Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

22 godziny temu, szymon1977 napisał:

Fiatowskie 2.0JTD to dopiero w następnej generacji, ale to chyba nie za 5000. A w Oplowskim wydaniu miały problem ze smokiem oleju i lubiły się zatrzeć. Ot tak. Jak zaświeciła się kontrolka, to już było po silniku.

Miałem kiedyś służbowego opla, 1.7 dizelek.

180 tys. przejechałem bez żadnej naprawy.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, jezz napisał:

Miałem kiedyś służbowego opla, 1.7 dizelek.

180 tys. przejechałem bez żadnej naprawy.

 

 

Diesel 1.7 w Oplu był od Isuzu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, jezz napisał:

Miałem kiedyś służbowego opla, 1.7 dizelek.

180 tys. przejechałem bez żadnej naprawy.

Za 5000 będzie mieć sporo ponad 180000.

-----

54 minuty temu, Zbig napisał:

Diesel 1.7 w Oplu był od Isuzu.

Keden był, a drugi nie był... dół miały podobny, ale inną górę czy jakoś tak.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, jezz napisał:

A w Oplowskim wydaniu miały problem ze smokiem oleju i lubiły się zatrzeć.

A wystarczyło odmę przeciścić raz na jakiś czas

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, frank1 napisał:

A wystarczyło odmę przeciścić raz na jakiś czas

Podobno rozłaziła się jakaś oplowska uszczelka w misce olejowej, a fiatowska już nie.

BTW z autem za 5000 i przebiegem 300tys km wszystko zależy od stanu konkretnego egzemplarza.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i znamy już cennik Yarisa Cross.

Toyota postanowiła zmasakrować konkurencję, w tym i koreańską. 74900 cebulionów za taki fajny samochodzik to naprawdę przyzwoita cena! Nie nadążą z produkcją. A silnik 1,5 jest produkowany w Polsce.

yaris-cross-2-new.jpg?h=666&w=1000&rev=a

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, cir napisał:

kosztował

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie bardzo sensowny. 261 kunia w aucie miejskim. 🙂

Nie, kochani! Córka miała Yarisa i siła tego modelu leży zupełnie gdzie indziej. Teraz ma też Toyotę ale Urban Cruisera. Jest to Yaris ale na większych kołach i bardziej pudełkowaty. I wypasiony pod niebiosa.

Obydwa jej samochody mimo zaawansowanego wieku nigdy nie widziały mechanika poza przeglądami okresowymi. To właśnie absolutna niezawodność i totalna bezproblemowość przyciąga ludzi do Toyoty i buduje zaufanie klientów. Wątpię, by córka zdecydowała się kiedykolwiek na inną markę. No chyba że na Lexusa.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, il Dottore napisał:

No faktycznie bardzo sensowny. 261 kunia w aucie miejskim. 🙂

O jakieś 200 za dużo, ale co kto lubi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, szymon1977 napisał:

O jakieś 200 za dużo, ale co kto lubi.

Oczywiście lepiej mieć za dużo kunia niż za mało, ale niewielu jest takich co potencjał tego wózka umiałoby wykorzystać. Na prostej każdy jest chojrak.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, il Dottore napisał:

No faktycznie bardzo sensowny. 261 kunia w aucie miejskim. 🙂

nie.. 261 kunia w lekkim aucie, które jest wolniejsze od większego i cięższego golfa.

2 godziny temu, il Dottore napisał:

Obydwa jej samochody mimo zaawansowanego wieku nigdy nie widziały mechanika poza przeglądami okresowymi. To właśnie absolutna niezawodność i totalna bezproblemowość przyciąga ludzi do Toyoty i buduje zaufanie klientów

Osobiście nie znam nikogo kto jeździ toyota a znam masę ludzi, którzy mieli te auta. Te auta nie są niezawodne, psują się jak każde inne a do tego po kilku latach lubią gnić. Problem jest ten sam co w przypadku każdego silnika wolnossącego zwłaszcza starszej generacji.

41 minut temu, il Dottore napisał:

Na prostej każdy jest chojrak.

na prostej GR zbierze baty, nie ta liga.. nie po to stworzono GR

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, fetek napisał:

Problem jest ten sam co w przypadku każdego silnika wolnossącego

Czegoś nie wiem? Jakie problemy i które marki?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, ASURA napisał:

Czegoś nie wiem? Jakie problemy i które marki?

