Jump to content
Szymon1

Godne polecenia odtwarzacze i transporty HI-END. Bez względu na wiek. AS.

Recommended Posts

Przepraszam, troche wejdę w wątek ale zaraz pokażesz nowe napędy Esoterica, które mają wejście zegara.

 

I to jest to: http://www.esoteric.jp/products/esoteric/g01/indexe.html

 

 

g01.jpg

 

 

Esoteric-G-01_Rear-View.png

 

 

photo04.jpg

 

 

Z opisu wynika, że na kazdym z wyjść można ustawić dowolna częstotliwość z obsługiwanych. Czyli np. jednocześnie mnożnik 44,1 i 48 kHz, czego mój Mutec nie potrafi.

jest taki na eBauy, jedyne 9 tys EUR.


Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam: przetwornik Audio Note DAC4 i Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; legendarne, lampowe phono stage EAR 834p (MM/MC, kondensatory Mundorf, step-up Partridge), duzo kabli Transparent i MIT.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Diogenes

Każde zdjęcie ma wpisaną nazwę modelu. Silniki na więcej nie pozwala.

Szymon to Ty ..naprawdę?

Jestem pod wrażeniem , chylę czoła .

Teraz już wiem , dlaczego miałeś śmiech z tych guru co odeszli do lepszego , kulturalnego " świata " ;))

Powaliłeś mnie , tyś nie troll tylko fachura co się patrzy !

Edited by rochu
odniesienie do wymoderowanego postu
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szymon, jakbym miał w połowie taką wiedzę o audio jak Ty, to prawdopodobnie co drugi wątek byłby mój ;-) ;-)

....ale siarką i smołą czuć....;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Musi mieć 2 pętle, żeby na raz wypuszczać 2 odmienne sygnały.

 

 

Wiem. Dlatego "cierpię" i gdy słucham z plikowca różności skacząc po tablecie to muszę skakać do reclockera i zmieniać częstotliwość bazową. U mnie jest tylko jedna PLL.

Trzeba zmienić plikowe przyzwyczajenia i słuchać całymi płytami ale od tego jest ... płyta CD :).

 

Pozdro

 

Za 80kzł można kupić świetny komplet z tym zegarkiem w razie czego dam namiar na właściciela :)

 

 

Nie kuś. Ja juz zabawę w wymianę klocków zakończyłem.


Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam: przetwornik Audio Note DAC4 i Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; legendarne, lampowe phono stage EAR 834p (MM/MC, kondensatory Mundorf, step-up Partridge), duzo kabli Transparent i MIT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepszy ze wszystkich Esotericów i tak jest P-0s (nie mylić z normalnym P-0), oraz P0s-VUK (ostatnia wersja z upsamplerem z niebieskimi diodami).

 

52471.jpg

 

p0sv_800_5.jpg

  • Like 1

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kochani.

Znamy wartosc i wiedze Szymona i on sam rowniez ja zna. To mile, ze zauwazacie wklad i pochwalacie autora, ale nie robmy z watku bocznicy - prosze.

 

W.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szymon przede wszystkim gratuluję Ci stworzenia super ciekawego wątku. Mam nadzieję, że ten wątek (a właściwie te ciekawe wpisy) pozostanie na tym forum długie lata aby tacy ludzie jak ja mogli poczytać wiele mądrości wynikających z doświadczenia ludzi, którzy mają w tym temacie coś do powiedzenia.

 

Ja nie mam aż takiego wielkiego doświadczenia ale jeśli mogę dorzucić swój typ transportu to polecam Oppo 105. Do nie dawna używałem go jako główny odtwarzacz (źródło). Od nie dawna stałem się właścicielem wspaniałego DACa (póki co mało znanego konstruktora). Dac ma wyjcie lampowe (E88CC). Brzmienie bardzo przypominające Audio Note lev 4. W połączeniu z Oppo jako transport jak dla mnie bajka i niesamowite zaskoczenie.

Edited by Piotr_57210
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak wypada napęd CDPro2M na tle napędów stosowanych w topowych transportach sprzed lat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Paweł Skurzewski

Ja mam wrażenie,że współczesne CDPro2,choć świetne,nie przeskoczyły technologicznie genialnych CDM1. Pomyśleć,że w latach 80' Philips miał żeliwny transport ze szklaną soczewką pracującą w polu magnetycznym a w latach 90'wiele hiendowych manufaktur na potęgę stosowało fatalnej jakości plastik,to ogarnia mnie zażenowanie. Gdyby tylko tak porównywać transporty,to chyba jednak Esoteric ma killera. Pamiętajmy jeszcze napęd Accu,który firma opracowała parę dobrych lat temu,dla nowej wówczas serii 500.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ReVoXie 225 i 226 Szymon już wspominał. Nie jest to hi-end ale na pewno rzetelene hi-fi, które poradzi sobie z konkurencją gdzieś do 10.000 zł.

 

Uwierzcie mi, na żywo ta wyjeżdżająca, na zielono podświetlona szuflada robi piorunujące wrażenie :). W 225-ce jedyną wadą jest logika sposobu obsługi napędu. Z tego co pamietam nie mozna wrócić do poprzedniego tracka. trzeba się przyzwyczaić.

 

 

B225-19416-02-big.jpg

 

B225-2.jpg

 

 

revox-b226.jpg

 

 

Revox_B_2264.jpg

 

 

 

Ja dorzucę jeszcze trzy z rodziny na CDM0 i CDM1 czyli:

 

Philips CD 960:

 

 

philips_cd960_21.png

 

 

Tutaj rozbierane zdjęcie bez górnej osłowny napędu CDM1. Dzięki temu widać jak jest on zbudowany.

 

philips_cd_960-1.jpg

 

 

i i praktycznie to samo pod lepszą marką czyli Marantz CD-94.

 

cd-94.JPG

 

marantz-cd94-inside.jpg

 

 

Ulepszona wersja to Marantz CD 94 MkII:

 

marantz-cd94II.jpg

 

IMG_2803.jpg

 

 

 

Jesli te playery nie przystoją do wątku to prosze wykasować post.

 

Jak napisałem rzetelne napędy. W swojej 960-e wymieniłem ostatnio paski w napędzie za 10 EUR i jest jak nowy. Mówi się że CDM1 są niezniszczalne. Rzeczywiście patrząc jak są wykonane i jak można je serwisować mogę potwierdzić. Mój kumpel z R225 nie miał takiego szczęścia, musiał powymieniać wszystkie elektrolity.

