Skocz do zawartości
IGNORED

Klub Miłośników odsłuchów u Rafała M


plastik1989
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

To fakt.

Jak patrzę na zdjęcia które czasami ktoś wrzuci na forum, na ustawienie kolumn i warunki w jakich mają grać, przy tym znając cenę tego sprzętu to mnie aż ciarki przechodzą. A ludzie oceniają sprzęt w takich warunkach i piszą swoje opinie.

To tak jak by kupić ferrari, jeździć tylko na pierwszym biegu bo żona położyła torebkę na lewarku biegów i twierdzić że to ferrari wcale nie takie szybkie jest.

A już najpiękniejsze są te fotki z folderów reklamowych : wielka biała hala, sprzęt i leżąca przecudnej urody panienka. Leżąca w powabnej pozie, rzecz jasna.

Jak kiedyś Wojciech Mann na Trabancie w programie MdM.

 

No i ona - słucha.

 

A oglądający tę reklamę umiera ze śmiechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej rozwalają mnie teorie audiofili gawędziarzy. Nie wiem nie słuchałem w zasadzie się nie znam ale i tak swoje racje będę pisać.

Nie byłem u Rafała po mimo kilku zaproszeń. Ale sam mam kolumny że stajni Studio 16 Hertz teraz tzw małe Ethosy czyli Arcady.

Wiem jak potrafią zagrać 18 cm przetworniki. I powiem jest moc.

Prędzej miałem Mimo maleńkie kolumny które miałem w salonie. 43 metr plus 20 kuchnia plus 20 przedpokój. I powiem tak byłem w szoku jak te maleństwa wypełniły pomieszczenie w każdym paśmie

Mój znajomy ostatnio przyniósł do mnie monitory na 18 cm seasie i tez twierdził ze nagłaśniają u niego 30 metrów. Podłączyłem mu 12 cali i zmienił zdanie. Różnorodność basu z dużych głośników sztywno zawieszonych w porównaniu z małymi na gumowym zawieszeniu o dużym wychylniu jest kolosalna. Dla mnie nie ma powrotu do małych przetworników.

Edytowane przez nautilus81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy ostatnio przyniósł do mnie monitory na 18 cm seasie i tez twierdził ze nagłaśniają u niego 30 metrów. Podłączyłem mu 12 cali i zmienił zdanie. Różnorodność basu z dużych głośników sztywno zawieszonych w porównaniu z małymi na gumowym zawieszeniu o dużym wychylniu jest kolosalna. Dla mnie nie ma powrotu do małych przetworników.

 

To może i my zmienimy zdanie . Zapraszamy do 90m2, porównamy 18" vs. 2x7"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

 

Mój znajomy ostatnio przyniósł do mnie monitory na 18 cm seasie i tez twierdził ze nagłaśniają u niego 30 metrów. Podłączyłem mu 12 cali i zmienił zdanie. Różnorodność basu z dużych głośników sztywno zawieszonych w porównaniu z małymi na gumowym zawieszeniu o dużym wychylniu jest kolosalna. Dla mnie nie ma powrotu do małych przetworników.

 

Death Metalu też słuchaliście?

Pytam bo słucham i szukam szybkich kolumn z takim calami?

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy ostatnio przyniósł do mnie monitory na 18 cm seasie i tez twierdził ze nagłaśniają u niego 30 metrów. Podłączyłem mu 12 cali i zmienił zdanie. Różnorodność basu z dużych głośników sztywno zawieszonych w porównaniu z małymi na gumowym zawieszeniu o dużym wychylniu jest kolosalna. Dla mnie nie ma powrotu do małych przetworników.

czego to dowodzi?

że jakość głośników i umiejętność ich zestrojenia oraz ``odpowiedź pomieszczenia`` (room gain) ma kluczowe znaczenie?

co do tego ma wielkość membrany?testy były w komorze bezechowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już najpiękniejsze są te fotki z folderów reklamowych : wielka biała hala, sprzęt i leżąca przecudnej urody panienka. Leżąca w powabnej pozie, rzecz jasna.

Jak kiedyś Wojciech Mann na Trabancie w programie MdM.

