Skocz do zawartości
IGNORED

Audio Show 8-9.11.2014


NE5532

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba jest tak jak napisał Palton: niektóre klocki są ZA TANIE aby brzmieć dobrze i zasłużyć na pozytywne oceny. Przykładem może być nowa oferta Tonsilu, o której to firmie nie wypada się wyrażać inaczej, jak negatywnie bądź ironicznie. Byłem w ich pokoju i słuchałem. Za cenę 5000 zł para (nowe Altusy) nie wiem czy znajdzie się wielu konkurentów oferujących dźwięk porównywalny lub lepszy.

 

Z innych miejsc: bardzo pozytywnie wspominam Studio 16Hz i nie będę oryginalny jak powiem Grobel Audio. Ekspozycja i profesjonalizm obsługi: na wyróżnienie zasługuje Audio Center. No i moim zdaniem ciekawą sprawą jest Dolby Atmos, choć nie należy spodziewać się jego zastosowania innego jak filmowe, w wielokanałowej muzyce z pewnością nie

 

Formuła organizowania tej imprezy w trzech (i to w dodatku TYCH) miejscach chyba się wyczerpała. Warsaw Audio Show się z roku na rok rozrasta i chwała mu za to. Warto na przyszłość pomyśleć o jakimś dedykowanym miejscu wystawowym. Obecnie bowiem mamy, co mamy. Bristol: daleko od reszty. Golden Tulip: oddzielenie sal ściankami z karton-gipsu to jakaś porażka. Doskonale słychać co grają u sąsiadów, co przeszkadza słuchaniu co grają w pokoju gdzie przebywamy. Sobieski: fatalna akustyka pokoików, zaduch, gorąco, przepychanie się przez tłumy.

Aż się zarumieniłem czytając :)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

In our combined opinion, this event has long since become #2 in Europe right after Munich and way ahead of Milan, London, Paris, Brussels, Vienna, Zürich or Gotheburg.

 

Tłum.: 'W naszej wspólnej opinii, Audio Show od dawna jest imprezą #2 w Europie, zaraz za Monachium, a daleko przed Mediolanem, Londynem, Paryżem, Brukselą, Wiedniem, Zurichem czy Gotheburgiem.'

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

A nie warto docelowo zrezygnować z Hotelu Sobieski? To co było fajne 20 lat temu niekoniecznie musi być fajne dziś. Przez ten czas powstało w W-wie tyle lepszych hoteli, że jest w czym wybierać. Co roku czytam, że najgorsze prezentacje są w Sobieskim, że marne i za małe pokoje, że duchota, że smród itd. W innych hotelach z tego co piszecie to prezentacje były lepsze.

Ale w innych hotelach są sale konferencyjne - a to zupełnie inna para kaloszy. Wierzcie lub nie, ale te duże pokoje (3 izbowe apartamenty, z pokojem głównym 24m2) z Sobieskiego to jedne z największych pokoi jakie są dostępne w warszawskich hotelach. A szczególnie w takiej ilości/

 

Wiekszość hoteli ma pokoje wielkości tych małych pokoików z Sobieskiego, i jedynie kilka większych - rozrzuconych po całym hotelu. Zwiedzałem pod tym kątem prawie wszystkie hotele w W-wie. Taki jest niestety hotelarski standard. Nikt nie projektuje hoteli pod katem organizacji w nim Audio Show. Problem ten mają zresztą wszystkie shows organizowane na świecie. Wyjątkiem jest Monachium - ale drugiego takiego obiektu jak MOC nie ma nigdzie na świcie. Na MOC z zazdrością patrzą organizatorzy wystaw z całego świata.

 

Na narodowym są tylko 24 sale. A w Sobieskim jest 90 pomieszczeń ...

 

Nikt inny nie zdaje sobie lepiej sprawy z ograniczeń Sobieskiego. Problem w tym, że nic lepszego w W-wie nie ma.

