Skocz do zawartości
IGNORED

Kolumny aktywne


Adi777
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

25 minut temu, biniek napisał:

Ten seas dxt w kii three jest naprawde natarczywy i moze zmeczyc.

Następnym razem posłucham wersji btx. Zobaczymy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, soundchaser napisał:

Zwłaszcza jak tym się mocno zasugerujesz. 😉

walczylem z  tym Seasem dużo czasu , to nie jest sugestia tylko wlasne doświadczenie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, xajas napisał:

Jesli tego nie robiliscie, to tak, jak by oceniach jak sie jedzi Porschakiem, jezdzac tylko na pierwszym biegu z zaciagnietym chamulcem recznym

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Uwielbiam te Wasze - znawcy - porównania i aluzje motoryzacyjne. Są takie przekonywujące i działające na wyobraźnię...tych, którzy jej nie mają, albo mają zbyt podatną na tego typu sugestie. 😉

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, S0nic napisał:

@Adi777 jak słuchałeś to zdanie masz wyrobione, nie słuchaj nas 😉

Lubię czytać opinie różnych osób, a czy wyrobione? Myślę, że za krótko słuchałem, ale fajnie grało. Dutch 8c i Grimm też.

Napisałem e-maila do jednego ze sklepów z Genelec, z prośbą o odsłuch, ciekawe, czy da radę. Jak dobrze patrzę, to bardziej sklep muzyczny, ale...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie - naprawdę nie ma tu nikogo kto słuchał tych aktywnych monitorów?

EVE AUDIO SC3010  lub SC3012

Przecież są kultowe. To że nikt z Was też nie słyszał jak brzmią Evet Opale to już wiem, ale te EVE to chyba były bardziej dostępne...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Uwielbiam te Wasze - znawcy - porównania i aluzje motoryzacyjne. Są takie przekonywujące i działające na wyobraźnię...tych, którzy jej nie mają,..


Przede wszystkim, kazdy Kowalski ma wiecej pojecia o Autach niz o Audio, wiec takie porownania predzej „docieraja“

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, soundchaser napisał:

Ponawiam pytanie - naprawdę nie ma tu nikogo kto słuchał tych aktywnych monitorów?

EVE AUDIO SC3010  lub SC3012

Przecież są kultowe. To że nikt z Was też nie słyszał jak brzmią Evet Opale to już wiem, ale te EVE to chyba były bardziej dostępne...

Przed chwilą sprawdziłem, powinny być w Amsterdamie, nie mam daleko 😉

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, xajas napisał:

Przede wszystkim, kazdy Kowalski ma wiecej pojecia o Autach niz o Audio, wiec takie porownania predzej „docieraja“

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Jasne...zwłaszcza jak chce im się zrobić wodę z mózgu i lepiej sprzedać badziewny towar.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Uwielbiam te Wasze - znawcy - porównania i aluzje motoryzacyjne. Są takie przekonywujące i działające na wyobraźnię...tych, którzy jej nie mają, albo mają zbyt podatną na tego typu sugestie.
Skąd wiesz... Może xajas ma Porsche

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Adi777 napisał:

Przed chwilą sprawdziłem, powinny być w Amsterdamie, nie mam daleko 😉

Serio? To sprawdź, bo to mogą być faworytki. Tak coś czuję, a ja mam wybitnego nosa do sprzętu. 
Też serio.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Teraz, soundchaser napisał:

Serio? To sprawdź, bo to mogą być faworytki. Tak coś czuję, a ja mam wybitnego nosa do sprzętu. 
Też serio.

Postaram się, i oczywiście dam znać, jak mi się uda.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, piorasz napisał:

Skąd wiesz... Może xajas ma Porsche

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

DIY? 😆

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
DIY? 

DIY jest zabudowany sprzet. Oczywiscie aktywny

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dynaudio troche zaszalalo z cenami za nowe aktywne Focus

Najwiekszy 3 drozny model kosztuje 11000$

Wybralbym bez mrugniecia okiem Genelec 8260 za mniejsza kase

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez biniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakby tak Altusy przerobić na aktywne...??? Może tą drogą pójść? Zrobić hi-end pod siebie i już. Wyjdzie bardzo tanio. I taki hi-end, to ja rozumiem - ekonomicznie, patriotycznie i jeszcze dodatkowo, kultowo.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.06.2022 o 23:04, Adi777 napisał:

W przyszłą sobotę jadę na odsłuchy trzech par kolumn

W dniu 2.06.2022 o 23:10, Wuelem napisał:

Ile z nich będzie aktywnych?

W dniu 2.06.2022 o 23:18, Adi777 napisał:

Wszystkie. Kii Three btx, Dutch & Dutch 8c, Grimm Audio Ls1be z subwooferem.

Bierz co chcesz, nawet Wuelem'a. Poszukasz przez ileś tam lat i sobie coś tam kiedyś wybierzesz jak kompletnie ukończysz nowy dom.

Papier na wysokich i średnich tonach, to tylko do jakiegoś pułapu. To jest delikatne, stonowane granie. Nie jest to neutralne, przejrzyste i otwarte; a wręcz łagodne, stonowane, podkolorowane i spłaszczone przy rasowych/wyczynowych systemach głośnikowych. Wszystko mają zdecydowanie słabsze. W kategorii bez limitów, takie tam granie z papierków na średnich i wysokich, to do jakiegoś pułapu.

W systemach głośnikowych do kilkunastu tys. zł, potrafią wypadać fajne; jakieś tam nowe. Czy choćby vintage, które z CC są nie do poznania, do tego stopnia, że wszyscy którzy słuchali starych papierówek bez CC, to to samo co by ich w ogóle nie słuchali. @piorasz prawił do @Chicago, że swoimi L100A Century z CC rozwala/deklasuje jego Dynaudio C1.

