocz do zawartości
IGNORED

KUJAWSKO - POMORSKIE ODSŁUCHY .


Piotr_1

Rekomendowane odpowiedzi

  • Użytkownicy+

Moda na Cardasa minęła... a może problem w tym, że nie ma ekstremalnie drogich flagowców? GR to stosunkowo niedrogi kabel, jeśli się weźmie pod uwagę ceny z rynku wtórnego. Są znacznie tańsze, niż wymienione przez sly30. "Utemperowanie średnicy", to jak sądzę, problem z jej podkreśloną wyższą częścią. Cardas może nie jest najlepszy na świecie, ale ten zakres podaje płynnie i gładko. To może być recepta. Kable Grzegorza z Albedo, powinny też się sprawdzić. Nie słyszałem wyższych modeli, ale jeśli są rozwinięciem tych które miałem okazje słyszeć, to również warto je posłuchać. Znacie się, więc nie powinno to być problemem.

Shunyatę słuchałem tylko w nieznanych mi systemach, więc trudno mi to oceniać. Piano zdaje się ma głośnikowe Z-Tron, może coś napisze? Tarę lubię, ale raczej łączówki. Głośnikowe są fajne, ale dawno już nie słyszałem, poza którymś z tańszych modeli.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zanim jakiś ... kolega się doczepi- nic nie wiem, żeby ktoś z kolegów chciał sprzedać wymienione wyżej Cardasy. Witek ma zdaje się Transparenta głośnikowego do sprzedaży i to by było na tyle.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Robert zaproszenie oczywiście aktualne wystarczy tylko ustalić termin.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Art Audio Argento (paralel SET na lampach 300B XLS ) szuka nowego właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę podrzucić na odsłuch Transparenty Super (bo mam wolne) ewentualnie Ultra, chociaż te są aktualnie używane.....

Jednak problemu nie ma, bo w Bydg. jestem trzy razy w tyg. więcej info na priv.

pozdr!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

W miniona niedziele mialem przyjemnosc - wraz z kol. Mariuszem (z mojej miejscowosci) - goscic u kol. MPB (Marek - Pawel).

Zabralem ze soba moje kabelki glosnikowe i IC - srebrne DIY , wzmak lampowy Cayin A88-T w PP i kabelki glosnikowe od kol. Krzyżak-a (Tomek), Tara Labs RSC Air 2. Bylismy bardzo ciekawi grania tak topowego systemu jakim dysponuje Pawel (MPB). Interesowaly nas przede wszystkim Avalony Eidolon, napedzane koncowka mocy ART Audio Argento na lampach 300B w ukladzie paralel - 24W mocy, wspolpracujacą z pre - ART Audio Conductor.

Nie bede wiele sie rozpisywal co do roznych aspektow dzwieku. Powiem tylko tyle, ze u Pawla, to juz mamy do czynienia z dzwiekiem naprawde wysokiej proby. Jednak jako byly "grajek basowy" nie sposob abym nie wspomnial o tym zakresie:

Najlepsza prezentacja jakosciowa basu, jaka do tej pory mialem przyjemnosc slyszec ! Gleboki, nisko schodzacy, nie dudniacy, nie napompowany, nie rozmyty, a co ciekawe, tak kontrolowany przez - wydawaloby sie slabowita mocowo lampe 300B !

Jako, ze nie posiadam specjalnie talentu do szczegolowych opisow roznych aspektow dzwieku i porownan z tym czego sluchamy u siebie czy tez chociazby porownania prezentacji Avalonow podpietych pod 300B i mojego Cayina, mam nadzieje, ze moj towarzysz wycieczki, kol. Mariusz opisze bardziej szczegolowo wrazenia z odsluchu i porownan.