 

Może jak przywrócimy piątek jako 3 dzień wystawy, to tłum trochę się zmniejszy.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Nie trzeba sie rumienic, tylko wypiac klate, zasluzyles.

Sugeruje wylaczenie ogrzewania w tej czesci Sobieskiego na okres wystawy:)

Jedna osoba wytwarzza ok 0,75 kW ciepla na dobe, jesli dobrze pamietam.

Konto w trakcie usuwania

Kilka zdjęć dla przypomnienia, bo już tak dawno te AS było :).

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

BR2_8828_zps79bb8225.jpg

 

BR2_8857_zps95313e9a.jpg

 

BR2_8909_zps20e27adf.jpg

 

BR2_9036_zps4402c331.jpg

 

BR2_9183_zpsb19e0fe9.jpg

 

BR2_9097_zps670461c0.jpg

 

BR2_9110_zps7459ab44.jpg

 

BR2_9116_zps1d056090.jpg

 

10_zpsb8be9928.jpg

 

07_zps7ab99f28.jpg

 

08_zpsf696176a.jpg

 

01_zpsbf6a4393.jpg

 

06_zpse8c2b1c4.jpg

 

BR2_9122_zps9c3c72c4.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

marzę o wielu płytach których nie mam, a które mi się marzą i o czasie na ich słuchanie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

BR2_9064_zps5e028de8.jpg

 

BR2_8812_zpse1b649bd.jpg

 

BR2_9029_zpse640ac6c.jpg

 

BR2_9095_zps56e457a5.jpg

 

BR2_8843_zps4043aa6d.jpg

 

BR2_9146_zps3b04162c.jpg

 

BR2_9077_zps0939b31b.jpg

 

03_zps9abe9968.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

marzę o wielu płytach których nie mam, a które mi się marzą i o czasie na ich słuchanie

Aż się zarumieniłem czytając :)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

In our combined opinion, this event has long since become #2 in Europe right after Munich and way ahead of Milan, London, Paris, Brussels, Vienna, Zürich or Gotheburg.

 

Tłum.: 'W naszej wspólnej opinii, Audio Show od dawna jest imprezą #2 w Europie, zaraz za Monachium, a daleko przed Mediolanem, Londynem, Paryżem, Brukselą, Wiedniem, Zurichem czy Gotheburgiem.'

 

Wielki szacu Elb. Zeby bylo jeszcze lepiej kilka uwag

1. Taki czlowiek jak wlasciciel 6 moons powinien byc jakos rozpoznawany lub oprowadzany. Jego relacja jest super mila. Moze informowac wystawcow ze zjawia się taka postac.

2. Pewnie wiesz ze wiadomosc na temat lunchy wprowadzila konsternacje. Ja spotkalem sie ze zdziwienue w Kyriadzie.

3. 3 dzień naprawdę by się przydal dla zwiedzajacych.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hej, byłem w sobotę od rana w Bristolu, potem mimo pewnej obsuwy związanej z biletowaniem większości tych prezentacji co miały jakieś znaczenie, na łeb na szyje zwiedziłem potem tylko Sobieskiego. nie byłem w Tulipie

moje subiektywne spostrzeżenia i obserwacje:

Bristol:

-Mac+Rockport - fajnie i na poziomie.

-Audiofast czyli WA+dCS+agostino - tak jak we Wrocławiu na ''Audiofil'u'' klasa sama w sobie

-Avantgarde+Ayon - mamy 30 minut i prezentacja trwa 30 minut a spieszę się na następną, gościu gada 16 minut po czym nie mogą wystartować, wysłuchałem 3 kawałki i trzeba było się zbierać - co mnie obchodzi to co mogę wyczytać w katalogu? nie przyszedłem tam wprost z podpalania tęczy żebym nie wiedział co to i po co tam stoi. porażka na 100% a dźwięk? hmm znów we Wrocławiu jak grały mniejsze Avantgarde z Integrą Ayona było lepiej- za mały pokój, ugotowało się wszystko....

