Skocz do zawartości
IGNORED

studio16


terror twins
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ponawiam pytanie

 

W kwocie 30kzł celował bym w Amplifona SET42SE, świetnie się zgrywa ten wzmacniacz z kolumnami S16HZ (słuchałem z Canto Signature, Minas Anor i Ethos Ultmo). Testowałem również z amplifikacjami innych producentów (Sugdena z linku nie słuchałem), również droższymi i zawsze było gorzej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwocie 30kzł celował bym w Amplifona SET42SE, świetnie się zgrywa ten wzmacniacz z kolumnami S16HZ (słuchałem z Canto Signature, Minas Anor i Ethos Ultmo). Testowałem również z amplifikacjami innych producentów (Sugdena z linku nie słuchałem), również droższymi i zawsze było gorzej...

 

Też to chciałem napisać ale żeby ktoś nie myślał że tylko jedno urządzenie polecam w tej kwocie.

 

Ja miałem kontakt z Sugdenem Masterclass i powiem jak na tranzystor grał bardzo dobrze ,to był od Darka z Krakowa ale gdzie mu do lampy i to triody ? zresztą ów właściciel ma triodowy obecnie wzmacniacz na lampie 845 .,naturalną koleją rzeczy zamienił na lepsze . Sugden Mastrclass dobrze sterował Ariesy podstawowe i Minas Anory ,zapięliśmy mu Credo i zdechł ,a zobaczcie na jego rozmiar i wagę ,a lampa te kolumny steruje ,zarówno SET 42 jak i tetroda w push pullu.

post-15230-0-58878100-1517591245_thumb.jpg

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwocie 30kzł celował bym w Amplifona SET42SE, świetnie się zgrywa ten wzmacniacz z kolumnami S16HZ (słuchałem z Canto Signature, Minas Anor i Ethos Ultmo). Testowałem również z amplifikacjami innych producentów (Sugdena z linku nie słuchałem), również droższymi i zawsze było gorzej...

Ile ten Amplifon kosztuje w Polsce?

 

No, ale co z przedwzmacniaczem, o tym chyba zapomnieliście Panowie.

Co z nim się przeważnie paruje i jaki to jest koszt?

"Kiedy wszystko się zmienia, muzyka piękną zawsze pozostaje."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile ten Amplifon kosztuje w Polsce?

 

No, ale co z przedwzmacniaczem, o tym chyba zapomnieliście Panowie.

Co z nim się przeważnie paruje i jaki to jest koszt?

Amplifon set42 to integra, nie potrzebuje przedwzmacniacza.

 

Rezyslaw był sekundę szybszy;)

Edytowane przez Emdester
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ile ten Amplifon kosztuje w Polsce?

 

No, ale co z przedwzmacniaczem, o tym chyba zapomnieliście Panowie.

Co z nim się przeważnie paruje i jaki to jest koszt?

Jeśli chodzi o cenę SET-a,to najlepiej sprawdzić u źródła.

Czyli u Andrzeja Piwowarczyka , telefon jest na stronie Amplifona.

A to z prostej przyczyny,bowiem występuje w dwóch wariantach ,wersja podstawowa i SE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli chodzi o cenę SET-a,to najlepiej sprawdzić u źródła.

Czyli u Andrzeja Piwowarczyka , telefon jest na stronie Amplifona.

A to z prostej przyczyny,bowiem występuje w dwóch wariantach ,wersja podstawowa i SE.

Trzeba liczyc w granicach 1kzł/1W za wersje se

Edytowane przez Rezyslaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..nie wiem czego szukasz.

ja lubię old-timery firmy Krell.

Grzegorz zapowiadał nowego Cayina na lampie 845.

Jest wiele opcji.