Ze swej strony jeszcze chcialbym bardzo serdecznie podziekowac kol. Pawlowi za zaproszenie i umozliwienie posluchania tak wspanialego systemu. A juz szczegolne podziekowania za mile przyjecie, atmosfere i ugoszczenie - jeszcze czuje, ze z moim zoladkiem cos nie tak - od przejedzenia :-)

 

Dodam jeszcze, ze milo rowniez nam bylo poznac dwoch kolegow Pawla - takze uczestniczacych w odsluchach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Cóż mogę dodać do komentarza, jaki Lutek zamieścił powyżej.. jako długoletni meloman i raczej krótki stażem audiofil ( o ile w ogóle mogę tak siebie nazwać ) mogę absolutnie stwierdzić, że był to najlepszy dźwięk, jaki słyszałem w życiu i w zasadzie można by na tym poprzestać. Jednak opisywany system oraz całe pomieszczenie odsłuchowe zasługuje na znacznie szerszą uwagę, bo stanowi niezwykle przemyślną, konsekwentnie budowaną konfigurację opartą na długoletnich doświadczeniach właściciela, który ugościł nas w bardzo przyjaznej, swobodnej atmosferze, co dowodzi, że audiofile, to fantastyczni ludzie, mimo zaawansowanej i nieuleczalnej "choroby" :) System skonfigurowany przez Pawła-Marka generalnie nie preferuje konkretnego gatunku muzyki, aczkolwiek skupiliśmy się oczywiście na doskonałych realizacjach ECM, Verve czy Blue Note. Gra równie dobrze klasykę, jazz, mniejsze i większe składy. Jako że żaden z uczestników fanem metalu raczej nie jest, mogę tylko opisać wrażenia, gdy w transporcie cd wylądował krążek Dave Matthews Band - Big Whiskey & The GrooGrux King. To jedna z płyt, która niesie tak potężny ładunek energii, dynamiki i czadu, że mało który system daje radę, by nadążyć i zapanować nad całością a Avalony napędzane klockami Art Audio pokazały, że nie stanowi to żadnego problemu. Uwielbiam w czasie odsłuchów na dobrych systemach uczucie swobody i rezerwy dynamiki, jakichkolwiek ograniczeń. I tutaj to wrażenie było fantastyczne choć zdecydowanie najdobitniej przemówił do mnie bas. Schodził w najniższe rejestry z taką swobodą, że doznałem przysłowiowego opadu żuchwy na miękki, na szczęście, dywan. Ale to dopiero początek wrażeń, bo dynamiczne szarpnięcia i cudowne wybrzmienia kontrabasu co chwila wywoływały u mnie autentyczną radość (wszyscy znacie to uczucie). Bas pulsował ze swobodą, jakiej nie słyszałem wcześniej, gitara perliła się na średnicy i nagle wchodził a tak naprawdę wpłynał na szerokie wody fortepian (mój ulubiony instrument, tak trudny do realnego odtworzenia). Sporo czasu zabrała niestety wymiana okablowania, co oczywiste w przypadku Avalonów, z uwagi na gniazda umieszczone od spodu. Z tego też powodu nie zdążyliśmy posłuchać choćby Diany Krall, Pata Metheny'ego, czy Cassandry Wilson ale nawet cały poświęcony na odsłuchy weekend skończyłby się a tu tyle płyt nie odsłuchanych, wszyscy to znamy. Nie pisałem nic lub prawie nic o średnicy. Dlaczego ? Po pierwsze zdominowła mnie bas ale nie dla tego, że panował nad całością, absolutnie nie, równowaga była absolutnie fantastyczna, a brzmienie fortepiany, czy gitary śpiewne, klarowne, ciepłe. Analityczność znakomita, świetnie wkomponowana w scenę a nie jak ma to miejsce w systemeach budżetowych, gdzie większość wydarzeń na miejsce na pierwszym planie ale to oczywiste i nie mam zamiaru dokonywac tego typu porównań. Muszę jednak dodać jedną uwagę dotyczącą budowania pozornych źródeł. O ile ten system rysował scenę naprawdę wspaniale, to Tannoye Lutka napędzane Cayinem 88 AT oddają wrażenie obecności muzyków w pomieszczeniu z jeszcze większa precyzją. Z pewnością napisałbym więcej o średnicy i górnych rejestrach po przesłuchaniu większości ulubionych płyt. Jednego jest pewien, konfiguracja Pawła-Marka jest wybitna bez dwóch zdań i zasługuje na zdecydowaną uwagę.