-ML+JBL - podobnie j.w. gadają jakieś głupoty przy czym gościu z Harmana po Angielsku a tłumacz chyba z najmu niebranżowego po Polsku ale takie głupoty gada że jakbym nie znał angielskiego to bym uwierzył.... puszczono 3 kawałki ale zawiodłem się (grał tańszy setup z integrą i sacd) nawet próba ratowania się kawałkiem Daft Punk z nadmiarem basu nie spowodowała wrażenia że niskich tonów jest tyle co powinno być i takich jak powinny być z 15" głośnika. ogólnie kupa ale podobno w niedziele było lepiej....

-Ancient Audio - pan Waszczyszyn się chyba zagubił w tym wszystkim już, dawno takiego kitu nie widziałem i słyszałem....

-ESA+gramofon+Mastersound - nie grało jak zwykło grać w tym pokoju i przy okazji jakiś ustrój akustyczny zza sprzętu spadł na gramofon (chyba ) niszcząc płytę.... nieco lipa, uciekłem:)

-z łaską doczekałem się zapisu na Audio Tekne i FM Acoustics: AT prezentacja prowadzona przez Mateja Isaka całkiem udana, fajne porównania miedzy analogiem i plikami, bardzo mi się podobało ale dopiero dużo później sprawdziłem w domu ze wzmaki AT i kolumny amerykańskiej firmy dc10Audio Kabuki Ohaku na wstęgowym Raal'u, fullrange'u 12" i subbasie 10" kosztują łącznie ponad 750tys zł.... jak wyszedłem z AT i miałem mieć od razu FM i okazało się ze jest jakaś obsuwa i że prezentacja będzie dopiero o 14tej to olałem to i udałem się do Sobieskiego (w sumie żałuje FM, ale trudno).

generalnie jak tak dalej pójdzie to naprawdę trzeba będzie 3 dni aby wszystko ogarnąć-Bristol zawsze w 3 godziny max, a tu 4 nie starczyły a nie byłem wszędzie....

 

Sobieski:

-Audio Note - poprawnie i takie granie mi pasuje z resztą zazwyczaj było okej i tym razem nie zawiodłem się.

-Amare Musica - tym panom należy się osobny akapit, poprawione wersje wzmacniaczy Trinity, duże kolumny na accutonach i serwer plików. ten system miał coś, czego nie uświadczyłem w żadnym z pokoi, a mianowicie taki zapas energii i mocy (nie umiem tego dokładnie opisać, bo mimo małego pokoju czuć było przeogromną potęgę i rezerwuar) miało się wrażenie, że jakby dać dużo głośniej niż było (mimo ze pewnie by się wzbudzało) to system mógłby roznieść ściany hotelu z zachowaniem aksamitności średnich i jedwabistości wysokich, nie rozumiem jak ktoś może mówić że accutony to suchotniki - z 300B to gra i jest super IMHO. naprawdę godne polecenia - posiedziałem tam nieco dłużej.

-Accu+Leben+Spendor SP100 - super granie kto wie czy nie system wystawy, ale był mały psikus - nie wiem jak by było bez Accu DG58

-Equilibrium Ether Ceramique+Atoll - pasuje mi granie Accutonów:)

-Litewskie kolumny AudioSolutions+Lumin+jakaś nieznana mi amplifikacja - super grało i niski bas był z 15cm głosnika....

-Lampizator - robi wrażenie ale wyszedłem, nie dałem rady - coś było nie tak,

-Focal Grande Utopia EM - były podłączone na opak kanały, super co nie? można by wyjść z założenia, że przy takiej kasie to taki top, że gra nawet na opak:)

-Dynaudio - co to miało być? jak z resztą co roku - zamiast wystawić coś porządnego reprezentującego markę? przypomina mi to pewną firmę sprzedającą garnki ale prezentującą warzywa....