 

SET42SE to już w standardzie bardzo dobry wzmacniacz, znacząco lepszy od wersji podstawowej. Wydaje mi się, że lepszym pomysłem będzie przeznaczenie ewentualnej kwoty, za którą miał by zostać dokupiony przedwzmacniacz na lepsze źródło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem o 42ce z punktu użytkowania natomiast konstrukcyjnie to dual mono ze sterowaniem Alpsem.Jeszcze nikt nie przerabiał choć teoretycznie można potka dać na maxa i sterować zewnętrznym pre

 

Robiłem takie próby sterując SETem za pomocą DCS Debussy, różnica na pograniczu percepcji.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz, a czy masz doświadczenie/ przypuszczenie jak zagra Jadis z kolumnami S16Hz?

Mam na myśli szczególnie modele J. na KT150

Ja mam i88, słuchałem w domu Arkad 3,5 oraz Credo 150.

Dla mnie było zbyt gęsto, za dużo basu.

Słuchałem też Amplifona SET 42SE z moimi Virgo V i było zbyt powolnie, bez separacji.

Ciekawi mnie stąd jak Amplifon i Studio 16hz grają razem.

 

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam i88, słuchałem w domu Arkad 3,5 oraz Credo 150.

Dla mnie było zbyt gęsto, za dużo basu.

Słuchałem też Amplifona SET 42SE z moimi Virgo V i było zbyt powolnie, bez separacji.

Ciekawi mnie stąd jak Amplifon i Studio 16hz grają razem.

 

 

 

Maciek Ja bym jeszcze na Twoim miejscu sprawdził Olympica III ,może mały monitorek Accordo ,jak on się u Ciebie zachowa , lecz duża goła ściana za kolumnami nie pomaga muzyce w Twoim pomieszczeniu. Gdy będę następnym razem i się zapakuję to zabiorę kilka dyfuzorów które mi zostały ,wstawimy na tą ścianę za kolumnami .

 

Poza tym jak już rozmawialiśmy ściana po lewej była by lepsza dla sprzętu .Ja mimo wszystko wstawiałbym sprzęt na docelowym mieszkaniu ,wierz mi zmieni się wiele i może być sytuacja że od nowa będziesz konfigurował zestaw .

Masz porównanie do brzmienia Arcady 3,5 u kolegi gdzie ściana za kolumnami jest w jakiejś mierze wypełniona meblami i z klasycznym "kombajnem " all in one Electrocompaniet'a brzmiała całość nieźle ,zważywszy że kolumny za daleko od ściany nie stały .

 

Ostatnimi czasy gościłem u kilku forumowiczów gdzie zestawione były Arcada 3,5 Berylium + Amplifon SET42 SE ,a w innych systemach CREDO R150 + Amplifon SET42 i te systemy brzmiały bardzo dobrze .Ale dodam także że w jednym pomieszczeniu nie zagrało zestawienie pierwsze ,zagrało natomiast zestawienie drugie wyżej wymienione ,wiec tez nie ma idealnej uniwersalności akustyki pomieszczenia ,DAC-i też były różne w obu przypadkach i same Amplifony też ,ale mimo wszystko oba te systemy najbardziej różnicowała akustyka obu pomieszczeń .

 

Maciek na pewno fakt iż tyle kolumn różnych firm gościło w Twoim pokoju pozwoli nabrać doświadczenia i osłuchania ,oraz zapoznać się z cechami tych produktów ,oczywiście wszystko w Twoich warunkach akustycznych i dla Twoich preferencji słuchowych .

 

A wiesz także jak wypada równowaga tonalna Jadisa ,idzie w górę , Z Credo mieliśmy bardzo dobre wysokie tony (przeciwieństwo Wilson Benescha ) ,dźwięczne ,aksamitne i pełne ,nasycały instrumenty w tym zakresie bardzo dobrze ,ale pierwszy raz musiałem je obniżać SPL na zwrotnicy a dodawać środka ,choć środek był na końcu dużo lepszy to finalnie z tego kompletu środka i ulotności średnicy było za mało , Emdester Sotm-a zamienił ,to nie jest żwawy transport .Trzeba by trochę " naprostować " zestaw . To moje spostrzeżenia .

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chyba nie chcesz przez to napisać, że Debussy gra na poziomie niebieskiego Alpsa?

