Skocz do zawartości
IGNORED

Ostrzegam przed (..........) określenie nieuprawnione.


ZenekXXX

Rekomendowane odpowiedzi

profundis

 

Użytkownicy

400 postów

Rejestracja: 20.05.2008

 

 

Napisano 29.06.2015 - 18:16

<Stanley666>

 

Niestety nie udało mi się jeszcze wyegzekwować nagrody, ale jak tylko Pan Jurek przyjedzie po kolumny do przeróbki i dotrą do domu postaram sie po odsłuchu coś napisać. Faktycznie długo to trwa, ale jestem pełen nadziei..

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

Dlugo czekał i to chyba był problem, teraz juz wyjasnione :)

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Gość NEWNEW

(Konto usunięte)

Niestety nie udało mi się jeszcze wyegzekwować nagrody, ale jak tylko Pan Jurek przyjedzie po kolumny do przeróbki i dotrą do domu postaram sie po odsłuchu coś napisać. Faktycznie długo to trwa, ale jestem pełen nadziei..

 

 

Czyli kontekst tej sytuacji był zupełnie inny... Dobrze że to odnalazłeś.

 

 

Rozumiem, że sytuacja dotyczyła nieuwzględnionego roszczenia z tytułu niezgodności przedmiotu z umową bądź gwarancyjnego? Hi-Fi Club to jest jeden z bardziej poważnych i szanowanych dystrybutorów, więc osobiście jestem zdziwiony, że sprawa musiała zajść aż tak daleko.

 

 

Przykro mi, ale musiała zajść tak daleko, chodziło o wykonanie naprawy serwisowej niezgodnie z umową.

Kontekst był taki, że kolumny zostały zabrane i przez długi czas (miesiące) nie oddawane. Nie pamiętam, z jakiego powodu p. Harpia był coś winny użytkownikowi. To była bardzo emocjonalna prośba o natychmiastwy kontakt, bo ten się urwał. Widocznie brak wypełnienia zobowiązania onieśmielał go podjąć.

 

To nie ten post (od cira), o którym pisałem. Tamten został (pewnie) bezpowrotnie edytowany. Zamiast wpisu ostała się tylko kropka.

Normalnie szok... nawet słynny pan Darek przy tym wymięka.

Człowiek może być dobry, uczciwy ale i tak ilość ludzi na jego pogrzebie zależy od pogody...

Kontekst był taki, że kolumny zostały zabrane i przez długi czas (miesiące) nie oddawane. Nie pamiętam, z jakiego powodu p. Harpia był coś winny użytkownikowi. To była bardzo emocjonalna prośba o natychmiastwy kontakt, bo ten się urwał. Widocznie brak wypełnienia zobowiązania onieśmielał go podjąć.

 

To nie ten post (od cira), o którym pisałem. Tamten został (pewnie) bezpowrotnie edytowany. Zamiast wpisu ostała się tylko kropka.

przeciez wszsytko jest jasne mój cytat jest z czerwca , twój z listopada

profundis stracił nerwy , zima idzie snieg zasypie

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Normalnie szok... nawet słynny pan Darek przy tym wymięka.

e tam zeby p. darka przebic, to trzeba wykrecic cos extra

Największym sukcesem szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje

Tylko pozostaje pytanie, czy przez lipiec, sierpień, wrzesień, październik był bez swoich kolumn?

 

Nawet nie jestem tego ciekaw. A wykrzykniki były niepotrzebne :-)

Jak się okazuje, piniondze to nie wszystko ;-). Natomiast sama Harpia strzeliła sobie w kolano by nie powiedzieć w głowę takim zachowaniem. Pan wybaczy (Harpia) , ale kompletnie nie rozumiem jak można być tak krótkowzrocznym. Teraz przecież nikt od Pana nie zechce kupić kolumn, a jeśli już to z dużą stratą dla Pana bo będzie...negocjował w kontekście opisanych zdarzeń.

Dwa. Uważa Pan, że pojawienie się teraz na jakiejkolwiek wystawie będzie hmm...smaczne ??.

Oczywiście przyznanie się zasługuje na uznanie, ale to nie zmienia faktu że marka Harpia straciła swoją pozycję w czasie w jakim wystarczyło napisać pierwszy post.

 

Pozdrawiam.

 

Ps. Zadośćuczynieniem byłoby wręczyć kolumny co najmniej model wyżej ;-). Taaaak sobie myślę.

Na pewno bedzie bardzo ciezko odbudowac zaufanie.

no tak, tym bardziej, ze mozesz 10 x zrobic cos extra dla klienta, a i tak wszyscy beda najpierw pamietac 1 wpadke.... i to jeszcze jaka.

Największym sukcesem szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje

no tak, tym bardziej, ze mozesz 10 x zrobic cos extra dla klienta, a i tak wszyscy beda najpierw pamietac 1 wpadke.... i to jeszcze jaka.

Niestety tak jest. Raz coś odwalisz to do końca życia ludzie będą wypominać i nie ważna skrucha czy fakt, że nigdy więcej się to nie powtórzy, mało ważna jest też dotychczasowa opinia. Life is brutal.