Tonsil, Unitra, Fonica (nawet nie grali-mogli stać na dole w hallu przy płytach - chyba by to nawet lepiej wyszło) i kino domowe wszelakiej maści sobie odpusciłem-jak bede chciał na takie coś popatrzeć to pójdę do Media Marktu...

Toroidy - lol, pisanie i opowiadanie , że jest się pionierem w dziedzinie toroidalnych traf do SE jest kłamstwem (wszak pierwszy był Piltron)

 

generalnie jak już tu pisano wcześniej: w większości pomieszczeń pot, smród, gorąc, do większości pokoi nie szło się dopchać, jak to ktoś wcześniej napisał dobrze, że nie kazano zdejmować butów :)

 

 

opinie są subiektywne i moje - proszę to brać pod uwagę w ew. komentowaniu, bo nikt nikogo nie zmusza do zgadzania się z nimi...

 

oby za rok wrócił piątek - w 3 dni damy radę na spokojnie wszystko ogarnąć.... Adam zrób coś z tym (no i zakręć ogrzewanie albo chociaż nakaz wszystkim okna otwierać) :-)

A nie warto docelowo zrezygnować z Hotelu Sobieski? To co było fajne 20 lat temu niekoniecznie musi być fajne dziś. Przez ten czas powstało w W-wie tyle lepszych hoteli, że jest w czym wybierać. Co roku czytam, że najgorsze prezentacje są w Sobieskim, że marne i za małe pokoje, że duchota, że smród itd. W innych hotelach z tego co piszecie to prezentacje były lepsze.

Czy ktoś był już w tym warszawskim hotelu "DOUBLE TREE - największe Centrum konferencyjne Warszawy ???"

To coś nowego - nie znam , nie byłem. Może by się nadawało ?

Z jednej strony Wam zazdroszczę a z drugiej, jak czytam o tym tłoku, zaduchu i smrodzie, to jednak nie żałuję, że mnie nie było...

Bluesound Node / Synthesis Roma 96DC+ / B&W 706 S3

Z jednej strony Wam zazdroszczę a z drugiej, jak czytam o tym tłoku, zaduchu i smrodzie, to jednak nie żałuję, że mnie nie było...

Wszystko byłoby dobrze gdyby część baranów raczyła zostawić okrycia w szatni, mnie w koszulce było gorąco, a jak na prezentacji u lampiego stali ubrani w kurtkach to się smrodu nie dziwię.

strumieniowiec, lampy i tuby

Duże zrażenie wywarł zestaw, którego słuchałem w komfortowych warunkach na samym początku wystawy - zestaw Primare oparty o nowy dzielony wzmacniacz dzielony PRE60 - A60, odtwarzacz wieloformatowy Primare BD32 Mk. II, kolumny Sonus Faber Amati Futura oraz kable Cardas (Clear Reflection). Ciekaw byłem tej nowej amplifikacji Primare'a, który atakuje nową kobinacją pre/power wyższą półkę, i to co usłyszałem było jak na mój gust bardzo dobre. Gęsty, spójny, nieagresywny przekaz oparty o podrasowaną nieco "niską średnicę", jak w starym Primare'owskim stylu; zestaw grał bez wysiłku i bez nadmiernego napięcia, czuć było jednocześnie pełny zapas mocy.

 

 

Dalej - pokój DIY audiostereo.pl. Świetny dźwięk, zero zastrzeżeń, wyrazy uznania dla kolegów z forum za inwencję i poświęcenie idei. Wrażenia lepsze niż z wielu pokojów profesjonalistów.

 

 

Abyssound - polski producent, co cieszy, potwierdził pochwalne (przynajmniej te, które czytałem) recenzje w prasie. Niewymuszoność, swoboda, gładkość dźwięku robiły wrażenie. Podobnie jak solidna budowa tych dość monstrualnych pieców. Jak się dowiedziałem, wkrótce planowany jest debiut pierwszej integry Abyssound, ciekaw jestem jak to zagra.

