Jump to content
5z0p3n

Auto-kalibracje w amplitunerach

Recommended Posts

Gdzie jest w ogóle sens używania wysokich modeli jeżeli i tak wspomagane są końcówkami i wychodzi na to że robią jako proc ? Przykład odwrotny   - @THX Ultra 2 , końcówki nie dość że mocarne to i wysokiej klasy a źródło - denon 4xxx. 

Ten sam sens ma kupowanie marantza 8xxx czy tym bardziej denona 8xxx o którym wspominał...

Co do brzmienia @Zochu91 jak marantz może być ciepły kluch jeżeli to to samo co denon ? Z tego co sam zauważyłem i z info w necie maraś gra jaśniej od denona. Akurat twoje zestawienie denon,yamaha,  Pioneer  vs marantz do kina to nie więcej jak bzdury poprzez właśnie zakwalifikowanie denka 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Sf_svs napisał:

Gdzie jest w ogóle sens używania wysokich modeli jeżeli i tak wspomagane są końcówkami i wychodzi na to że robią jako proc ? Przykład odwrotny   - @THX Ultra 2 , końcówki nie dość że mocarne to i wysokiej klasy a źródło - denon 4xxx. 

Ten sam sens ma kupowanie marantza 8xxx czy tym bardziej denona 8xxx o którym wspominał...

Co do brzmienia @Zochu91 jak marantz może być ciepły kluch jeżeli to to samo co denon ? Z tego co sam zauważyłem i z info w necie maraś gra jaśniej od denona. Akurat twoje zestawienie denon,yamaha,  Pioneer  vs marantz do kina to nie więcej jak bzdury poprzez właśnie zakwalifikowanie denka 

Jest sens kupowania wyższych modeli ampli, bo te tańsze mają często uboższy system kalibracji, mogą nie obsługiwać większej ilości kanałów albo mają za mało końcówek mocy

 

Słuchałeś obu w tych samych warunkach jednocześnie? Ja porównywałem kiedyś Marantza 7011 z denonem x6400 i to było zupełnie inne granie. Słuchałem też Pioneera, Yamahy i Marantz w kinie wypadał najmarniej. W muzyce jest trochę lepiej bo jest delikatniejszy i cieplejszy, ale w kinie brakuje mu pie*****nięcia, a ja AVR kupuję z myślą o kinie a nie o słuchaniu muzyki.

 

Edited by Zochu91

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie musiałem słuchać jednocześnie bo wrażenia pamiętam mając zestaw klipscha czyli teoretycznie  " ostre granie górą " i denon wypadł bardziej bułowato,  klipsch nie brzmiał jak klipsch . Marantz gra jaśniej ale nie za jasno , dla mnie perfekcyjnie nawet na wysokich poziomach nie męczy ( brzmienie nowego klipscha RP też ma swój wkład) jest atmos , są wodotryski , jest końcówka więc mocy pod dostatkiem. Nie wiem zbytnio co to znaczy pier....cie w kinie czy może dynamika....  Można podzielić ewentualnie na ostrzejsze granie ( jaśniejsze) typu onkyo/Pioneer czy słabsze brzmienie spowodowane niedostatkiem mocy ( przy użyciu prądożernego zestawu głośników każdy mało wydajny ampli bez końcówki zabrzmi kiepsko ) i w kinie możesz to nazwać " pier.....ciem  skoro będziesz słyszał głośno wszelkie detale,  wyostrzone dialogi i inne dźwięki. Sygnał idzie ten sam więc ampli nie spowalnia dźwięku 😂 więc te " braki dynamiki " czy pier....cia można tylko wytłumaczyć w ten sposób czyli ostrzejsze , bardzo naturalne , czasem jaskrawe granie czyli typowe onkyo ( w kinie to może być zaletą ale jakość onkyo nie koniecznie )

Share this post


Link to post
Share on other sites
xavian
3 godziny temu, Sf_svs napisał:

Gdzie jest w ogóle sens używania wysokich modeli jeżeli i tak wspomagane są końcówkami i wychodzi na to że robią jako proc ?