ZenekXXX to profundis ? Bo nie kumam.

Nie. Zenek to założyciel wątku, profundis wymyślił nazwy do nowej serii HA za co otrzymał nagrodę.

"Odmienny obraz każde widzi oko a każde ucho inny słyszy śpiew. A każde serce gdy wejrzysz w nie ukaże własną słabość i grzech"

Uprzejmie proszę klientów sklepu o niekopanie właściciela.

On już leży.

 

No ale żeby "leżący" strzelał sobie samobója - to normalnie szok....

(trudności można zrozumieć - ale nie takie podejście do klienta )

ZenekXXX, dzięki za wątek.

Sam ze dwa tygodnie temu chciałem wypożyczyć od HA kolumny.

Na szczęście znalazłem monitory z innej polskiej firmy, a kontakt, że tak powiem: pierwszorzędny!!!

Mam nadzieję, że odzyskasz kasę i zadośćuczynienie cię usatysfakcjonuje.

Trzymam kciuki!

 

"truth & only truth" ? - oj ciężko będzie odbudować zaufanie.

"A na całe Kargulowe plemię i pole spuść, dobry Panie, wszystkie plagi egipskie. Tylko się nie pomyl i nas, Pawlaków, sąsiadów Kargulowych, nie doświadczaj, bo my się swojej miedzy trzymamy."

Mimo wszystko szkoda, że wizerunek marki HA ucierpiał. Wg prawideł marketingu sama marka ma wartość, a ta już w naszym mniemaniu(audio maniaków) miała i to znaczną. A tu taki klops....Naprawdę szkoda. Wizerunek buduje się latami a rysy na nim w sekundzie. Może za jakiś czas jak sprawa będzie miała szczęśliwy finał(oby) strony- bądź co bądź konfliktu zamieszczą wyjaśnienie sprawy. Myślę, że wielu fanów marki oczekiwałoby takiego rozwoju sprawy.

Naim Unitiqute 2+Naim Nap 100 Studio 16 Hertz Minas Anor III 2.5r

Trochę niefajnie z taką sytuacją...

Zawsze miałem Harpię za poważnego faceta, który czasem musi walczyć z forumowymi haterami.

I któremu można ufać jak księdzu dobrodziejowi :o)

A tu taki pasztet. Dobrze, że choć teraz zachował się jak trzeba.

Pocieszające jest, że Forum może dużo - znaczy się jest opiniotwórcze.

 

Jest prosty sposób na odbudowanie wizerunku producenta: wypożyczanie kolumn do odsłuchu bez pobierania kaucji!

Wyłącznie po pokryciu kosztów przesyłki ;o)

"Tynk pożera dźwięk" 747

Żal mi marki Harpia , ludzie, no cóż, na ogół bywają ułomni i bezmyślni , niekiedy miewają problemy. Szkoda że dotknęło to w jakiś sposób klienta, niestety czasami i tak bywa.Nie wieszajmy przynajmniej do wyjaśnienia psów na panu HA.

Trochę niefajnie z taką sytuacją...

Zawsze miałem Harpię za poważnego faceta, który czasem musi walczyć z forumowymi haterami.

I któremu można ufać jak księdzu dobrodziejowi :o)

A tu taki pasztet. Dobrze, że choć teraz zachował się jak trzeba.

Pocieszające jest, że Forum może dużo - znaczy się jest opiniotwórcze.

 

Jest prosty sposób na odbudowanie wizerunku producenta: wypożyczanie kolumn do odsłuchu bez pobierania kaucji!

Wyłącznie po pokryciu kosztów przesyłki ;o)

 

Pożyczanie klientom w Polsce kolumn bez wpłacenia kaucji byłoby strzałem w drugie kolano. "Działanie" sądów w Polsce w wypadku dochodzenia należności położyło już niejedną firmę.

 

Ogólnie cała sytuacja tu opisana, to porażka. Nic nie kupię w tej firmie. Jestem jeszcze w stanie zrozumieć niekompetencje pracownika, ale jeśli właściciel firmy robi takie rzeczy... Mnie bulwersuje fakt, że ani prośby klienta, ani wniosek do sądu nie zmotywowały producenta ( sądów nikt się nie boi w tym kraju) do podjęcia właściwych działań. Dopiero opisanie sytuacji na forum publicznym spowodowało jakąś reakcje producenta, ponieważ publiczna kompromitacja skutkuje zmniejszeniem wpływów na konto firmy. Dla mnie prawdziwa skrucha byłaby wtedy gdyby miała miejsce przed opisem na forum, teraz to tylko próba minimalizowania strat wynikłych z nagłośnienia sprawy.

To tak na przyszłość

 

"A na całe Kargulowe plemię i pole spuść, dobry Panie, wszystkie plagi egipskie. Tylko się nie pomyl i nas, Pawlaków, sąsiadów Kargulowych, nie doświadczaj, bo my się swojej miedzy trzymamy."

znalazłem monitory z innej polskiej firmy

 

podpowiesz jaką? jestem na kupnie...