Ciekawe, jak WLM'y (na papierówkach Eminence + ew. PAK) wypadają przy papierówkach w kolumnach @piorasz-a i jakichś tam @pmcomp-a.

Które lepsze, bardziej uniwersalne, rozdzielcze, dokładne, dynamiczne, mocne i prawdziwsze, tym bardziej podejdą.

W dniu 2.06.2022 o 23:10, Wuelem napisał:

Ile z nich będzie aktywnych?

W listopadzie będzie najpewniej Audio Show - masz ponad 100 systemów (prawie) w jednym miejscu.

W dniu 3.06.2022 o 13:09, pmcomp napisał:

Do obejrzenia jak znalazł. Z zona trzeba isć.

W dniu 3.06.2022 o 13:53, Wuelem napisał:

A co, Twoja żona lepiej słyszy i żonę pytasz jak grało?

Niech ona w takim razie tu zacznie pisać 🙂 🙂

W dniu 3.06.2022 o 14:31, pmcomp napisał:

A to ty uważasz ze tam cos slychać?

W dniu 6.06.2022 o 19:32, Wuelem napisał:

Oczywiście że łatwo: profesjonaliści odsiewają amatorów.

Którzy (jeszcze) nie wiedzą, że słabe nagranie nie zaprezentuje dobrze zestawu.

W dniu 6.06.2022 o 20:02, piorasz napisał:

Nie dlatego. Dlatego, że każdy z nas oczekuje czego innego. Każdemu może się podobać inna prezentacja a nie taka jak sugeruje to Wystawca lub nawet Ty w każdym jednym Twoim wpisie.

W dniu 6.06.2022 o 20:09, Wuelem napisał:

A co ja "sugeruję" odnośnie brzmienia? Lecisz na jakimś schemacie myślenia o mnie. Twój problem.

W dniu 6.06.2022 o 20:35, piorasz napisał:

Ja na schemacie?  Ty od dziesięciu lat cykliczne oznajmiasz Wszyskim, że WLM to najlepszy system na ziemi.

W dniu 6.06.2022 o 21:56, Wuelem napisał:

Właśnie z powodu takich jak ty, zaślepionych na myślenie, usunąłem logo firmy z awatara nicka.

W dniu 6.06.2022 o 21:56, Wuelem napisał:

Profesjonalista ma PLAN -> metody, środki i ludzi -> osiąga CEL.

Przypadkowość wyklucza profesjonalizm. Jeśli ludzie włączą kaszanierskie płyty, tylko przestraszysz ludzi o zdrowych uszach. Niech lubią co chcą i w domu słuchają czego chcą - wystawa może i jest do indywidualnych popisów - ale tym indywidualistą powinien być wyłącznie prowadzący prezentację. Każdy inny scenariusz to najzwyczajniejsza bibka, tylko że bez alkoholu. Chociaż i tu znajdzie się przykład, że była na całego.

W dniu 6.06.2022 o 21:56, Wuelem napisał:

Zestaw aktywny jest bezwzględny dla słabych nagrań, bo daje zdecydowanie większe odczucie dynamiki. Wszelkie zaburzenia proporcji czy napchanie wszystkiego w wąskie pasmo bez zadbania o selektywne brzmienie - staje się nieznośne. Im gorszy sprzęt, tym bardziej uśrednia. Kolumny aktywne działają jak lupa. Powiększają obraz i lepiej dostrzegasz. Jeśli jest dobrze - jest nadzwyczajnie. Ale jeśli jest źle - robi się niestrawnie. Nieprzyswajalnie. Nie wiesz dlaczego (nie każdy lubi analizować...), ale czujesz to od razu.

Połączenie przejrzystego i DYNAMICZNEGO zestawienia wraz ze słabym nagraniem = DRAMATYCZNA pomyłka.

Co jest bardzo łatwo wykazać.

W dniu 6.06.2022 o 22:09, piorasz napisał:

Co to za brednie?
Nie odpowiadaj już na moje posty bardzo Cię proszę.

W dniu 6.06.2022 o 18:27, Wuelem napisał:

Przypomnę tylko, że powtarzalność profesjonalnych firm należy rozumieć jako przewidywalny efekt brzmieniowy. I nie chodzi tu o dobór DAC-a czy wzmacniaczy. Chodzi o technikę głośnikową, którą dany producent wdrożył. Nie jest łatwo "dobrze zagrać" i jak już znalazło się tę receptę, to się ją pielęgnuje i powiela produkt. W innym wypadku nie miałyby sensu odsłuchy poprzedzające zakup. Bo co po nich, skoro drugi egzemplarz grałby inaczej.

Ale dla środowiska DIY taka zasada to magia. Przecież każdy następny egzemplarz ma być lepszy 🙂 Pozdrowienie dla tej części Forumowiczów. Gdyby któremuś z Was zgubił się śrubokręt czy obcążki - mam, pożyczę, można pisać. Ale lutownicy już nie mam, z tym nie pisać 🙂. Kolumny aktywne, bo człowiek się nagimnastykował i namęczył, żeby je powołać do życia. Taką definicję kolumn (dla) aktywnych przyjmuje bez słowa sprzeciwu. Proszę tylko przyjąć w takim razie, że ja mam kolumny "bierne". Krok niżej nawet niż pasywne 🙂 🙂 🙂

W dniu 11.06.2022 o 22:20, piorasz napisał:

Wuelem. Co ty za pierdoły piszesz? Wszystko było kiedyś DIY w audio. Myślisz, że ktoś sobie strugnął kolumny bo mu się przyśnił dźwięk i od razu wypuścił w świat żeby zgarnąć tytuł HiEnd?
Naiwny jesteś i jeden z tych frajerów co dają się zrobić w bambuko. I żeby nie było - nie twierdzę, że WLM źle gra tylko kosztują tyle ile zapłacił ktoś taki jak Ty - klient, który płaci koszty wszystkiego - czyli całej ewolucji produkcji. I to jest oczywiste, że takie koszty każdy klient musi ponieść.
I w ogóle nie widziałbym problemu gdyby nie taki ktoś jak Ty kpi z DIY!
Weź ty chopie czasem pomyśl bo głupota niektórych tutaj piszących mnie dobija.
Chcesz płacić frycowe za ten Twój hi-end to płać! A o świecie DIY zapomnij i nigdy nie wspominaj bo nie masz zielonego pojęcia.