 

 

 

HiFi Club (Rockport + McIntosh) tradycyjnie wysoko postawił poprzeczkę zarówno jeśli chodzi o dźwięk jak i kulturę i styl prezentacji. Przedmowa prezentera, przyciemnione oświetlenie, do tego lampka wina, wszystko to sprawia wrażenie uczestnictwa w jakimś swego rodzaju audio-misterium. Jeśli mógłbym coś zmienić to skróciłbym utwór Steve R. Vaughna i w to miejsce zaprezentował jakiś utwór symfoniczny, ale nie ma się czego czepiać. Rockporty chyba definitywnie zastąpiły na AS obecne kiedyś Thiele, w sumie pewnie nie ma czego żałować. Świetny wygląd i przedniej jakości dźwięk.

 

 

 

Technics - gdy byłem w sali akurat grał mały zestaw. Niezłe możliwości nagłośnienia pomieszczenia jak na tak małe gabaryty, dobre właściwości przestrzenne... no i to pewnie tyle. Ani ten dźwięk nie wydał się niepoprawny, ani niczym szczególnym nie zachwycił. Firma operowała wcześniej raczej w szeroko umownym obszarze "budżetowym", teraz szturmuje wyższą półkę, widać w tym pewną niespójność...

 

 

 

... chociaż taka firma jak JBL pokazuje, że można sprzedawać głośniki zarówno za 1000 zł jak i za 174 000 zł. Miałem mieszane uczucia po tym "pokazie mocy" całkowicie zadowolonego z siebie gościa, który prezentował elektronikę Marka Levinsona (jeśli z 1-go rzędu dobrze dostrzegłem ceny, każdy z elementów > 100 tys. zł) oraz wspomniane kolumny JBL-a (model K2 S9900), okraszając to złotymi myślami w rodzaju "do prawidłowego oddania atmosfery koncertu potrzebny jest duży głośnik basowy". Mimo, że lubię gitarowy rock, jaki dominował na prezentacji, nie podchodzi mi niestety ta estetyka dźwięku. Rzecz jest chyba w prezentacji wysokich tonów - zbyt ofensywnych, zbyt prostych. Reszta, zwłaszcza dynamika i PRAT, bez zastrzeżeń.

 

 

Chwalony powszechnie zestaw Spendor Sp100R2, Leben 1000 oraz Accu Dp700 - grało i wyglądało to świetnie. Do tego profesjonalizm i kultura ekipy Nautilusa, uznanie. Design tych Spendorów "retro" z maskownicą z tkaniny a la lata 70-te zapiera dech. Ten projekt nigdy się nie zestarzeje, w odróżnieniu do całej masy "high glossów" i innych żarówiastych lakierów lansowanych przez producentów i wszechobecnych na AS. Pewien dysonans wprowadzały stendy, okazało się, że są to firmowe podstawki Spendora zespawane z cienkich, czarnych, metalowych drążków. Pan z Nautilusa wyjaśnił, że są w zasadzie bezalternatywne, gdyż projekt Spendora przewiduje, że obudowa "gra" razem z firmowym stendem, natomiast próby zastosowania ciężkich, bezwładnych stendów zakończyły się porażką jeśli chodzi o reprodukcję basu. A więc nie stendy Spendora nie ma co wybrzydzać. W sukcesie tej prezentacji swoją rolę odegrała zapewne nowość Accuphase, "mistrz zamkniętej przestrzeni", Digital Voicing Equalizer Dg-58, który po mikrofonowym pomiarze akustyki pomieszczenia ma "wyrównywać pasmo" i adaptować w szczególności przetwarzanie niskich częstotliwości. W istocie rzeczy, żadnego dudnienia ani innych basowych sensacji nie stwierdzono:).

