Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  163 członków

Fezz Audio Klub
IGNORED

Klub Fezz Audio


Domin01
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję, ale za wysoką jakością obsługi nie stoję tylko ja. Jest to zasługa całego naszego zespołu. W tej chwili to ponad 20 osób na których jak widać można polegać.

Ale to Pan jest twarzą.Cały kontakt idzie poprzez Pana. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Koledzy, dość długo zastanawiałem się czy skierować do zacnego grona zapytanie w kwestii doświadczeń w konfiguracji kolumn ze wzmacniaczem Titania. Choć obecne u mnie od 3 lat amerykańskie bipolary od Definitive Technology spełniają moje oczekiwania oddając naturę brzmienia zastanawiam się nad przetestowaniem innych podłogówek. Oczekuję informacji czy ktoś z Was miał konfiturę z francuskimi Focalami początkującej półki wyższej. Postumenty w granicach 10 - 15 tysięcy za parę. Z góry przepraszam za audiofilski wykres cenowy przy poszukiwaniach ale moje doświadczenie utwierdziło mnie w przekonaniu, że kolumny winny być dobierane ceną wyższą o dwa razy od wzmacniacza, nie zaś odwrotnie. Mam na to swoje dowody na przykładzie żmudnych testów kanadyjskich klocków od Anthema i Paradigma. Dopiero szkoła francuskiej manufaktury od Atolla przyniosła pewne nadzieje w przyjętym schemacie poszukiwań. Stąd w konsekwencji spocząłem na poczciwych, ciepłych lampach.

 

Z góry dziękuję za Wasze ewentualne doświadczenia w tej materii

FEZZ AUDIO TITANIA - REGA PLANAR 3 - REGA FONO MM 2017 - PIONEER UDP - LX 500 - DEFINITIVE TECHNOLOGY BP 10 - TELLURIUM Q BLUE - RCA + SPEAKER

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja miałem (bez żoney, ;-) ,,,,rozwodnik) dokładnie odwrotne wrażenia. Myślę, że Pylon oraz Feez są dla średniozaawansowanych. Kable, żródła etc są drugoplanowym czynnikiem. Słuchałem tych zestawień na ostatnich AVS i za każdym razem ta sama ocena ... dźwięk bez jaj.

Zgadzam się na AV było kiepsko.

 

Poprawka, Pylon dla początkujących-może i tak ale ciekaw jestem opinii po zapoznaniu się z setem Fezz Silver Luna + Audiovector qr1 lub qr3. Kapcie spadają!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie później...

Ładnie to wygląda. Zdaje się, że Titania była tam na tapecie. Swoją drogą kiedyś przyczepiano się do górnego pasma przenoszenia, że niby te trafa glosnikowe nie dają możliwości przenoszenia tak wysokiej częstotliwości, a tu proszę..

 

Moja Luna Prestige nadal czeka na nowego melomana. W sumie średnio mi zależy na sprzedaży. Jak mrozy miną to może pokuszę się o zbudowanie drugiego systemu do innego pokoju, ale gdyby ktoś potrzebował Luny to czemu nie. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie to wygląda. Zdaje się, że Titania była tam na tapecie. Swoją drogą kiedyś przyczepiano się do górnego pasma przenoszenia, że niby te trafa glosnikowe nie dają możliwości przenoszenia tak wysokiej częstotliwości, a tu proszę..

 

Moja Luna Prestige nadal czeka na nowego melomana. W sumie średnio mi zależy na sprzedaży. Jak mrozy miną to może pokuszę się o zbudowanie drugiego systemu do innego pokoju, ale gdyby ktoś potrzebował Luny to czemu nie. :)

Jeśli można wiedzieć, to ile ta Lunka 'stoi'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu posta gary_42937 chciałbym napisać coś od siebie a propos awaryjności wzmacniacza Silwer Luna jakiego jestem posiadaczem. Kupiłem swój egzemplarz w marcu 2017. Od tego czasy do dziś uległy awarii 4 lampy EL34 w lewym kanale. Dwie z czterech przestały działać po wizycie wzmacniacza w serwisie producenta w czasie którego została wymieniona płytka kanału lewego i przy okazji przełącznik selektora który trzeszczał i przerywał. Kontakt w sprawach reklamacyjnych nigdy nie należy do przyjemności, jednak tu nie mam zastrzeżeń. W rocznicę od zakupu wzmacniacza wysyłam go po raz drugi do serwisu. Mam nadzieję, że po raz ostatni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...no właśnie, ta cholerna awaryjność.....a szkoda bo gra naprawdę zacnie - oczywiście mam na uwadze cenę tego wzmacniacza

ostatnio był u mnie kolega Domin z Silwer Luną.....co mogę powiedzieć.... pokazał się dobrej strony

