Jump to content

Open Club  ·  237 members

YB Audio Klub
IGNORED

Klub miłośników YB Audio


biniek
 Share

Recommended Posts

34 minuty temu, fetek napisał:

wywaliłeś cały post nie na temat, wymyśliłeś historię, dorobiłeś do niej wnioski ale to ja naginam Twoje wypowiedzi ;]

Twoim zdaniem nie na temat, moim zdaniem akurat tak.

Nie tylko ja na to zwróciłem uwagę, po co takie wycieczki upubliczniać.

Już ktoś napisał, palisz za sobą mosty.

Weź to pod uwagę.  

Racja jest jak dupa, każdy ma swoją.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 8.10.2021 o 00:35, sir.jax napisał:

Twoim zdaniem nie na temat, moim zdaniem akurat tak.

Każdy kto umie czytać tzn rozumie co czyta, widzi że wszystko co napisałeś jest NIE NA TEMAT, nie ma ŻADNEGO odniesienia do mojej sytuacji. Poległeś na pierwszym akapicie i jeszcze masz czelność podcierać się innymi.

Skoro jestem taki zaślepiony to pokaż mi punkty styczne, wystarczą 2-3.

W dniu 8.10.2021 o 00:35, sir.jax napisał:

Nie tylko ja na to zwróciłem uwagę, po co takie wycieczki upubliczniać.

Takie czyli jakie ? Wyraziłem swoją oponie, do czego mam pełne prawo, uzupełniłem skróconym opisem by każdy wiedział o co chodzi ale wiedzę za dużo treści i niektórzy już sobie nie radzą.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

@fetek dla mnie to nie jest opinia, to są gorzkie żale. Po przeczytaniu których kolejny raz widzę przykład coraz częstszego zachowania, jakie w ostatnim czasie można zauważyć w wielu miejscach, zachowania w stylu "płacę wymagam" "chcę więc mi to zróbcie bo inaczej was obsmaruje". 

Wykonawcy/przedsiębiorcy, mają spełniać wszystkie "widzimisie", płaszczyć się przed klientami, byc dyspozycyjni 24/7, odpisywać w 5min, odbierać telefony o każdej porze dnia i nocy. Mają dawać upusty, rabaty. Nie mają prawa do urlopu ani czasu offline. Nie mają prawa zamknąć zakładu o 15:00 i w 100% poświęcić się rodzinie. Muszą zawsze stać na baczność dla wszechmogącego klienta!

 

PS.

Każdemu przedsiębiorcy, jak i klientowi proponuje przeczytać książkę "firma, czyli Ty" Paul Jarvis

 

Link to comment
Share on other sites

16 minut temu, LOBO_M napisał:

@fetek dla mnie to nie jest opinia, to są gorzkie żale. Po przeczytaniu których kolejny raz widzę przykład coraz częstszego zachowania, jakie w ostatnim czasie można zauważyć w wielu miejscach, zachowania w stylu "płacę wymagam" "chcę więc mi to zróbcie bo inaczej was obsmaruje". 

Wykonawcy/przedsiębiorcy, mają spełniać wszystkie "widzimisie", płaszczyć się przed klientami, byc dyspozycyjni 24/7, odpisywać w 5min, odbierać telefony o każdej porze dnia i nocy. Mają dawać upusty, rabaty. Nie mają prawa do urlopu ani czasu offline. Nie mają prawa zamknąć zakładu o 15:00 i w 100% poświęcić się rodzinie. Muszą zawsze stać na baczność dla wszechmogącego klienta!

A co ma piernik do wiatraka ? czy też Twoja wypowiedzieć do mojej sytuacji ?  Tylko konkretnie, bez głupich nietrafionych analogi i odwracania kota ogonem.

16 minut temu, LOBO_M napisał:

Każdemu przedsiębiorcy, jak i klientowi proponuje przeczytać książkę "firma, czyli Ty" Paul Jarvis

Najpierw trzeba umieć a co najważniejsze rozumieć co się czyta

Czyli teraz będziemy się przepychać bo 2-3 osoby mają problem przeczytać ze zrozumieniem kilku akapitów ?