W dniu 6.06.2022 o 00:17, Wuelem napisał:

Pierwsze, jednoznaczną cechą profesjonalizmu jest POWTARZALNOŚĆ. Z tego wynika, że żadne klecone z przypadkowych elementów systemy (bo lepszy DAC, bo lepsze końcówki - w przyszłości!) nie mają racji bytu. Gdyż to droga do PRZYPADKOWEGO efektu. A najczęściej rezultatu z dupy. Co więcej, NIEODWRACALNEGO.

W dniu 6.06.2022 o 01:52, sly30 napisał:

Bzdury do kwadratu pisane przez amatora bez pojęcia o audio. Wyssane z palca głupoty. To widać firma Legacy Audio, która również oferuje sprzęt z linii Pro musi nie mieć pojęcia o audio, a główny inżynier Bill Dudleston zapewne też nie ma pojęcia o audio, skoro używa procesora Wavelet, a amplifikacja to były akurat kinowe wzmacniacze Koda. Oczywiście koleś w Polsce wie lepiej, choć na oczy nie widział ani Legacy ani innego, poważnego systemu aktywnego. Śmiech na sali.

Akurat u mnie gra system półaktywny, a słuchałem wiele innych systemów aktywnych, więc żenadą są te głupie zarzuty.

W dniu 6.06.2022 o 18:27, Wuelem napisał:

Nie wiem czy komentować tak niskiego poziomu wpisy. Ale ponieważ @sly30 intensywnie się uczy w dziedzinie audio, to może niech sobie przyswoi, że firma WLM parokrotnie - po wejściu na rynek - wystawiała się w Monachium. Prosto wyszukać sobie, z jakim rezultatem. Objawienie i najlepszy dźwięk wystawy. Rozumiem też, że @sly30 jeszcze nie odkrył, że specjalista od zintegrowanych systemów najwyższej klasy - Lyngdorf Audio - robi własne kolumny. Przypuszczam, @slu30 wklikał w Google: Lyngdorf Steinway model D - pojawił się fortepian i pomyślał, że ktoś forumowiczów na coś wkręca.

Jak rozumiem firma wykonująca kolumny, tak niezwykłe i niepowtarzalne, mając świadomość sukcesu wystawi się wkrótce w Monachium i "pokona" wszystkich innych, bez względu na cenę. Aha, czekaj - ciągle są robione poprawki i zmiany. To może za 10 lat, gdy już eksperci ogarną temat?

W dniu 6.06.2022 o 19:05, sly30 napisał:

Synku, gdy miałem Millenium i gdy osobiście poznałem Petera Lyngdorfa, to jeszcze chyba w szkole byłeś. Do kogo ta mowa=trawa?

W dniu 6.06.2022 o 18:27, Wuelem napisał:

to może niech sobie przyswoi, że firma WLM parokrotnie - po wejściu na rynek - wystawiała się w Monachium.

W dniu 6.06.2022 o 19:05, sly30 napisał:

Tak wiem, że taka firma istnieje. Nawet kilka razy widziałem ich pokoje w Monachium ale zawsze było tam pusto. Nie cieszyły się zainteresowaniem. Nie wiem czy firma jest dobra czy nie. Ale na pewno nie odniosła sukcesu na rynku, a jej wartość na rynku wtórnym jest prawie zerowa.

W dniu 6.06.2022 o 19:17, Wuelem napisał:

głośników masz w kolumnach tyle, co TIR kół? Nie mam pewności, czy cały czas nie chcesz naciągać nas na pseudo-aktywność

W dniu 6.06.2022 o 19:35, sly30 napisał:

Czy ja ciebie na coś naciągam? Próbuje ci coś sprzedać? Dobrze się czujesz?

Nie widać, żebyś kazał Wuelem'owi zamawiać swój system głośnikowy. Sekcja LF z wieloma wooferami wygląda konkret, ale konwencjonalny moduł MTM jak na rozgrzewkę przy topowych sekcjach MF, HF i UHF typu Horn.

Wuelem-Wojtek miłośnik WLM'a stworzył dokument PDF z 40-ma polskimi wypowiedziami/opiniami o WLM'ach na Audio Show 2004-2010, które (jego zdaniem) najtrafniej oddają istotę jakościowej przepaści między muzyką odtwarzaną w domu z pomocą zwyczajnych i najlepszych zestawień sprzętowych. :

Cytat

WLM – AUDIO SHOW < Opinie 2004 – 2010 >

1. Teraz się przekonałem, co do twierdzenia: posłuchasz WLM-a raz i już o nim nie zapomnisz. Dzięki WLM wiem również czego chcę, gdyż to słyszałem.

2. Było tak, że po wybrzmieniu niektórych utworów była na sali cisza jak na koncercie. Aż chciało się zaklaskać dla dopełnienia tego skupienia, ale kto zdrowy klaszcze do kolumn? No i ta myśl przy słuchaniu, że gdyby teraz ktoś się głośniej odezwał lub w inny sposób zakłócił odsłuch, to tak jakby przerwać występ artyście.

3. Widzę, że wielu, tak jak ja, zauważyło WLM-a i lampiaka tej samej firmy. To był wg mnie najlepiej brzmiący zestaw w całym Audio Show. Świetna przestrzeń, detalika i melodyjność, ale przede wszystkim – ten bas! Ludzie słysząc to potrafili zamknąć się na chwilę i po prostu słuchać sprzętu. Podczas odsłuchu odnotowałem jakieś 5 sekund magicznej audiofilskiej ciszy, gdy około 20 par uszu wsłuchiwało się w dźwięk WLM-a. Coś niesamowitego na tej skali pokazie. Potem ktoś szepnął "ale cisza" i czar prysł. No cóż.