 

Ale też nic co testowaliśmy z Amplifonami (SET42, SET140 i WM300) nie zagrało lepiej od regulacji poziomu z DCS, a testowanego sprzętu było sporo... do teraz właściciele SET140 mający na wyposażeniu źródła analogowe a cyfrę grający z któregoś DCSa szukają bezskutecznie pre, które nie będzie degradować w porównaniu do regulacji w tym przetworniku. Problem ten w przyszłości dotknie również mnie jako winylowca, bo nie ukrywam, że docelową amplifikacją będzie dla mnie para SET140 a niestety gramofonu za pomocą przetwornika nie podłącze....jedyna nadzieja w Andrzeju, że "wystruga" jakieś godne pre własnej produkcji pod monobloczki....no chyba, że masz coś do zaproponowania to z chęcią wezmę na warsztat i porównam i to pewnie nie tylko ja ;)

Edytowane przez tb82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzegorz to jak to jest w końcu , GM70 nie steruje Ethosów a steruje Credo?!Pamiętam jak rozmawialiśmy to odradzałeś GMkę do dwóch rewelatorów na stronę

 

No właśnie celowo napisałem w poprzednim poście że Amplifony były różne .Mam na myśli pierwszą produkcję ,którą słuchał u siebie Koobal i która trafiła na rynek .Kilku kolegów z Krakowa i nie tylko takowego posiada a gościł także u mnie z samego początku kiedy producent go stworzył i te ostatnie bardzo muzykalne które już tak silne nie były aby Credo sterować na 100% za to dostały muzykalność niczym z lampy 845 ,a ich wydajność była wystarczająca aby sterować Arcadami 3,5. Ale o tych trafach głośnikowych Paweł słyszałeś pewnie nie tylko ode mnie .

 

DAC-i też były różne w obu przypadkach i same Amplifony też ,

 

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek Ja bym jeszcze na Twoim miejscu sprawdził Olympica III ,może mały monitorek Accordo ,jak on się u Ciebie zachowa , lecz duża goła ściana za kolumnami nie pomaga muzyce w Twoim pomieszczeniu. Gdy będę następnym razem i się zapakuję to zabiorę kilka dyfuzorów które mi zostały ,wstawimy na tą ścianę za kolumnami .

 

Poza tym jak już rozmawialiśmy ściana po lewej była by lepsza dla sprzętu .Ja mimo wszystko wstawiałbym sprzęt na docelowym mieszkaniu ,wierz mi zmieni się wiele i może być sytuacja że od nowa będziesz konfigurował zestaw .

Masz porównanie do brzmienia Arcady 3,5 u kolegi gdzie ściana za kolumnami jest w jakiejś mierze wypełniona meblami i z klasycznym "kombajnem " all in one Electrocompaniet'a brzmiała całość nieźle ,zważywszy że kolumny za daleko od ściany nie stały .

 

Ostatnimi czasy gościłem u kilku forumowiczów gdzie zestawione były Arcada 3,5 Berylium + Amplifon SET42 SE ,a w innych systemach CREDO R150 + Amplifon SET42 i te systemy brzmiały bardzo dobrze .Ale dodam także że w jednym pomieszczeniu nie zagrało zestawienie pierwsze ,zagrało natomiast zestawienie drugie wyżej wymienione ,wiec tez nie ma idealnej uniwersalności akustyki pomieszczenia ,DAC-i też były różne w obu przypadkach i same Amplifony też ,ale mimo wszystko oba te systemy najbardziej różnicowała akustyka obu pomieszczeń .

 

Maciek na pewno fakt iż tyle kolumn różnych firm gościło w Twoim pokoju pozwoli nabrać doświadczenia i osłuchania ,oraz zapoznać się z cechami tych produktów ,oczywiście wszystko w Twoich warunkach akustycznych i dla Twoich preferencji słuchowych .