Edited by fetek
Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, fetek napisał:

Wracając do tematu, bodajże w czwartek wieczorem zadzwonił do mnie Paweł i mówiąc w bardzo dużym skrócie zachował się jak na gentlemana czy też porządnego przedsiębiorcę przystało.

Przy okazji dostałem garść ogólnych ale bardzo cennych informacji, naprawdę chapeau bas.

A co ma piernik do wiatraka ? czy też Twoja wypowiedzieć do mojej sytuacji ?  Tylko konkretnie, bez głupich nietrafionych analogi i odwracania kota ogonem.

 

moja wypowiedz jest reakcją na twój post #2974  z wtorku i konkretnie, bez głupich nietrafionych analogii, jak to opisujesz, do niego sie odnosi. Chyba że już nie pamiętasz co napisałeś. ten właśnie post nie jest jak to nazwałeś opinią tylko jest dla mnie gorzkimi żalami roszczeniowego klienta.

12 minut temu, fetek napisał:

Czyli teraz będziemy się przepychać bo 2-3 osoby mają problem przeczytać ze zrozumieniem kilku akapitów ?

mam wrażenie że zrozumieliśmy twój post, ktory tak jak napisałem jest w stylu "płacę wymagam" "chcę więc mi to zróbcie bo inaczej was obsmaruje". 

Link to comment
Share on other sites

36 minut temu, LOBO_M napisał:

moja wypowiedz jest reakcją na twój post #2974  z wtorku i konkretnie, bez głupich nietrafionych analogii, jak to opisujesz, do niego sie odnosi. Chyba że już nie pamiętasz co napisałeś. ten właśnie post nie jest jak to nazwałeś opinią tylko jest dla mnie gorzkimi żalami roszczeniowego klienta.

Jestem stroną więc nie jestem obiektywny, dla mnie nie są to żale ale rozumiem że ktoś może to tak odbierać. Co do reszty to się nie zgodzę, cierpliwie czekałem 2 lata (wliczając pośrednictwo kolegi), akceptowałem każde warunki, każdy termin, koncepcyjnie niczego nie wymusiłem a kontakt był średnio co 3 miesiące. 

Wyjaśnij mi proszę na jakiej podstawie uważasz że jestem wrednym, roszczeniowym i wprowadzającym w firmie terroryzm klientem.

36 minut temu, LOBO_M napisał:

mam wrażenie że zrozumieliśmy twój post, ktory tak jak napisałem jest w stylu "płacę wymagam" "chcę więc mi to zróbcie bo inaczej was obsmaruje". 

Nie wypowiadaj się za wszystkich bo są tu osoby, które bez problemu trafiły w samą dziesiątkę. Będąc szczerym jestem w szoku że ktokolwiek przyznał mi rację, czy też próbował zrozumieć.

nie uważasz że trochę marne to "obsmarowywanie" ? naprawdę myślisz że brutalne obsmarowanie kogoś w gronie zadowolonych klientów na tandetnym forum wywrze na firmie jakąś presję ? przecież to wszystko za miesiąc zginie, zostanie zakopane a świat o tym zapomni.

poczytaj moje posty zobaczysz że dla wielu nie mam szacunku  a w słowach nie przebieram.

 

Edited by fetek
Link to comment
Share on other sites

 

17 minut temu, fetek napisał:

Jestem stroną więc nie jestem obiektywny, dla mnie nie są to żale ale rozumiem że ktoś może to tak odbierać. Co do reszty to się nie zgodzę, cierpliwie czekałem 2 lata (wliczając pośrednictwo kolegi), akceptowałem każde warunki, każdy termin, koncepcyjnie niczego nie wymusiłem a kontakt był średnio co 3 miesiące. 