A jesli chodzi o dźwiek to przecież osławione TDA 1540, TDA1541. I mi sie ten dźwięk bardzo podoba. Bliżej mu do AN DAC4 niz do dCS. Bardzo muzykalne.

 

 

Niestety u mnie CD 960 jako napęd poległ w porównaniu z Jay's Audio CDT-3. I tak przechodzę do dwóch chińskich transportów. Oba z rubidowym zegarem w środku. Oba na transporcie Philips CD Pro2:

 

Jay's Audio CDT-1 MkII:

 

TB2GCegiFXXXXarXXXXXXXXXXXX_!!42027374.jpg

 

TB2ptSJkFXXXXX3XXXXXXXXXXXX_!!42027374.jpg

 

TB2eWOfiFXXXXaPXXXXXXXXXXXX_!!42027374.jpg

 

i Jay's Audio CDT-3

 

TB2pt_vipXXXXaJXpXXXXXXXXXX_!!42027374.jpg

 

8XDEuS.jpg

 

TB2NqroipXXXXbQXpXXXXXXXXXX_!!42027374.jpg

 

 

O tych transportach pisałem sporo w innych wątkach, nie będę się powtarzał.

 

I na koniec coś co już sprawdzałem, a wczoraj przetestowałem dogłębniej. Transport plikowy, który gra "tak samo" jak transport CD. Jest czasem mikroskopijna różnica ale w ślepym teście niejeden by poległ. Oczywiście sprawdzane na tych samych kablach do tego samego DACa. O nim też już pisałem. To Soundaware D100Pro Deluxe Edition. To Deluxe jest najważniejsze bo wtedy ma on dwa wejścia zegara, a to robi różnicę.

 

Do tego jest to "wszystkograj".

Gra PCM i DSD. Na wyjściach cyfrowych podaje DoP czyli DSD over PCM. Dlatego należy kupić DACa, który umie DoP przyjąć. Np. Mytek czy dCS. Umie odtworzyć SACD ISO. Gra z karty SD, z USB oraz po wejściu ethernetowym przez UPnP (DLNA) oraz NFS i SMB.

Jakie ma wejścia i wyjścia widać na zdjęciu.

Jedyne czego chyba nie potrafi to odtwarzanie DXD ale nie sprawdzałem.

Kosztuje ok. 1150 USD (za wersję Deluxe z wejściami zegara) co jest ceną wręcz śmieszną. I w przeciwieństwie do Jaya można go łatwo kupić np. na eBayu.

 

Ponieważ ten player nie doczekał się oddzielnego wątku poniżej przytoczę kompletną specyfikację i opis:

 

 

 

 

Soundaware D100 PRO Music Player 32Bit/192KHz HDD Network Digital Turntable

 

 

SOUNDAWARE D100 PRO is a professional high-fidelity streaming music transport offering a very comprehensive range of high-performance digital interfaces and excellent user experience. There are USB3.0, SD, network capabilities input and RCA coaxial, BNC coaxial, AES, optical, IIS&master clock output interface. D100 PRO supports to be operated by IR controller and any UPnP/DLNA Apps.

 

D100 PRO is completely different from the traditional streaming music player design. Its architecture uses a patented technology to provide lossless HD music in the purest, and high-fidelity playback process.

 

Our leading technology architecture is a CPU has the extremely rich interfaces and excellent interactive experience, while there are special FPGA (ASIC) chip with low latency, high stability, customized features and isolated power supply which can make the audio process more precise.

 

 

Benefits of this architecture are as follows:

 

1) It works like the traditional CPU player which has rich peripheral interfaces and powerful control capabilities to support a variety of external storage devices, including network storage, SD, HDD . It also supports infrared remote control and UPnP / DLNA to provide users with perfect experience.

 

2) FPGA (Audio DSP) is responsible for handing of music data and clock. Isolated and fine power supply, low latency (<10ns), strong stability (1 PS), fully meet the most demanding audio processing, and perfectly support 32bit 384khz audio processing.

 

3) FPGA (Audio DSP) uses a FIFO (First In First Out) super high-speed asynchronous buffering technology, coupled with the high-speed near-real-time CPU processing interface. Jitter caused by the peripheral interfaces can be completely isolated so that any interface can reach the same good playback effect.

 

4) Dual low-noise, low-jitter clock input, based on the original clock driver decoding for 44.1K, 48K octave audio frequency, are to provide the most accurate and most direct decoding process.

 

5) The direct synthesis drive technology of SPDIF clock and data, to eliminate the jitter caused by secondary process during IIS to SPDIF.

 

6) Powerful dual-chip processing capabilities and master all the technical details of the underlying. Perfectly support for industry common music formats. Excellent handling experience, and rich interfaces.

 

Note: D100 PRO does not include SATA, Wi-Fi, while only supports 32bit, 192 kHz.

 

D100 PRO is SOUNDAWARE’s second generation product, based on the same architecture of A100 digital output section, for up to a year of R & D investment. Relative to the acclaimed A100 digital output section,D100 PRO has comprehensive and grades improved not only on the sound quality, but also on the whole aspects of the product. This is definitely a comprehensive upgrade, such as redesigned firmware, improved IR controller, UPnP/DLNA support, the interface materials upgrade, and so on.

 

 

PRO is to represent the flagship, is an extreme pursuit, representing the top effects and luxurious design.

 

Although the coaxial output D100 has been very good, but also can greatly enhance the fidelity streaming media player because there is no ready-made high-fidelity playback program, except for the necessary investment in the high R & D costs, but that there are no innate short board, It also has many advantages. So from the nearly 30-efficient sound version of view, is entirely step by step, bit by bit for elevation, arduous period also can not imagine many people, often because of a song you want to achieve the same effect with the reference plane, one on to a hundred times; in order to test the effect of this extreme, post-chip capacitance we have replaced more than a dozen brands, including with the capacity of 0603 or 0805, with different specifications we left off, often as a ceramic capacitor is 10nf also 5nf and hesitant, because upscale environment, already sensitive to any nuance can react to the playback effect, in which high-end back-end monitoring system, the playback is more effective than the instrument found some problems, especially those with when more than one reference CDT direct one on one AB contrast, many times the instrument but only as a reference, the second edition has been with the best signal to noise ratio, but can not get a good sound.