myślę że jest wart każdej złotówki (chodzi o brzmienie) ......tylko ta awaryjność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Posiadam Mira Ceti już prawie rok co do awaryjności to u mnie póki co wszystko jest ok myślę, że spokojnie ma już ponad 500-600 przepracowanych godzin. Na temat lamp sterujących EH montowanych we wzmacniaczu ich żywotności się nie wypowiem ponieważ szybko się przesiadłem na NOS Sylvania GTB z lat 50-tych. Co do 300B to póki co pracują fabryczne EH ale zachęcony efektem po zmianie lamp sterujących planuje upgrade do EL 300B. Fabryczne lampki nie są złe jednak w porównaniu do brzmienia na lepszych lampach to jest po prostu przepaść warto eksperymentować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ale przez ten rok w firmie Fezz Audio dużo się zmieniło. Jakość bardzo wzrosłą, a awaryjność znacznie spadła. Została wprowadzona bardzo szczegółowa kontrola każdego egzemplarza, do tego wygrzewanie u producenta.

Kansol, Czy w Twojej Lunie jest auto bias ?

audiokarma.org

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie kontrola jakości w Fezz jest na wyższym poziomie niż rok temu jednak w wypadku mojego wzmacniacza nie wiele to wniosło. Wzmacniacz w grudniu 2017 wrócił z serwisu w czasie którego została wymieniona płytka kanału lewego i od tego czasu w tym kanale uległy uszkodzeniu dwie lampy el34. Obydwie zaczęły powodować głośne stuki w głośniku a ponad to w jednej z lamp w czasie problemu zauważyłem przeskakujące iskry. Wzmacniacz ma auto bias.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Dzień Dobry, pragnę przywitać się ze wszystkimi klubowiczami. Mam na imię Michał, jestem odpowiedzialny w Fezz Audio za kontakty z użytkownikami oraz naszymi klientami.

Bardzo proszę o kontakt we wszelkich sprawach związanych z ofertą Fezz Audio.

 

Dzisiaj pragnę wyjaśnić poruszoną w klubie kilka dni temu kwestię naprawy gwarancyjnej naszego wzmacniacza.

 

Otrzymaliśmy zgłoszenie problemu z działaniem wzmacniacza od Pana podpisującego się na forum nickiem Kansol. Nasz serwis Fezz Audio zlecił odbiór wzmacniacza spod wskazanego przez Użytkownika adresu.

Po przeprowadzeniu testów stwierdziliśmy, że jest to uzasadnione zgłoszenie i żeby nie zwlekać zaproponowaliśmy naszemu Klientowi fabrycznie nowy egzemplarz, w takim kolorze w jakim był wadliwy egzemplarz.

Pan Kansol poprosił nas o wymianę na inny kolor, skoro i tak już wymieniamy na nowy. Choć to nie mieści się w warunkach gwarancji zgodziliśmy się na tę prośbę, zwracając uwagę, że czas oczekiwania na wzmacniacz w nowym kolorze wynosi aktualnie od trzech do czterech tygodni. Pan Kansol zgodził się na z wydłużony czas oczekiwania.

Mamy nadzieję, że nowy wzmacniacz w pełni zadowoli naszego Klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady.

Opisana sytuacja nie wyglada na próbę wysepienia innego koloru.

 

A tak przy okazji, Luna Prestige się kurzy. Jako, ze jest śnieżnobiała to muszę ją często myć. ;)

Wymienicie na czarną? ;))

 

A poważnie, to co ma leżeć. Ktoś ma ochotę to odstąpię za drobną opłatą.

Będę płakał przy sprzedaży. To dzięki Lunie zaraziłem się lampami. :)

Jak nikt nie chce to mam w planach drugi system do innego pokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Posiadam Mira Ceti już prawie rok co do awaryjności to u mnie póki co wszystko jest ok myślę, że spokojnie ma już ponad 500-600 przepracowanych godzin. Na temat lamp sterujących EH montowanych we wzmacniaczu ich żywotności się nie wypowiem ponieważ szybko się przesiadłem na NOS Sylvania GTB z lat 50-tych. Co do 300B to póki co pracują fabryczne EH ale zachęcony efektem po zmianie lamp sterujących planuje upgrade do EL 300B. Fabryczne lampki nie są złe jednak w porównaniu do brzmienia na lepszych lampach to jest po prostu przepaść warto eksperymentować.

 

Miałem Mira Ceti jeden wieczór u siebie oraz słuchałem dwie noce na audioshow.

To bardzo dobry wzmacniacz już na seryjnych lampach. Porównywałem go na szybko z moim lebenem 300F. Mira ceti miał lepszą głębię dźwięczniejsze wysokie tony , większy spokój na średnicy grał mniej ofensywnie niż leben. Bas nieco większy z lebena. Szkoda że nie miałem lepszych lamp do przetestowania. Jeszcze z pewnością zagości u mnie na dłużej.