 Chciałbym w to uwierzyć. Może będziesz miał możliwość przetestowania Marantza 7013. Ciekawy jestem porównania. Zresztą 6013 nie jest niskim modelem ((zdegradowała go tylko wyprzedażowa cena ) jak i niemal żaden ampli z pełnym wyjściem pre- out.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Sf_svs napisał:

Bo chłop na chłopski rozum wie że Audysey to słaba kalibracja . I dalej zabierasz głos mając zestaw stereo w zakładce " KINO DOMOWE " , sam sub Cię tu kwalifikuje?

A to nie wiedziałem, że są jakieś kwalifikacje. Gdzie egzaminy trzeba zdać. Ciebie już całkowicie połamało? I o jakim samym subie ty gadasz? Forum służy m.in. do tego aby móc czegoś cię dowiedzieć nauczyć, a ty każdego, kto ma mniej wiedzy i doświadczenia wyp...dlasz w kosmos. Pomyśl najpierw zanim coś napiszesz.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Sf_svs napisał:

Nad czym tu myslec a jezeli juz to o czym ty myślisz udzielając się w tym dziale mając 2 kolumny... 😏

Co ty bredzisz? Skąd ty czerpiesz swoje informacje? Po co miałbym kalibrować system stereo? Jedyne co to w kinie używam audiolaba jaki końcówki mocy bo żaden amplituner na frontach nie radzi sobie tak dobrze jak porządny wzmacniacz.

20200213_174405.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, daniel-de napisał:

U mnie kalibracja audyssey ustawiła Rubikony 2 jako large a odcięcie suba na 120Hz.

To skandal jakiś jest. Towar niezgodny z umową. Na to kupiłeś małe głośniki, żeby nie były duże. No i tehaiksa nie ma.

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Warm Hoxton napisał:

To skandal jakiś jest. Towar niezgodny z umową. Na to kupiłeś małe głośniki, żeby nie były duże. No i tehaiksa nie ma.

Dobre. Ale do rzeczy. Te dwa parametry można skorygować tylko, w którą stronę. Dodam, że fronty odcięte na 40Hz, centralny na 150Hz a surroundy na 200Hz. Jak dla mnie trochę dziwnie. Czy jest na sali ktoś konkretny czy dalej chcecie sobie d.py lizać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, daniel-de napisał:

centralny na 150Hz a surroundy na 200Hz

Może za bardzo odstają jakościowo od frontów ? Odłącz fronty oraz sub i zrób kalibrację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jest to HI-END ale też nie żadna padlina. Cały sprzęt zgodny jakościowo. Centralny spokojnie do 40Hz schodzi i jak kiedyś zapomniałem fronty załączyć to w pierwszej chwili nie załapałem że gra sam central. Zmieniłem odcięcia i już chyba wiem dlaczego tak wysoko go odcięło. Subwoofer stoi w rogu bardzo blisko prawej  kolumny i centralnego i zrobił się bałagan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dobre. Ale do rzeczy. Te dwa parametry można skorygować tylko, w którą stronę. Dodam, że fronty odcięte na 40Hz, centralny na 150Hz a surroundy na 200Hz. Jak dla mnie trochę dziwnie. Czy jest na sali ktoś konkretny czy dalej chcecie sobie d.py lizać.
Nic w tym dziwnego nie widzę. Widać centralny i surround, dużo mniejsze głośniki są od frontów.
Ja bym te fronty ustawił na 80Hz i jako "małe".
Nie jest to HI-END ale też nie żadna padlina. Cały sprzęt zgodny jakościowo. Centralny spokojnie do 40Hz schodzi i jak kiedyś zapomniałem fronty załączyć to w pierwszej chwili nie załapałem że gra sam central. Zmieniłem odcięcia i już chyba wiem dlaczego tak wysoko go odcięło. Subwoofer stoi w rogu bardzo blisko prawej  kolumny i centralnego i zrobił się bałagan.
Przecież przy kalibracji, jest mierzony każdy osobno, to co ma do tego ustawienie suba...
Nic nie ma.
Słabe głośniki są i tyle.
Tzn. Mogą grać ładnie, tylko nie schodzą nisko, ale od tego masz subwoofer, to się nie przejmuj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kiedy fizyczna wielkość głośnika determinuje jego odcięcie??  