 

Many streaming music player, the CDP in order to achieve high-end results, often put heavy material on the DAC to make up the short board digital output, to achieve a certain price. But people are clearly understood, in any case make up, no matter how high-end DAC, Jieshangqu still a gap between the ears of 2000 CD turntable with 20,000 CD turntable, DAC is a passive device, any ASRC, DPLL, femtosecond clock method, just be able to mitigate some of the impact of lower front-end output quality, but can not change the qualitative difference, digital streaming digital outputs are short board case, DAC is already the ceiling.

 

D100 PRO is a neutral, extreme, high-fidelity deluxe hard disk, network, SD card, high-bit-rate streaming digital turntable, with the same high-grade nature of CDT CD music under the circumstances, open sound field, sound fresh and moist, plump , transparent, excellent extension at both ends, density, delicate, balanced, natural sound, with respect to the critically acclaimed D100, has a comprehensive and sound qualities enhance the quality, but at a high bit rate streaming music situation, has CDT is difficult to achieve high-end playback effect. Meanwhile D100 PRO is far more than enhance the sound, but also with respect to the A100, D100 has transformed itself in all aspects of change, regardless of embodied, or craftsmanship, quality materials are luxurious, upscale choice.

 

 

Difference Between D100 PRO Deluxe Edition and Basic Edition:

1) D100 PRO Deluxe Edition only supports 220V uses the best potting talema toroidal transformer, and D100 PRO Basic Edition uses talema international voltage (110V, 220V) Need toroidal transformer, exactly the same material, but the deluxe edition is potting, slightly different installation methods.

2) D100 PRO Deluxe Edition in power and related materials with respect to the basic version of the D100 will be more extreme, it would be better on a sound sense of air, overtone, details.

3) D100 PRO coaxial output related materials with respect to the D100 PRO-based version will be better (using expensive BLACKBOX and SKT top capacitor and associated components), smooth, on appeal, hydration, undoubtedly PRO Deluxe Edition more Okay.

4) D100 PRO supports HI-END high quality clock input.

5) Basic Edition supports the difference to upgrade to the deluxe edition.

 

 

So in addition to D100 PRO Deluxe Edition does not support 110V voltages, the reproduced sound effect with respect to the basic version, it is mainly in the sense of air, moist of the sound, overtones and finesse can clearly feel the difference, and also supports synchronous clock input, etc. HI-END play. About a clock input, a clock input, see section introduction.

 

 

D100 PRO Deluxe Edition clock input significance:

For there is no mechanical turntable and CD has an extremely luxurious power supply design D100 PRO, all designs are based on the core clock driver. Although the D100 PRO clock has been very good, but in other more upscale if there OCXO clock input, can completely inspire D100 PRO most extreme potential (would be comprehensive upgrade), open the clock interface is very reluctant, means the deluxe version of the sound + more upscale clock system is to enjoy the most extreme acoustic sound reproduction effect. Meanwhile D100 PRO clock support single-channel, and also supports dual-input, single clock input means that only support this frequency of music (such as 22.5792MHZ only support 44.1khz octave music, 24.576MHZ only supports 48khz octave music) . Because PRO all play clock performance-based design and optimization, so characteristic of any clock can fully demonstrated, although it may be for the same grade of clock and power supply systems, but it might get some different music playback effects (such as a battery version, atomic clocks, etc.). This also means D100 PRO clock input is a high playability, but also a HI-END solutions, like the play clock, and experienced friends, this is an extension of the interface and the program of HI-END .

 

 

Parameters:

Input Interface Description:

SD*1: 128GB MAX, FAT and NTFS file system

USB *2: Each USB interface supports maximal 3TB HDD and each partition supports maximal 2TB.500mA power supply for each USB interface. Support USB1.0/2.0/3.0 storage with FAT and NTFS file system

NIC*1: 100Mbps, support SAMBA, UPnP / DLNA controller.

 

Output Interface Description:

RCA coaxial: 0.5V p-p, 24bit 192 KHz

BNC (75 ohm) coaxial: 0.5V p-p, 24bit, 192 KHz

AES (110 ohm) coaxial: 5V 24bits, 192KHz

Optical fiber: 24bit, 96KHz

 

IIS+Mclock output: 5V cache COMS output, and compatible with 3.3V IIS input; MCLK is fixed at 22.5792MHz or 24.576MHz (based on the music frequency doubling is 44.1K or 48K).

 

Music format support(Firmware V2.0)

APE Stereo; FAST/NORMAL/HIGH compression mode; <=48KHz, 8~32bit, 32bit only supports the integer mode.

FLAC Stereo; 44.1KHz~192KHz, 8Bit~32Bit; 32bit only supports the integer mode.

MP3 Stereo; source is16Bit,44.1KHz, and common compression

WAV Stereo; 44.1KHz~192KHz, 8Bit~32Bit; 32bit supports only the integer mode.

CUE Support CUE sheet

More formats will be supported by upgrade to be continued.

 

Edit: najnowsza wersja firmware wspiera DSD i SACD ISO, o czym pisałem powyżej

 

 

Size: 320mm*240mm*94mm (L * W * H)

Weight: Approx. 6.5kg

 

 

Accessories:

Manual * 1

SD * 1 (16GB)

Warranty card * 1

Network cable * 1

Remote control * 1

Power cord * 1 (only for testing, the proposed replacement of the power cord into the better)

 

Warranty:

One year free warranty for non-artificial damage. Five years paid warranty. Lifetime maintenance.

 

 

D100 PRO Q & A

 

Q1) Why does not D100 PRO support for Wi-Fi?

A: First, the built-in Wi-Fi will significantly increase interference. Second, the transmission speed of external wireless network card cannot guarantee stable playback of master tape. Instead, the external wireless network card only applies to control and becomes a weakness that taking up a USB port. Third, a wireless router is very cheap, and the wired connection is also very stable. Considering the cost and stability, we suggest connecting D100 PRO to an external router.

 

Q2) How to obtain the output master clock of D100 PRO?

A: You can get the master clock of buffered output from the RJ45 output port. We recommend high-quality six shielded twisted pair to reduce attenuation.