Tak samo Ty bo 2 latach i kontakcie miałeś prawo w pewnym momencie zmienić zdanie i powiedzieć że jednak robisz to w firmie XX a nie YB. Jak i YB po 2 latach miało prawo zmienić zdanie. Nikt nie jest niczyim niewolnikiem. 

 

 

18 minut temu, fetek napisał:

Pomyśl... poczytaj moje posty zobaczysz że dla wielu nie mam szacunku  a w słowach nie przebieram. Pójdę dalej, moim zdaniem osoby, które nie zrozumiały o co tutaj chodziło powinny dostać ostro po łapach.

A po przeczytaniu tego,  po prostu nie zasługujesz na dalszą dyskusję. Ponieważ nie wykazujesz podstawowej cechy tzn. szacunku do drugiej osoby. Tym bardziej utwierdziłeś mnie o słuszności tego co napisałem powyżej.

Link to comment
Share on other sites

22 minuty temu, LOBO_M napisał:

A po przeczytaniu tego,  po prostu nie zasługujesz na dalszą dyskusję. Ponieważ nie wykazujesz podstawowej cechy tzn. szacunku do drugiej osoby. Tym bardziej utwierdziłeś mnie o słuszności tego co napisałem powyżej.

Na szacunek trzeba sobie zasłużyć, np odpowiadając na zadanie pytania.

22 minuty temu, LOBO_M napisał:

Tak samo Ty bo 2 latach i kontakcie miałeś prawo w pewnym momencie zmienić zdanie i powiedzieć że jednak robisz to w firmie XX a nie YB. Jak i YB po 2 latach miało prawo zmienić zdanie. Nikt nie jest niczyim niewolnikiem. 

zgodnie z prawem zrezygnować może tylko zamawiający i to w określonych warunkach, wykonawca ma prawny i moralny obowiązek wykonania usługi. Nie będę się powtarzał bo temat został wyczerpany w 100% a jak ktoś ma problemy z czytaniem i myśleniem to już wyłącznie jego problem.

BTW: wszyscy jesteśmy niewolnikami.

 

 

 

Edited by fetek
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, fetek napisał:

Poległeś na pierwszym akapicie i jeszcze masz czelność podcierać się innymi.

Zdaje ci się, czelność to ty masz takie sprawy wywlekać publicznie.

Trzeba było iść wypłakać się mamusi, a nie tutaj.

Nie tylko ja Tobie zwracałem na to uwagę, więc masz "czelność" tylko mnie atakować?

To probuj dalej fetuśśś.

Póki co, to się rozpędź, a ściana sama się znajdzie.

35 minut temu, fetek napisał:

Na szacunek trzeba sobie zasłużyć,

Zgadzam się w 100%.

Widzisz, coś nas łączy 😂😂😂

Edited by sir.jax

Racja jest jak dupa, każdy ma swoją.

Link to comment
Share on other sites

24 minuty temu, fetek napisał:

zgodnie z prawem zrezygnować może tylko zamawiający i to w określonych warunkach, wykonawca ma prawny i moralny obowiązek wykonania usługi

powiem Tobie ze to co napisales jest MOCNE. 

Moze YB dalo ciała, nie wiem. Ciezko tak jednoznacznie to okreslic, ale gdyby ktos mi tak napisal, jak Ty teraz to powiedzialbym "gosciu paluj sie i spadaj na drzewo". 

Wez se na luz i znajdz innego wykonawce. Po prostu. 

Tutaj zaczynasz juz sam sobie wystawiac kiepska ocene.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, fetek napisał:

Takie czyli jakie ? Wyraziłem swoją oponie, do czego mam pełne prawo, uzupełniłem skróconym opisem by każdy wiedział o co chodzi ale wiedzę za dużo treści i niektórzy już sobie nie radzą.

Wystarczająco dużo napisałeś,  za dużo. 

2 godziny temu, fetek napisał:

Każdy kto umie czytać

Ten wie.