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, daniel-de napisał:

Gdzie egzaminy trzeba zdać.

zależy gdzie są, bulisz 3k i możesz drukować certyfikaty. Szybciej warto coś przeczytać i obejrzeć film na YT 😛

1 godzinę temu, daniel-de napisał:

Nie jest to HI-END ale też nie żadna padlina. Cały sprzęt zgodny jakościowo. Centralny spokojnie do 40Hz schodzi i jak kiedyś zapomniałem fronty załączyć to w pierwszej chwili nie załapałem że gra sam central. Zmieniłem odcięcia i już chyba wiem dlaczego tak wysoko go odcięło. Subwoofer stoi w rogu bardzo blisko prawej  kolumny i centralnego i zrobił się bałagan.

wszystkie głośniki daj na 80hz, subwfooer na 120hz i nie wnikaj dlaczego.

Edited by fetek

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 11.02.2020 o 12:14, hifibloke napisał:

omen Twoim zdaniem warto wymienic yamke 3010 na 2080 ? 

Witaj Hifibloke, niestety nie odpowiem, dawno nie miałem Yamahy.

Jedyne co mogę opowiedzieć z doświadczenia to jeśli chodzi o amplitunery, które ostatnio miałem to był flagowy Denon z przed kilku lat AVR-4520 i teraz (oprócz zestawu Emotivy) mam flagowca Pioneera SC-LX88.

Oba jako nówki koszt raptem 12 tyś 🙂 Ja kupowałem używki w idealnym stanie bo cena sklepowa wbija w ziemię, w każdym razie mnie.

Porównam granie w stereo bo tutaj najszybciej wyłapuje się różnice. Denon jest łagodniejszy, więcej wybacza słabszym nagraniom, ale też przez to niektórzy uznają go za ciepłe kluchy i czasami faktycznie brakuje pazura. Był tam najwyższy system kalibracji Audysseya, ale miałem co do niego mieszane uczucia, nie do końca podobał mi się dźwięk po kalibracji, a sub był tak mocno podkręcony, ze aż mi cały pokój furczał. Moim zdaniem też wadą Audyseya jest to, ze po kalibracji automatycznej praktycznie nie ma możliwości żadnych ręcznych korekt. Korektora suba nawet nie wyświetlał, więc nie można było podejrzeć co on tam poustawiał.

 

Pioneer SC-LX88 bardziej mi się podoba, jest żywszy, dynamiczniejszy, słychać więcej szczegółów, aczkolwiek jest też odrobinę ostrzejszy. Amplituner jest bardzo mocny i moim zdaniem nie potrzeba do niego żadnych dodatkowych końcówek mocy.

U mnie napędza głośniki Monitor Audio z serii Silver 8.

Posiada najwyższy system kalibracji stosowany przez Pioneera czyli MCACC Pro. Daje dużą możliwość ręcznych poprawek i ustawień, niestety jest dosyć skomplikowany, można doktorat napisać.

Jeśli chodzi o jakość dźwięku w stereo to jest naprawdę dobrze, mógłbym go nawet zaakceptować jako podstawowe stereo. W kinie świetnie generuje przestrzeń, słychać ładnie przesuwające się dźwięku po pokoju, a helikoptery itp. słychać pod sufitem nad głową pomimo, że nie mam głośników atmosowych

Moim zdaniem najprostszy system kalibracji miałem w procesorze Emotivy UMC-1, a pomimo to, w moim pokoju dawał najlepsze efekty. Nie radził sobie jedynie z mocnymi subami, na szczęście mam suba z własną kalibracją.

Emotiva miała też zdecydowanie najlepsze menu, można tam było dostosować wszystko w miarę czytelny sposób. W porównaniu do tego menu Denona i Pioneera to kara 🙂

Niestety UMC-1 Emotivy padło po zaniku prądu.

Wiem, że może nie do końca na temat odpowiedziałem, ale podzieliłem się tym co miałem u siebie i słyszałem.

 

Edited by omen

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Sf_svs napisał:

Gdzie jest w ogóle sens używania wysokich modeli jeżeli i tak wspomagane są końcówkami i wychodzi na to że robią jako proc ? Przykład odwrotny   - @THX Ultra 2 , końcówki nie dość że mocarne to i wysokiej klasy a źródło - denon 4xxx. 

Ten sam sens ma kupowanie marantza 8xxx czy tym bardziej denona 8xxx o którym wspominał...

To jest niestety błędne myślenie.

Oprócz końcówek mocy są jeszcze w amplitunerze czy procesorze dwie rzeczy, które decydują o jakości dźwięku.