 

No i ona - słucha.

 

A oglądający tę reklamę umiera ze śmiechu.

W tym przypadku jest do uzyskania inny efekt. Trzeba zainteresować patrzacego produktem. Pani przyciąga uwagę a pusta hala powoduje skupienie na produkcie. Gdyby te sam sprzęt wstawić do pokoju zaadoptowanego akustycznie, wzrok patrzacego wodził by po pokoju a nie po produkcie.

 

 

 

Death Metalu też słuchaliście?

Pytam bo słucham i szukam szybkich kolumn z takim calami?

Oj są szybkie, są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

czego to dowodzi?

że jakość głośników i umiejętność ich zestrojenia oraz ``odpowiedź pomieszczenia`` (room gain) ma kluczowe znaczenie?

co do tego ma wielkość membrany?testy były w komorze bezechowej?

Oczywiście ze kolumna powinna być dopasowana do pomieszczenia i reszty toru a w komorze bezechowe możesz posłuchać jak płynie krew w Twoim organizmie i bije serce serio.

 

 

Rafała 18stki to wiem...

Pytam Nautilisa o 12"

 

A jak ci się wydaje jaki czas potrzebuje mała membrana o małym wychyleniu a jaki czas membrana o dużym wychyleniu na powrót do pierwotnego położenia. Duże wychylenie ma jedyną ale jakże ważna zaletę a mianowice zejście basu i nic więcej.

Edytowane przez nautilus81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bezechowe możesz posłuchać jak płynie krew w Twoim organizmie i bije serce serio.

...to są subiektywne opinie o jakimś produkcie i wyciąganie daleko idących wniosków jest niepotrzebne.mz!

 

http://aespeakers.com/product-category/td/

 

jeżeli porównać wykresy z 18cm Revelatorem lub Illuminatorem to widać o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy

 

18" to 1200cmq a 2x7" to 300cmq czyli 4x mniej.

 

ja bym się nie przyznawał do takiej ignorancji.

Chyba chodzilo o porównanie soniczne, a nie wymierzenie memebran... Zresztą, sama wilkeosc mambrany to jedno, a jej wychylenie to drugi czynnik który należało by uwzględnić. Duże membrany maja zwykle znacznie mniejsze wychylenie.

simple-events.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosyć Panowie .

Przypominam ze znajdujemy się w ,,Klub Miłośników odsłuchów u Rafała M" , więc do wszelkich dywagacji możemy wrócić w realu.

Zapraszam z wszelkimi przetwornikami , będziemy się bawić w sprawdzanie i opisywanie wyższości jednych i drugich.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten klub powinien się nazywać klubem opinii mądrości o technologii głośnikowej i innej ponieważ większość postów nie dotyczy opinii brzmienia ,nieważne jakich , powinny znajdować się przynajmniej w połowie opinie gra czy nie gra oraz co się podoba a co nie ,dlaczego mam lepiej lub gorzej w swoim systemie ,gdyż tu nadal będą pojawiać się informacje od konstruktorów ,ludzi którzy sądzą że i tak u Rafała nie gra bo ma 18 -tki na basie więc tą teorię dobrego brzmienia chcą obalić . Choć nie jestem założycielem ani właścicielem tego tematu ,nic mi do postów ,odniosę się do kilku rozsądnych ,na pewno kilka wartościowych pominę za co przepraszam ,ale także bez obrazy dla niektórych userów ale poziom wiedzy ,osłuchania jest taki iż i tak niczego więcej nie zrozumieją ,choć niektóre osoby chcą słuchać ,nie zakładając z góry klapek na uszy .Każdy z nas się uczy w tym hobby audio ale poziomy na których wszyscy tu jesteśmy są rożne.

 

Ja osobiście daleki jestem od krytykanctwa bezpodstawnego ,to nie w moim stylu .Kiedyś widziałem jeden kierunek budowania systemu bardzo dobrze brzmiącego ,dziś po latach wiem jest ich co najmniej kilka . Pominę zestawy które są bardzo dobre ale komercyjnie mają małe szanse przebicia z racji ustalonego pewnego trendu rozwoju ,kolumny w stylu dusze szafy choć niektóre pięknie brzmiące przeszły do lamusa jak ALTEC gdzie brzmienie było wspaniałe.