Na audioshow grał głównie mcintosch z racji na połączenie pre z gramofonem ale po godzinach wystawy 300b rządziło - pełna kultura grania tej lampy.

Chciałem podziękować Maćkowi za użyczenie wzmacniacza.

post-14012-0-09601100-1521668505_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wszystko jasne ;)

Czyli po prostu wzmacniacz się zepsuł na życzenie, bo kolor nie pasował...

ech... nie skomentuje tego.

I po co te insynuacje w stosunku do Kansola. Ja też podczas wymiany poprosiłem o czarny zamiast dotychczasowego burgunda. Jak była możliwość to dlaczego miał (miałem) nie skorzystać, jeśli w między czasie stwierdziło się, że dany kolor jednak nie do końca odpowiada danej wizji.

Edytowane przez gary_42937
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Mira Ceti jeden wieczór u siebie oraz słuchałem dwie noce na audioshow.

To bardzo dobry wzmacniacz już na seryjnych lampach. Porównywałem go na szybko z moim lebenem 300F. Mira ceti miał lepszą głębię dźwięczniejsze wysokie tony , większy spokój na średnicy grał mniej ofensywnie niż leben. Bas nieco większy z lebena. Szkoda że nie miałem lepszych lamp do przetestowania. Jeszcze z pewnością zagości u mnie na dłużej.

Na audioshow grał głównie mcintosch z racji na połączenie pre z gramofonem ale po godzinach wystawy 300b rządziło - pełna kultura grania tej lampy.

Chciałem podziękować Maćkowi za użyczenie wzmacniacza.

 

Ilość basu bardzo zależy od lampy sterującej. Przekonałem się o tym w bezpośrednim porównaniu z Sylvanią Jeśli ktoś szuka możliwości zmiany proporcji brzmienia w swoim zestawie i rozgląda się za innymi lampkami 6SN7 to może być przydatny link. Nie wiem jak układ autobiasu w Mira Ceti radzi sobie ze starszymi typami jak VT231 ale na pewno z GTB nie ma problemu.

 

http://www.dehavillandhifi.com/6sn7_vt.htm

oraz jak rozróżnić poszczególne typy

http://www.tubemongerlib.com/gallery2/v/6SN7/?g2_page=1

 

W chwili obecnej na Mierzei Wiślanej gra to bardzo dobrze

Edytowane przez nigel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

Jak była możliwość to dlaczego miał (miałem) nie skorzystać, jeśli w między czasie stwierdziło się, że dany kolor jednak nie do końca odpowiada danej wizji.

W gwarancji czegoś takiego nie ma, to jest (mocno nadwyrężona) grzeczność producenta. I chwała mu za to.

 

Pewnie uważasz, że zachowałeś się słusznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W gwarancji czegoś takiego nie ma, to jest (mocno nadwyrężona) grzeczność producenta. I chwała mu za to.

 

Pewnie uważasz, że zachowałeś się słusznie?

Nie wiem czy słusznie, ale zaproponował mi to Pan Maciej, że skoro wymieniamy bo z moją Titanią nie ma sensu już dalej walczyć ( a była już trzeci raz w serwisie), to mogę wziąść inny kolor. Dlatego ileś postów temu tak wychwalałem producenta, ponieważ taka sytuacja jest naprawdę niecodzienna.

Edytowane przez gary_42937
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z moją Titanią nie ma sensu już dalej walczyć ( a była już trzeci raz w serwisie), to mogę wziąść inny kolor. Dlatego ileś postów temu tak wychwalałem producenta, ponieważ taka sytuacja jest naprawdę niecodzienna.

Sytuacja doprawdy niecodzienna. Ze strony producenta: "Titania – po prostu tytan dźwięku."

Producent wymienia nowy wzmacniacz lampowy, który zepsuł się trzeci raz i trzeci raz jest w serwisie fabrycznym, bo sam nie potrafi sobie poradzić z jego naprawą?

Czy to jest coś takiego jak ciągłe i do skutku czyli utraty gwarancji wymienianie sprzętu w marketach słynnej polskiej firmy Manta?

Czy to jest ta pasja producenta, i jakość wykonania Made in Poland?

Nie rozumiem tu czegoś.

Co będzie jak się tym wszystkim szczęśliwym nabywcom produktów Fezz Audio gwarancje skończą - to jest sprzęt z tylko 2 letnią gwarancją?

Czy producent zadbał o zgodną z przepisami utylizację swoich kosztujących 7.500,- zł wzmacniaczy po upływie 2 lat?

Będzie recycling czy naprawą zajmie się Polski HiEnd?

Jeno wyjmij mi z tych oczu szkło bolesne - obraz dni, które czaszki białe toczy przez płonące łąki krwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.