 

Q3) Applicable scene of D100 PRO IIS.

A: For IIS buffered output based on RJ45 output port, despite the current increased, it’s still not suitable for long-distance transmission. High-quality shielded twisted pair (preferably six) and connector are needed; and the length of them is about 10cm, preferably not longer than 30cm, otherwise the signal strength will decrease greatly.

 

Q4) The similarities and differences of DLNA, UPnP used in D100 PRO.

A: DLNA, UPnP used in D100 PRO is mainly used for playback control and management through mobile phone, tablet and PC, which is the same with other DLNA, UPnP control. But in order to ensure stable playback and good user experience, D100 PRO supports local MediaServer instead of external UPnP MediaServer, which is the different.

 

Q5) Special considerations about D100 PRO.

A: a) If you want to make USB achieve the same effect as SD and network, we recommend an external high-quality linear power. It makes a little bit of difference for built-in powered USB mobile HDD in high-end systems(mainly on the smooth degree),but the difference is not obvious or you simply cannot sense in the middle and low system.

b) The quality of power supply and coaxial line has an significant and direct effect on the sound of D100 PRO, so please do not use the original industrial wire that is for testing purpose.

 

Q6) Suggestions for the best sound quality mode of D100 PRO.

A: a) Enter the best sound quality mode five seconds after screen-off. (The firmware will automatically cut off all the signals and power of LCD screen and the system will focus on the audio decoding process.)

b) Using NFS/SD/HDD+high-quality external linear power to play.

c) Enter the mode after the playback process continues for 30 minutes in Winter or 10 minutes in Summer.

d) High-quality power cord(including separate audio filter) and coaxial line.

e) Add a vibration damper rack or vibration damper plate

 

7) How is the BNC, RCA and AES output effect?

In the real high-end environment, the output effect of AES and BNC is better because of their good matching impedance, but the effect of three is the same in the general environment.

 

51Jr3x3UonL._SX522_.jpg

 

cimg0003.jpg

 

102407fwc9s4gf9gc4tcp0.jpg

 

 

 

I będę pisał do znudzenia. Wysterowanie transportu (CD czy plikowego) czy DACa zewnętrznym zegarem, w moim przypadku rubidowym, wynosi granie na poziom co najmniej o klasę wyżej. Co w hi-endzie przekłada się na gruba kasę niestety, którą normalnie trzeba dopłacić. A zewnętrzne, prezycyjne zegary nie muszą kosztować majątku, jak ten Esoterica pokazywany przeze mnie kilka postów wcześniej. Za kilkaset do tysiąca dolarów można już taki mieć, czy rubidowy czy OCXO. Albo kupić jak ja wbudowany w CDT-3 z mozliwością jego wyprowadzenia na zewnątrz.

 

A jak ktoś chce taniej to może sobie np. na takiej bazie zrobić samemu:

 

OCXO:

 

 

s-l300.jpg

 

 

http://www.ebay.com/itm/Used-10MHz-Trimble-65256-GPS-OCXO-Precision-Clock-circuit-board-oscillator-/111770391613

 

http://www.ebay.com/itm/Used-10MHz-Trimble-65256-GPS-OCXO-Precision-Clock-circuit-board-oscillator-/272354804657?hash=item3f699c83b1:g:fIgAAOSwawpXwTV6

 

rubidowy:

 

s-l500.jpg

 

 

http://www.ebay.com/itm/1PC-USED-FE-5680A-1PPS-Variable-frequency-atomic-clock-Rubidium-clock-/142161849254?hash=item211981aba6:g:F48AAOSwA3dYEW5a

 

http://www.ebay.com/itm/1PC-FE-5680A-Rubidium-atomic-clock-Tested-OK-/162159143003?hash=item25c170285b:g:HEUAAOSwimdXo~MJ

 

 

 

Pozdro

Edited by pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam: przetwornik Audio Note DAC4 i Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; legendarne, lampowe phono stage EAR 834p (MM/MC, kondensatory Mundorf, step-up Partridge), duzo kabli Transparent i MIT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

[moderacja tematu]

Na przyszłość proszę o skracanie wpisów i nie cytowanie całych stron, które dostępne są w necie.

Wystarczy link do strony z danymi informacjami.

  • Like 1

Flat Earth Audio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzę dobre słowa które pisze pmcomp o tym Soundaware d100pro gra to wspaniale i mój składany za grube pieniądze komputer z kartami jkat zasilaniem bateryjnym i teradaciem za jeszcze większą kasę gra gorzej. O wpływie zegara na ten napęd ,będę mógł napisać w przyszłym tygodniu jak mi przyjdzie zegar , nie wiem czy będzie lepiej co niektórzy bardzo wątpią w to ale sprawdzę to napiszę . Chyba że Ty Piotrek już to sprawdzałeś czy zegar ma wpływ też na transport soundaware ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzę dobre słowa które pisze pmcomp o tym Soundaware d100pro gra to wspaniale i mój składany za grube pieniądze komputer z kartami jkat zasilaniem bateryjnym i teradaciem za jeszcze większą kasę gra gorzej. O wpływie zegara na ten napęd ,będę mógł napisać w przyszłym tygodniu jak mi przyjdzie zegar , nie wiem czy będzie lepiej co niektórzy bardzo wątpią w to ale sprawdzę to napiszę . Chyba że Ty Piotrek już to sprawdzałeś czy zegar ma wpływ też na transport soundaware ?

 

No to się cieszę, że jest kolejny włąsciciel tego plikograja i do tego ma podobne zdanie jak ja.

 

Zegar ma ogromny wpływ, to sprawdzałem już wcześniej. Niestety ten napęd wymaga doprowadzenia częstotliwości oddzielnie dla plików na bazie częstotliwości 44,1kHz i oddzielnie dla 48kHz. Oczywiście przemonożonych przez 512. Jesli masz zegar, który równocześnie podaje te dwie częstotliwości czyli ok. 22 MHz i 24 MHz to jest super i nic nie musisz robić. Ten wspominany przeze mnie Esoteric tak umie. Niestety mój Mutec po przyjęciu 10 MHz z rubidowego zegara potrafi "tylko" podać jedną częstotliwość w tym samym czasie. Czyli albo 22 MHz albo 24 MHz. Jeśli słuchasz róznych plików czyli raz mutacji 44,1 a raz 48 kHz z trzeba ręcznie zmieniać częstotliwość wyjściową na Mutecu. Upierdliwe. Jest wyjście ... trzeba kupić drugiego Muteca :).