 

 

nautilus81

Marcin ja Tobie prędzej przyznam prawdziwość brzmienia z Twoich 12, 15 calowych papierzaków bo pisałem już zejścia tam nie ma absurdalnego ,jest bardzo dobrze a prawdziwość energia duża .11 calowe i 12 calowe Etony Hexagonalne jak i 26 cm ScanSpeaki skrytykuje i wiesz za co ,nie raz podłączałeś do nich moc i było słabo i tego basu z 12 calowego Etona w moich oczach nie obronisz . Choć podkreślam duże papierzaki na tekstylnym zawieszeniu to prawda w prawdzie dolnego zakresu .

 

A głośniki 6 ,6,5 ,7 calowe jak piszesz Seasy ,ja dodam że niemal wszystkie Seasy ,ScanSpeaki w tym Iluminatory jeżeli mówimy o najlepszym basie nadają się do otwarcia klapy kontenera do środka i klapą zamknąć. Może pisze zbyt brutalnie ale jak mamy mieć jedno z najlepszych brzmień to większość z tych wymienionych udaje dolny rejestr.

 

Użytkownik babatular dnia 05.05.2018 - 09:46 napisał

 

To proste - Brak WYOSTRZEŃ

 

Czyli analog lat 50tych :-)

 

 

Od początku . Technika nagraniowa .Świat nas obdarował techniką zapisu muzyki ze studia ,na żywo w technikę .Na początku była ona anologowa ,czyli taśma lub płyta czarna .Tych systemów jest sporo lecz najdoskonalsze realizacje analogowe począwszy od lat 50 -tych to materiał który ma analog w analogu .Harmonia brzmienia jazzowych utworów bo na te realizacje stawiano przede wszystkim to piękno ,harmonia i równość grania .Tu dynamika na poziomie 70 db jest wystarczająca dla takiego materiału muzycznego .Brzmienie w odsłuchu wydaje się nie mieć ograniczeń .Jest piękne .

 

Mam troche płyt z wytwórni Analog Production to jazz lat 50 tych nagrany monofonicznie i stereofonicznie – cudne brzmienie ,tak lata 50 -te .

 

Oczywiści dziś jest powszechnie cyfra i Referenc Recording ,Telarc pokazuje na co stać cyfrę ,ano stać na dynamikę dynamitu czyli wystrzał z pistoletu jest jak na żywo .To na płytach Straussa Rafał też pokazuje .Cyfra ma inny rozkład muzyki jak analog ,nie chcę tego rozstrząsać ,analog jest piękny ,cyfra dokładna , ma dynamikę ,odstęp sygnału od szumu ogromny . Świat nas obdarował tymi technikami nagraniowymi i z nich korzystamy .

 

Ludzie chcą coś usłyszeć ale za bardzo nie wiedzą co ,nie wiedzą nic o materiale muzycznym w sensie podstaw ich realizacji .

 

Nie, najbardziej rozwalające są wypowiedzi tych którzy nie mieli dużych kolumn i jak niepodległości bronią potęgi brzmienia małych:))

 

Ja ich mam sporo zarówno swoich jak i cudzych . Dużych kolumn Dynaudio, Sonus Fabera miałem dużo zarówno swoich jak i od ludzi przywiezionych na serwis.

 

Tu głównym problemem dla Ciebie w brzmieniu jest mniejsza średnica głośnika niskotonowego ,nie rozróżniasz głośników na dobre i złe ,nie rozróżniasz na ich przeznaczenie ,budowę ,rodzaj membrany ,wielkość cewki ,rodzaj cewki ,skok,rodzaj zawieszeń .Jest worek dużych i małych głośników . Gdyby porównać 12 calowego Etona Hexagonalnego i 12 calowego Tannoya dzieli je przepaść konstrukcyjna uzyskania odmiennych cech brzmieniowych i przeznaczenia w kolumnie , to samo 8 calowego ScanSpeaka i 8 calowego Supravoxa – dzieli je także przepaść przeznaczenia obu .