Pierwszy to DAC, czyli przetwornik cyfrowo analogowy, bo przecież dostarczamy sygnał cyfrowy i on musi zostać przetworzony na analogowy w amplitunerze. Kiepski DAC załatwia sygnał na wstępie i już nic mu nie pomoże.

Druga sprawa to przedwzmacniacz, przez który przechodzi sygnał w drodze na końcówki mocy. Kiepski przedwzmacniacz = kiepski dźwięk.

Większość osob nie zdaje spobie sprawy jak duży ma on wpływ na dźwięk, moim zdaniem większy nawet niż końcówka mocy. Testowałem to u siebie. Wiele urządzeń grało z tą samą końcówką mocy Emotivy XPA-2, którą na marginesie uważam za znakomitą. Za przedwzmacniacz robiły między innymi DAC Emotiwa XDA-1, Procesor Emotiva UMC-1, Przedwzmacniacz stereo Emotiva USP-1, przedwzmacniacz stereo Emotiva XSP-1, Amplituner Denon, Amplituner Pionner, Amplituner Yamaha i pewnie jeszcze jakieś urządzenia, o których zapomniałem. Za każdym razem dźwięk się różnił, czasami ta różnica była naprawdę duża.

Jak można się domyślić w najtańszych modelach te elementy raczej nie będą z najwyższej półki.

Jest jeszcze trzecia sprawa, mianowicie autokalibracja, a ta w najtańszych modelach jest bardzo okrojona, czasami ograniczona tylko do ustawienia odległości, ewentualnie wyrównania poziomów głośności, natomiast brak np. korektora, albo jakiś biedny.

Edited by omen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za przykład weźmy denona .

Wolisz wybrać do 11 kanałów model 4500 plus końcówka czy model 6500 bez końcówki. 

Wolisz wybrać do 11 kanałów model 6500 plus końcówka czy model 8500 bez końcówki. 

Jeżeli już masz chęć na 8500 za 16k to logicznym wyborem jest proc i końcówki a jeżeli masz już końcówki jak @THX Ultra 2 to tylko bezmuzg rozgląda się za denonem 8500 czy też twierdzi że seria 4xxx gra znakomicie ( same końcówki lekką ręką ponad 20k plus głośniki drugie tyle )

Taka była by moja logika w wyborze sprzętu elektronicznego i dlatego wybrałem marantza 6013 ( myślałem też o denku 4500, Marantzu 7013 ale zgodnie z powyższym wybrałem 6013 ) był z porównywalnych modeli najtańszy i z góry wiedziałem że będzie wspomagany końcówką aby obsłużyć 7.2.4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdybym miał na wszystko końcówki nie kupowałbym SR7013 (choć już usłyszałem że długo z nim nie wytrzymam) tylko AV7705 bo to praktycznie ten sam pieniądz. Gdzie sens iść w sr8012 ?

problem w tym że sprzętu trzeba posłuchać, papier wszystko przyjmie.

 

Edited by fetek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od jakiegoś czasu posiadam klona naima nap 200. Kupiłem go w komplecie z klonem Naim NAC42 5( zerozone) czyli małyzasilacz liniowy i przedwzmacniacz.Na początku Po testach klon naima poszedł na tyły,(po to był kupiony)  z marantzem sr7010 a klon przedwzmacniacz z zasilaczem rzuciłem w kąt z braku lepszych RCA. Leżał z rok ponad i niedawno wpadłem na pomysł żeby to małe ustrojstwo , przetestować w końcu tzn wrzucić na front między lampę a marantza i kurde jest spora poprawa ,lubię z doskoku youtube z tv po arc posłuchać i obejrzeć jakiś live koncert , podłączałem parę razy w tą i spowrotem i warto to zostawić ,drugi plan i separacja o wiele lepiej niż bezpośrednio z ampli , większa scena i więcej powietrza .. dałem za to wtedy jakieś 120-150euro chyba ..

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

16 minut temu, fetek napisał:

Gdybym miał na wszystko końcówki nie kupowałbym SR7013 (choć już usłyszałem że długo z nim nie wytrzymam) tylko AV7705 bo to praktycznie ten sam pieniądz. Gdzie sens iść w sr8012 ?

problem w tym że sprzętu trzeba posłuchać, papier wszystko przyjmie.