 

 

Grande Utopia EM - zaskakująco dobrze, jak na dysonans między gabarytami tych kolubryn a wielkością pokoju. Zamiast anonsowanych Naimów Statement zaprezentowano wzmocnienie szwajcarskiego Soulution oraz jakiś streamer Cyrusa, moim zdaniem zabrzmiało to lepiej niż poprzednia Grande Utopia z Unisonem kilka lat temu.

 

 

Duże generalnie uznanie dla polskich producentów. Obok wspomnianego Abyssounda, warto wspomnieć Pylon Audio, Amare, Zontek, Albedo, SoundDeco, Gga Watt, J, Sikora, Studio 16 Hz, etc., moze kogoś pominąłem. Z kolei firmy takie jak Fonica, Unitra czy Tonsil przedstawiają ofertę powiedzy obiecującą, oby potwierdziły swe aspiracje w przyszłości.

 

 

Zestaw Reimyo - świetna prezentacja, ciepło, pluszowo, nastrojowo, można było utknąć tam na długo.

 

Podobny dźwięk i nastrój panował w Grobel Audio, gdzie monitory Serblin Accordo napędzał Jadis i50. Przyczepiłbym się jedynie do makrodynamiki tego zestawu, ale dla amatorów tego typu dźwięku raczej nie jest ona, czy też nie musi być, priorytetem.

 

 

Zestaw wzmacniacza Dana D'Agostino w twarzystwie głośników Wilson (Sasha chyba) oraz żródła dCS - to nie do końca był satysfakcjonujący dźwięk. Chyba "za mało cukru w cukrze", zbyt duża przejrzystość i zbyt szczypła "namacalność" dźwięku, bo dynamika była OK.

 

 

W kilku pokojach można było przekonać się, że nie trzeba wydawać fortuny aby uzyskać satysfakcjonujący dźwięk stereo w warunkach domowych. Mam tu na myśli, pomijając polskich producentów, o których mowa powyżej szczególności zestawienia takie jak Naim (zarówno z Monitor Audio jak i monitorami Graham, to ostatnie zestawienie autorstwa Audiopuntu), w jakiejś części także Creeka, Magnata oraz Cayina. Uznanie dla taniutkiego zestawu Simple - Rega - Acoustic Energy zaprezentowanego przez znajomych "Linnowców", czyli firmę Stereo Stereo, to może być świetna przygoda z dobrym dźwiękiem na początek.

 

Dalej, podobały się Definitive Technology, Audio Physic, Sugden, Diapasony (tam żałuję, że byłem zbyt krótko w pokoju, niestety nadciągnęła fala zwiedzających) zestaw Audioforte (Atoll + Magneplanary) oraz zestaw Synergitic Research/Wilson/VTL/AR.

 

 

W pokoju Median chaiałem posłuchać kolumn Living Voice. Były tam, owszem, ale trafiłem akurat na prezentację kolumn Divaldi, Living Voice-y stały sobie i czekały na swoją szansę. Dźwięk zestawu Nottingham / Audion był owszem, niczego sobie, zwłąszcza że repertuar stanowiła zakomita mimo upływu lat "Love Over Gold", niemniej na Living Voice trzeba będzie zaczekać do następnego roku. Podobno prezentację mają zorganizować sami właściciele firmy zachęceni rozmachem warszawskiej imprezy.

 

 

Boenicke oraz Holophony w GP - dla mnie dość niecodzienne brzmienie. Duże wartości przestrzenne dźwięku, natomiast nie wiem czy zdołałbym się do tego typu brzmienia przyzwyczaić. W każdym razie punkty za nietuzinkowość.

 

 

Jeśli chodzi o prezentację Dynaudio Confidence C2, czy raczej zestawu polskiej firmy elinsAudio (zestaw Mille), to brzmienie tego zestawienia chyba nie do końca było udane. Nieźle, ale chyba niewiele ponadto. Brakowało magii, jakiegoś eterycznego pierwiastka. Podobnie chyba zestawienie q21 - nowe monitory Harbeth Super5 Plus (dlaczego na czarno?) wraz ze wzmacniaczem Rogue Audio, żródła nie pamiętam - dobrze, ale nie magicznie. Bardziej Harbethy 5 (ale pierwsza wersja) podobały się w pokoju firmy Zontek, gdzie grały w monoblokami Cary. Przy okazji, "nausznie" mogłem się przekonać co warte są różne stereotypy, że np. z Harbetha Super5 "nie da się" uzyskać równego, konturowego uderzenia na basie, otóż da się.