 

Mam setki głośników ,mam mnóstwo klocków -każdy ma określone przeznaczenie.

 

Świetny post Miroslava

 

Napisano dziś, 08:49

 

Użytkownik Rafał.M dnia 05.05.2018 - 23:06 napisał

 

ponieważ naszym celem było złożyć system jak najbardziej przezroczysty.

 

 

 

..i to jest właśnie istota sprawy którą wielokrotnie próbowałem Szymonowi wytłumaczyć...

Rafał, moje granie nigdy Tobie czy Szymonowi nie przypasuje, bo moim celem nie jest dążenie do ''przezroczystości ''

Harbethy nie są przezroczyste, natomiast poprzednie kolumny na których grałem Dynaudio S25se....były

 

jeżeli stawiałbym na maksymalną ''przezroczystości'' to Metronome CD8T na którym kiedyś grałem

(bardzo miło wspominam ten odtwarzacz) zamieniłbym na DCS Puccini który od strony audiofilskiej był lepszy

....natomiast muzykalność (jakkolwiek by tłumaczyć) zdecydowanie była po stronie CD8T

dlatego stawiam na takie urządzenia ;-)

 

Twoim celem było złożyć system jak najbardziej przezroczysty... i to osiągnąłeś

natomiast moim celem jest mieć brzmienie jak najbardziej muzykalne ;-)

 

 

Wiem naturalnie co się stało z brzmieniem łącząc Metronome C8 z Jadis I88 i co się stało z brzmieniem I88+ dcs Puccini (choć taki Debussy to podstawowy dac jest lepszy od CD Pucciniego ) ,ale do rzeczy ,bo na co dzień pracuję ze sprzętem .

 

Szymon jest w swych stwierdzeniach kategoryczny ,ja nie ponieważ buduje różnie skonfigurowane systemy . Gdybyś chciał zagrać bardzo dobrze na dcs-ie to musisz zmienić cały tor ,bo KT88 -150 NIE NADAJE SIĘ do dcs-a I KONIEC. To jest złe połączenie i tutaj Metronome C8 i AR CD8 nadaje temu brzmieniu sznytu ,analogu ,wypełnienia ,wiem bo nie raz klientom tak składam zestaw .To samo dotyczy wzmacniaczy i końcówek Octave one graja najlepiej z lampowymi dacami najlepiej na neutralnych kościach 1704 , AKM-ach ,nawet Wolfsonach .

 

Dla tych wzmacniaczy mam zupełnie inne kolumny na 8 calowych głośnikach i 10 calowych ScanSpeaka .To zupełnie inny rozkład akcentów brzmienia .

 

Ja nie jestem przywiązany do żadnej marki więc dobre urządzenie zawsze będzie dobre jeżeli w systemie pokaże swoje możliwości .

 

System na Ethosach Ultimo jest ZUPEŁNIE INACZEJ skonfigurowany . Mamy tu bardzo mocne ale anologowo brzmiące wzmacniacze nie tylko WM300 ,ale przede wszystkim łaczymy klientom z SET 140 ,To lampa w układzie Single Ended ,lampa trioda bezpośrednio żarzona .Gdybyś do tak mocnej ale gestej lampy niczym analog z lat 50 tych połączył C8 lub AR CD8 to gęstości masz zbyt dużo ,jest to zbyt gęsta papka i tutaj dcs gra swoją klasą ,pokazując niewiarygodną szybkość przekazu całego pasma a zwłaszcza dolnego pasma .I nie ma ostrości ,suchości ,jest gładki kapitalny przekaz.

 

W tym projekcie Ethosy Ultimo na 7 calowych Revelatorach są bezdyskusyjnie ultra szybkie ,dynamiczne i mają bardzo dobre zejście .Cały przekaz jest szybki ,nasycenie w tym systemie jest wynikiem projektu z dobrym środkiem pasma który steruje trioda bezpośrednio żarzona .