 

Jaki zegar zamówiłeś? Być może ten oryginalny od Sounaware nie ma tej "przypadłości", o której piszę. Niestety z tego opisu to nie wynika:

 

https://www.shenzhenaudio.com/rbd-rubidium-clock-for-soundaware-d100-pro-deluxe-edition.html

 

_i5w2f_lfio_bgk5_f4g_6.jpg

 

1_79.jpg

 

 

EDIT:

 

z tego opisu wynika: https://m.shenzhenaudio.com/rbd-rubidium-clock-upgreaded-version-for-soundaware-d100-pro-deluxe-edition.html

 

że na tych trzech wyjściach BNC ma wyjścia: 22,5792 MHZ + 24,576 MHZ + 10 MHZ. Jeśli tak jest to jest to super źródło zegara dla D100 Pro. Jednak ten zegar i tak będzie wymagał ... Muteca do przeclockowania na Word Clock czyli zakres zegara 44,1 - 192 kHz do wysterowania jakiegoś DACa. Nieliczne DACki potrafią przyjąć 10 MHz i kosztuja fortunę. Jak grają ... nie wiem, nie moja liga. Bez Muteca się nie obejdzie.

Edited by pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam: przetwornik Audio Note DAC4 i Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; legendarne, lampowe phono stage EAR 834p (MM/MC, kondensatory Mundorf, step-up Partridge), duzo kabli Transparent i MIT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak wypada napęd CDPro2M na tle napędów stosowanych w topowych transportach sprzed lat?

 

To wszystko zależy od implementacji. Mechanika to tylko jeden z elementów całości, dlatego zawsze przestrzegam przed uogólnianiem.

 

Jak pociągniesz sygnał SPDIF prosto z płytki CD-Pro2, to cały transport będzie grał kiepsko. Jak przetaktujesz ten sygnał w jakiś sposób po drodze do wyjścia, to jest szansa na bardzo dobre granie.


"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

No to się cieszę, że jest kolejny włąsciciel tego plikograja i do tego ma podobne zdanie jak ja.

 

Zegar ma ogromny wpływ, to sprawdzałem już wcześniej. Niestety ten napęd wymaga doprowadzenia częstotliwości oddzielnie dla plików na bazie częstotliwości 44,1kHz i oddzielnie dla 48kHz. Oczywiście przemonożonych przez 512. Jesli masz zegar, który równocześnie podaje te dwie częstotliwości czyli ok. 22 MHz i 24 MHz to jest super i nic nie musisz robić. Ten wspominany przeze mnie Esoteric tak umie. Niestety mój Mutec po przyjęciu 10 MHz z rubidowego zegara potrafi "tylko" podać jedną częstotliwość w tym samym czasie. Czyli albo 22 MHz albo 24 MHz. Jeśli słuchasz róznych plików czyli raz mutacji 44,1 a raz 48 kHz z trzeba ręcznie zmieniać częstotliwość wyjściową na Mutecu. Upierdliwe. Jest wyjście ... trzeba kupić drugiego Muteca :).

 

Jaki zegar zamówiłeś? Być może ten oryginalny od Sounaware nie ma tej "przypadłości", o której piszę. Niestety z tego opisu to nie wynika:

 

https://www.shenzhenaudio.com/rbd-rubidium-clock-for-soundaware-d100-pro-deluxe-edition.html

 

_i5w2f_lfio_bgk5_f4g_6.jpg

 

1_79.jpg

 

 

EDIT:

 

z tego opisu wynika: https://m.shenzhenaudio.com/rbd-rubidium-clock-upgreaded-version-for-soundaware-d100-pro-deluxe-edition.html

 

że na tych trzech wyjściach BNC ma wyjścia: 22,5792 MHZ + 24,576 MHZ + 10 MHZ. Jeśli tak jest to jest to super źródło zegara dla D100 Pro. Jednak ten zegar i tak będzie wymagał ... Muteca do przeclockowania na Word Clock czyli zakres zegara 44,1 - 192 kHz do wysterowania jakiegoś DACa. Nieliczne DACki potrafią przyjąć 10 MHz i kosztuja fortunę. Jak grają ... nie wiem, nie moja liga. Bez Muteca się nie obejdzie.

 

 

Idę trochę na łatwiznę i będzie mutec usb.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zdjęcia tego zegara Soundaware bo się jakoś nie wyświetlają:

 

mYnaqm.jpg

pbSk9w.jpg

 

729 USD to rewelacyjna cena ale przed zakupem wolałbym zobaczyć jak wygląda w środku. Szczególnie jak i na czym zrobiono zasilanie.

 

Widzę, że była tez wersja z dwoma wyjściami, zapewne bez 10 MHz:

 

1418709545__fsllior_0vvl3v1_8yrn_k.jpg

 

 

 

Nie wiem jakiej jakości zegar ma Mutec, wstyd sie przyznać że nie sprawdzałem ale on wcale nie musi być lepszy od tego w Soundaware. Sprawdzisz.

 

Pozdro

Edited by pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam: przetwornik Audio Note DAC4 i Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; legendarne, lampowe phono stage EAR 834p (MM/MC, kondensatory Mundorf, step-up Partridge), duzo kabli Transparent i MIT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To wszystko zależy od implementacji. Mechanika to tylko jeden z elementów całości, dlatego zawsze przestrzegam przed uogólnianiem.

 

Jak pociągniesz sygnał SPDIF prosto z płytki CD-Pro2, to cały transport będzie grał kiepsko. Jak przetaktujesz ten sygnał w jakiś sposób po drodze do wyjścia, to jest szansa na bardzo dobre granie.

 

 

To jeszcze zanim Szymon Cię wyrzuci napisz proszę o swoim porównaniu zegara OCXO do rubidowego, które miałeś przeprowadzić. Jestem ciekaw rezultatów. Proszę nie cytuj już więcej marketingu tylko opisz swoje wrażenia odsłuchowe.

Dzięki.

 

Pozdro

 

Elberoth pierwsze i ostatnie ostrzeżenie, jeszcze jeden taki wpis i wylatujesz.