Niestety, żeby jeszcze każdy umiał pisać poprawną polszczyzną i właściwą interpunkcją. 

Podaj adres wyślę  Mały Slowniczek Ortograficzny, dlaczego mały? 

Masz się za mądrego,  wiec się domyśl.

Noc masz z głowy. 😂😂😂

4 minuty temu, Mikelas76 napisał:

powiem Tobie ze to co napisales jest MOCNE. 

Moze YB dalo ciała, nie wiem. Ciezko tak jednoznacznie to okreslic, ale gdyby ktos mi tak napisal, jak Ty teraz to powiedzialbym "gosciu paluj sie i spadaj na drzewo". 

Wez se na luz i znajdz innego wykonawce. Po prostu. 

Tutaj zaczynasz juz sam sobie wystawiac kiepska ocene.

No proszę, a jednak kolejna osoba, która przeczytała i ma podobne odczucia do innych.

Brawo!

Edited by sir.jax

Racja jest jak dupa, każdy ma swoją.

Link to comment
Share on other sites

Ludzie, czy faktycznie nie rozumiecie o co chodzi @fetek?

Zlecił usługę, której wykonanie zostało przyjęte i informuje nas wszystkich, że nie została wykonana, jak rozumiem chcąc przez to pokazać, że działanie firmy YBAudio ma również swoje ograniczenia, z którymi należy się liczyć. Tylko tyle i aż tyle.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, grzegorz napisał:

Ludzie, czy faktycznie nie rozumiecie o co chodzi @fetek?

Zlecił usługę, której wykonanie zostało przyjęte i informuje nas wszystkich, że nie została wykonana, jak rozumiem chcąc przez to pokazać, że działanie firmy YBAudio ma również swoje ograniczenia, z którymi należy się liczyć. Tylko tyle i aż tyle.

Tak i na tym trzeba było zakończyć. 

YBA wyjaśniło sprawę, ale frustrat fetek teraz będzie wytrzasnąć się nad każdym wpisem, który nie jest zgodny z jego założeniami i logiką.

Niech sobie daruje, bo za mocno się rozpędzi i źle skończy, później będzie jęczał, że dostał punkciki, albo bana.

 

Racja jest jak dupa, każdy ma swoją.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 8.10.2021 o 00:14, fetek napisał:

Nie słuchasz na 45mkw

Miałem Hurcany nie RS , ta powierzchnia to za dużo dla nich . Chyba że preferujesz lżejsze granie, z szybszym basem ale mniejszym wypełnieniem to może taka lokalizacji być jakimś kompromisem. Kompromisem zaznaczę.

Bluesound Node  >Rockna WaveLight >Krell Vanguard (końcówka mocy)/ Crown Xti 2000 > Audiosynergia Piramidy

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, grzegorz napisał:

Ludzie, czy faktycznie nie rozumiecie o co chodzi @fetek?

Zlecił usługę, której wykonanie zostało przyjęte i informuje nas wszystkich, że nie została wykonana, jak rozumiem chcąc przez to pokazać, że działanie firmy YBAudio ma również swoje ograniczenia, z którymi należy się liczyć. Tylko tyle i aż tyle.

= równia pochyła ala 16Hz

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, owegar napisał:

= równia pochyła ala 16Hz

Nie sądzę! Muszę stanąć w obronie YB. Ich kolumny cieszyły mnie wyśmienitym graniem przez kilka lat. Kontakt był zawsze dobry, rzeczowo podchodzono do moich uwag i pytań. Co prawda termin był przeciągany ale czego można spodziewać po nieseryjnej produkcji?!  Tak wiec z mojej strony żadnych uwag. Nadal im kibicuje!