 

Gdybym kiedys udało ci się porównać procek z serii 7 vs ampli z serii 7 to daj znać ok 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, omen said:

Wiem, że może nie do końca na temat odpowiedziałem, ale podzieliłem się tym co miałem u siebie i słyszałem.

Dzieki za odp. 

1 hour ago, omen said:

Pierwszy to DAC, czyli przetwornik cyfrowo analogowy, bo przecież dostarczamy sygnał cyfrowy i on musi zostać przetworzony na analogowy w amplitunerze. Kiepski DAC załatwia sygnał na wstępie i już nic mu nie pomoże.

Druga sprawa to przedwzmacniacz, przez który przechodzi sygnał w drodze na końcówki mocy. Kiepski przedwzmacniacz = kiepski dźwięk.

Wlasnie DAC  3080 ma je dwa ESS SABRE PRO ES9026PRO Ultra DAC and SABRE ES9007S DAC plus pare innych malo istotnych dupsow. 

2080 Professional quality digital audio by ESS DAC ? znaczy jakis jeden.  Ciekawe czy koncowki te same.

Moim zdaniem roznica w cenie pomiedzy tymi modelami dosc spora.... a roznica w parametrach taka dyskusyjna. 

Musze sie zastanowic, albo poczekac 😉 bo to tanieje niemal tak szybko jak karty graficzne hy hy 

 

Zastrzegam sobie prawo zmiany pogladow bez podania przyczyny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eee tak się DAC'ów nie porównuje możesz mieć dwa identyczne układy a będą grały zupełnie inaczej albo tańszy z lepszą implementacją i komponentami zje droższy. W ampli duży problem to zasilanie i separacja.

25 minut temu, darulok napisał:

Gdybym kiedys udało ci się porównać procek z serii 7 vs ampli z serii 7 to daj znać ok 😉

Youthman miał sr8012 przeszedł na AV7705 a potem na emotive. Ja chce dopracować stereo więc zbieram na DAC R2R i w amplitunerach nie będę grzebał

 

 

 

 

Edited by fetek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam Denka 3500. Prawdą jest, że dźwięk jest ciepły. Pamietajcie tylko, że działa ta sama zasada co w stereo: ocieplony dźwięk umożliwia długotrwałe słuchanie bez zmęczenia i dużą tolerancję dla kiepskiego sygnału. Po drugiej stronie skali jest dźwięk zimny, ostry, męczący. Taki często slyszymy w kinie. Bass i wysokie. Od kiedy mam Denona, zaczalem doceniać ścieżki dźwiękowe w filmach, szerokie plany. Bardziej mnie to kręci niż wybuchy wbijające igły w uszy. 

d6ffa7a5fe0607a1d3ffa55e90e15a4d.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Sf_svs napisał:

Wolisz wybrać do 11 kanałów model 4500 plus końcówka czy model 6500 bez końcówki

To nie jest taki prosty wybór. Nie da się bez odsłuchu powiedzieć co zagra lepiej, czy 4500 z dodatkowymi końcówkami czy 6500 samodzielnie.

Może być tak, że lepszy będzie 4500, ale może się okazać, że 6500 ma na tyle lepsze komponenty DAC, przedwzmacniacz i w ogóle calą budowę, że to on będzie górą.

 

12 godzin temu, Sf_svs napisał:

Jeżeli już masz chęć na 8500 za 16k to logicznym wyborem jest proc i końcówki

Masz gwarancję, że uzyskasz lepszy dźwięk ? Słuchałeś ?

Z góry zakładasz, że procesor musi być lepszy, ja już się przekonałem, że dopóki sam nie usłyszę to nic nie zakładam w ciemno. Miałem już kilka sprzętów na odsłuchu, które były szeroko opisywane, po odsłuchu moje odczucia były całkowicie odmienne od tego co czytałem.

Zresztą to porównanie jest nielogiczne, bo porównujesz Amplituner Denona 8500 za 15tyś zl z procesorem za połowę ceny i do tego końcówki mocy. Logiczne byłoby kupić procesor w cenie tego Denona 8500 i do tego dokupić końcówki, które będą kosztować podobnie, wtedy możemy oczekiwać lepszego dźwięku. Kogo na to stać to inna sprawa.

Kiedyś, ktoś na jakimś forum kwestionował jakość procesorów Marantza, mianowicie pisał, że te procesory to nic innego jak ich wyższe modele amplitunerów pozbawione części wzmacniającej. Czy tak jest tego nie wiem, bo nigdy tego sprzętu nie miałem, ani nie słuchałem, jednak to daje do myślenia, trzeba być ostrożnym.