4. WLM – tu także o pozostaniu chwilę dłużej zadecydował przypadek w postaci jakiegoś kolesia, który podczas plumkającego nudnego dżeziku podszedł do Austriaków z penem i zapytał, czy by mu nie puścili Majkela Dżeksona. No to myślę, robi się gęsto, zostaję :). I o ile byłem zmęczony, zmasakrowany poprzednimi odsłuchami, majkel jest mi szczerze obojętny, to QRWA jak Dirty Diana grzmotnęła, to przesłuchałem kilka następnych utworów Majkela :). Ciary na plecach, tupanie nóżką i słuchanie, słuchanie, słuchanie. SZACUN, CZAPY Z GŁÓW.

5. Ulubiony numer prezentującego – jakiś utworek klasyczny rozpoczynający się uderzeniem pioruna. Po tym uderzeniu publika dzieliła się na cztery grupy:

- tych, którzy padli na zawał,

- tych, którzy cucili tych, którzy padli na zawał,

- tych, którzy w pośpiechu zmieniali bieliznę,

- prezentującego, który z tego wszystkiego miał niezły ubaw. :)

6. Dla mnie przestrzeń, szybkość i realizm odwzorowania po prostu znakomite. A w fotel wbił mnie puszczony kawałek "Flamenco Fever" – zamknąłem oczy, a po chwili otworzyłem i zdziwiłem się, że nigdzie nie widać kurzu wzbitego przez buty tancerki.

7. Potężny dźwięk z klasą. Subtelny dżezik brzmiał subtelnie, grupa wokalna prawie stała za linią kolumn, a jak miało grzmotnąć to grzmociło. Ostatni utwór z samplera Mangera, cały grany na perkusji zabrzmiał z siłą i dynamiką koncertową, kotły to były KOTŁY! Czuło się falę, a jednocześnie słyszało barwę. Była w tym moc. Poczułem się jak na koncercie. Nie dało się nie tupać :) Aż się spytałem puszczającego co to było.

8. Podłogowe WLM – najpierw pan przestraszył wystrzałem z armaty, potem tak trzęsło podłogą, że dostałem choroby morskiej :-(

9. Ustawiliśmy się z kolegami na posłuchanie WLM-ów. Dynamika i atak o jaki ciężko podejrzewać SET-a. A jednak było. Strasznie grzmotnęło i gdybym nie stał, to bym spadł z krzesła. Dziwne te tweetery. Tam musi być jakaś „sztuczka” typu stereo z mono.

10. Posłuchałem WLM Gran Viola. Dźwięk tak mi utkwił w głowie że nie mogę się odnaleźć… Nic mi teraz nie gra, normalnie totalna masakra. :( Te głośniki są niesamowite, czarują od samego początku. Słuchasz, słuchasz i nie możesz się oderwać, niby planujesz godzinkę, a kończysz po trzech… Może zapomnę i się odnajdę…OBY… Ale chyba nie pozostaje nic innego, jak zbierać kasę…

11. WLM grają dla mnie dźwiękiem bardzo ładnym, a wyróżnia go, mówiąc najprościej, taka przepiększona uroda. Trudno jest to określić jednowyrazowo. To tak, jakby upiększyć już istniejącą piękność. No, coś w tym stylu ;)

12. Ja nie szukam najlepszego zestawu. Ja szukam zestawu, który mi przekaże moją muzykę tak, jak lubię. Tak, żeby budziła we mnie emocje. Dlatego pokój z Avalonami czy Bowersami wielkości lodówki opuściłem po 2 minutach, a przy WLM-ach siedziałem półtorej godziny.

13. Ten system po prostu grał muzykę, nie trzeba się było ani skupiać, ani napinać, grało tak, że chciało się siedzieć jeszcze i jeszcze. Zwracał uwagę zrównoważony dźwięk, z potężnym i świetnie kontrolowanym basiskiem. A co najciekawsze, że zestaw bronił się w każdym gatunku muzycznym.

14. Dla mnie WLM jest jedyny w swoim rodzaju. Ta muzyka niesamowicie angażuje i czaruje dynamiką oraz swobodą. Spędziłem tam z półtorej godziny w sumie, nasłuchałem się różnej muzyki i wyszedłem oczarowany.

15. Nie ma słów, które mogą opisać ten dźwięk. Tak emocjonujący, że zmienia sposób doświadczania muzyki. Wszystko płynie naturalnie, wszystko jest na swoim miejscu. Nie potrafię opisać tego w żaden logiczny sposób.

16. WLM zrobiło na mnie wrażenie. To granie działające na emocje i wyobraźnię. Szlachetne, przepiękne i obecne. Jest coś magicznego w tych kolumnach.

17. Te kolumny w połączeniu z wzmacniaczem WLM Sonata, to jakaś magia – nigdzie indziej czegoś podobnego nie słyszałem.

18. Walory dynamiczne są kapitalne. Bas pojawiał się bez ostrzeżenia, ciął piorunującym uderzeniem. Bezpośrednie porównanie innych uznanych głośników pokazało, ile im brakuje do wzorca, jakim jest WLM.

19. WLM – dźwięk olbrzymi, odrywający się od kolumn, chciałoby się powiedzieć – fruwało wszystko w pokoju... Nie wiem, czy inni tak mają, ale po WLM, to jakoś inne sprzęty tylko do nich porównywałem.

20. Prezentacje brzmiące z WLM miło głaskały uszy. Każda płyta poruszała jakieś emocje, dźwięk był wciągający. Przy WLM-ach skala dźwięku, barwy innych kolumn są typowo hi-fi, a nie life.