Marku-Pawle, dzięki wielkie za fajną atmosferę i mnóstwo frajdy z obcownia wybitnym brzmieniem !

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne za nad wyraz dobre słowa, a przede wszystkim za miłą wizytę:) Jak to jest, że zupełnie nieznający się ludzie, połączeni wspólną pasją, spotykają się po raz pierwszy i spędzają sporo czasu jakby się znali od zawsze? :) :) :)

Inspiracją spotkania miały być poszukiwania okablowania - głównie głośnikowego. Lutek z Mariuszem przywieźli dodatkowo wzmacniacz Cayin A88-T. Na spotkaniu byli również znajomi z Bydgoszczy - Adam i Maciej. Co do systemu jak w " O mnie" + testowany napęd Xindak CDT i modyfikacja lampowa w mojej końcówce Argento, zamiast EL 300B xls wstawiłem AVVT 32B . Zgromadzone kabelki: Tara Labs RSC Air2, Srebrne DIY od Kol. Krzyżak-a, AQ OAK, Albedo Monolit, Synegistic Ressearch Tesla Accelerator. W trakcie spotkania niestety już po wyjeździe Lutka i Mariusza doszedłem do tego czemu w trakcie odsłuchów kulała przestrzeń- w pre miałem lampy 12BH7 EI Gold Aero - przepięknie brzmiące ale... bardzo nietrwałe - no i stało się - jedna najpewniej chciała już przejść na drugą stronę tęczy, po wymianie na lampy RCA pojawiła się nienaganna przestrzeń. ( sorry za moje niedopatrzenie chłopaki). Wracając do kabelków odsłuchy były dość pobieżne i nie dawały pełnej oceny. Moje uwagi nie są oceną kabli tylko moimi odczuciami wpasowania się do mojego systemu.

Tara Labs RSCAir 2- dość jasno grające kable w połączeniu z ceramicznymi głośnikami to nie do końca dobre połączenie, ogólne umiarkowane rozjaśnienie, w basie i wysokich nie było problemu, ale średnica stała się natarczywa, saksofon Garbarka nie należał do przyjemnych.

Srebrne DIY Kol Krzyżak-a - bardzo delikatne kabelki z cienkich przewodników w bawełnianej koszulce - niestety nie odsłuchane z racji konfekcji w banany, a do kolumn wchodzą tylko widły. Żałuję, bo wpięte w międzyczasie przywiezione w komplecie IC wykazały dużą klasę.

AQ OAK miedziane ciężkie kable - dokładne przeciwieństwo Tary, całe pasmo ocieplone, wolniejsze. W moim systemie efekt był niejednoznaczny: średnica i góra poskromione, ale bardziej bym je określił jako pluszowe, a nie aksamitne, bas......hmm zniknęły te cechy na których mi zależało: szybkość impuls.

Albedo Monolit- wersja poprzednia "okrągła" lubię dobre srebro - no co ja na to poradzę:) aksamitna przejrzystość, a nie jazgotliwe rozjaśnienie to cechy jakie powinno mieć dobre srebro. Monolity w moim systemie wprowadziły powietrze, którego wcześniej nie było. Nieznaczne przesunięcie spektrum w górę nie byłoby uciążliwe w przypadku celulozowego głośnika średniotonowego, w przypadku ceramiki saxofony i talerze trochę wychodziły przed szereg, bas krótki nie odchudzony - super , szkoda, że nie dałem rady pozyskać do porównania Metamorfosis:(

Synergistic Research Tesla Accelerator, niepozornie wyglądające (dość cienkie) kable zbudowane ze srebra+miedź srebrzona z aktywnym ekranem ( podłączanym pod prąd:) ) Brzmienie zaskoczyłoby mnie gdybym tych kabelków wcześniej nie słyszał na innym systemie - kolegi Adama (łączą Avalony z Lavardin) . Spektrum ciepłe, ale nie pluszowe, szczególnie na górze i średnicy. Żeńskie wokale blachy , trąbki saksofony były gładkie nienatarczywe, bas w pełni kontrolowany krótki i to co jest zastanawiające w tych kablach to przestrzeń - wieloplanowa holograficzna. Nie wiem jak Jankesi to zrobili, ale im się udało:) Do pełni szczęścia brakło mi przejrzystości blasku wysokich tonów, ale chyba się czepiam:)