Edited by Tomek1777

Bluesound Node  >Rockna WaveLight >Krell Vanguard (końcówka mocy)/ Crown Xti 2000 > Audiosynergia Piramidy

Link to comment
Share on other sites

Śledzę dyskusję na temat firmy, w której planuję niedługo złożyć zamówienie na kolumny. Starałem się być jedynie obserwatorem, ale nie wytrzymałem. Rozumiem, że są tu zadowoleni klienci i mają jakąś wewnętrzną potrzebę obrony firmy, ale to co piszą sir.jax i LOBO.M nie ma powiązania z sytuacją przedstawiona zarówno przez fetka, jak i szefa YB. Nie wiem, czy kuleje czytanie ze zrozumieniem, czy to chęć podlizania się firmie spowodowała pojawienie się tu tylu absurdalnych komentarzy. 
Problem jest prosty w ocenie. YB nawaliło. Nieodbieranie telefonów od klienta, czy odmowa po tak długim czasie nie powinny mieć miejsca. Z pewnością zupełnie inaczej by się sprawa potoczyła, gdyby w spokojnej rozmowie tłumaczącej powody niewykonania usługi padło zwyczajne przepraszam, lub gdyby na samym początku asertywnie odmówili klientowi. 
Każdy popełnia błędy, mi też się nie raz zdarzyło. Szkoda, że tak dobra firma załapała się (niestety zasłużenie) na taką recenzję. Mam nadzieję, że wyciągną lekcję i podobna sytuacja się więcej nie powtórzy. 
Mnie, jako potencjalnego klienta taka opinia nie zrazi do firmy. Rozumiem że błądzić jest rzeczą ludzką, a jak człowiek dzięki własnemu talentowi, jest zawalony robotą, to i o błąd łatwiej. Obydwaj panowie przeprosili, firma poza krótkim wyjaśnieniem nie wdaje się w żadne utarczki słowne, co dobrze o niej świadczy, więc chyba nie ma sensu, żeby inni dokopywali poszkodowanemu klientowi. 
Pozdrawiam.

Edited by Darekbo
Link to comment
Share on other sites

Ej !!!  Proponuję WSZYSTKIM spuścić z tonu bo się robi jakaś niesmaczna rozpierducha. NIE PLANUJĘ dalej  prowadzić głupiej pyskówki, kto zrozumiał to ok, kto nie to już nic tego nie zmieni bo najwyraźniej jest za głupi. 

Jeśli ktoś myśli że przestraszę się durnego bana czy punkcików to sugeruje przejrzeć mój profil, szybko zauważy że GŁUPOTY nie TOLERUJĘ i bardzo szybko na nią reaguje defensywnie a wręcz agresywnie.  Rozmawiać mogę z każdym nawet forumowymi wrogami pod warunkiem że rozmowa ma SENS  a nie jak w tym przypadku.

Gdy pisałem o PRAWACH i OBOWIĄZKACH, wyrażałem się OGÓLNIE!  to są sprawy OGÓLNE i KAŻDY powinien o tym wiedzieć. Osoby, które mają inne zdanie nie dość że nie znają obowiązującego prawa to są oderwane od rzeczywistości i poważnie należy się zastanowić nad ich moralnością.

9 godzin temu, owegar napisał:

= równia pochyła ala 16Hz

Zdecydowanie nie, śmiem twierdzić że przeciwnie. Można powiedzieć że ograniczona moc przerobowa YB wynika między innymi z filozofii pracy chłopaków, ich dbałości i staranności. To nie prawda że z czasem zaczynają pracować szybciej, wręcz przeciwnie im większą wiedzę i doświadczenie mamy tym na więcej elementów zwracamy uwagę, więcej rzeczy sprawdzamy, więcej możemy osiągać a to wszystko wymaga czasu. Paweł wykonuje nawet 100 pomiarów i to w 360 stopniach! a w wielu kwestiach jest chodzącą wikipedią.

10 minut temu, Darekbo napisał:

Problem jest prosty w ocenie. YB nawaliło. Nieodbieranie telefonów od klienta, czy odmowa po tak długim czasie nie powinny mieć miejsca. Z pewnością zupełnie inaczej by się sprawa potoczyła, gdyby w spokojnej rozmowie tłumaczącej powody niewykonania usługi padło zwyczajne przepraszam, lub gdyby na samym początku asertywnie odmówili klientowi. 