 

 

Kuriozalnym przypadkiem był casus sławetnych Magico S3, które chciałem posłuchać na zasadzie czystej ciekawości. Zachwalane przez wiele dni na stronie internetowej AS jako atrakcja imprezy, chyba w ogóle nie zostały zaprezentowane, stały z boku w jednym z pokojów robiąc ad hoc za oparcie do toreb reklamowych ustawianych przez zwiedzających, przynajmniej 1-go dnia (nie wiem jak było dalej). Gdy zapytałem o przyczyny tego despektu, poinformowano mnie, że "nie przewidje się prezentacji Magico" jako że kolumny te nie zagrały dobrze i że będą grały tylko Vivid-y...

 

 

Jeśli chodzi o powszechnie chwalone, strict hi-endowe moniory Raidho D1, to średnica i góra pasma były doprawdy zjawiskowe, natomiast dół pasma trudny do przyjęcia. Trudo o jednoznaczny werdykt w przypadku tak skontrastowanych wrażeń z gry tych kolumn.

  • Użytkownicy+

Dalej - pokój DIY audiostereo.pl. Świetny dźwięk, zero zastrzeżeń, wyrazy uznania dla kolegów z forum za inwencję i poświęcenie idei. Wrażenia lepsze niż z wielu pokojów profesjonalistów.

Dzięki wielkie w imieniu swoim i kolegów.

 

 

Abyssound - polski producent, co cieszy, potwierdził pochwalne (przynajmniej te, które czytałem) recenzje w prasie. Niewymuszoność, swoboda, gładkość dźwięku robiły wrażenie. Podobnie jak solidna budowa tych dość monstrualnych pieców. Jak się dowiedziałem, wkrótce planowany jest debiut pierwszej integry Abyssound, ciekaw jestem jak to zagra.

 

Potwierdzam, było nieźle. Koledzy byli też bardzo serdeczni, fajnie nam się rozmawiało, pomimo, że moja recenzja dla Magazynu HF, nie była entuzjastyczna. Tym razem mi się podobało bardziej, niż w kilku systemach słuchanych wcześniej.

 

Duże generalnie uznanie dla polskich producentów. Obok wspomnianego Abyssounda, warto wspomnieć Pylon Audio, Amare, Zontek, Albedo, SoundDeco, Gga Watt, J, Sikora, Studio 16 Hz, etc., moze kogoś pominąłem. Z kolei firmy takie jak Fonica, Unitra czy Tonsil przedstawiają ofertę powiedzy obiecującą, oby potwierdziły swe aspiracje w przyszłości.

 

Byłem tylko w Amare i Pylon Audio. To wyróżniające się pokoje. Kibicuje Amare od samego początku. Kolumny Pylona umówiłem na test, po kilku minutach odsłuchu na wystawie.

 

 

Zestaw Reimyo - świetna prezentacja, ciepło, pluszowo, nastrojowo, można było utknąć tam na długo.

Tu również jestem zgodny. Poza naszym pokojem, gdzie jestem zaangażowany emocjonalnie, to właśnie tam podobało mi się najbardziej. Dźwięk transparentny i kontrola na basie. To niezwykłe osiągnięcie, które udało się zaledwie w trzech pokojach, z pośród trzech pięter, które spenetrowałem dość dokładnie.

 

Jeśli chodzi o powszechnie chwalone, strict hi-endowe moniory Raidho D1, to średnica i góra pasma były doprawdy zjawiskowe, natomiast dół pasma trudny do przyjęcia. Trudo o jednoznaczny werdykt w przypadku tak skontrastowanych wrażeń z gry tych kolumn.