To tyle pokrótce . Jeszcze raz dzięki za wizytę, mam nadzieję, że nie ostatnią:)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Art Audio Argento (paralel SET na lampach 300B XLS ) szuka nowego właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Użytkownicy+

Ładnie się bawiliście, szkoda, że nie dałem rady przybyć. Pewnie się jeszcze zobaczymy, ale niestety już bez Lutka. Szkoda tym bardziej, że to będzie 5 lat, jak się ostatnio z nim widzieliśmy...

 

Jeśli chodzi o sprzęcik, to chętnie posłuchałbym Avalonów.

 

Jeśli macie, dajcie jakieś zdjęcia.

 

PS. Maciek z Bydzi to forumowy Monk? Drań się dawno nie odzywał :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że uda się zorganizować w niedalekiej przyszłości kolejną sesję odsłuchową :) serdecznie zapraszam

 

Monk to nie jest ten sam Maciej :)

 

Zdjęć niestety nie robiliśmy, hmm następnym razem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Art Audio Argento (paralel SET na lampach 300B XLS ) szuka nowego właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien niedosyt w zwiazku z ostatnimi wpisami, gdyz mozna by wnioskowac, ze te zachwyty kolegow byly, gdy gralo na niesprawnej lampce. Moglbym prosic o wyjasnienie?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Użytkownicy+

To się oczywiście narzuca... Może tylko przestrzeń była gorsza, a reszta ok. Były też inne wzmacniacze, sam jestem ciekaw. Napiszcie co i jak.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jeszcze bylismy, to kulejaca przestrzen nie byla przedmiotem dyskusji. Byc moze sam wlascicial juz cos slyszal, ze z przestrzenia cos nie tak w stosunku do tej jaka zwykle u niego jest, ale nie domyslal sie jeszcze przyczyny. Dopiero po naszym wyjezdzie zaczal pewnie podejrzewac jedna z lamp w pre odpowiedzialna za ten stan rzeczy i po wymianie uznal, ze wszystko wrocilo do normy. A my niby skad mielibysmy wiedziec jaka ta wzorcowa przestrzen normalnie u niego jest i ze teraz byc moze nieco odbiega od tego wzorca ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiście nie napisałem nic na temat przestrzeni, bo po pierwsze nie była odczuwalna w sposób, który przykułby moją uwagę. Skupiłem się na tych aspektach brzmienia, które były dla mnie objawienim, czymś nowym, wręcz spektakularnym, jak choćby wspomnainy wcześniej bas. Spędziliśmy kilka godzin u szczęśliwego posiadacza świetnego systemu ale to zbyt mało, przynajmniej dla mnie, bym mógł precyzyjnie i wyczerpująco opisać wszystkie aspekty brzmienia, jakie usłyszałem. Na codzień obcuję z budżetowym audio w moim systemie, gdzie większość zdarzeń na scenie ma miejsce na pierwszym planie, o czym wspomniałem w pierwszym moim komentarzu, stąd brak moich ewentualnych uwag dotyczących kulejącej, wg opinii właściela, przestrzeni.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno spostrzeżenie, tym razem dotyczące brzmienia Avalonów zasilanych Cayinem, którego właścicielm jest Lutek. Ta chińska lampa napędziła bez problemu model Eidolon Avalona. W trybie triodowym basu generalnie było więcej ale kosztem jego kontroli, co oczywiście absolutnie nie degradowało brzmienia w jakiś szczególnie przykry sposób ale w odniesieniu do klocków Marka-Pawła różnica oczywiście była słyszalna. Z kolei brzmienie w trybie pentody dało lepszą kontrolę ale sama ilość basu została nieco ograniczona. Takie kompromisy znane są audifilom ale musiłem o tym napisać, bo w końcu spotkanie miało taki właśnie cel, by ewentualne różnice wychwicić i opisać. Trudno być w pełni obiektywnym w swej ocenie, zwłaszcza gdy porównuje się sprzęt zaprzyjaźnionego audiofila, bo zawsze można być posądzonym o kadzenie. Jednak znając ceny porównywanych klocków śmiało mogę stwierdzić, że Cayin A88-T kontrolował Avalony bez problemu, co przy rozpiętości cenowej obu urządzeń mogłoby się wydawać nieporozumieniem. Avalony okazały się więc całkiem przyjaznym partnerem dla Cayina, który pochodzi jednak z niższej półki cenowej. Osobiście muszę przyznać, że coraz bardziej przekonuje mnie ciepłe, niezwykle przyjemne granie z lampy, co zaawansowanego audiofila z pewnością nie dziwi ale dla mnie to nowe, jakże przyjemne doświadzenia :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne za nad wyraz dobre słowa, a przede wszystkim za miłą wizytę:) Jak to jest, że zupełnie nieznający się ludzie, połączeni wspólną pasją, spotykają się po raz pierwszy i spędzają sporo czasu jakby się znali od zawsze? :) :) :)