 

A wiesz także jak wypada równowaga tonalna Jadisa ,idzie w górę , Z Credo mieliśmy bardzo dobre wysokie tony (przeciwieństwo Wilson Benescha ) ,dźwięczne ,aksamitne i pełne ,nasycały instrumenty w tym zakresie bardzo dobrze ,ale pierwszy raz musiałem je obniżać SPL na zwrotnicy a dodawać środka ,choć środek był na końcu dużo lepszy to finalnie z tego kompletu środka i ulotności średnicy było za mało , Emdester Sotm-a zamienił ,to nie jest żwawy transport .Trzeba by trochę " naprostować " zestaw . To moje spostrzeżenia .

 

Credo chciałby dać jeszcze szansę u mnie, ale z innym DAC, może LKS ?

Docelowe mieszkanie może być za rok, za 1,5 roku :( Jeśli teraz u mnie zagra na tyle poprawnie, że będę mógł żyć, to później będzie tylko lepiej :D

Maciek był u mnie z DCS NB, ale w sumie bardziej sobie pogadaliśmy, niż posłuchałem różnic między SOtm, a DSC.

Zamierzam też poprawić akustykę, tak po taniości :)

Chcę zrobić drewniane panele, takie kratownice głębokie na min 10 cm. Coś na kształt tych wszystkich dyfuzorów, tyle, że nie za tyle $$$

Może to coś da ??? Mam nadzieję

 

Tak Accordo mam mieć w domu, Olympica III ciekawa, też może sprawdzę, choć podobno w nich bas lubi się wzbudzać.

W piątek słuchałem w sklepie Harbeth SHL Plus oraz 40.2 oraz Blumenhofer FS3. Niestety słuchałem na lampie SET - mono bloki Cary Audio - ogólnie jakiś potwór :) ale było zbyt ciemno, na 40.2 bas sobie buczał non stop, a sala miała pewnie ponad 30mkw.

FS3 zupełna odwrtoność. Dużo góry, mało dołu, średnica nie tak gęsta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość aqs

(Konto usunięte)

 

 

Credo chciałby dać jeszcze szansę u mnie, ale z innym DAC, może LKS ?

Docelowe mieszkanie może być za rok, za 1,5 roku :( Jeśli teraz u mnie zagra na tyle poprawnie, że będę mógł żyć, to później będzie tylko lepiej :D

Maciek był u mnie z DCS NB, ale w sumie bardziej sobie pogadaliśmy, niż posłuchałem różnic między SOtm, a DSC.

Zamierzam też poprawić akustykę, tak po taniości :)

Chcę zrobić drewniane panele, takie kratownice głębokie na min 10 cm. Coś na kształt tych wszystkich dyfuzorów, tyle, że nie za tyle $$$

Może to coś da ??? Mam nadzieję

 

Tak Accordo mam mieć w domu, Olympica III ciekawa, też może sprawdzę, choć podobno w nich bas lubi się wzbudzać.

W piątek słuchałem w sklepie Harbeth SHL Plus oraz 40.2 oraz Blumenhofer FS3. Niestety słuchałem na lampie SET - mono bloki Cary Audio - ogólnie jakiś potwór :) ale było zbyt ciemno, na 40.2 bas sobie buczał non stop, a sala miała pewnie ponad 30mkw.

FS3 zupełna odwrtoność. Dużo góry, mało dołu, średnica nie tak gęsta.

 

LKS z Sotm i Credo bardzo ładnie się zgrywa, LKS po USB gra mięsiście, po Coax dźwięk bardziej odchudzony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przyszłym roku planuję budowę swojego własnego gniazdka.

Przewidziałem salkę do stereo oraz salon z kinem domowym.

Chciałbym w salonie stworzyć dobre 5.1 w oparciu o Minas Anor.

Każdy w tym wątku pisze o dobrym stereo z kolumnami Studio16Hertz.

A ja mam pytanie z innej beczki. Jaki amplituner AV idealnie zgrał by się

z Minasami? Jaki klocek AV był by odpowiedni w granicach 25-30k zł?

 

Myślę, że Grzegorz mając w swojej ofercie central, surrondy oraz sub z serii Minas

miał już klientów co budowali KD. Z czym oni łączyli te zacne kolumny?

"Kiedy wszystko się zmienia, muzyka piękną zawsze pozostaje."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.