Wszystkie, głównie związane z czystością. Toyota miała wpadki z źle zaprojektowanymi głowicami, osadzał się nagar i powodował mikropęknięcia. Ogólnie miałem na myśli fakt że silniki N/A nawet jak są niesprawne to 99% użytkowników o tym po prostu nie wie i uważa że motor pancerny. Pancerne były stare 1.3, faktycznie klepały 500 tyś i to na oleju od frytek.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, fetek napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

spróbuj zamówic 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, fetek napisał:

na prostej GR zbierze baty, nie ta liga.. nie po to stworzono GR

A na zakrętach 90% posiadaczy GR zbierze baty ode mnie w SC Sporting... nie ta liga. Szacun, że Toyota coś takiego wypuściła, ale jakoś mi to nie leży. Pstrokate jak choinka świąteczna.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

?jwtsig=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1

18 minut temu, szymon1977 napisał:

A na zakrętach 90% posiadaczy GR zbierze baty ode mnie w SC Sporting.

Kiedyś jak miałem Alfę 147 to zrobiłem na zakręcie Mesia AMG. Mała w tym moja zasługa - po prostu w Mercedesie facet zapomniał wyłączyć te wszystkie systemy stabilizujące i efekt był taki, jakby w ścianę wjechał. 🙂 Dostał takiej piany, że jak zaczęła się prosta to ustawił się na pasie obok i dał takiego ognia, że zaraz go nie było. Leczenie urażonego ego level expert. A Alfa miała 120KM. 🙂

Ale na prostej to łatwo chojraczyć.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazdy watek na tym forum sluzy chyba leczeniu kompleksow, a nie dyskusji. Objezdzanie amg, mistrzowie zakretow w rajdowych cinkłaczento…stare chłopy, a jak dzieci…

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, fetek napisał:

Osobiście nie znam nikogo kto jeździ toyota a znam masę ludzi, którzy mieli te auta. Te auta nie są niezawodne, psują się jak każde inne a do tego po kilku latach lubią gnić

Mam toyoty/lexusy w rodzinie nawet z 2008 roku i 400 000km od nowosci.  Moim zdaniem auta bezawaryjne. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, il Dottore napisał:

No i znamy już cennik Yarisa Cross.

Toyota postanowiła zmasakrować konkurencję, w tym i koreańską. 74900 cebulionów za taki fajny samochodzik to naprawdę przyzwoita cena! Nie nadążą z produkcją. A silnik 1,5 jest produkowany w Polsce.

Dorzucasz piątaka i masz Corollę HB z normalnym 4-cylindrowym silnikiem, niezależnym zawieszeniem z tyłu, lepszym wyposażeniem i bez tej okropnej krowiasto-kanciastej stylistyki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, fetek napisał:

Te auta nie są niezawodne, psują się jak każde inne

Wejdź sobie na forum Toyoty i zobacz o czym tam ludzie rozmawiają a potem porównaj z forami innych marek.  Różnica kłuje w oczy.  

Oczywiście cudów nie ma, każdy producent musi się dostosować do reguł permanentnej wojny cenowej, która trwa w segmencie od lat, więc różne wpadki się zdarzają, tyle że dotyczą zwykle różnych dupereli.  Toyota miała jedną większą wpadkę z dieslami 2.0 i 2.2 pierwszych serii ale dla Japończyków diesel w osobówce to zawsze było ciało obce.  Różne problemy z wolnossącymi motorami biorą się w dużej mierze ze stosowania oleju niezgodnego z zaleceniami.  No i w ogóle trzeba pamiętać, że w Polsce 90% aut użytkowanych prywatnie to albo poflotowe albo sprowadzane albo jedno i drugie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, il Dottore napisał:

Dostał takiej piany, że jak zaczęła się prosta to ustawił się na pasie obok i dał takiego ognia, że zaraz go nie było. Leczenie urażonego ego level expert. A Alfa miała 120KM. 🙂

chyba dwa lata temu miałem podobną sytuacje, full but a koleś mi dosłownie znika... tylko że ja miałem prawie 600 koni i ~3sek 0-100.

39 minut temu, Zbig napisał:

Wejdź sobie na forum Toyoty i zobacz o czym tam ludzie rozmawiają a potem porównaj z forami innych marek.  Różnica kłuje w oczy.  

tia, kiedyś byłem. Dziwnym zbiegiem okoliczności jak nie mogę rozwiązać jakiegoś problemu zawsze trafia na forum toyoty albo avensis i na ludzi którzy auta naprawiają dodatkami do paliwa / oleju. Również tam znalazłem oficjalne oświadczanie koncernu na temat głowic.