Popełniłem bardzo duży błąd na samym starcie, całość powierzyłem naszemu wspólnemu znajomemu zamiast samodzielnie skontaktować się z Pawłem i wszystko ustalić. Nikt z nas nie jest bez winy, oboje mamy ciężki rok i się to po prostu nie skleiło.

 

Edited by fetek
Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, fetek napisał:

Popełniłem bardzo duży błąd na samym starcie, całość powierzyłem naszemu wspólnemu znajomemu zamiast samodzielnie skontaktować się z Pawłem

i tu jest "pies pogrzebany"

gdyby nie ten "pośrednik" .... mogłeś rozmawiać od początku sam

dlatego chyba pretensje możesz mieć tylko do siebie 🙂

na Twoim miejscu zakończyłbym temat tej sprawy

 

Link to comment
Share on other sites

@fetek chciało by się napisać brawo za odwagę. Bo pierwszy i ostatni akapit w pełni pokazuje charakter twojej osoby, jak i wskazuje winnego całego zamieszania i pomówień.

Brakuje jeszcze tylko jednego słowa, podpowiem na P. Choć po tym co można wyczytać z twoich wypowiedzi raczej Cię na to nie stać.

 

@owegar 😂 

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, slawek.xm napisał:

i tu jest "pies pogrzebany"

gdyby nie ten "pośrednik" .... mogłeś rozmawiać od początku sam

dlatego chyba pretensje możesz mieć tylko do siebie 🙂

Mogłem ale tego nie zrobiłem, mieszkanie mogłem sprzedać sam ale poszedłem do biura itd. To że coś jest błędem jesteś w stanie ocenić z perspektywy czasu nie w chwili podejmowania decyzji.

 

 

 

Edited by fetek
Link to comment
Share on other sites

16 godzin temu, fetek napisał:
W dniu 11.10.2021 o 03:32, slawek.xm napisał:

i tu jest "pies pogrzebany"

gdyby nie ten "pośrednik" .... mogłeś rozmawiać od początku sam

dlatego chyba pretensje możesz mieć tylko do siebie 🙂

Mogłem ale tego nie zrobiłem, mieszkanie mogłem sprzedać sam ale poszedłem do biura itd. To że coś jest błędem jesteś w stanie ocenić z perspektywy czasu nie w chwili podejmowania decyzji.

Koledzy zakończcie już ten temat.🤐🤐

Link to comment
Share on other sites

@Yoshi_80 witaj

na fejsbukowej stronie zobaczyłem ten oto model 

Zephyr RS

Jeśli to możliwe, zechciałbyś choć kilka słów o brzmieniu i co mnie bardzo interesuje różnicy w brzmieniu w stosunku do Zephyr S Monitor.

Nic o technikaliach 😊 tylko o brzmieniu. Tak na Twoje i Roberta ucho. 
Dziękuję.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

YB Audio-WBA-PS Audio-BS Node-Sbooster-Acoustic Manufacture-Solid Core Audio

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, adamnl napisał:

@Yoshi_80 witaj

na fejsbukowej stronie zobaczyłem ten oto model 

Zephyr RS

Jeśli to możliwe, zechciałbyś choć kilka słów o brzmieniu i co mnie bardzo interesuje różnicy w brzmieniu w stosunku do Zephyr S Monitor.

Nic o technikaliach 😊 tylko o brzmieniu. Tak na Twoje i Roberta ucho. 
Dziękuję.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Witaj Adamie. Ten projekt to taka oczywista oczywistość, w naszych planach był już od ponad roku ale nie składało się do jego realizacji. W końcu impulsem był klient który wpadł na podobny pomysł, połączenie średnicy z Huracana RS z basem z Zephyra S.