 

Ten Soundware aż się prosi o ten zegar.

Jak wygląda obsługa tego plikograja z tabletu, jakiego oprogramowania używacie?

Przydałby się ktoś sprawdzony w Chinach do przesyłania urządzeń do Polski. Widać kilka ciekawych i niedrogich sprzętów wartych wypróbowania. Chętnie bym porównał tego Soundware z plikowcem Rafała.

Czy dane dostarczacie z dysku NAS, czy da się podpiąć dysk SSD?

 

Teoretycznie obsługa to UPnP więc powinna działąć każda aplikacja. Tak prosto jednak nie jest. Wypróbowałem kilkanaście.

Można sterować aplikacją Kinsky czyli od LINNa. Ja ją lubie bo prosto i intuicyjnie tworzy aktualną playlistę. Po prostu "przerzucasz" pliki z lewej na prawo i juz jest. Niestety nie działa przewijanie pliku w trakcie odtwarzania. Najlepsza aplikacja, która chodzi bezbłędnie to 8player. Zresztą zaleca ją sam producent D100Pro.

 

https://itunes.apple.com/pl/app/8player-dlna-upnp-player-controller/id375860275?l=pl&mt=8

 

Można wypróbować darmową wersję lite. I też nie jest tak wesoło bo Kinsky nie odtwarza plików 24/192. Nie wiem dlaczego bo 8player odtwarza.

 

Ja gram z NASa ale da się podłączyć dysk po USB.

 

Po UPnP nie da się odtworzyć DSD. Tylko PCM. Przy odtwarzaniu z NASa przez LAN pliki DSD albo czyste DSF czy DIFF albo z ISO SACD czasami potrafią "zazgrzytać". Raz na kilka, kilkanaście minut pojawiają się króciutkie zniekształcenia, max do jednej sekundy. Przy graniu z karty SD nie ma tej przypadłości. Z USB nie sprawdzałem, zakładam że podobnie jak z SD.

 

Oczywiście grania z SD, USB, NASa nie da się obsłużyć z tabletu. Tablet tylko do UPnP. Wtedy tylko dołączony pilot. Da się z tym żyć. Obsługa to latanie po drzewie folderów. Kto pamięta NC Commandera to sobie poradzi :). Pomaga duzy i baaaardzo czytelny, kolorowy wyświetlacz. Chyba można tworzyć liste ulubionych.

 

Pozdro

Edited by pmcomp
  • Like 1

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam: przetwornik Audio Note DAC4 i Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; legendarne, lampowe phono stage EAR 834p (MM/MC, kondensatory Mundorf, step-up Partridge), duzo kabli Transparent i MIT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Jak pociągniesz sygnał SPDIF prosto z płytki CD-Pro2, to cały transport będzie grał kiepsko. Jak przetaktujesz ten sygnał w jakiś sposób po drodze do wyjścia, to jest szansa na bardzo dobre granie.

Rozważam transport na CDpro2m,który ma dwa wyjścia SPDIF (BNC) i drugie I2S. Jeśli się na niego zdecyduję, to będę korzystał głównie z I2S.

 

 

Podoba mi się ten Jay cdt3, ale kłopot z posłuchania w swoim systemie i zamieszanie z poszukiwaniem zaprzyjaźnionego obywatela Chin :)

 

D100pro - żeby jeszcze tylko z Tidala można było grać...

Edited by Panter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten 8player jest w wersji wyłącznie na urządzenia Apple?

Skomplikowanie obsługi i nieprzyjazny interfejs załatwiły już wiele ciekawych urządzeń.

Czy dasz się kiedyś zaprosić z tym playerem?

 

Z tego co widzę 8player jest też na Androida.

 

Przyjechać z playerem to nie problem. Tylko żeby on zagrał na maxa jak pisałem potrzebuje zagar czyli w tym przypadku Jaya i Muteca. A Jaya wolałbym nie wozić.

Ale Ty ... do mnie masz niedaleko :).

Zapraszam.

 

Dlatego moim zdaniem pod względem obsługi i stabilności LINNy są genialne. Szkoda, że LINN nie robi samych transportów.

 

Pozdro.

Edited by pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam: przetwornik Audio Note DAC4 i Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; legendarne, lampowe phono stage EAR 834p (MM/MC, kondensatory Mundorf, step-up Partridge), duzo kabli Transparent i MIT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

To jeszcze zanim Szymon Cię wyrzuci napisz proszę o swoim porównaniu zegara OCXO do rubidowego, które miałeś przeprowadzić. Jestem ciekaw rezultatów. Proszę nie cytuj już więcej marketingu tylko opisz swoje wrażenia odsłuchowe.

Dzięki.

 

Pozdro

 

 

 

Teoretycznie obsługa to UPnP więc powinna działąć każda aplikacja. Tak prosto jednak nie jest. Wypróbowałem kilkanaście.

Można sterować aplikacją Kinsky czyli od LINNa. Ja ją lubie bo prosto i intuicyjnie tworzy aktualną playlistę. Po prostu "przerzucasz" pliki z lewej na prawo i juz jest. Niestety nie działa przewijanie pliku w trakcie odtwarzania. Najlepsza aplikacja, która chodzi bezbłędnie to 8player. Zresztą zaleca ją sam producent D100Pro.

 

https://itunes.apple.com/pl/app/8player-dlna-upnp-player-controller/id375860275?l=pl&mt=8

 

Można wypróbować darmową wersję lite. I też nie jest tak wesoło bo Kinsky nie odtwarza plików 24/192. Nie wiem dlaczego bo 8player odtwarza.

 

Ja gram z NASa ale da się podłączyć dysk po USB.

 

Po UPnP nie da się odtworzyć DSD. Tylko PCM. Przy odtwarzaniu z NASa przez LAN pliki DSD albo czyste DSF czy DIFF albo z ISO SACD czasami potrafią "zazgrzytać". Raz na kilka, kilkanaście minut pojawiają się króciutkie zniekształcenia, max do jednej sekundy. Przy graniu z karty SD nie ma tej przypadłości. Z USB nie sprawdzałem, zakładam że podobnie jak z SD.

