Skocz do zawartości
IGNORED

Hi-endowe nowości


Rekomendowane odpowiedzi

Prośba o powstrzymanie się od ataków osobistych. Posty zgłoszone do moderacji, a dla uczestników - żółta kartka (czerwona = wakacje od pisania w temacie).

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Nie podoba mi się nowy design osiemsetek - za barzo wychudzony i przypominający nowoczesny kosz na śmieci, nie posiada masy - uważam, że proporcie poprzedniej serii 800 są nie do pobicia i niepotrzebnie b&w kombinuje. Też lubię b&w - miałem 802Matrix III i mam do dziś jedne z pierwszych egzemplarzy 802N - dobre do testów i monitorowania dżwięku - nie ma żartów. Bardziej lubię Dynaudio - posiadają kulturalniejszy dżwęk, przygaszony... cichy.

 

Dobre podsumowanie tematu...ja też uważam, że poprzednie proporcje serii 800 były optymalne. Czasami firma opracowuje coś optymalnego a potem ma problem, bo już lepiej się nie da i zaczynają kombinować co by tu zrobić...

 

Uważam, że teraz jest dobra okazja kupić w okazyjnej cenie ,,starą" serię 800...jeśli ktoś lubi pobawić się w monitorowanie dźwięku...ja jednak wolę go posłuchać...na kulturalniejszych kolumnach;-)

Pierwsze wrazenia z odsluchu D3.....

 

First up was the current 805D Kevlar-driver two-way, followed by its successor, the 805 D3. While there were basic sonic similarities—clearly B&W hasn’t tossed the baby out with the bathwater—the D3 version is a cleaner, smoother, and better-defined performer. Soundstage, particularly, is more fully realized, and the stiffer cabinet better focuses midbass information. The 805 D3 conveys an entirely different sense of expansive space and dimension. Its predecessor, by comparison, seemed just a little softer and more muddled, lacking the dynamic snap of the new D3.

 

Next up were the floorstanders, the three-way 804 D3 followed by the mid-size 803 D3—the first model that uses a version of the Turbine midrange—and finally the much larger 802 D3 with the full-scale Turbine head—and second only to the mega 800 D3 equipped with larger twin-woofers. On Mozart piano sonatas [Pogorelich, DG] and Peggy Lee’s “Fever,” among others, two general things stood out for me. The first was how consistent the voicing was from speaker to speaker, and the second was the excellent inter-driver coherence. The diamond tweeter was virtually invisible in its openness and freedom from artifacts on even the most intense piano crescendos. From the 805 right up to the 802, there was a full, rich midrange supported by a weighty lower mid/upper bass foundation—a sound that drew me in like a tractor beam. Predictably, the larger versions add bass extension and output and dynamics, but the overall message remains balance and rock-solid consistency. On the Mozart the tonal and timbral qualities remained stunningly constant as our session ascended through the line. What changed were the amount of soundboard resonance, the dynamic envelope, which widened and intensified during mezzo forte passages, and the weight and bass extension that rippled through the room. As I mentioned to our hosts, who seemed to nod in approval, “What I’m hearing is basically the difference between pianos: a console, a baby grand, and a concert grand.” The piano never sounded less than authentic, but was proportional to each loudspeaker. Early personal favorites were the stand-mount 805 D3 and the smaller-head floorstanding 803 D3. I hope to have at least one of them in my listening room very soon.

Edytowane przez will66

A w najnowszym numerze Audiotechnique 音響技術 (

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ) takie oto newsy :)

 

 

O milo ,ze ktos sledzii Prase z hongkongu :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

First impression >

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Przy okazji jest nowa cena: za osiemset dwójki trzeba już zapłacić 22 kola$ie. W 1998 seria 802N kosztowała 8 kilo&ów, natomiast 801N - 11 kilo$ów. Ceny te utrzymywały się z tendencją spadkową aż do powstania serii D, ale trzeba przyznać, że galon benzyny w US średnio kosztował $1.2

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

  • Redaktorzy

First impression >

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Przy okazji jest nowa cena: za osiemset dwójki trzeba już zapłacić 22 kola$ie. W 1998 seria 802N kosztowała 8 kilo&ów, natomiast 801N - 11 kilo$ów. Ceny te utrzymywały się z tendencją spadkową aż do powstania serii D, ale trzeba przyznać, że galon benzyny w US średnio kosztował $1.2

 

Podane w środę ceny przedstawiają się następująco:

800 D3 - 30 000 €

802 D3 - 22 000 €

803 D3 - 17 500 €

804 D3 - 9 000 €

805 D3 - 6 000 €

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Fr@ntz

---------------------------------

"I am an audiophile"

Pamiętam jak się ukazała pierwsza recenzja i test 802N w Audio. Wydawało się, że już nic lepszego nie mogło powstać - totalny i kompletny zachwyt prawie we wszystkich aspektach - ideał, absolut, odlot... itd. Ale wtedy, recenzenci mieli inne uszy - wynika z tego, że o wiele gorsze, skoro dziś jest o wiele lepiej. Miałem 802N już w 1998 roku i jak ten opis ukazał się w Audio, to aż nie mogłem uwierzyć w serię zachwytów - mnie było trochę szkoda 802 Matrix III i nie byłem pewny nowej transakcji i nowego dżwięku - trochę czasu upłynęło zanim się przyzwyczaiłem do nowego brzmienia. Jazzus, za niecałe trzy lata moje 802N będą obchodzić dwudziestolecie? Można to porównać do całego życia kotka... lub pieska.