 

Miroslav cały ten SET jest zupełnie inny niż u Ciebie i wymiana jednego klocka zepsuje brzmienie . Jedynie podmiana kolumn na CREDO R150 spowoduje że dalej system będzie grać dobrze lub bardzo dobrze .To dalej już jest wynikiem szlifu w systemie .

post-15230-0-91374600-1525614992_thumb.jpg

post-15230-0-71679000-1525614996_thumb.jpg

post-15230-0-55644000-1525615587_thumb.jpg

post-15230-0-98371800-1525615616_thumb.jpg

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Male glosniki to poczatek upadku hifi patrzac historycznie. Nie ma chyba w tym zadnej tajemnicy, wprowadzenie tranzystora, pozniej kolumny waskie z malymi glosnikami, a na koniec cd i mp3. To byly kroki marketingowe. Nie mialo to nic wspolnego z jakoscia dzwieku, taniosc produkcji i zeby bylo glosno. Druga rzecz wzrost wartosci pracy ludzkiej. Dobry glosnik w tej chwili to jakies nieziemskie kwoty kosztuje, absurdalne, wartosci samochodu sredniej klasy.

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Male glosniki to poczatek upadku hifi patrzac historycznie. Nie ma chyba w tym zadnej tajemnicy, wprowadzenie tranzystora, pozniej kolumny waskie z malymi glosnikami, a na koniec cd i mp3. To byly kroki marketingowe. Nie mialo to nic wspolnego z jakoscia dzwieku, taniosc produkcji i zeby bylo glosno. Druga rzecz wzrost wartosci pracy ludzkiej. Dobry glosnik w tej chwili to jakies nieziemskie kwoty kosztuje, absurdalne, wartosci samochodu sredniej klasy.

 

Z tym już electro nic nie zrobisz trend rynkowy jest określony ,wygrywa przede wszystkim funkcjonalność ,garstka audiofilów jak my tutaj zbytnio się nie liczy .Winyl ,szpula w mniejszości ,płyta CD miała 30 lat świetności ,teraz pliki ,a dla dodatkowego upakowania muzyki MP3 , magnetofon kasetowy choć najgorszy 3,25mm szerokości taśmy z najmniejszą prędkością przesuwy taśmy 4,76cm/s wyparł szpulaka ,nawet L-castette było lepsze ,były tez kasty w latach 70 tych z taśmą FORMAT8 6,35 szer. taśmy bez początku i końca o jednej szpulce także z prędkością 9,52 cm/s i też przegrały .

 

https://www.youtube.com/watch?v=o68n51PagRI

 

Pasjonata rzadkiego sprzętu zawsze znajdzie coś co mu zagra jak trioda Carry Audio 211/845 i np Blumenhofer-y ,ale dla większości musi być produkt z trendu tynkowego ,a ten dobrze jak będzie lepszy niż cała jego masa konkurentów.

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamietam jak kiedys posluchanie se na el34 i szerokopasmowca u bodajże Pana Naborowskiego, nie wiem, czy jeszcze jest w branży poszerzylo mi swiadomosc, co do tego jak rzeczywiste moze byc odczucie glosu ludzkiego, malego skladu w pomieszczeniu, jak duzo mozna sie dowiedziec o atmosferze nagrania itd. Tutaj sie o tym wogole nie mowi, bas, dynamika, bas dynamika. Owszem, ale to tylko jedne ze skladowych nagrania. Jak w gruncie rzeczy tanio kiedys byl osiagalny tak rzeczywisty dzwiek, pani siada przed Toba i spiewa. Na niektorych glosnikach uwazanych teraz za dobre ta pani ma leb wielkosci przyczepki i dwumetrowe usta, a dzwiek wydostaje sie z jakichs hektarow przestrzeni jakby ja na sali dworcowej nagrywali.

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w gruncie rzeczy tanio kiedys byl osiagalny tak rzeczywisty dzwiek, pani siada przed Toba i spiewa.

 

To było kiedyś tak pięknie i już nie powróci takie brzmienie ,analog + el34+ np.Altec ,lowther ale takich zestawów było mnóstwo .

 

Dziś się mówi i basie ,dynamice ,trzęsieniu ziemi.

 

Ale to już w latach 90-tych pan Jasik z Nieporętu na Show przedstawiał kolumny Genesis (byli właściciele Infinity) ,załączył płytę Reference Recordig z organami kościoła i każdemu nogawki latały i o to chodziło …..i chodzi cały czas .Dziś tylko nogawki mają latać na muzyce syntetycznej .