21. WLM brzmiał bardzo żywo, pięknie i jak dla mnie był najprawdziwszy.

22. Jak dla mnie najlepszy dźwięk zaprezentował system WLM, tylko w tej sali przechodziły mnie dreszcze.

23. Te kolumny mają w sobie życie. Grają z energią, chętnie, żywiołowo. Żadne ze znanych mi kolumn tego nie robiły. Żadne!

24. WLM miał lekkość i powietrze, grał bardzo przestrzennie, z dużą dynamiką i głębokim basem. Był to niewątpliwie system kreujący bardzo dobrą iluzję obecności muzyków w pomieszczeniu.

25. WLM wykazał się ekspresją i namacalnością dźwięku i to mnie w nim zauroczyło. To było efektowne i przyjemne. Naprawdę fantastyczny system.

26. Co do WLM, podzielam Wasze zachwyty – jest pełnopasmowo, namacalnie, gładko i efektownie, dźwięk robi duże wrażenie. Rewelacyjna przestrzeń, nasycenie, barwa i to coś, co jest trudne do zdefiniowania, dla mnie było w tym systemie.

27. Na dłużej zakotwiczyłem przy WLM. Znakomita stereofonia, świetnie zlokalizowane źródła dźwięku, trójwymiarowa scena i w ogóle oddana przestrzeń, pogłosy. Do tego moc i kontrola basu deklasująca rywali. WLM gra inaczej niż wszystko inne i za to im chwała.

28. Prezentacja WLM sama w sobie jest klasa. Muzykalny, niewymuszony i fizjologiczny dźwięk. Zjawiskowa przestrzeń, energetyczność i ekspresja. Dynamika, brak kompresji i swoboda robiła wrażenie.

29. Jak zwykle urzekający był WLM. Prezentacja była żywiołowa i tętniąca życiem, pełnokrwista i pełnopasmowa. Przestrzeń niesamowita.

30. WLM – jak zwykle bezpośredniość i namacalność połączona z dynamiką. Lubię ten dźwięk.

31. Podstawkowe WLM – bez tego niesamowitego wysokotonowca, ale i tak bosko. Zacząłem mocno na nie chorować...

32. Ten system działał kojąco, mimo wysokiego poziomu głośności żadnego wysilania się, aby usłyszeć jakiś instrument, wszystko podane na tacy – na szerokiej scenie, jak na koncercie. Duża dynamika, fantastyczna rozdzielczość, czarująca i ogromna średnica, skala dźwięku, swoboda – świetne.

33. WLM jak zwykle porażały koncertową dynamiką. Bas potężny jak dzwon, obszerny, spektakularny. Perkusja, dęciaki brzmiały jakby się ktoś podpiął z kablami bezpośrednio w kolumny.

34. WLM – największy wykop, najbardziej efektowny. Najlepszy dźwięk. Już chyba po raz kolejny u mnie numer jeden. Dynamika była powalająca. Namacalność dźwięku i kultura przekazu na poziomie nieosiągalnym dla innych wystawców.

35. Mój typ: WLM + Cary Audio… jeszcze nie mogę się pozbierać.

36. WLM, dynamika, że serce wyrywało.

37. Powtórzę, co wcześniej napisałem – WLM i długo, długo nic.

38. WLM – naprawdę fantastyczny.

39. WLM to jakiś kosmos.

40. Rzeczywiście WLM było nieziemskie. Kosmos! Dźwięk marzeń.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Chicago napisał:

A jakby tak

... to był tylko taki żarcik niedzielny. Jak się spojrzy dookoła na ceny, to jednak wychodzi, że seria Focus XD jest wyceniona w miarę rozsądnie, biorąc pod uwagę właściwie wszystko - od dżwięku...po stolarkę, nie wspominając już o renomie firmy. To jest oczywiście home-audio, a nie pro-audio, więc kryteria oceny, to nie tylko i wyłącznie dżwięk. W tym sensie, mniej więcej, widzę home hi-end audio. Focus 200XD kosztowały w 2015 roku siedem ty$ięcy i były odpowiednikiem dzisiejszego Focus XD 20. Właśnie pierwszy raz słuchałem Focus XD w 2015 roku na Axpona w Rosemont.

Przy okazji testu Focus 200XD, wywiązała się ciekawa dyskusja na łamach stereophile.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Chicago

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, soundchaser napisał:

Uwielbiam te Wasze - znawcy - porównania i aluzje motoryzacyjne. Są takie przekonywujące i działające na wyobraźnię.

Też pasjami i z wypiekami czytam takie porównania, one działają na wyobrażnię, oj działają! Można sobie dla przykładu imaginować, że dany porównywacz wie o czym pisze z doświadczenia swojego, że on tymi porszami, rollsami, bentlejami, bugattimi to na codzien tak se swobodnie popyla, on to w garażu miał i ma to to na co dzien i wie o czym nawija ...a maluczkich co to czytają szlag trafia z nagła 🤕🤒🤢

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji testu Focus 200XD, wywiązała się ciekawa dyskusja na łamach stereophile.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
IMG_1347.thumb.jpg.8866c26132da945faa710db5ba5dd1de.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sporo opcji regulacji na tylnym panelu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DIY jest zabudowany sprzet. Oczywiscie aktywny

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
I jeździsz z laptopem na dachu?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bagazniku sie nie mieszcza, za maly. Glosniki zajmuja za duzo miejsca

PS

To najwygodniejsza metoda strojenia sprzetu. Na jednym leci sterowanie DSP (po lewej) a na drugim pomiary /REW (po prawej). Kazda zmiane strojenia DSP/systemu na jednym mozesz od razu „in real time“ obserwowac na drugim
 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Chicago napisał:

Przy okazji testu Focus 200XD, wywiązała się ciekawa dyskusja na łamach stereophile.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Rzeczywiście ciekawa dyskusja o tych Dynaudio i wzmacniaczach klasy D które je zasilają, artykuł też bardzo ciekawy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Cytat

W systemach głośnikowych do kilkunastu tys. zł, potrafią wypadać fajne; jakieś tam nowe. Czy choćby vintage,

A tym bardziej konwencjonalne kolumny do kilkudziesięciu tys. zł z papierowymi membranami na LF i MF, czyli bez papierowych kopułek wysokotonowych (HF).