Inspiracją spotkania miały być poszukiwania okablowania - głównie głośnikowego. Lutek z Mariuszem przywieźli dodatkowo wzmacniacz Cayin A88-T. Na spotkaniu byli również znajomi z Bydgoszczy - Adam i Maciej. Co do systemu jak w " O mnie" + testowany napęd Xindak CDT i modyfikacja lampowa w mojej końcówce Argento, zamiast EL 300B xls wstawiłem AVVT 32B . Zgromadzone kabelki: Tara Labs RSC Air2, Srebrne DIY od Kol. Krzyżak-a, AQ OAK, Albedo Monolit, Synegistic Ressearch Tesla Accelerator. W trakcie spotkania niestety już po wyjeździe Lutka i Mariusza doszedłem do tego czemu w trakcie odsłuchów kulała przestrzeń- w pre miałem lampy 12BH7 EI Gold Aero - przepięknie brzmiące ale... bardzo nietrwałe - no i stało się - jedna najpewniej chciała już przejść na drugą stronę tęczy, po wymianie na lampy RCA pojawiła się nienaganna przestrzeń. ( sorry za moje niedopatrzenie chłopaki). Wracając do kabelków odsłuchy były dość pobieżne i nie dawały pełnej oceny. Moje uwagi nie są oceną kabli tylko moimi odczuciami wpasowania się do mojego systemu.

Tara Labs RSCAir 2- dość jasno grające kable w połączeniu z ceramicznymi głośnikami to nie do końca dobre połączenie, ogólne umiarkowane rozjaśnienie, w basie i wysokich nie było problemu, ale średnica stała się natarczywa, saksofon Garbarka nie należał do przyjemnych.

Srebrne DIY Kol Krzyżak-a - bardzo delikatne kabelki z cienkich przewodników w bawełnianej koszulce - niestety nie odsłuchane z racji konfekcji w banany, a do kolumn wchodzą tylko widły. Żałuję, bo wpięte w międzyczasie przywiezione w komplecie IC wykazały dużą klasę.

AQ OAK miedziane ciężkie kable - dokładne przeciwieństwo Tary, całe pasmo ocieplone, wolniejsze. W moim systemie efekt był niejednoznaczny: średnica i góra poskromione, ale bardziej bym je określił jako pluszowe, a nie aksamitne, bas......hmm zniknęły te cechy na których mi zależało: szybkość impuls.

Albedo Monolit- wersja poprzednia "okrągła" lubię dobre srebro - no co ja na to poradzę:) aksamitna przejrzystość, a nie jazgotliwe rozjaśnienie to cechy jakie powinno mieć dobre srebro. Monolity w moim systemie wprowadziły powietrze, którego wcześniej nie było. Nieznaczne przesunięcie spektrum w górę nie byłoby uciążliwe w przypadku celulozowego głośnika średniotonowego, w przypadku ceramiki saxofony i talerze trochę wychodziły przed szereg, bas krótki nie odchudzony - super , szkoda, że nie dałem rady pozyskać do porównania Metamorfosis:(