Parker's Mood

Dobra.

 

Teraz może ktoś dla równowagi coś zasygnalizuje nowego innej firmy co jest warte uwagi.

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

31kg żywego słuchawkowca ...

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

i kolejny, firmowy player (także DSD)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kiedyś bardzo dobre słuchawki studyjne robili no a ten wzmacniacz widzę jest sygnałem że coś się "starego" nowego zaczyna robić.

Design z lat 90 ale może się starszym osobom podobać bo pamiętają tamte lata i chętnie do niektórych wspomnień wrócą nawet w postaci obudowy.

 

Jaka cena?

 

Doczytałem, na razie brak model będzie najpierw robiony na Japonię.

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Z monosów ML można uzyskać naprawdę wybitny dźwięk, tylko trzeba się trochę pobawić z całością toru. Słowem które najlepiej odda charakter brzmienia jest ekstremalna czystość. Jak się zbuduje cały system na ML to trzeba to odpowiednio okablować. Najlepiej po amerykańsku, czyli sieciówki typu Elrod czy Stealth a reszta drutów od MIT. Osobiście dziwię się małej popularności w naszym kraju produktów ML, dla mnie obok Spectrala to jedne z najlepszych tranzystorów jakie wymyślili amerykanie.

 

Mówisz i masz w zestawieniu z Levinson'ami głośnikowe MIT'y model ?

10665224_920821524613874_7542904934329147480_n.jpg?oh=13408048d509f9e25d99fd8952727d15&oe=56A683E3

ML, dla mnie obok Spectrala to jedne z najlepszych tranzystorów jakie wymyślili amerykanie.

 

Z amerykańskich, do Marka Levinsona i Spectrala ... zapewne można jeszcze doliczyć Bouldera.

 

Wszystkie przygarnę (w mega-atrakcyjnej cenie) jakbyś chciał się pozbyć :-)

 

Chcesz posłuchać trochę muzyki? :-) ... no to proszę :

12004867_1150274095001948_8537667527166168255_n.jpg?oh=35c20b3383cc1d724fde7b6d20ad2a27&oe=566BBBE8

msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png

Najtanszy z oferty tej firmy a mnie dalej nie stac na kupno,trzeba przyznac ze wspanialy gramofon

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Najtanszy z oferty tej firmy a mnie dalej nie stac na kupno,trzeba przyznac ze wspanialy gramofon

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Nie wiem stare Micro Seiki bardziej mi się podobało, i można za to samo zapłacić znacznie taniej! Mirek zapoluj na takiego choćby vacuma

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Najtanszy z oferty tej firmy a mnie dalej nie stac na kupno,trzeba przyznac ze wspanialy gramofon

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ma być na Audio Show.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Ma być na Audio Show.

 

A z czym zagra bo to czyni różnicę?

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Avalon wprowadza nowe modele i stawia na duże modele podłogówek.

Będzie nadal Isis za ok 120 tys.euro, Saga za 170 tys, Sentinel za 300tys i Tesseract za ok 400tys.euro.

Świat ucieka z dochodami managerów. Zbliża się koniec roku, więc będą znowu milionowe premie dla bankowców w Soho. Te wszystkie audiofilskie cudeńka to target dla 1% tych, którzy posiadają 99% majątku. Taki mały offtopik.

Marmurowa referencja od Sennheisera

 

 

 

Sennheiser_Statement.jpg

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez BoDeX

To siwe to nadal kewlar, czy coś nowego na średniotonowca wprowadzili?

 

Rozmawiałem z Kisielem o tym. Podobno nie jest to już Kevalar, ale nie chcą powiedzieć dokładnie z czego wykonano nowe membrany.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Marmurowa referencja od Sennheisera

 

 

 

Sennheiser_Statement.jpg

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Co to jest? Nowy Orpheus?

 

Jesli tak to wygląda jakby zrobił go kamieniarz z Powązek...marmurkowy koszmarek;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Corian Ci się nie podoba! wejdź do katalogu Du Ponta, jest w czym wybierać, w tym kolorze to akurat robi się zlewozmywaki do kuchni ;)

Edytowane przez ASURA

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Podane w środę ceny przedstawiają się następująco:

800 D3 - 30 000 €

802 D3 - 22 000 €

803 D3 - 17 500 €

804 D3 - 9 000 €

805 D3 - 6 000 €

Ciekawe, czy B&W w nowej serii powraca do naturalnego grania.

To akurat jest marmur kararyjski (Carrara) - materiał w którym dłubał np. Michał Anioł (Michelangelo Buonarroti).

 

On wiedział jak go użyć a Teutoni z sennheisera go zmarnowali...:)

  • Redaktorzy

Ciekawe, czy B&W w nowej serii powraca do naturalnego grania.

 

Po odsłuchu porównawczym (niestety niezbyt długim) ze starymi wersjami najnowszych wersji D3 modeli 805,804,803 i 802 muszę powiedzieć, że dźwięk Bowersów ewoluuje w dobrą stronę - naturalności i muzykalności.

Fr@ntz

---------------------------------

"I am an audiophile"

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.