39 minut temu, Zbig napisał:

Różne problemy z wolnossącymi motorami biorą się w dużej mierze ze stosowania oleju niezgodnego z zaleceniami.  No i w ogóle trzeba pamiętać, że w Polsce 90% aut użytkowanych prywatnie to albo poflotowe albo sprowadzane albo jedno i drugie.

no tak zapomniałem że posiadacze toyot najlepiej lali by wodę albo rzepakowy bo im szkoda na olej.  Tak na poważnie to olej zrobi poważny burdel w górnej części głowicy i owszem to się zdarza ale zawalone kolektory i zawory ma każda benzyna z bezpośrednim wtryskiem. Silniki N/A zasyfiają się bardzo szybko ale w takim stanie potrafią przejechać setki tysięcy kilometrów.

do tego baki wykonane z gównolitu, przez lata wywalone na klienta.

39 minut temu, Zbig napisał:

Toyota miała jedną większą wpadkę z dieslami 2.0 i 2.2 pierwszych serii ale dla Japończyków diesel w osobówce to zawsze było ciało obce. 

Diesel w toyocie to największe możliwe badziewie jakie może być. Mało jaki bez większego remontu klepnął 200k, w sumie to nie znam żadnego.

Kiedyś te auta miały po prostu fajne benzyny, w porównaniu do innych marek z silnikami N/A dość dużo oferowały, 1.3 potrafił lecieć 200kmh na 5 skrzyni, ale to było 20 lat temu.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, fetek napisał:

na ludzi którzy auta naprawiają dodatkami do paliwa / oleju.

Marketing szeptany cudownych popierdółek jest obecny na każdym forum motoryzacyjnym, no chyba że jakieś ma normalną moderację.

25 minut temu, fetek napisał:

Mało jaki bez większego remontu klepnął 200k, w sumie to nie znam żadnego.

Widocznie trafiają Ci się same z mocno kręconymi przebiegami 😉

 

27 minut temu, fetek napisał:

no tak zapomniałem że posiadacze toyot najlepiej lali by wodę albo rzepakowy bo im szkoda na olej.

Niczego im nie szkoda tylko janusze nie rozumiom że jak jest napisane że lać 0W20 to należy lać 0W20 a nie 5W30 choćby to był Amsoil lub inny marketingowy syf.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Zbig napisał:

Niczego im nie szkoda tylko janusze nie rozumiom że jak jest napisane że lać 0W20 to należy lać 0W20 a nie 5W30 choćby to był Amsoil lub inny marketingowy syf.

0W20/30 lejesz tylko ze względów ekologicznych, GF-5 ma bardzo niskie HTHS i ogólnie jest gównianym olejem. To kolejny przykład niszczenia motoryzacji.

Kiedyś oleje 0w30 i 5w30 były zamienne a ich jedyną różnica jest ekologia / GPF vs lepsza ochrona silnika choć 5w30 low saps do najbrudniejszych nie należą i ekologia też przeżyje (GF4 chyba spełnia A3).  U mnie powinien być 0w30 jest 5w30 i ponad 200 tyś na budziku z adblue i dpf więc czasem to nie taki głupi pomysł...

Masz GPF, dziadujesz po mięsie to często wymieniasz olej. W megane rs eksploatowanej w mieście trzykrotnie badano olej, po 1000km nie spełniał żadnych norm i był mocno rozcieńczony paliwem.

Godzinę temu, Zbig napisał:

Widocznie trafiają Ci się same z mocno kręconymi przebiegami 😉

moja na bank była kręcona ale jeździ do dziś, reszta salonowe.

Godzinę temu, cir napisał:

tak te toyoty gowniane som i psujom sie co chwila

na lawecie nie uświadczysz.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jadę w Bieszczady, to mi się przypomniało, bo na temat. Jeździmy od lat, w miarę stałe towarzystwo, w tym sporo ludzi od największego w Poznaniu dealera, z właścicielem włącznie. No i wiadomo, gadamy. A miałem Warszawę, fiaty, Poloneza, opla (od nich) aż w końcu:

- mam nowy samochód 

- e tam wszystko jedno jaki, w końcu wrócisz do nas, a co kupiłeś? 

- toyotę 

-..... eee... To nie wrócisz... 

To szef serwisu 😉

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW: 0W30 i 5W30 dla VW oba spełniają te same normy producenta.

4 minuty temu, przemak napisał:

- mam nowy samochód 

- e tam wszystko jedno jaki, w końcu wrócisz do nas, a co kupiłeś? 

- toyotę 

-..... eee... To nie wrócisz... 

To szef serwisu 😉

ponad 10 lat temu sprzedawca w salonie VW powiedział że po kupnie dreswagona ludzie nie wracają do toyot, niestety salon zamknięty a ja do dzisiaj nie znam jego argumentacji.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.