Synergistic Research Tesla Accelerator, niepozornie wyglądające (dość cienkie) kable zbudowane ze srebra+miedź srebrzona z aktywnym ekranem ( podłączanym pod prąd:) ) Brzmienie zaskoczyłoby mnie gdybym tych kabelków wcześniej nie słyszał na innym systemie - kolegi Adama (łączą Avalony z Lavardin) . Spektrum ciepłe, ale nie pluszowe, szczególnie na górze i średnicy. Żeńskie wokale blachy , trąbki saksofony były gładkie nienatarczywe, bas w pełni kontrolowany krótki i to co jest zastanawiające w tych kablach to przestrzeń - wieloplanowa holograficzna. Nie wiem jak Jankesi to zrobili, ale im się udało:) Do pełni szczęścia brakło mi przejrzystości blasku wysokich tonów, ale chyba się czepiam:)

To tyle pokrótce . Jeszcze raz dzięki za wizytę, mam nadzieję, że nie ostatnią:)

 

Gratuluje, ze udalo Ci sie uzyskac bas w polaczeniu Avalon z 300b, a chodza sluchy ze 300b ma slaby bas a avalony musza miec podpieta elektrownie.:) Dobrze, ze ktos nie boi sie eksperymentowac i potrafi pokazac, ze mozna inaczej.

Ze swojej strony polecam Ci wyprobowac AQ K2. Srebrne glosnikowce, troszeczke rozjasniaja w stosunku do miedzi, ale muzykalnosc, gladkosc, brak ostrosci i bas (gleboki) oraz przestrzen poprostu rewelacja. Tylko uwaga na podrobki!

U mnie graja z GM70, ale 300b tez tam jest;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

If it measures good and sounds bad, it is bad. If it sounds good and measures bad, you've measured the wrong thing. - Daniel R. von Recklinghausen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje, ze udalo Ci sie uzyskac bas w polaczeniu Avalon z 300b, a chodza sluchy ze 300b ma slaby bas a avalony musza miec podpieta elektrownie.:) Dobrze, ze ktos nie boi sie eksperymentowac i potrafi pokazac, ze mozna inaczej.

Ze swojej strony polecam Ci wyprobowac AQ K2. Srebrne glosnikowce, troszeczke rozjasniaja w stosunku do miedzi, ale muzykalnosc, gladkosc, brak ostrosci i bas (gleboki) oraz przestrzen poprostu rewelacja. Tylko uwaga na podrobki!

U mnie graja z GM70, ale 300b tez tam jest;)

Do końca nie jest to typowa 300B raz, że w wersji wzmocnionej 32B, dwa że moje Argento to paralel SET dający w sumie prawie 30W w czystej klasie A( mój wzmacniacz dodatkowo modyfikowałem zastępując kondensatory sprzęgające Musicap na Duelundy Casty). Porównanie do typowego 300B np tej samej manufaktury Art Audio - Diavolo nie ma sensu, to zupełnie inne wzmacniacze. Diavolo to typowa 300B czarująca barwą, ale potrzebujący już odpowiednich głośników. Mój wzmacniacz gra jak ciepły tranzystor w klasie A. Nie miałem z nim żadnych problemów przy współpracy z typowymi głośnikami o nawet przeciętnej efektywności.

Co do K2 chętnie posłuchałbym tych kabelków na moim systemie - to już wysoka półka AQ , jeżeli rozjaśniają w stosunku do OAK'a to nie jest źle:)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Art Audio Argento (paralel SET na lampach 300B XLS ) szuka nowego właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do padającej lampki w Conductorze - gdyby to było tak oczywiste jak z żarówką: świeci-nie świeci :) niestety czasami trzeba się doszukiwać pierwszych oznak wypalenia się lampy. Jak z tej konkretnej sytuacji wynika , pierwsze objawy - może szwankować przestrzeń, i minimalnie cichsza strona. Teraz to wiem, po wymianie lamp na inne. Przepraszam za moje niedopatrzenie kolegów :(

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Art Audio Argento (paralel SET na lampach 300B XLS ) szuka nowego właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Wczoraj testowalismy z chlopakami Diapason Adamantes III 25th to sa tansze monitory od Astera. Graja niesamowicie, basu jest tyle, ze niejedne podlogowki by sie zawstydzily. Ale faktem jest ze glosniki nie graja z kazdym wzmacniaczem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Użytkownicy+

Diapasony i Wells Innamorata od tego samego dystrybutora to zapewne zgrany duet. Wells ma szybki i konurowy bas, to będzie zapewne do siebie pasowało. Po spasowaniu całości, można uzyskać wspaniały dźwięk.

