Skocz do zawartości
IGNORED

Klub miłośników Audio Academy


goliatpl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro nie słyszałeś tych kolumn, to nie masz prawa twierdzić, że to "prawie taki sam produkt" ani też nie możesz twierdzić czegokolwiek. Więc w jakim celu w ogóle zabierasz głos? Nie jesteś merytoryczny, ani zainteresowany produktami AA, tym samym to forum nie jest dla Ciebie. A skoro tu jesteś, to wniosek nasuwa się jeden - zależy Ci na zadymie. A my takich jak ty tu nie chcemy.

 

Michał !!!!

Kurna komu Ty sprzedajesz te kolumny i czy to jest legalne. Smerfy też klienci :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówiłem o dywersyfikacji biznesu tylko produktu - a to ogromna różnica. To, co proponujesz by zrobiono z nowymi kolumnami to właśnie dywersyfikacja produktu, podczas gdy segment pozostaje ten sam - przemyśl to dokładniej skoro zajmujesz się zawodowo marketingiem. Aby zasegmentować należałoby zrobić kolumny np. zestaw z paździerza 5.0 za 1000 zł dla początkujących - Ci z natury kupują tani zestaw kinowy. By pójść w wyższy segment należałoby zrobić coś za kwotę np. 40 tys zł, co z szansą powodzenia na bazie Phoebe byłoby mało realne. W przypadku Phoebe 4 segment pozostaje ten sam, czyli klient o średniozaawansowanym lub zaawansowanym stopniu wtajemniczenia skłonny zapłacić więcej za lepszą jakość. Proponujesz zmienić obudowę, stylistykę i nazwę - czyli proponujesz zdywersyfikować produkt. Pan Michał produkt rozwija proponując sukcesora, który wraz z nową ceną prezentuje lepszą jakość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie.

Proszę zaprzestać wycieczek osobistych i ograniczyć dyskusję do tematu wątku.

Dotyczy to obydwu stron.

 

Dalsze off topy będą usuwane.

"Są audiofile i melomani jak i audiodebile..."  -  darkul w wątku 11299 "Co ma w sobie Garrard ?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówiłem o dywersyfikacji biznesu tylko produktu - a to ogromna różnica. To, co proponujesz by zrobiono z nowymi kolumnami to właśnie dywersyfikacja produktu, podczas gdy segment pozostaje ten sam - przemyśl to dokładniej skoro zajmujesz się zawodowo marketingiem. 

 

Pod warunkiem, że kolumny za 3 czy za 6 to ten sam segment.

 

Nawiasem mówiąc, sądząc po dynamice postów po pokazaniu zdjęć 4-rek, producent rozpoczął etap A  całkiem skutecznie z procesu AIDA :)

 

Jeszcze jest do ustalenie punkt konwersji :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę zaprzestać wycieczek osobistych i ograniczyć dyskusję do tematu wątku.

Dotyczy to obydwu stron.

 

Dalsze off topy będą usuwane.

Pytanie: czy można w tym wątku rozmawiać o elektronice, muzyce, marketingu, produkcji, samochodach, kawie, herbacie czy to wszystko będzie usuwane?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod warunkiem, że kolumny za 3 czy za 6 to ten sam segment.

 

Skoro właściciele Phoebe 3-jek za 3tys. zł przesiadają na 4-rki za 6 tys. zł to chyba ten sam segment, jak myślisz? Dodatkowo jest szansa na penetrację rynku wśród dotąd niezainteresowanych AA wzbudzając zainteresowanie 4-rkami, na zasadzie a co to takiego, że na tych samych przetwornikach kosztuje raz więcej i ludzie chętnie się przesiadają... może sprawdzę co to za produkt... :) Edytowane przez rochu
wpis nie na temat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro właściciele Phoebe 3-jek za 3tys. zł przesiadają na 4-rki za 6 tys. zł to chyba ten sam segment, jak myślisz? Dodatkowo jest szansa na penetrację rynku wśród dotąd niezainteresowanych AA wzbudzając zainteresowanie 4-rkami, na zasadzie a co to takiego, że na tych samych przetwornikach kosztuje raz więcej i ludzie chętnie się przesiadają... może sprawdzę co to za produkt... :)

 

 

 

Edytowane przez Piotr_57210
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro właściciele Phoebe  3-jek za 3tys. zł przesiadają na 4-rki za 6 tys. zł to chyba ten sam segment, jak myślisz? Dodatkowo jest szansa na penetrację rynku śród dotąd niezainteresowanych AA wzbudzając zainteresowanie 4-rkami, na zasadzie a co to takiego, że na tych samych przetwornikach kosztuje raz więcej i ludzie chętnie się przesiadają... może sprawdzę co to za produkt... :)