Powyższe kolumny nie są docelowym projektem Zephyra RS. Nie planowaliśmy tu modyfikacji obudowy na taką jak widać - to akurat pomysł  klienta który chciał mieć nieco inny wygląd skrzynki. Nasz Zephyr RS prawdopodobnie byłby oparty o obudowę Zephyra S mkII bez żadnych zmian. Dlatego też przez chwilę się zastanawialiśmy czy w ogóle umieszczać zdjęcie na FB.

Brzmieniowo to miało być jak wspominałem połączenie średnicy Huracana RS z basem Zephyra S. Niestety wrażenia brzmieniowe nie do końca podlegają zasadą matematyki i tego się nie da tak po prostu zsumować, więc finalnie jest to konstrukcja która czerpie po trochu ze swoich protoplastów ale nie jest to spuścizna bezpośrednia. Zephyr RS wprowadza pewne swoje nowe akcenty których protoplaści nie mieli.. 

Przede wszystkim bas nie jest taki sam jak w Zephyr S i tym bardziej nie jest taki jak w Zephyr Monitor S. Jest go trochę więcej (w stosunku do Zephyr S)  i jest trochę gęstszy i masywniejszy (w Stosunku do Z. Monitor S). Względem Zephyr S chodziło tu raczej o pewne dopracowanie, poprawę tego aspektu bo część słuchaczy akceptowała tą kolumnę jaką jest ale część wskazywała że basu mogłoby być trochę więcej. 

Średnica jest na nowo zestrojona. Nie dało się przenieść koncepcji z Huracana RS i ten tor musiał być zaprojektowany zupełnie na nowo. To co było priorytetem to po pierwsze idealne zszycie i gładkie przejście miedzy basem a średnicą tak aby nie występowały w tym rejonie jakieś męczące akcenty. Po drugie wykorzystanie do maksimum potencjału 18M w zakresie w którym sobie najlepiej radzi. Wydaje mi się, że ostatnie doświadczenia z Revelatorem 15M z Huracana evolution wniosły pewien korzystny pierwiastek w całość. Mając w głowie niedawne prace nad 15tką i to jak ona brzmiała chyba podświadomie zacząłem poszukiwać tego brzmienia w 18tce. Oczywiście jest to nierealne aby je uzyskać na innych przetworniku ale pewne aspekty dało się osiągnąć. Jest ta gładkość oraz zrównoważenie jakie bardzo wyraźnie słychać było z 15 oraz pewne cechy lekkości też się udało przemycić. Moim zdaniem naprawdę ciekawie wyszła aplikacja 18tki w tym projekcie.

Całość zagrała bardzo równo z ciepłym, gęstym charakterem ale nie pozbawionym lekkości w odpowiednich momentach. Na pewno nie jest to brzmienie ciężkie, tego chciałem uniknąć. Zephyr S od zawsze czarował lekkością i tego nie chciałem tracić ale też nie chciałem nadal jej tak faworyzować kosztem pewnego uszczuplenia basu. Brzmienie z Zephrya RS jest na pewno dojrzalsze, bardziej stonowane ale akurat o tyle aby wydobyć tą niezbędna część podstawy basowej. 

Zephyr monitor S na pewno jest jaśniejszy i zwiewniejszy. Zresztą taka była koncepcja na ten monitor aby on grał szybkim dźwiękiem podkreślonym takim  lekkim konturem, zwarty i klarowny. Natomiast podłogowy Zephyr RS poszedł w kierunku takiego otoczenia słuchacza dźwiękiem cieplejszym, trochę gęstszym, nieco powściągliwym.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

@Yoshi_80 Pawle, poczułem dziś rano wdzięczność. Poświęciłeś swój czas, o późnej porze odpowiedziałeś na moje pytania. Jestem zaskoczony jak obszerna jest ta odpowiedź. Doceniam to i  Dziękuję.

11 godzin temu, Yoshi_80 napisał:

Natomiast podłogowy Zephyr RS poszedł w kierunku takiego otoczenia słuchacza dźwiękiem cieplejszym, trochę gęstszym, nieco powściągliwym

Zrozumiałem i nawet potrafię sobie to wyobrazić.