 

Marcin, opisz szczegóły. Ciekaw jestem wniosków.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również miałem styczność z diapasonami, tylko karis2, co mnie zdziwiło to szybkość stopy z dobrym konturem ale i dociazenie nizszej srednicy, te wokale z dokładnym obrysem, ulokowanym w odpowiedmim miejscu, no cos pieknego nie szło przestać słuchać. Bardzo ciekawa kolumna. Tak mała a na 14metrach poprostu maluje bez ograniczeń.

Co jeszcze zrobilo na mnie wrazenie nie slychać kompresji przy wyzszych poziomach głosnośći. Żeby była jasność z wiekszością kolumn jest to mozliwe do osiągniecia ale przewaznie na strasznie mocnych końcówkach, tutaj mozna było podpiąć integre tranzystorową znacznie słabszą i głosno czy cicho....Radze posłuchać bo warto.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze sie do czegos mozna oczywiscie przyczepic, ale mowimy tutaj zaznaczam o monitorach. Tak jak juz wspomnialem glosniki maja mnustwo basu, kontrolowanego w kazdym pasmie, czuc jak dol sunie po podlodze, scena jest ogromna, instrumenty brzmia niesamowicie. Jak juz spasowalismy system to wszyscy byli pod ogromnym wrazeniem. Jak ma byc smutno to lzy sie cisna do oczu, ma byc dynamicznie, jest dynamicznie. Gralismy tez Tool'a i musze powiedziec, ze ciezko wylozyc te glosniki na jakims repertuarze. Oczywiscie nie zagraja np Yello - Planet Dada tak jak pozadna konstrukcja 3 drozna tu w pamieci mam Audiosolutions Rhapsody 130 z jakas potezna koncowka mocy w klasie A, gdzie zasysalo glosniki niemilosiernie. Gwarantuje ze odsluch Diapason Adamantes III 25th nie bedzie strata czasu, a cennym doswiadczeniem. Z tego co probowalismy to nie zagralo jedynie z Lavardinem. Przy atollu troche srednica byla za bardzo wyeksponowana, ale on juz tak ma, zagral zdecydowanie lepiej od Lavardina.

 

Gralismy w zestawieniu z tranzystorami: Heglem H300, Atoll IN100, Lavardin IS Reference

lampy: Audion Silver Night Anniversary 300 B, Audion Silver Night Anniversary PX 25

Zrodla: Hegel HD25, Aqua La Voce

Glosnikowce: Harmonix HS101-EXQ Exquisite, Albedo Air II, Acoustic Zen Hologram II

Interkonekt: Harmonix HS101-Improved-S

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze sie do czegos mozna oczywiscie przyczepic, ale mowimy tutaj zaznaczam o monitorach. Tak jak juz wspomnialem glosniki maja mnustwo basu, kontrolowanego w kazdym pasmie, czuc jak dol sunie po podlodze, scena jest ogromna, instrumenty brzmia niesamowicie. Jak juz spasowalismy system to wszyscy byli pod ogromnym wrazeniem. Jak ma byc smutno to lzy sie cisna do oczu, ma byc dynamicznie, jest dynamicznie. Gralismy tez Tool'a i musze powiedziec, ze ciezko wylozyc te glosniki na jakims repertuarze. Oczywiscie nie zagraja np Yello - Planet Dada tak jak pozadna konstrukcja 3 drozna tu w pamieci mam Audiosolutions Rhapsody 130 z jakas potezna koncowka mocy w klasie A, gdzie zasysalo glosniki niemilosiernie. Gwarantuje ze odsluch Diapason Adamantes III 25th nie bedzie strata czasu, a cennym doswiadczeniem. Z tego co probowalismy to nie zagralo jedynie z Lavardinem. Przy atollu troche srednica byla za bardzo wyeksponowana, ale on juz tak ma, zagral zdecydowanie lepiej od Lavardina.