W dniu 12.06.2022 o 14:54, electro napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Tutaj gotowe rozwiazanie, wydaje sie dopracowane.

Ocean Way Audio HR2 3-Way Monitor System niemalże za $60K za nowe, to nie tanio. Używane były trochę poniżej 1/2-ej ceny nowych

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W zestawie Urei model 525 Electronic Crossover (x1) i White Instruments model 4400 Equalizer (x2).

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg

Sub Bass 18″, Mid Bass 15'', H.F. Driver z tytanową membraną i 1'' gardłem.

Crossover Points: 650Hz and 80Hz, 18 dB per octave

Maximum SPL: Over 110 dB at 6 feet 18 to 20kHz

Maximum Power Handling Capacity:

• High Frequency Driver Max 50 Watts continuous 650 Hz and up (Note: 1 watt in at 1k measured at 3 feet produces 106 dB)
• Mid Bass Woofer max 400 watts continuous
• Sub Bass Woofer max 600 watts continuous

Ocean-Way-Audio-HR2.jpgHR2-4-1024x768.jpg

Three Way Tri-Amplified System, which includes the Ocean Way Tonal Balance Equalization System and Electronic Crossover.

Incredibly accurate for studio recording, and ear-pleasing with perfect reproduction for audiophile installations.

Includes custom ocean way electronic equalizers, electronic crossover, tuned and aligned before it is shiped. 

Twórca HR2A wzorował się na RCA LC-9A

jpeg

Dorzucił HR2B z 18''-ą na Sub-Bass i nowsze/inne przetworniki.

-------------

Zobacz config i komponenty największych i najdroższych Ocean Way Audio HR1 4-Way Monitor System za $200K (nowe) na tamtej stronie co podałeś.

The Ultimate Custom-Designed Ocean Way Audio Main Speaker System for Commercial Recording Facilities, Cinemas, and Large Scale Home Theater Environments.

owa_HR1_LosAngeles-1024x768.jpg

Features:

- HF Driver: A pair of 2” aluminum direct radiating domes

- Mid Range Radial Horns: A pair of 40 degree by 90 degree 400Hz dual cross firing throats with 5 3” diaphragm drivers

- Mid Bass Enclosures: 43”x33”x84” approx. 310lbs Two cabinets per channel Front loaded horn 40 degree by 90 degree each with dual 15” bass woofers

- Sub Bass Enclosures: 32”x24”x32” approx. 220lbs Two cabinets per channel each with dual 15” woofers

- Frequency Response: 20Hz-20kHz ±2dB

- Dimensions: 84” W x 108” H x 36” D

- Weight: 1,100 lbs.

Four-way quad amplified high-resolution monitor system which includes the Ocean Way tonal balance equalization system and electronic crossover.

owa_history_rec1a-1024x768.jpgHR1_System_2000-1024x657.jpghr1_shanghai-1024x768.jpg

W Kalifornii topowe systemy głośnikowe bez limitów. Prędzej wymiękniesz, niż te rasowe systemy głośnikowe! Niech moc i brzmienie life-like będą z Tobą!

HR1: No Limits

The best description of the HR1 Monitor system might simply be “No Limits”. If you desired the absolute best horn system ever built with bandwidth from 18Hz to 25kHz, unlimited dynamic range, ultra low distortion, incredible wide dispersionand size and price were not a considerationyou would have the HR1. All these characteristics plus a completely natural sound without a trace of harshness makes the HR1 truly unique in the world. There is nothing made anywhere that looks, sounds and performs like this system.

''We originally designed this no holds barred system for Michael Jackson and Quincy Jones, but we also needed a world class monitor system that would satisfy our discerning clients that mix major theatrical motion pictures, such as Avatar, The Battle of Los Angeles and Rise of the Planet of the Apes.''

From the audiophile prospective the HR1 provides a very natural effortless sound with the ability to produce staggering impact if required. From a recording engineers stand point, complete honesty superb resolution and imaging make the HR1 a very valuable tool in making exceptional sounding mixes. If you play something that is superbly recorded there are truly no limits to how great it can sound.

Despite the HR1’s imposing footprint, they faithfully reproduce music in stunning detail.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ten system głośnikowy Ocean Way Audio HR1 pokonałbym ekstremalnie neutralnymi i autentycznie brzmiącymi o ultra-niskich zniekształceniach EVEREST'ami DD67000, DD65000 i DD66000. Gdzie same nowe przetworniki dla parki Everestów to blisko 100 tys. PLN. Też można na-dostawiać aż pod sufit, kolumny jedne lub jedne na drugich, a po bokach sub-bassy od podłogi do sufitu. I masz jeszcze większy “No Limits”. Tylko trzeba mieć pełne walizki $-ów, na system, mnóstwo wzmacniaczy mocy, kabli i konkretny mkw.