Generalnie procesory kina domowego są koszmarnie drogie, Emotiva XMC-2 kosztuje 14,5 tyś, Anthem AVM-60 15,5 tyś, Ty podałeś przykład chyba najtańszego na rynku procesora z Atmosem Marantz AV7705 9 tyś.

Na dodatek te sprzęty praktycznie nie występują w używce, pojawi się coś raz na długi czas, natomiast wysoki model amplitunera po 3 latach  można kupić za 50% ceny.

Edited by omen
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, omen napisał:

 

Kiedyś, ktoś na jakimś forum kwestionował jakość procesorów Marantza, mianowicie pisał, że te procesory to nic innego jak ich wyższe modele amplitunerów pozbawione części wzmacniającej. Czy tak jest tego nie wiem, bo nigdy tego sprzętu nie miałem, ani nie słuchałem, jednak to daje do myślenia, trzeba być ostrożnym.

.

Bylo o tym dosyc glosno, szczegolnie na avsforum  "marantz sr7010 vs av77xx.  Tam gdzies jest dosyc gruby temat w ktorym opisuja ze roznica tylko w wyjsciach zbalansowanych ale podobno w tych konkretnych modelach nie ma to jakiegos wiekszego znaczenia 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Therion napisał:

Bass i wysokie

Chyba w jakimś kiepsko postawionym systemie i skrajnie ‚gołej’ akustyce tak usłyszymy....;) 

13 godzin temu, omen napisał:

Z góry zakładasz, że procesor musi być lepszy, ja już się przekonałem, że dopóki sam nie usłyszę to nic nie zakładam w ciemno. Miałem już kilka sprzętów na odsłuchu, które były szeroko opisywane, po odsłuchu moje odczucia były całkowicie odmienne od tego co czytałem.

Dokładnie👍 Ludzie ‚lecą’ na cenę, a często klocki pomiędzy sobą różnią sie tylko nazwą i ilością naklejek na frontowym panelu  😆

w KD system ma zapewnić referencyjny poziom dźwięku i być zdolny odtworzyć format danej ścieżki filmowo-dźwiękowej 👍 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorki,że się wtrącę,ale mam pytanie troszkę z innej beczki,skierowane do posiadaczy amplitunerów Yamaha.Czy jak zapuścicie z różnych źródeł film, koncert,to wyświetla wam się na wyświetlaczu amplitunera w jakim kodeku idzie dany materiał(w Onkyo na czerwono DTS,HDMaster itp)?Pytam,bo znajomy posiada RX485 i cokolwiek by nie puścił,to jemu żadnego kodeka nie wyświetla.

__________________

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, will66 napisał:

Chyba w jakimś kiepsko postawionym systemie i skrajnie ‚gołej’ akustyce tak usłyszymy....;) 

Napisałem, że tak jest w kinach. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja przy swoim wyborze porównywałem walenie marantza serii 7 i Yamahę 1070. Różnica w cenie była bardzo niewielka więc.msrsntz był i mnie faworytem gdyż jestem zwolennikiem audyssey 

Ale przy domowym odsłuchu jednak był dla mnie za delikatny.vza mało przestrzenny. Ciepłe kluchy? No może i tak. Chodź rozumiem że jeśli ktoś szuka bardziej uniwersalnego kino/ stereo to może i to dobra droga. Ja szukałem tylko kino. Nie żałuję. U nas Marantz ma dziwną cenę. Horn z niego zrobił jakiś top topów. W UK swego czasu był o 2 klocki tańszy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, c-k napisał:

Sorki,że się wtrącę,ale mam pytanie troszkę z innej beczki,skierowane do posiadaczy amplitunerów Yamaha.Czy jak zapuścicie z różnych źródeł film, koncert,to wyświetla wam się na wyświetlaczu amplitunera w jakim kodeku idzie dany materiał(w Onkyo na czerwono DTS,HDMaster itp)?Pytam,bo znajomy posiada RX485 i cokolwiek by nie puścił,to jemu żadnego kodeka nie wyświetla.

Słowa klucz to passthrough i bitstream, urządzenie które jest źródłem musi to obsługiwać i mieć włączone.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.