 

Gralismy w zestawieniu z tranzystorami: Heglem H300, Atoll IN100, Lavardin IS Reference

lampy: Audion Silver Night Anniversary 300 B, Audion Silver Night Anniversary PX 25

Zrodla: Hegel HD25, Aqua La Voce

Glosnikowce: Harmonix HS101-EXQ Exquisite, Albedo Air II, Acoustic Zen Hologram II

Interkonekt: Harmonix HS101-Improved-S

 

Marcin,

pomyliłeś kluby, przecież masz GD na końcu, a nie CT, albo CB...

 

A poważnie, to Lavardin'owi jeszcze nie odpuściłem i zmuszę go do grania z tymi monitorami, bo tak sobie uknułem, że może być genialnie w tym zestawieniu i w końcu będzie.

To świetny wzmak i mimo, że cenię Atolla, to nie ma opcji, aby Lavardin nie był lepszy. Przypominam, że wcześniej nawet Hegel H300 Wam nie zagrał :)

 

Co do Wells'a, to niestety było mi dane słuchać go ze wszystkimi Diapasonami u "Srebrnego" Grzegorza i do dzisiaj jest mi smutno, jak siedzę u siebie.

Genialna końcówka, natomiast miała jeszcze poważne wspomaganie w postaci pre Conductora i wysokiego DACa Aqua Acoustic i transportu Aqua Acoustic.

Jak dla mnie, to system marzeń. Pomijam Metamorphosis który był wpięty.

Niedługo Wam tego Wells'a sprzątnę z Kujaw. Nad morzem mamy lepszy klimat. Dopiero sobie pogra...

 

pozdrawiam

Kto słucha, nie błądzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin,

pomyliłeś kluby, przecież masz GD na końcu, a nie CT, albo CB...

 

A poważnie, to Lavardin'owi jeszcze nie odpuściłem i zmuszę go do grania z tymi monitorami, bo tak sobie uknułem, że może być genialnie w tym zestawieniu i w końcu będzie.

To świetny wzmak i mimo, że cenię Atolla, to nie ma opcji, aby Lavardin nie był lepszy. Przypominam, że wcześniej nawet Hegel H300 Wam nie zagrał :)

 

Co do Wells'a, to niestety było mi dane słuchać go ze wszystkimi Diapasonami u "Srebrnego" Grzegorza i do dzisiaj jest mi smutno, jak siedzę u siebie.

Genialna końcówka, natomiast miała jeszcze poważne wspomaganie w postaci pre Conductora i wysokiego DACa Aqua Acoustic i transportu Aqua Acoustic.

Jak dla mnie, to system marzeń. Pomijam Metamorphosis który był wpięty.

Niedługo Wam tego Wells'a sprzątnę z Kujaw. Nad morzem mamy lepszy klimat. Dopiero sobie pogra...

 

pozdrawiam

 

Wiem, wiem :) Ale chlopaki tutaj tez meczyli Diapasony, tylko ten wyzszy model Aster. Najwazniejsze ze graja pozadnie, wygladaja tez pieknie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Użytkownicy+

Przez ostatnie dni słuchamy wzmacniacz Ayona Spirita III na KT150. Dzisiaj próbowaliśmy grać w trybie triodowym i to wydaje się być lepsze, nawet przy prądożernych Dynaudio C3. Wzmacniacz ma tyle wigoru, że zawstydza znacznie mocniejsze tranzystory, a do tego ma świetną średnicę i górę pasma. Bas też niczego sobie, niewiele lamp to potrafi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) post-24402-0-44516500-1399250827_thumb.jpgpost-24402-0-91836300-1399250859_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Użytkownicy+

Dzisiaj próbowaliśmy różne kabelki zasilające do Ayona. Podłączyliśmy też kulki, poza Dynkami. Pewnie Witek napisze kilka słów, bo reszta to "forumowe niemowy".

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.