HR1 Monitor System w którym momencie przy ww. Everestach, zaczną w jakimś stopniu słabnąć na detalach, rozdzielczości, kontroli, trzymania góry/detali/dźwięków bez złamania i poluzowania; a jeszcze bardziej przy jakimś szybkim wyczynowym/rasowym złożonym graniu jak do śrubowania rekordów brzmieniowych. Na basie HR1 też w jakimś stopniu polegną, bo tak jak driverów, nie ma także lepszych 15'' wooferów na świecie!

post-28079-0-67294000-1383494286_thumb.jpg

HR1 Monitor System pokonałbym i Westlake'ami z topowej serii SM-1 z sekcją typu Horn na MF, HF i UHF.

post-28079-0-40606900-1482378596_thumb.jpgpost-28079-0-49858500-1482378607_thumb.pngpost-28079-0-33246300-1482378642_thumb.jpg

Rey Audio i JMF Audio, o których wspominał sly30, to za słabe, nie-neutralne brzmieniowo/tonalnie, z za słabym detalem i górą, stonowane i podkolorowane. Drivery i tweetery TAD same w sobie stonowane, podkolorowane, a tym bardziej z drewnianym hornem. Takie konfiguracje z jednym dużym driverem i drewnianym hornem na aut, a tym bardziej marne także japońskie Goto brzdąkające kolorujące, czy niemieckie Klangfilm Eurodyne itp. kolorujące, skompresowane, uśrednione i stonowane. Woofery TAD TL-1601a w dużej mierze bazują na wooferach vintage JBL, ale nie tych bardzo szybkich jak np. 150-4H (w EVEREST DD55000), które to są lepsze i nowsze aniżeli TAD TL-1601a. Również nie na tych dużo wolniejszych (od 150-4H) 2235H w 4355 Studio Monitor. A na JBL LE15B (z L200 Studio Master), które brzmieniowo przypominają TAD TL-1601a i nawet wyglądają podobnie. W tamtych JMF Audio wooferki z membranami z włókna węglowego.

A na Ocean Way Audio HR2 3-way Monitor System, szarpnąłbym się systemem głośnikowym JBL Project EVEREST DD55000 z 1985r. Też można dostawić odrębne (jak w HR2) 18''-ki na Sub-Bass.

post-28079-0-22700400-1364313453_thumb.jpg

Allen Sides, twórca HR1 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )  

Cytat

Allen Sides is not only the owner of Ocean Way Recording, he is also one of the most respected engineer/producers in the music industry. Sides began his distinguished recording career in 1968 and opened his first studio, Ocean Way, in Santa Monica, 1973. In 1977, he purchased the renowned United Recording and relocated to Hollywood. In 1979, he acquired Western Recording and consolidated both venerable operations into Ocean Way. Record One became part of the Ocean Way family in 1988. In 1997, Ocean Way Nashville opened on famed Music Row.

As an engineer/producer, Sides' has recorded over 500 albums and won 5 Grammy's. A brief list of some of the artists he has worked with include: Phil Collins, Green Day, Eric Clapton, Alanis Morrisette, Faith Hill, Trisha Yearwood, Wynonna Judd, Beck, Mary J Blige, Ry Cooder, Joni Mitchell, Frank Sinatra, Ray Charles, Count Basie, Duke Ellington. Ella Fitzgerald, John Williams, Jerry Goldsmith, Tom Newman, Andre' Previn, and Frank Zappa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )  

Allen Sides zna się na rzeczy i na vintage, co od razu zauważam po jego rasowym systemie głośnikowym HR1.

Config jak w JBL 4676-2 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )  do którego po dostawieniu Sub-Bass'ów i czegoś tam na UHF, wychodzi jego HR1.

Z jeszcze starszych topowy system głośnikowy vintage, również ze świetnymi komponentami: wooferami, driverami + horny z soczewkami akustycznymi. ''Czteropak'' 15''-ek w bardzo dużej zamkniętej obudowie i horn z fronu, a na szczycie dwa drivery + horny z lensami. System głośnikowy JBL (z lat 50. XX w.) zajmujący jeszcze więcej miejsca niż HR1.

post-28079-0-40741500-1349079288_thumb.jpg

W HR1 4-way Monitor System, mnóstwo z vintage.

Radial Horns 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Na Mid-Basie obudowy w stylu tej z RCA PL-301A. Horn typu Radial jak w oryginale.

Dorzucił sekcje Sub-Bass z 15''-ami i nowsze/inne przetworniki.

Obudowy Sub-Bass'owe też w stylu vintage, a znajdujące się w nich woofery, po membranach przypominają JBL.

rca+ubangi1.jpgi-3852-228-64-0-1EC28A2D.jpg2x-RCA-MI-9595-90-Wide-Angle-Radial-Horn

------------

To jest aktywne! JBL Project K2 S9500 w Bi-Amp mode z Tube Research Labs Golden Triode 100 & GT200 power amplifiers. Tube Research Labs Golden Triode Preamplifier, etc. YS-Audio The Real Tubes Electronic Crossover mono block with external power supply, 4 unit design.

Subwoofery JBL ASB6125 x2 + ASB7128 x1 - razem cztery 15''-ki i dwie 18''-ki. A w każdej z kolumn K2 S9500 po dwie 14''-ki. Łącznie 10-ęć wooferów. 2-a świetne drivery 475Nd (z 4'' świetnym tytanem) grające (od 650Hz do 21000Hz) w pięknych akrylowych hornach.

1119894146_AkrylowyHornwJBLProjectK2S9500.thumb.jpg.59e6b869b929f79c328d777a6d752a81.jpg

Space Age Acrylic Horn

''The exceptionally inert S9500 horn is based on an acrylic material originally developed by the US space administration NASA. Two and a half times denser than MDF fiberboard, the horn is virtually non-resonant and stronger than any wood.''

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 13.06.2022 o 01:36, Sovereign napisał:

WLM – tu także o pozostaniu chwilę dłużej zadecydował przypadek w postaci jakiegoś kolesia, który podczas plumkającego nudnego dżeziku podszedł do Austriaków z penem i zapytał, czy by mu nie puścili Majkela Dżeksona. No to myślę, robi się gęsto, zostaję :). I o ile byłem zmęczony, zmasakrowany poprzednimi odsłuchami, majkel jest mi szczerze obojętny, to QRWA jak Dirty Diana grzmotnęła, to przesłuchałem kilka następnych utworów Majkela :). Ciary na plecach, tupanie nóżką i słuchanie, słuchanie, słuchanie. SZACUN, CZAPY Z GŁÓW.