Tu również zadziwiająca zgoda. Dodam jeszcze, że rok temu nie było takich problemów na basie, dałem wtedy wyróżnienie, dla jednego z trzech najlepszych dźwięków.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W godz. przedpołudniowych średni przerób na niektórych pokojach był po 500 osób ( liczyły hostessy ) . Ja tam sobie chwalę wystawę w Sobieskim bo zawsze ....tam nocuje.

I jest jeszcze jeden argument za kupowaniem audio-systemów: w przypadku ewentualnego rozwodu rzadko się go traci na rzecz partnera: jacht przepadnie, dom przepadnie, dzieło sztuki przepadnie, prawa rodzicielskie przepadną - ale sprzęt na pewno będzie ci towarzyszył na nowej drodze życia. Nawet lichwiarz powinien to docenić.

-Audio Solutions, dobre kolumny ze szczegolowym dziwiekiem nawet na niskim graniu. Zle dobrane na prezentacji z Heglem 160; mysle ze byloby lepiej z FL3, ale nie slyszalem.

Will66,

 

z Audia Flight Three było zdecydowanie lepiej i praktycznie przez większość imprezy graliśmy właśnie na tym zestawie.

Ponieważ jednak, info z naszej strony było takie, że będzie H160, to w sobotę od ok.15.00 grał Hegel. Takie było oczekiwanie zwiedzających.

W niedzielę grała już Audia.

 

pozdrawiam

PS

Kto słucha, nie błądzi...

Dalej - pokój DIY audiostereo.pl. Świetny dźwięk, zero zastrzeżeń, wyrazy uznania dla kolegów z forum za inwencję i poświęcenie idei. Wrażenia lepsze niż z wielu pokojów profesjonalistów.

 

Dołączam się do gratulacji. Bylem, słuchałem, wpisałem słowa uznania do Księgi Gości. A szczególne gratulacje i słowa podziękowania dla organizatorów pokoju DIY. To jest naprawdę fajna rzecz.

Toroidy - lol, pisanie i opowiadanie , że jest się pionierem w dziedzinie toroidalnych traf do SE jest kłamstwem (wszak pierwszy był Piltron)

 

A nasz Amplifon ? Też stosował toroidy, fakt że do PP nie do SE a chyba o to w Toroidach chodziło.

Toroidom chodziło o SE, bo PP to wiadomo było juz w latach 90tych własnie w Amplifonie, ale chyba nie ma co rozdmuchiwać. zwróciłem tylko na to uwagę, a za 3 posty będzie afera. Po prostu nie oni sa pionierami w toroidalnych trafach wyjsciowych SE.

oceny jak zawsze są mocno subiektywne i zależne od ilości ludzi na odsłuchach ( pytanie czy takowe są mozliwe ) Rozczarowały mocno nagłośnione premiery Technicsa oraz nowych Grand Utopi EM . Kolejny raz zawiódł mnie niebotycznie zestaw oparty na DCS i d`Agostini . Natomiast Livinson no 585 się dobrze sprawdził choć nie doczekałem prezentacji na dzielonej amplifikacji.

@ rzeczy pozostaną na długo w pamięci : Sounddecco Sigma 4 , Naim Mu-so ( już myślałem kupić tylko po co ? ) oraz wypowiedż gościa od Mcintosha twierdzącego że nie opłaca mu się wystawiać klocków poniżej 20 kPLN

I jest jeszcze jeden argument za kupowaniem audio-systemów: w przypadku ewentualnego rozwodu rzadko się go traci na rzecz partnera: jacht przepadnie, dom przepadnie, dzieło sztuki przepadnie, prawa rodzicielskie przepadną - ale sprzęt na pewno będzie ci towarzyszył na nowej drodze życia. Nawet lichwiarz powinien to docenić.

Jaki jest producent tych kolumn?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.