 

Oczywiście grania z SD, USB, NASa nie da się obsłużyć z tabletu. Tablet tylko do UPnP. Wtedy tylko dołączony pilot. Da się z tym żyć. Obsługa to latanie po drzewie folderów. Kto pamięta NC Commandera to sobie poradzi :). Pomaga duzy i baaaardzo czytelny, kolorowy wyświetlacz. Chyba można tworzyć liste ulubionych.

 

Pozdro

U mnie granie z karty sd jak i usb normalnie steruje się z iPhone , oczywiście musi serwer być podłączony do rutera więc u ciebie tak samo powinno być . Jedynie nie potrafię narazie podłączyć nasa Synology .

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, dajcie sobie spokój w tym watku z chińskimi streameram, bez własnych softów na europę itd. Jako player, to ok, hardwerowo to on jest super, z tego, co pisze Piotrek, to gra super. Jednak w dzisiejszych czasach kupowania takiego urzadzenia, które nie ma swojego, dopracowanego softu bez wsparcia i aktualizacji to rozwiazanie hard core. Dlatego ta cena jest taka niska za ten sprzęt. Auralic jest dokładnym przeciwieństwem. Małe plastikowe pudełeczka, a ceny kilkukrotnie wyższe, bo połaczenia sieciowe I interface sterujacy jest dopracowany. 8 playera i kilka Innych przerobiłem i zawsze były jakieś problemy. O tym, że nie ma wsparcia serwisów streamngowych, ISO czyta pewnie połowę itd. to już nie ma co wspominać. Chyba, że traktujemy, to jako player, a nie odtwarzacz sieciowy, to może być faktycznie najlepsza opcja cena / jakość.


„Ten, kto wie, dlaczego żyje, nie troszczy się o to, jak żyje” Nietzsche

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie granie z karty sd jak i usb normalnie steruje się z iPhone , oczywiście musi serwer być podłączony do rutera więc u ciebie tak samo powinno być . Jedynie nie potrafię narazie podłączyć nasa Synology .

 

Hmmmm, muszę SD zaraz sprawdzić. A co wybierasz z iPhone, tzn. jaki serwer żeby grać z USB czy SD? Z aplikacji 8palyer?

 

Podłączenie Synology jest proste ale jesy haczyk opisany w instrukcji. W ustawieniach sieciowych Sounaware podajesz ststyczny numer IP swojego NASa i naciskasz mount. I już. Ale ... muzyka musi być na serwerze w katalogu Music albo music. W głównym, a nie gdzies głęboko. I tylko tam ją znajdzie. Na początku też się męczyłem, a potem zajrzałem do instrukcji.

 

Panowie, dajcie sobie spokój w tym watku z chińskimi streameram, bez własnych softów na europę itd. Jako player, to ok, hardwerowo to on jest super, z tego, co pisze Piotrek, to gra super. Jednak w dzisiejszych czasach kupowania takiego urzadzenia, które nie ma swojego, dopracowanego softu bez wsparcia i aktualizacji to rozwiazanie hard core. Dlatego ta cena jest taka niska za ten sprzęt. Auralic jest dokładnym przeciwieństwem. Małe plastikowe pudełeczka, a ceny kilkukrotnie wyższe, bo połaczenia sieciowe I interface sterujacy jest dopracowany. 8 playera i kilka Innych przerobiłem i zawsze były jakieś problemy. O tym, że nie ma wsparcia serwisów streamngowych, ISO czyta pewnie połowę itd. to już nie ma co wspominać. Chyba, że traktujemy, to jako player, a nie odtwarzacz sieciowy, to może być faktycznie najlepsza opcja cena / jakość.

 

Hmmm, może rzeczywiście zaczynamy dyskutować zbyt szczegółowo.

 

Patrząc jednak na temat wątku Soundaware jak najbardziej spełnia założone kryteria. Jest transportem hi-end, czy to się komuś podoba czy nie. Bo TAK gra. I wcale się nie zdziwię jak zagra podobnie albo i lepiej niż Aurender. Ktoś ma ochotę sprawdzić? Zapraszam. I nie jest prawdą, że nie ma wsparcia i aktualizacji, zerknij na stronę. Ostatnia wersja firmware'u jest kolejna która powstała. To są wszystko stereotypy nt. chińskich produktów. W dużej części dalej prawdziwe. Ale nie w tym przypadku.

 

Na cenę nie patrzmy bo patrząc na cenę Jay's Audio też nigdy nie będzie godny hi-endu. Cena w Europie czy Ameryce jest jedynie wyznacznikiem tego jak producent i dystrybutor chcą ogolić klienta łosia. Nakłady na marketing, targi, promocje, internet, kochanki prezesów i kolacyjki pompują cenę. Audiofil maniak i tak zapłaci. Tak działa ten rynek. A w Chinach za wybitne urządzenia, a takie sie trafiają, płacisz wyłącznie za dźwięk. Takie jest moje zdanie poparte już trzema fizycznymi przykładami: Jay's, QLS, Sounaware oraz znajomoscią tej branży. Pewnie jest takich urządzeń jest więcej tylko niestety często sięgają do "cudzej myśli technicznej".

 

ISO czyta połowę (tak jak i inne urządzenia) ze względu na to, że takie są te ISO. Część jest zabezpieczona, to się chyba DST nazywa. Ale żaden problem wyjąć pliki DSF z ISO programem Sonore. I gra wszystko. Jak napisałem, 8palyer z Soundaware działa bez żadnych problemów. Zanim aplikacja Kinsky zaczęła stabilnie działać na moim LINN Majik DS minął ponad rok !!! A teraz LINN stoi w kącie, bo Chińczyk dźwiękowo po prostu go zabił.

 

A serwisów streamingowych do tego nie mieszajmy. Na temat ich jakości nie chcę się wypowiadać bo mi już zęby zgrzytają.

 

Żeby było jasne, nie mam zamiaru bronić czy nie daj Boże promować chińskich urządzeń. Każdy ma swój rozum i kupuje to na co ma ochotę. Tylko na Boga piszmy prawdę. Do tego są właśnie fora. Bez nich użytkownik nie dotrze do informacji właśnie takich jakie znajdują się w tym wątku. Bo płatnych przekazów od branży i mediów na żywo i necie jest dość. I na AS niestety też.