Z całym szacunkiem, ale nie potrafię zrozumieć przesłania tego punktu.

Jak można "nie wiedzieć" jak zrealizowane są nagrania Michaela Jacksona ?

 

 

Forum wciąż zaskakuje.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 13.06.2022 o 01:36, Sovereign napisał:

osobiście poznałem Petera Lyngdorfa,

Wolałbym nigdy nie przyznawać się publicznie do znajomości z osobą, która firmuje taki "dźwięk", czyli zestawia system w sposób, którego owocem jest efekt jak słychać.

 

To więcej niż kompromitacja.

W dniu 6.06.2022 o 22:42, sly30 napisał:

Dlatego do sekcji basowych nie potrzebuję super mocnych wzmacniaczy.

Tak.

Mamy tu koalicje wiedzy..

Do sekcji basowej potrzebne jest niezłe przewymiarowanie, właśnie do tej w szczególności, gdyż praca jaką muszą wykonać przetworniki jest tu najbardziej "fizyczna" umownie określajac zachowanie głośnika w zakresach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.06.2022 o 18:49, Chicago napisał:

. Biorę dziesięć płyt, ważnych i świetnych płyt, i cały hi-end pada jak Janek Wiśniewski - i to nie jakieś archiwalne nagrania z epoki, tylko całkiem współczesne rzeczy, albo z okresu, gdzie nagrania już mogłyby mieć referencyjną jakość. Tak więc pozostaje pałowanie się jakością kilku płyt... i tak w kółko i dookoła Macieja. Zrozumiałem i dostrzegłem to dosć szybko, więc dlatego moje opinie o tym całym sprzęcie są mocno powściągliwe i humorystyczne. Z drugiej strony, nasłuchiwanie i odsłuchiwanie hi-endu też może przynosić jakąś radochę, ale widząc po Was, to wszyscy męczycie się jak Jezus na krzyżu z tym całym hi-endem, i jeszcze ile nieporozumień i kłótni tych wszystkich, którzy tylko obserwują Jezusa. Co za cyrk!

Jesteś w błędzie.

Najgorzej nagrany materiał "zagra lepiej" - zostanie bardziej wiarygodnie zreprodukowany na topowym sprzęcie, niż materiały z topu realizacyjnego o jakich piszesz - na sprzęcie standardowym nawet hi end.

Standardu, od jakiegoś momentu wyczulone ucho nie może nie tylko słuchać, lecz nie może znieść.

Jednak słuch jeśli nie jest wyćwiczony w wyłapywaniu zniekształceń, to nigdy w ten sposób nie zareaguje, - to oczywiste, z tego powodu osoby "mogą" słuchać w formule, która dla innych jest już nie do wytrzymania - tak,  n i e    d o   w y t r z y m a n i a .

Kwestią jest ścieżka rozwojowa, indywidualna dla każdej osoby,

Ci, którzy poszukują dźwięku, kochają jego piękno, nie poprzestają na zbieraniu odniesień i odrzucają wszystkie te elementy, których nie akceptują, - mamy tu ogromną indywidualizację zachowań, stąd "walki" na smierć i życie oraz skakanie sobie do gardeł pięciu - siedmiu osób, wciąż tych samych przez dekadę..

Muzyka jest piękna, to piękno jest niewymierne, wszystkie metody i środki jakie są dostępne zostają użyte do osiągnięcia ostatecznego spełnienia, - a jest nim "zaproszenie wykonawcy na indywidualny występ" w naszym pomieszczeniu odsłuchowym, - on tam ma być realnie wyczuwalny.

To jest koniec poszukiwań.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@747 jakoś strasznie kiepsko zacytowałeś.

To jedna spośród 40-u wybranych wypowiedzi przez Wuelem'a.

I nie mego autorstwa. To nie wrzucaj mi jej.

Cytat

4. WLM – tu także o pozostaniu chwilę dłużej zadecydował przypadek w postaci jakiegoś kolesia, który podczas plumkającego nudnego dżeziku podszedł do Austriaków z penem i zapytał, czy by mu nie puścili Majkela Dżeksona. No to myślę, robi się gęsto, zostaję :). I o ile byłem zmęczony, zmasakrowany poprzednimi odsłuchami, majkel jest mi szczerze obojętny, to QRWA jak Dirty Diana grzmotnęła, to przesłuchałem kilka następnych utworów Majkela :). Ciary na plecach, tupanie nóżką i słuchanie, słuchanie, słuchanie. SZACUN, CZAPY Z GŁÓW.

Godzinę temu, 747 napisał:

nie potrafię zrozumieć przesłania tego punktu.

Tylko zapytaj samego @Wuelema.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, sly30 napisał:

Wow!

Forum powinno zatrudnić kogoś do śledzenia Twoich wpisów i poprawiania w nich błędów rzeczowych.

Wyczuwam zasłyszane i przeczytane historyjki, przedstawiane jako - sam nie wiem co ?

Dysponujesz fantastycznym poziomem przygotowania merytorycznego... 

Za dziesięć lat napiszesz - w tamtym momencie właśnie taką orientacją w przedmiocie dysponowałem...

 

No tak, nikt nie jest alfą i omegą, każdy ma prawo do rozwoju, w sumie nie wiem czego się czepiam...

4 minuty temu, Sovereign napisał:

To nie wrzucaj mi jej

Przepraszam, nie powinienem, poszedłem na skróty..

13 minut temu, sly30 napisał:

pacjent

Twój kumpel z Legacy widać na video jaki jest bezradny wobec stanu zastanego techniki z jakim przyszło mu się zmierzyć.. 

Kompletnie nie potrafi sobie poradzić, uruchomił go /system/ odwzorował rezonanse wymiarowe największych/najważniejszych podzespołów/czynników i .. - może jest to muzyka  ?

.........

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

     Udostępnij



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.