 

Oczywiście jest w tym jakaś logika, ale już na starcie jest mało klarowna i stwarza niepotrzebne pytania. Łatwiej jest się od czegoś odciąć pokazując, że jest to całkiem coś innego. Można również przyjąć, że w przypadku ewolucji, to dobry kierunek,a rewolucji byłby skuteczniejszy nowy. Jeśli przeskok o 100% ewolucja, to ok. Wszystko zweryfikuje rynek. To jest zresztą elementarne pytanie w jaki spób wypracować zysk. Zabawy marketingowe są fajne i mają sens. Pytanie jeszcze na co pozwoli ci konkurencja. A tu chyba jest nowy gracz Pylon, który w tym segmencie ma dużo większy udział. Te spory AA vs S16 to takie bicie piany, a śmietanę zlizuje ktoś inny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście jest w tym jakaś logika, ale już na starcie jest mało klarowna i stwarza niepotrzebne pytania. Łatwiej jest się od czegoś odciąć pokazując, że jest to całkiem coś innego. Można również przyjąć, że w przypadku ewolucji, to dobry kierunek,a rewolucji byłby skuteczniejszy nowy. Jeśli przeskok o 100% ewolucja, to ok. Wszystko zweryfikuje rynek. To jest zresztą elementarne pytanie w jaki spób wypracować zysk. Zabawy marketingowe są fajne i mają sens. Pytanie jeszcze na co pozwoli ci konkurencja. A tu chyba jest nowy gracz Pylon, który w tym segmencie ma dużo większy udział. Te spory AA vs S16 to takie bicie piany, a śmietanę zlizuje ktoś inny :)

Ale te wszystkie rozważania są nie na temat!! Jeśli masz zapędy, by tworzyć kampanię marketingową, zwróć się prywatnie z propozycją do Pana Michała. Nas to nie interesuje, my słuchamy muzyki i chcemy rozmawiać o tym, czy produkty AA trafiają w nasze gusta, a nie o tym, jak zareaguje rynek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale te wszystkie rozważania są nie na temat!! Jeśli masz zapędy, by tworzyć kampanię marketingową, zwróć się prywatnie z propozycją do Pana Michała. Nas to nie interesuje, my słuchamy muzyki i chcemy rozmawiać o tym, czy produkty AA trafiają w nasze gusta, a nie o tym, jak zareaguje rynek.

 

Drogi Jarku, ale ja już nic nie chciałem więcej pisać aby Cię niepotrzebnie przed snem nie denerwoać. To PIT mnie tym razem pyta, a że z racji wyznawanych prze mnie wartości nie pozostawiam pytań bez odpowiedzi, to pozwoliłem sobie jeszcze na tą śmiałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.q21.pl/audio-academy-phoebe-iv.html

 

Szkoda, że znikło logo, za to pierwszy rzut oka na zdjęcie, kolumny wydają się sporo większe i chyba też solidniejsze....

 

Phoebe III były długo głównie w sprzedaży bezpośredniej, obecnie należy wziąć pod uwagę marżę sklepu.

Z drugiej strony w wielu innych branżach coraz więcej firm decyduje się właśnie na sprzedaż "direct". Łatwo się mówi, ale patrząc ile Pan Michał musiał spalić benzyny i tracić czasu jeżdżąc po całej Polsce, to się nie dziwię. To nie sprzedaż zabawek przez internet.

 

Z kolei zanika trochę granica cenowa pomiędzy Rhea a Phoebe, pytanie jak brzmieniowo. Na pewno chętnie posłucham jednych i drugich bo jestem na etapie szukania czegoś nowego.

System gra dobrze, albo nie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kolei zanika trochę granica cenowa pomiędzy Rhea a Phoebe, pytanie jak brzmieniowo. Na pewno chętnie posłucham jednych i drugich bo jestem na etapie szukania czegoś nowego.