 

I promujmy stare ale jare urządzenia, jeszcze raz Szymon gratulacje za ten wątek. Tu jest mnóstwo rodzynków. A dzisiejsza produkcja to w 99-u procentach to "chłyty" marketingowe:

 

https://www.youtube.com/watch?v=bzFVmZHfTqY

 

 

A urządzeń wybitnych jak na lekarstwo.

 

Pozdro

Edited by pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam: przetwornik Audio Note DAC4 i Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; legendarne, lampowe phono stage EAR 834p (MM/MC, kondensatory Mundorf, step-up Partridge), duzo kabli Transparent i MIT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak 8player , wybieram serwer soundaware i karta sd lub usb i gra.

 

 

To co chciałem skopiowałem na kartę sd 128gb i nawet nie chce mi się podłączać dysków po usb.

Edited by misio1973

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, właśnie przed chwilą też do tego doszedłem!!!

I nawet z SD i USB wyświetla okładki płyt. Na wyświetlaczu playera bo na tablecie to oczywiste. A po LANie z NASa na playerze nie wyświetla.

A podłączyłeś NASa? jak potrzebujesz bardziej szczegółowej pomocy to wal na PW, nie będziemy więcej śmiecić.

Nie wpadłem na to, że trzeba wybrać jako serwer ... Soundaware :). I pojawia się dostęp do fizycznych nośników.

I co najlepsze, w ten sposób odtwarza też pliki DSD (musze jeszcze sprawdzić ISO) !!!

Zaraz sprawdzę czy w ten sam sposób pójdzie z Kinsky'ego.

 

 

EDIT: Kinsky też działa. I tez odtwarza DSD.

 

Dzięki wielkie.

 

Szymon, czyli można z tableta odtworzyć DSD ale tylko z Soundaware jako serwera czyli fizycznych nośników do niego podłączonych. Nie działa natomiast przez sieć z NASa. Choć jak widzę muszę jeszcze popróbować i pobawić, może jest sposób?

 

ROXI ... widzisz teraz do czego służą fora. Jak coś nie działa wystarczy zapytać :) i ... juz działa. Nawet z Chińczyka.

 

Pozdro

Edited by pmcomp
  • Like 1

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam: przetwornik Audio Note DAC4 i Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; legendarne, lampowe phono stage EAR 834p (MM/MC, kondensatory Mundorf, step-up Partridge), duzo kabli Transparent i MIT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo mi się to maleństwo podoba tylko gdzie jest wyjście USB?

 

Bardzo mi się to maleństwo podoba tylko gdzie jest wyjście USB?

 

A po co?

USB to ZŁO. Komputerowy interfejs zaadaptowany do audio. Na siłę poprawiany przez ostatnie lata. Asynhoroniczna transmisja, odseparowanie zasilania ... boolshit.

Sa wyjścia SPDIF z DoP.

Potrzeba czegoś więcej?

DSD przechodzi przez pojedynczy interfejs cyfrowy. Nie potrzeba już dwóch AES/EBU.

Przesyłanie audio wysokiej jakości przez złącze USB to marketingowy wymysł do zarabiania pieniędzy. Taki "chłyt" jak w filmie zamieszczonym powyżej. Jest powszechnym ipanującym standardem komputerowym to trzeba na nim zarobić.

CZY WY TEGO NIE WIDZICIE I NIE KUMACIE ???

Edited by pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam: przetwornik Audio Note DAC4 i Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; legendarne, lampowe phono stage EAR 834p (MM/MC, kondensatory Mundorf, step-up Partridge), duzo kabli Transparent i MIT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jestem tak radykalny. Słuchałem kilka lat spdif na zmianę z USB i obydwa grały jak trzeba. Tyle, że kosztowało mnie to troszkę prac i środków. Kiedyś wpadniesz to sam porównasz.

 

Z przyjemnością.

USB jest do grania ... z komputera, jak juz bardzo ktoś chce lub/i musi.

Nie przypominam sobie, żeby jakikolwiek transport CD/SACD, np. z tych cytowanych od początku wątku, miał kiedykolwiek wyjście USB. No chyba, że w takich kombajnach za 200 zyla. Dla przypomnienia USB pojawiło się na rynku mniej więcej od 2000 roku.

A może sie mylę? Ktoś mnie oświeci? Może były?

 

BTW ostatnio zamiast kupić dCS Paganini USB zakupiłem "na wszelki wypadek" dCS Debussy z USB. Heh.

 

Pozdro

Edited by pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam: przetwornik Audio Note DAC4 i Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; legendarne, lampowe phono stage EAR 834p (MM/MC, kondensatory Mundorf, step-up Partridge), duzo kabli Transparent i MIT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak tylko uda mi się by Lampizator grał DSD po spdif to też nie będę potrzebował usb bo po co ? Muszę zadzwonić do Łukasza Fikusa w tej sprawie i by mi odrazu zrobił wejście zegara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Szymon, za bardzo ' przykleiłeś się ' do transportów TEAC'a i poszedłeś boczną drogą która z barwą i muzykalnością

nigdy nie miała za wiele wspólnego . Philips is the BEST - te transporty brzmią niemalże jak instrument - MERIDIAN - cała gama

świetnych transportów i cdp za nieduże pieniądze , KRELL MD 10 Reference z wyjściem glassowym ( chyba najlepszy transport

jaki zbudowano kiedykolwiek )Forsell ( którego ponoć masz ) Metronome i całkiem niezły i niepozorny ale zbudowany jak czołg

Accustic Arts I i II.

 

Szymon to na tyle w kwestii transportów CD.King is ONLY 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za brak barwy i muzykalności nie wińmy transportów. Za te aspekty odpowiadają przede wszystkim kolumny, a potem amplifikacja. W ostateczności DAC.

Obaliłem ostatnio mity o suchości czy braku barwy i muzykalności DACów Esoteric i dSC. Są to powielane audioopisy ludzi, którzy gdzieś coś przeczytali, a tych DACów zapewne nigdy w swoim systemie nie mieli i nie słuchali. Chyba, że usłyszeli coś na Audio Show w przypadkowej konfiguracji.

 

Mam nadzieję, że Szymon dojdzie z opisami do innych producentów.


Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam: przetwornik Audio Note DAC4 i Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; legendarne, lampowe phono stage EAR 834p (MM/MC, kondensatory Mundorf, step-up Partridge), duzo kabli Transparent i MIT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.