11 godzin temu, Yoshi_80 napisał:

Zephyr monitor S na pewno jest jaśniejszy i zwiewniejszy. Zresztą taka była koncepcja na ten monitor aby on grał szybkim dźwiękiem podkreślonym takim  lekkim konturem, zwarty i klarowny.

Podpisuję się pod tym całkowicie. Miałem okazję posłuchać/porównać kilku systemów.

11 godzin temu, Yoshi_80 napisał:

W końcu impulsem był klient który wpadł na podobny pomysł, połączenie średnicy z Huracana RS z basem z Zephyra S.

Świadomy klient😃, zazdroszczę mu trochę, mam nadzieję, że za jakiś czas i ja dołączę do tego klubu. To dla mnie fascynujące móc swobodnie wyłapywać różnice brzmienia, to rozwija, taka nauka uważności. 

YB Audio-WBA-PS Audio-BS Node-Sbooster-Acoustic Manufacture-Solid Core Audio

Link to comment
Share on other sites

W dniu 14.10.2021 o 10:11, adamnl napisał:

Świadomy klient😃, zazdroszczę mu trochę, mam nadzieję, że za jakiś czas i ja dołączę do tego klubu. To dla mnie fascynujące móc swobodnie wyłapywać różnice brzmienia, to rozwija, taka nauka uważności. 

wymiana komponentów toru nabiera nowego znaczenia, im lepsze kolumny tym różnice są bardziej namacalne.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 14.10.2021 o 10:11, adamnl napisał:

@Yoshi_80 Pawle, poczułem dziś rano wdzięczność. Poświęciłeś swój czas, o późnej porze odpowiedziałeś na moje pytania. Jestem zaskoczony jak obszerna jest ta odpowiedź. Doceniam to i  Dziękuję.

Zrozumiałem i nawet potrafię sobie to wyobrazić.

Podpisuję się pod tym całkowicie. Miałem okazję posłuchać/porównać kilku systemów.

Świadomy klient😃, zazdroszczę mu trochę, mam nadzieję, że za jakiś czas i ja dołączę do tego klubu. To dla mnie fascynujące móc swobodnie wyłapywać różnice brzmienia, to rozwija, taka nauka uważności. 

Adamie dla Ciebie z przyjemnością można poświęcić czas :-). Moim zdaniem i Ty należysz do klubu świadomych. Nasza działalność od początku opiera się o takich klientów, którzy doskonale zdają sobie sprawę co kupują. Nawet jeżeli odbywa się to na odległość, bez uprzedniego odsłuchu, to przecież sam wkład materiałowy jaki jest w naszych kolumnach jasno to pokazuje.

Nieświadomy klient będzie dopuszczać do głosu myśl, że kolumna za te same pieniądze ale zbudowana na 3x tańszych przetwornikach może zagrać tak samo dobrze albo lepiej. Będzie to robić często zupełnie nieświadomie porównując zwyczajnie produkty z tego samego przedziału cenowego nie wnikajac z czego są zbudowane.
Ktoś rozumiejący trochę kwestie techniczne raczej nie dopuści takiej myśli bo doświadczenie podpowie, że to zwyczajnie niemożliwe. Różnica jakości projektu musiałaby być ogromna aby tańsze przetworniki były w stanie grać na poziomie droższych a to niestety nie ma miejsca bo nasze kolumny to nie tylko dobrze przetworniki ale również bardzo dobry projekt ;-) .  

Link to comment
Share on other sites

Czy to nie jest tak, że świadomy klient zdaje sobie sprawę, że wkład materiałowy to jeszcze nie wszystko? Do tego, jak słusznie zauważyłeś, potrzebny jest dobry projekt. A chyba o tym, tak naprawdę można się przekonać dopiero po odsłuchu?

Edited by Andrzej_64730
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.