 

Myślę, że z tego właśnie powodu możemy się spodziewać kolejnych podwyżek, bo w tej chwili większe Hyperiony są tańsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro właściciele Phoebe 3-jek za 3tys. zł przesiadają na 4-rki za 6 tys. zł to chyba ten sam segment, jak myślisz? Dodatkowo jest szansa na penetrację rynku wśród dotąd niezainteresowanych AA wzbudzając zainteresowanie 4-rkami, na zasadzie a co to takiego, że na tych samych przetwornikach kosztuje raz więcej i ludzie chętnie się przesiadają... może sprawdzę co to za produkt... :)

 

 

Jak przesiadasz się ze Skody Octavii 2 na Octavie 3 to jesteś w tym samym segmencie czy innym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Juno

(Konto usunięte)

Skoro właściciele Phoebe 3-jek za 3tys. zł przesiadają na 4-rki za 6 tys. zł to chyba ten sam segment, jak myślisz? Dodatkowo jest szansa na penetrację rynku wśród dotąd niezainteresowanych AA wzbudzając zainteresowanie 4-rkami, na zasadzie a co to takiego, że na tych samych przetwornikach kosztuje raz więcej i ludzie chętnie się przesiadają... może sprawdzę co to za produkt... :)

 

Jak przesiadasz się ze Skody Octavii 2 na Octavie 3 to jesteś w tym samym segmencie czy innym?

 

Ale helou.

O tym, gdzie producent pozycjonuje produkt decyduje... producent. Jeśli uznał, że Phoebe III jest w segmencie cenowym ok. 3k to tak zrobił. Nastepnie mógł stwierdzić, że czas już zwiększyć marżę producenta i wypuścił Phoebe IV w wyższym segmencie cenowym. I nie ma znaczenia, że czy to stary produkt w nowej nazwie lub nowy produkt w starej. Może się to nazywać jakkkolwiek i być czymkolwiek. Postrzeganie produktu przez producenta jest inne niż przez potencjalnego klienta. Może biznesplan producenta jest wieloletni i zakłada, że w ostateczności jego produkty wylądują w supermarżowym segmencie highend, gdzie będzie mógł cieszyć się większymi zyskami. A teraz potencjalni klienci z segmentu Phoebe III właśnie żegnają się produktem, który powoli staje się dla nich (z różnych powodów) nieosiągalny. Widzimy odjeżdżający pociąg. Może to być też ostatni moment by sobie kupić kolumny producenta, który za chwilkę będzie highend?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym, gdzie producent pozycjonuje produkt decyduje... producent. Jeśli uznał, że Phoebe III jest w segmencie cenowym ok. 3k to tak zrobił. Nastepnie mógł stwierdzić, że czas już zwiększyć marżę producenta i wypuścił Phoebe IV w wyższym segmencie cenowym. I nie ma znaczenia, że czy to stary produkt w nowej nazwie lub nowy produkt w starej. Może się to nazywać jakkkolwiek i być czymkolwiek. Postrzeganie produktu przez producenta jest inne niż przez potencjalnego klienta. Może biznesplan producenta jest wieloletni i zakłada, że w ostateczności jego produkty wylądują w supermarżowym segmencie highend, gdzie będzie mógł cieszyć się większymi zyskami. A teraz potencjalni klienci z segmentu Phoebe III właśnie żegnają się produktem, który powoli staje się dla nich (z różnych powodów) nieosiągalny. Widzimy odjeżdżający pociąg. Może to być też ostatni moment by sobie kupić kolumny producenta, który za chwilkę będzie highend?

 

Sam bym tego lepiej nie ujął. Pozycjonowanie produktu i polityka cenowa leży po stronie producenta. Czy decyzje producenta są słuszne - na ten temat wypowie się klient poprzez otwarcie lub nie swojego portfela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za nieświadomość się płaci. Takie są prawa rynku. Np za kwotę ok 6500 PLN Monitor Audio lub KEF oferuje MOIM zdaniem jednak słabsze kolumny. Dokładnie te marki porównywałem przed zakupem Phoebe III w taki przedziale cenowym. Tańszych MA z serii Bronze to w ogóle nawet nie było sensu porównywać dłużej niż 5 minut. Ale zaryzykuję stwierdzenie, że pewnie sprzedają się lepiej. Pewnie ktoś znajdzie w tej cenie kolumny jeszcze lepsze. Tak wygląda rynek.

Pórównania robiłem kilka lat temu więc oferta wspomnianych firm obecnie może być inna.

Edytowane przez barmanekm

System gra dobrze, albo nie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsza metoda - chcesz kupić kolumny za 5 tys złotych - to nie słuchaj wcześniej żadnych kolumn za powiedzmy 30 tyś, bo będziesz miał zaburzoną skale porównawczą.

Lepsza niewiedza, niż życie we frustracji ;-)

"Skąpski idzie na ambasadora, wysiada, rozumiesz? A jak on poleci, to poleci Korszul, poleci też Broński i zgadnij kto po nich poleci? Po nich polecę ja! To znaczy ja bym poleciał, gdyby nie Kazik i to dozorostwo."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.