"...dźwięk oceniać dostępnym osobniczo aparatem do tego stworzonym a nie logiczna połówką mózgu." Ś.P. Mamel

Trochę uciążliwa sprawa z tymi kaucjami - przecież istnieją dogodniejsze formy? W świecie niecywilozowanym, czyli w US, sprawy kaucji załatwia się inaczej. Zainteresowany produktem audio klient, daje sprzedawcy kartę kredytową, ten ją przeciąga przez maszynkę, ale nie wciska przycisku 'charge'. Klient odnosi kolumny i jest po sprawie. W razie jakichkolwiek problemów między sprzedawcą, a klientem, w sprawę jest automatycznie zamieszana karta kredytowa i zostaje uruchomiony mechanizm 'dispute charge' bo to w końcu pieniądze karty kredytowej, czyli banku. Nikt nie traci - ani klient, ani sprzedawca, ani bank... bo nawet gdyby bank miał stracić, to jego pieniądze są i tak ubezpieczone. Ale tak się robi w hameryce, wiadomo - w Polsce obowiązują inne standardy. Nigdy nie spotkałem się z jakimkolwiek problemem, a muszę powiedzieć, że też w przeszłości wypożyczałem całe stado kolumn i innej elektroniki do posłuchania przez weekend, przez tydzień, albo i miesiąc lub dwa. Audio Consultants nie brał już póżniej nawet żadnego poręczenia ode mnie, ani nie przeciągał żadnej karty kredytowej - wszystko polegało na wzajemnym zaufaniu.

Parker's Mood

Pożyczanie klientom w Polsce kolumn bez wpłacenia kaucji byłoby strzałem w drugie kolano. "Działanie" sądów w Polsce w wypadku dochodzenia należności położyło już niejedną firmę.

 

Ogólnie cała sytuacja tu opisana, to porażka. Nic nie kupię w tej firmie. Jestem jeszcze w stanie zrozumieć niekompetencje pracownika, ale jeśli właściciel firmy robi takie rzeczy... Mnie bulwersuje fakt, że ani prośby klienta, ani wniosek do sądu nie zmotywowały producenta ( sądów nikt się nie boi w tym kraju) do podjęcia właściwych działań. Dopiero opisanie sytuacji na forum publicznym spowodowało jakąś reakcje producenta, ponieważ publiczna kompromitacja skutkuje zmniejszeniem wpływów na konto firmy. Dla mnie prawdziwa skrucha byłaby wtedy gdyby miała miejsce przed opisem na forum, teraz to tylko próba minimalizowania strat wynikłych z nagłośnienia sprawy.

Ta sytuacja cała jest groteskowa. Tzn kolumny pojechały na testowanie a kilka tys złotych ratowało płynność firmy do tego stopnia, że nie mozna było ich przelać z powrotem? To chyba w tej sytuacji i z takim PRem ta Harpiaa ;) długo nie pociągnie. Kto by chciał kupić kolumny nowe od takiego producenta - a może i gwarancja za chwilę będzie tylko świstkiem papieru.

A co do siły forum. Ja 2-3 lata teamu kupiłem sprzęt Arcam. Taki ich serwer muzyczny, kombajn CD+dysk twardy na pliki. MS250 bodajże. Sprzet ze 2-3 lata wcześniej zanim ja kupiłem tę uzywkę sprzedawany był za jakies chore pieniądze - z 15-20tys złotych bodajże. No i pech że coś przestało działać - soft się zbiesił, dysk nie czytał plików itd. Dzwonię do serwisu Arcama w Polsce a tam uprzejmy Pan poubolewał ze mną ostatecznie mówiąc mi, że niestety tego produktu firma Arcam już nie serwisuje. Ja - szok. No to uderzam do UK - ta sama śpiewka i mail w stuly "nie jestesmy w stanie serwisować gdyż te produkty były od podwykonawców itp." Zerowa odpowiedzialność - wypuśzczenie na rynek drogiego produktu a po 4-5 latach już nie można go zreperować u producenta. Wkurzyłem się - opisałem sytuację na forum hifi (któregoś z ich znnaych magazynów hifi/audio) i ponarzekałem na takei traktowanie klienta, że gorzej niż manufaktury w Chinach ;))) po tygodniu napisał do mnie jakiś tam senior engineer z serwisu Arcama z UK - koniec konców jakoś dziwnie udąło im się serwisować w UK. Czyli siła forum jest wszędzie ;)))

 

Myślę, że to nie koniec historii. Jak pisałem wyżej mój znajomy czeka prawie 2 lata na pieniądze.

 

Twoją historię opisaną w klubie Harpii wielu zdarzyło przeczytać zanim wyparowała ...

----------------------------------------------------

Żal nie żal??

Każdy z nas jest dorosły,wie co robi a jeżeli już to trzeba się liczyć z konsekwencjami.Kij ma zawsze dwa końce i właśnie przyszedł ciężki okres dla HA...

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.