 

Na niektorych glosnikach uwazanych teraz za dobre ta pani ma leb wielkosci przyczepki i dwumetrowe usta, a dzwiek wydostaje sie z jakichs hektarow przestrzeni jakby ja na sali dworcowej nagrywali.

 

Powiedziałbym po odsłuchu wielu hi-endowych sprzętów to gra raczej góra i dół a średnica jest w opozycji czyli wokale kobiece ,ale i męskie są małe ,mają mały rozmiar są schowane do tyłu a wyższa średnica jeszcze bardziej wycofana .Jak zagrają dęciaki to emocjo zero . To się nazywa bezpieczne brzmienie ,nic nie zakuje w uszy ale nie dzieje się nic. Przestrzenność duża ale scena dźwiękowa mała i ściśnięta .

 

Ta stylistyka brzmieniowa przeważa .

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Noooo. To się popisałeś.

 

To nie jest klub ciekawostek. Zawsze takowy możesz założyć .

 

Masz coś konkretnego na temat odsłuchu u mnie do powiedzenia? . Bo dotychczasowe Twoje zachowanie ewidentnie wskazuje na nabijanie sobie ilości postów, i nic poza tym

Edytowane przez Rafał.M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Masakra wrzucasz tu jakieś gnioty które zagrają na poziomie Minasow no może ciut lepiej. Jak to się ma mieć do poziomu Ethosow gdzie same skrzynki kosztują pewnie tyle co te całe kolumny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

 

Powiedziałbym po odsłuchu wielu hi-endowych sprzętów to gra raczej góra i dół a średnica jest w opozycji czyli wokale kobiece ,ale i męskie są małe ,mają mały rozmiar są schowane do tyłu a wyższa średnica jeszcze bardziej wycofana .Jak zagrają dęciaki to emocjo zero . To się nazywa bezpieczne brzmienie ,nic nie zakuje w uszy ale nie dzieje się nic. Przestrzenność duża ale scena dźwiękowa mała i ściśnięta .

 

Ta stylistyka brzmieniowa przeważa .

 

Masakra...nuda nudą pogania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Noooo. To się popisałeś.

 

To nie jest klub ciekawostek. Zawsze takowy możesz założyć .

 

Masz coś konkretnego na temat odsłuchu u mnie do powiedzenia? . Bo dotychczasowe Twoje zachowanie ewidentnie wskazuje na nabijanie sobie ilości postów, i nic poza tym

 

Może tak trochę luzu?

 

Jak zobaczyłem te głośniki z postu Electro to mi się ten dziwoląg przypomnial. Natomiast dzięki poddaniu przeze mnie w wątpliwość deklaracji "150 tys. zł" ten wątek ożył na kilka dni i można było wielu ciekawych rzeczy się dowiedzieć o ważkich sprawach dotyczących kolumn z różnymi rodzajami i wielkościami głośników.

 

Ale OK już się żegnam z Wami bo kogoś tutaj własne ego rozniesie, możecie zrobić wielkie Uff:))Pozdrawiam

Edytowane przez audiofan01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masakra wrzucasz tu jakieś gnioty które zagrają na poziomie Minasow no może ciut lepiej. Jak to się ma mieć do poziomu Ethosow gdzie same skrzynki kosztują pewnie tyle co te całe kolumny

tyle ze odgrodom nie potrzebne sa skrzynki wiec co to za bzdury o cenie skrzynek ? druga sprawa to porównywanie ich grania do grania skrzynkowych to jaki ma miec sens?

własnie z odgrodami niektórzy upatrują swoja droge w audio

ok wątek ma być wyłącznie o produktach 16 hz więc równiez nie przeszkadzam

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok wątek ma być wyłącznie o produktach 16 hz więc równiez nie przeszkadzam

 

Wątek, jak tytuł wskazuje, miał być o odsłuchach u Rafała. Problem polega na tym , że większość "oponentów" nie była i nie słuchała, a najlepiej wiedzą jak to gra.

Edytowane przez Silver_85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.